motor 1.4 T GDi

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Tudy » 04 kvě 2017, 17:50

Pro začátek výkonnostní charakteristika :

https://www.automobile-catalog.com/wykres_power.php

Klasické turbo, dole pěkný nástup a nad cca 5 000 otáček už je celkem mrtvo...
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG

Reklama
 

Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 12402
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Axel.Foley » 06 kvě 2017, 11:43

A co tím chtěl autor říct? :-k
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek

Uživatelský avatar
petzl62
******
Příspěvky: 2708
Registrován: 03 pro 2011, 18:09
Bydliště: Opava

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od petzl62 » 06 kvě 2017, 13:04

Asi kde nic,tu nic :mrgreen: :wink:
Hyundai i30 PDe 1,4TGDi 103kW 7°DCT Style-paket Ultimate
----------------------------------
spotřeba od 8/2017 - 6,9l/100km
Aktuálně 98000 km
Verva 100,Efecta95+VIF/Millers Petrol Power
MILLERS OILS NANODRIVE EE LONGLIFE ECO 5W-30,TEC 2000 oil booster

Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Tudy » 06 kvě 2017, 19:58

Čekal jsem nějaké reakce majitelů nebo někoho kdo má osobní zkušenosti s jizdou a ne rejpání
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG

Uživatelský avatar
shawt
******
Příspěvky: 3641
Registrován: 09 bře 2015, 00:23

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od shawt » 06 kvě 2017, 20:14

Realnych majitelu moc asi zatim nebude.
Kdyz pohledas na foru, tak uz kluci nake recenze na 1.4 T-GDi psali.
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/16)
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)

Uživatelský avatar
petzl62
******
Příspěvky: 2708
Registrován: 03 pro 2011, 18:09
Bydliště: Opava

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od petzl62 » 06 kvě 2017, 20:50

Tudy píše:Čekal jsem nějaké reakce majitelů nebo někoho kdo má osobní zkušenosti s jizdou a ne rejpání
No a my čekali,že se zamyslíš a podíváš proč rejpají ](*,)
Možná když rozklikneš odkaz který jsi sem dal a zjistíš,že vidíš nic než šedou plochu-pochopíš. :wink:
Já tam teda žádnou křivku nemám 8-[

Jinak moje zkušenost z dvoudenní předváděčky je veskrze velmi pozitivní.
Motor je tichý,bez jakýchkoliv vibrací,člověk ani neví,že na volnoběh běží-od určitých otáček má velmi příjemný jadrný zvuk a jeho projev se 7°automatem mě velmi uspokojil.Jede to ve všech režimech velmi příjemně.A krouťák toho motoru se mi velmi zamlouvá.
Spotřeba mi přijde adekvátní stylu jízdy,ale těžko hodnotit u motoru naprosto syrového a nezajetého.
Hyundai i30 PDe 1,4TGDi 103kW 7°DCT Style-paket Ultimate
----------------------------------
spotřeba od 8/2017 - 6,9l/100km
Aktuálně 98000 km
Verva 100,Efecta95+VIF/Millers Petrol Power
MILLERS OILS NANODRIVE EE LONGLIFE ECO 5W-30,TEC 2000 oil booster

Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Tudy » 06 kvě 2017, 20:55

http://www.automobile-catalog.com/curve ... i_140.html

Po vložení bylo vše OK #-o , tohle je snad funkční. A díky za dojmy
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG

Uživatelský avatar
petzl62
******
Příspěvky: 2708
Registrován: 03 pro 2011, 18:09
Bydliště: Opava

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od petzl62 » 06 kvě 2017, 21:05

Super! Teď to má to,co jsem čekal... =D> :wink:
Hyundai i30 PDe 1,4TGDi 103kW 7°DCT Style-paket Ultimate
----------------------------------
spotřeba od 8/2017 - 6,9l/100km
Aktuálně 98000 km
Verva 100,Efecta95+VIF/Millers Petrol Power
MILLERS OILS NANODRIVE EE LONGLIFE ECO 5W-30,TEC 2000 oil booster

Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 12402
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Axel.Foley » 06 kvě 2017, 21:08

Tudy píše:Čekal jsem nějaké reakce majitelů nebo někoho kdo má osobní zkušenosti s jizdou a ne rejpání
Na základě tvého prvního příspěvku jsem čekal nějaké rozumné pokračování podle toho, jak jsi to napsal... navíc šedá plocha, která nikomu nic nepoví... co čekáš, že tě pochválím?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek

Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Tudy » 06 kvě 2017, 21:18

Njn, nevím proč ten graf zmizel, po vložení jsem to kontroloval a bylo v pořádku. Jinak já s timhle motorem jel v automatu jen cca 10 km a nijak jsem ho netrápil, tak mě zajímá jak se motor chová právě kolem 5 000 otáček, kdy mu papírově už dochází dech. V nižších otáčkách jel moc pěkně.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG

Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 12402
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Axel.Foley » 06 kvě 2017, 21:29

Papírově mu možná dech dochází, na Ecce Homo jsem to nepoznal. Ve sportovním módu pořád táhl a jestliže člověk jednou podřadil ručně, DCT nechá motor vytočit do 6000 a čeká, že člověk bude řadit i nahoru. Když se nic neděje, začne řadit sama.
Otáček v rozsahu kolem 5000 a výš bych se nebál. Jednak to tam člověk vytočí málokdy a jednak v tomhle pásmu jezdí málokdo.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek

ulthar
**
Příspěvky: 390
Registrován: 02 čer 2015, 15:15
Bydliště: Novy Jicin

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od ulthar » 07 kvě 2017, 00:26

ehm podle toho grafu to ma od 5000 do 6000 nejvyssi vykon, takze tam "bude nejvic tahnout".
i30 WG 1.6 GDI, New weekend, Cool red, MY 2015

Uživatelský avatar
petzl62
******
Příspěvky: 2708
Registrován: 03 pro 2011, 18:09
Bydliště: Opava

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od petzl62 » 07 kvě 2017, 11:02

To ti nepovím,neměl jsem to srdce "trápit" syrovou předváděčku v těchto otáčkách delší dobu.
Ale jak píše AF na Ecce Homo jsem s tím řádil o den dřív,než on a tahá to docela slušně :wink:
V módu sport se to podívá za 5500 a pak už to odřazuje,jen na té trase máš trochu jiné starosti,pro mne krásné.Jen škoda,že nejde deaktivovat ESP.Na druhou stranu,možná dobře,že nejde.

DCT mě taky hodně zaujala-je to takový elektronický hajzlík,který se podle toho jak jedeš učí předvídat tvůj styl jízdy a podle toho ti podsouvá řazení,aby to jelo v ideálním módu.Když ho necháš jet podle něj,ani nevíš,že jedeš a někdy sakra rychle.Hlídat budíky jsem se musel po vyjetí učit asi hodinu.A když mu do jeho ega vstoupíš se změnou,tak chvilinku jako by tě přesvědčuje-nee-tohle jsem vyhodnotil jinak [-X ,ale rychle se nechá přemluvit,že pánem jsi tady ty a spolupracuje podle tebe. :D/ Zajímavá fičurka.

Mě na nové i30 nejvíc překvapil podvozek a řízení-obojí je opravdu výborné a je to obrovský skok vpřed oproti 1. i 2. generaci.A pak,jak se to auto celkově posunulo ke kvalitě.Nevím,zatím nemůžu posoudit jestli i ve skrytých zákoutích,ale to co je zřejmé hned na první pohled a dojem,je o hodně kvalitnější jako dřív.
Až na vynechané chlazení přihrádky spolujezdce-to mě docela sere #-o
Hyundai i30 PDe 1,4TGDi 103kW 7°DCT Style-paket Ultimate
----------------------------------
spotřeba od 8/2017 - 6,9l/100km
Aktuálně 98000 km
Verva 100,Efecta95+VIF/Millers Petrol Power
MILLERS OILS NANODRIVE EE LONGLIFE ECO 5W-30,TEC 2000 oil booster

Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Tudy » 17 kvě 2017, 21:37

Prvni dojmy po ujetí prvnich 37 km :D Do 1 500 otáček se nic neděje, obcas to mělo i tendenci chcípnout, chce to vic slapat na plyn. Ve středním pásmu pružný a tichý motor, nad 3 500 ot jsem se nepodival. Zpřevodovani mi vyhovuje, použitelná je i pětka, kterou jsem u 1.6 GDI využíval minimálně. Kecálek je nastaven perfektně, řadit nahoru radí až nad cca 2 500 ot. Spotřeba dle PP 5,8 l/100 km, 80% okreska, zbytek město.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG

Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 6029
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od idam.i » 17 kvě 2017, 22:13

Tak len jazdi a referuj.Určite viacerí sú zvedaví ako bude motor šlapať.
Hyundai Elantra 1,6 D-CVVT, Style , Sparkling metal (2017-)
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Style , Blue spirit (IX.2011-I.2017]
Ford Cmax 1,6 ti-vct
Ford Mondeo 1,8i
Mazda 626 2,5 V6
Renault 21 2,2i Nevada
Citroen BX 1,6i

Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Motor a převodovka“