Právě je 20 srp 2019, 18:29





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 583 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 39  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: motor 1.4 T GDi
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2017, 17:50 
Offline
****
Uživatelský avatar

Registrován: 13 dub 2009, 10:10
Příspěvky: 1252
Pro začátek výkonnostní charakteristika :

https://www.automobile-catalog.com/wykres_power.php

Klasické turbo, dole pěkný nástup a nad cca 5 000 otáček už je celkem mrtvo...

_________________
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG


Nahoru
 Profil  
 

 Předmět příspěvku: Re: motor 1.4 T GDi
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2017, 11:43 
Offline
*******
Uživatelský avatar

Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Příspěvky: 11943
Bydliště: Olomouc
A co tím chtěl autor říct? :-k

_________________
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.4 T GDi
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2017, 13:04 
Offline
******
Uživatelský avatar

Registrován: 03 pro 2011, 18:09
Příspěvky: 2665
Bydliště: Opava
Asi kde nic,tu nic :mrgreen: :wink:

_________________
Hyundai i30 PDe 1,4TGDi 103kW 7°DCT Style-paket Ultimate
----------------------------------
spotřeba od 8/2017 - 6,9l/100km
Aktuálně 88500 km
Verva 100,Efecta95+VIF/Millers Petrol Power
MILLERS OILS NANODRIVE EE LONGLIFE ECO 5W-30,TEC 2000 oil booster


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.4 T GDi
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2017, 19:58 
Offline
****
Uživatelský avatar

Registrován: 13 dub 2009, 10:10
Příspěvky: 1252
Čekal jsem nějaké reakce majitelů nebo někoho kdo má osobní zkušenosti s jizdou a ne rejpání

_________________
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.4 T GDi
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2017, 20:14 
Offline
******
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2015, 00:23
Příspěvky: 3636
Realnych majitelu moc asi zatim nebude.
Kdyz pohledas na foru, tak uz kluci nake recenze na 1.4 T-GDi psali.

_________________
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/16)
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.4 T GDi
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2017, 20:50 
Offline
******
Uživatelský avatar

Registrován: 03 pro 2011, 18:09
Příspěvky: 2665
Bydliště: Opava
Tudy píše:
Čekal jsem nějaké reakce majitelů nebo někoho kdo má osobní zkušenosti s jizdou a ne rejpání


No a my čekali,že se zamyslíš a podíváš proč rejpají ](*,)
Možná když rozklikneš odkaz který jsi sem dal a zjistíš,že vidíš nic než šedou plochu-pochopíš. :wink:
Já tam teda žádnou křivku nemám 8-[

Jinak moje zkušenost z dvoudenní předváděčky je veskrze velmi pozitivní.
Motor je tichý,bez jakýchkoliv vibrací,člověk ani neví,že na volnoběh běží-od určitých otáček má velmi příjemný jadrný zvuk a jeho projev se 7°automatem mě velmi uspokojil.Jede to ve všech režimech velmi příjemně.A krouťák toho motoru se mi velmi zamlouvá.
Spotřeba mi přijde adekvátní stylu jízdy,ale těžko hodnotit u motoru naprosto syrového a nezajetého.

_________________
Hyundai i30 PDe 1,4TGDi 103kW 7°DCT Style-paket Ultimate
----------------------------------
spotřeba od 8/2017 - 6,9l/100km
Aktuálně 88500 km
Verva 100,Efecta95+VIF/Millers Petrol Power
MILLERS OILS NANODRIVE EE LONGLIFE ECO 5W-30,TEC 2000 oil booster


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.4 T GDi
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2017, 20:55 
Offline
****
Uživatelský avatar

Registrován: 13 dub 2009, 10:10
Příspěvky: 1252
http://www.automobile-catalog.com/curve ... i_140.html

Po vložení bylo vše OK #-o , tohle je snad funkční. A díky za dojmy

_________________
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.4 T GDi
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2017, 21:05 
Offline
******
Uživatelský avatar

Registrován: 03 pro 2011, 18:09
Příspěvky: 2665
Bydliště: Opava
Super! Teď to má to,co jsem čekal... =D> :wink:

_________________
Hyundai i30 PDe 1,4TGDi 103kW 7°DCT Style-paket Ultimate
----------------------------------
spotřeba od 8/2017 - 6,9l/100km
Aktuálně 88500 km
Verva 100,Efecta95+VIF/Millers Petrol Power
MILLERS OILS NANODRIVE EE LONGLIFE ECO 5W-30,TEC 2000 oil booster


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.4 T GDi
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2017, 21:08 
Offline
*******
Uživatelský avatar

Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Příspěvky: 11943
Bydliště: Olomouc
Tudy píše:
Čekal jsem nějaké reakce majitelů nebo někoho kdo má osobní zkušenosti s jizdou a ne rejpání


Na základě tvého prvního příspěvku jsem čekal nějaké rozumné pokračování podle toho, jak jsi to napsal... navíc šedá plocha, která nikomu nic nepoví... co čekáš, že tě pochválím?

_________________
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.4 T GDi
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2017, 21:18 
Offline
****
Uživatelský avatar

Registrován: 13 dub 2009, 10:10
Příspěvky: 1252
Njn, nevím proč ten graf zmizel, po vložení jsem to kontroloval a bylo v pořádku. Jinak já s timhle motorem jel v automatu jen cca 10 km a nijak jsem ho netrápil, tak mě zajímá jak se motor chová právě kolem 5 000 otáček, kdy mu papírově už dochází dech. V nižších otáčkách jel moc pěkně.

_________________
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.4 T GDi
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2017, 21:29 
Offline
*******
Uživatelský avatar

Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Příspěvky: 11943
Bydliště: Olomouc
Papírově mu možná dech dochází, na Ecce Homo jsem to nepoznal. Ve sportovním módu pořád táhl a jestliže člověk jednou podřadil ručně, DCT nechá motor vytočit do 6000 a čeká, že člověk bude řadit i nahoru. Když se nic neděje, začne řadit sama.
Otáček v rozsahu kolem 5000 a výš bych se nebál. Jednak to tam člověk vytočí málokdy a jednak v tomhle pásmu jezdí málokdo.

_________________
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.4 T GDi
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2017, 00:26 
Offline
**

Registrován: 02 čer 2015, 15:15
Příspěvky: 385
Bydliště: Novy Jicin
ehm podle toho grafu to ma od 5000 do 6000 nejvyssi vykon, takze tam "bude nejvic tahnout".

_________________
i30 WG 1.6 GDI, New weekend, Cool red, MY 2015


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.4 T GDi
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2017, 11:02 
Offline
******
Uživatelský avatar

Registrován: 03 pro 2011, 18:09
Příspěvky: 2665
Bydliště: Opava
To ti nepovím,neměl jsem to srdce "trápit" syrovou předváděčku v těchto otáčkách delší dobu.
Ale jak píše AF na Ecce Homo jsem s tím řádil o den dřív,než on a tahá to docela slušně :wink:
V módu sport se to podívá za 5500 a pak už to odřazuje,jen na té trase máš trochu jiné starosti,pro mne krásné.Jen škoda,že nejde deaktivovat ESP.Na druhou stranu,možná dobře,že nejde.

DCT mě taky hodně zaujala-je to takový elektronický hajzlík,který se podle toho jak jedeš učí předvídat tvůj styl jízdy a podle toho ti podsouvá řazení,aby to jelo v ideálním módu.Když ho necháš jet podle něj,ani nevíš,že jedeš a někdy sakra rychle.Hlídat budíky jsem se musel po vyjetí učit asi hodinu.A když mu do jeho ega vstoupíš se změnou,tak chvilinku jako by tě přesvědčuje-nee-tohle jsem vyhodnotil jinak [-X ,ale rychle se nechá přemluvit,že pánem jsi tady ty a spolupracuje podle tebe. :D/ Zajímavá fičurka.

Mě na nové i30 nejvíc překvapil podvozek a řízení-obojí je opravdu výborné a je to obrovský skok vpřed oproti 1. i 2. generaci.A pak,jak se to auto celkově posunulo ke kvalitě.Nevím,zatím nemůžu posoudit jestli i ve skrytých zákoutích,ale to co je zřejmé hned na první pohled a dojem,je o hodně kvalitnější jako dřív.
Až na vynechané chlazení přihrádky spolujezdce-to mě docela sere #-o

_________________
Hyundai i30 PDe 1,4TGDi 103kW 7°DCT Style-paket Ultimate
----------------------------------
spotřeba od 8/2017 - 6,9l/100km
Aktuálně 88500 km
Verva 100,Efecta95+VIF/Millers Petrol Power
MILLERS OILS NANODRIVE EE LONGLIFE ECO 5W-30,TEC 2000 oil booster


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.4 T GDi
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2017, 21:37 
Offline
****
Uživatelský avatar

Registrován: 13 dub 2009, 10:10
Příspěvky: 1252
Prvni dojmy po ujetí prvnich 37 km :D Do 1 500 otáček se nic neděje, obcas to mělo i tendenci chcípnout, chce to vic slapat na plyn. Ve středním pásmu pružný a tichý motor, nad 3 500 ot jsem se nepodival. Zpřevodovani mi vyhovuje, použitelná je i pětka, kterou jsem u 1.6 GDI využíval minimálně. Kecálek je nastaven perfektně, řadit nahoru radí až nad cca 2 500 ot. Spotřeba dle PP 5,8 l/100 km, 80% okreska, zbytek město.

_________________
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.4 T GDi
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2017, 22:13 
Offline
*******
Uživatelský avatar

Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Příspěvky: 5955
Bydliště: Bratislava
Tak len jazdi a referuj.Určite viacerí sú zvedaví ako bude motor šlapať.

_________________
Hyundai Elantra 1,6 D-CVVT, Style , Sparkling metal (2017)
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Style+park.asistent. Blue spirit (IX.2011-I.2017]
Ford Cmax 1,6 ti-vct
Ford Mondeo 1,8i
Mazda 626 2,5 V6
Renault 21 2,2i Nevada
Citroen BX 1,6i


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 583 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 39  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  






Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye