Pomáhat a chránit

Pokec o všem, co se jinam nehodí.

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Uživatelský avatar
XMira
*****
Příspěvky: 1699
Registrován: 23 lis 2005, 10:11
Bydliště: CB

Re: Pomáhat a chránit

Příspěvek od XMira »

Hardcam píše:XMira: s mobilem u ucha? Netvrd mi, ze jsi nikdy v ruce za jizdy nedrzel kolu od mekace nebo nejakou dobrotu? Az na ten mobil s Tebou souhlasim, ale tohle je kravina. Ja treba 80% cesty v ruce drzim dalkovy ovladani od radia, abych nemusel natahovat ruku, za to bys mi taky dal pokutu?
Je to asi jako s HID sadama a podobne. Bohuzel je mezi nami mnoho takovych, kteri nedokazi svym vlastnim rozumem prijit na to, kde konci jejich pohodli, a kde zacina ohrozovani ostatnich. Proto existuji narizeni. Bohuzel tato narizeni postihnou urcite procento zodpovednych. Samozrejme, ze pokud si hamburger rozbalis az za mestem, nebo budes telefonovat na poloprazdne silnici, tak moc velke riziko nepodstupujes, ale casto vidim experta, ktery v krizovatce drzi pravou rukou mobil, levou se pokousi zaradit a stridave se pri tom chyta volantu. Kolem behaji deti, jezdi cyklisti, stoji auta. A nesedi jenom v sunky za par korun, kde by HF zvedla cenu o 50%.
Smyslem toho, co jsem tu psal bylo to, ze by se prave policajti meli zamerit na takovy typ lidi a tolerovat 97 na rovince mezi polema, nebo dalkac od radia na podobnem miste.

PS: ver nebo ne, ale McD nenavstevuju.
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Reklama
 

Uživatelský avatar
Rexcor
****
Příspěvky: 1173
Registrován: 19 črc 2007, 08:47
Bydliště: City Pce
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomáhat a chránit

Příspěvek od Rexcor »

No ono se napiješ když máš volnou cestu a nemusíš kličkovat, protože takovou potřebu dokážeš oddálit, ale když někdo telefonuje a drží mobil tak si ho jen tak od ucha nechce dát. Ve městě je to opravdu problém. Já koukám jak to kličkuje nebo proč na mě najíždí a nemůže zatáčku vytočit a je to nejčastěji tím, že má u ucha mobil. A pak se ještě on vzteká. S ovlaadačem v ruce Ti nedělá problém odložit ho, nebo ruku i s ovladačem pevně přitisknout na volant nebo šajtpáku.
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Uživatelský avatar
Rave
***
Příspěvky: 687
Registrován: 06 srp 2008, 14:28
Bydliště: Vyškov CZ / Birmingham UK
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomáhat a chránit

Příspěvek od Rave »

mirpie píše:tam jsem chodil na jeden předmět (traktory) z VUT. Perfektní zkušebna. Viděl jsem test novýho John Deera, asi 450koní výkon, traktor velkej jak hovado, že se jim málem nevešel pod ty mega vrata, co tam maj. Hukot jak prase...A zrovna tam, ten co to obsluhuje, povidal, kolik tam už měl majitelů různých sportovních aut po chipu se svěšenou bradou, kde výkon byl ještě nižší než v serii, byť pocitově jim to přišlo lepší......
jj je to pravda.spousta lidi si zaplatí za "čip" a je to pouze placebo efekt.Ja kdyz byl na brzde dosla pulka skoly protoze to byl rev jak kurva a mam to za flašku, protoze to bral jako soucast vyuky.Ja byl pochvalen za vykon na svem voze.Ale nasmal jsem se kdyz to auto kurtovali :lol:
aj em Miris.Aj em madrfakr mekanik
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Pomáhat a chránit

Příspěvek od black_sheep »

Rave píše:
mirpie píše:tam jsem chodil na jeden předmět (traktory) z VUT. Perfektní zkušebna. Viděl jsem test novýho John Deera, asi 450koní výkon, traktor velkej jak hovado, že se jim málem nevešel pod ty mega vrata, co tam maj. Hukot jak prase...A zrovna tam, ten co to obsluhuje, povidal, kolik tam už měl majitelů různých sportovních aut po chipu se svěšenou bradou, kde výkon byl ještě nižší než v serii, byť pocitově jim to přišlo lepší......
jj je to pravda.spousta lidi si zaplatí za "čip" a je to pouze placebo efekt.Ja kdyz byl na brzde dosla pulka skoly protoze to byl rev jak kurva a mam to za flašku, protoze to bral jako soucast vyuky.Ja byl pochvalen za vykon na svem voze.Ale nasmal jsem se kdyz to auto kurtovali :lol:
tenhle nazor na chiptuning mam hned od zacatku kdy se to tady zacalo sirit ale tenkrat se mi vsichni smali :lol:
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
Rave
***
Příspěvky: 687
Registrován: 06 srp 2008, 14:28
Bydliště: Vyškov CZ / Birmingham UK
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomáhat a chránit

Příspěvek od Rave »

jinak ja jsem sel ze 169 ps na skoro 300 :lol: ale menilo se toho hafo a doted do nejede tak jak bych chtel ale to vyresi power fc od apexi
aj em Miris.Aj em madrfakr mekanik
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: Pomáhat a chránit

Příspěvek od mirpie »

no na nástěnce o dvě patra výš měli fotky a grafy z různých sport. aut, co tam měli. Překvapivý bylo u seriovek, že většinou naměřili o chlup víc, než co udává výrobce. Bylo tam i jedno seriový Subárko STi a tomu naměřili papírově psaných 270PS....No pak těch pár aut po chipu a tam to byl bohužel posun dolu, nebo to zůstalo stejný...spousta nemile překvapených "tuningářů"
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
Rave
***
Příspěvky: 687
Registrován: 06 srp 2008, 14:28
Bydliště: Vyškov CZ / Birmingham UK
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomáhat a chránit

Příspěvek od Rave »

mirpie píše:no na nástěnce o dvě patra výš měli fotky a grafy z různých sport. aut, co tam měli. Překvapivý bylo u seriovek, že většinou naměřili o chlup víc, než co udává výrobce. Bylo tam i jedno seriový Subárko STi a tomu naměřili papírově psaných 270PS....No pak těch pár aut po chipu a tam to byl bohužel posun dolu, nebo to zůstalo stejný...spousta nemile překvapených "tuningářů"
Nekde najdu ani svuj graf doma.Co jsem tehdat resil s panem Sevcikem jak prave jak jit nahoru z vykonem tak odpoved byla jasna, vymena soucasnych dilu za nove jine a pak ma neco smysl.Ja sam cip tuningu jako takovemu ze pomoci kablu a NTB behem 3 minut nahraju nove mapy a mate na N/A 1,6 stce o 30 ps neverim.Verim vsak vyzkousenym cipum od svetovych upravcu kde dokladaj graf .
aj em Miris.Aj em madrfakr mekanik
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5091
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: Pomáhat a chránit

Příspěvek od petzl62 »

Tak pánové a dámy-zítra to vypukne-pokud nevíte kde,zde je seznam... =D>
Takže bacha na body a peněženky :-# :-$

http://zpravy.idnes.cz/speed-maraton-po ... ntent=main


http://www.policie.cz/soubor/speedmarathon-xlsx.aspx
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,72 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,0l/100km
Aktuálně 30250 km
palivo: EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: Pomáhat a chránit

Příspěvek od Richard555 »

Jo pánové, já pamatuju ještě rychlost neomezenou, tedy omezenou jen ve vesnici na 60 a to jen od 5 do 23h.... Ano provoz nebyl tak silný, auta nestabilní bez jakýchkoli bezpečnostních prvků (ani pásy nebyly), pneu diagonální s duší, kvalita silnic strašná, čáry na silnicích žádné, a v zimě se sypalo lopatou z valníku škvárou a nebyly žádný zimní gumy, byly jedny gumy a to jen občas a většinou přes známýho..... ;-) a představte si, jezdili jsme, celý rok, na hory i po vlastech českých a někdy i dost rychle :wink: na chalupu to mám 130km a noci jsem to dal ne po dálnici, hezky po okreskách za 1h 15minut :wink:
Omezení rychlosti na 60, 90 a 110 na dálnici přišlo až v roce 1979 a opravdu nebylo z důvodu bezpečnosti, či omezení mrtvých na silnici, ale z důvodu ropné krize, takže šlo jen a jen o prachy, lidí je na světě jako sraček jak prohlásil jistý velitel v Černých baronech... :-)
No a o prachy jde i teď , ať už při vlastním aktu měření, nebo při instalaci dopravních značek u každé krtiny. Zřejmě i plná čára je dražší než přerušovaná a tak se používá v daleko větší míře. Máme i spoustu dopravních expertů a autoklub, který na své členy - řidiče sere a společně s naší osvícenou vládou a samosprávou jen bojuje za další a další experty a omezení ....
Je to smutný příběh......chce se mi zvracet :roll:
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11579
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: Pomáhat a chránit

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Mně se chce spíš střílet...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5091
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: Pomáhat a chránit

Příspěvek od petzl62 »

A víte co je na tom nejlepší chlapi? Že ty místa,kde se má měřit napráskali sami řidiči a obyvatelé...mazec. :oops:
Jak lze jednoduše vyzrát na vlastní neschopnost? Uděláš prostě důležitého z jiných.A oni to sežerou.
To je jak s koblihou,klobásou a letos už to vidím i na gulášek a pivo... ](*,)
Dej smečce nažrat a nebude s tebou bojovat... On ten Nero nebyl úplně blbej na rozdíl od ... Ani napsat mi to nejde :-#
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,72 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,0l/100km
Aktuálně 30250 km
palivo: EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20055
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Pomáhat a chránit

Příspěvek od Axel.Foley »

Takže zítra nejlépe nikam nejezdit :-k už dnes jsem toho měl plný brýle... souvislá kolona z Hradce po Hřebeč ](*,)
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5091
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: Pomáhat a chránit

Příspěvek od petzl62 »

No u mě bohužel nehrozí,tomu jsem se dneska vyhnul-do Hradce jsem poslal kolegu :wink:
A na Vsetín a Val.Mez raději taky nejezdit.Kolona kamionů dnes 20km ](*,)
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,72 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,0l/100km
Aktuálně 30250 km
palivo: EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20055
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Pomáhat a chránit

Příspěvek od Axel.Foley »

Letos nás tzv. Speed Maraton čeká zase, a to 21. 4.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
willy50
****
Příspěvky: 1095
Registrován: 16 lis 2009, 13:11

Re: Pomáhat a chránit

Příspěvek od willy50 »

petzl62 píše: 18 dub 2017, 21:30 A víte co je na tom nejlepší chlapi? Že ty místa,kde se má měřit napráskali sami řidiči a obyvatelé...mazec. :oops:
Jak lze jednoduše vyzrát na vlastní neschopnost? Uděláš prostě důležitého z jiných.A oni to sežerou.
To je jak s koblihou,klobásou a letos už to vidím i na gulášek a pivo... ](*,)
Dej smečce nažrat a nebude s tebou bojovat... On ten Nero nebyl úplně blbej na rozdíl od ... Ani napsat mi to nejde :-#
Je to tak. Jsme národ bonzáků. A co je horší, posranych bonzáků.
Bohužel, nadpoloviční většina je pro omezováni, zpřísňování, vyšší pokuty atd.
Žádná osobní zodpovědnost, delegovali jsme své životy do cizich rukou kvůli vlastní pohod!nosti, strachu a předposranosti!
A funguje to prakticky ve všech oblastech života, v současné době je to asi nejmarkantnější u čínské chripky. Místo osobní zodpovědnosti se necháme vláčet bahnem "opatření", které jsou úplně k ničemu.
Sami jsme vstoupili do zlaté klece, ven se už nedostaneme. :evil:
Odpovědět

Zpět na „Pokec“