motor 1.4 T GDi

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Pampa
**
Příspěvky: 143
Registrován: 22 led 2018, 15:42

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Pampa » 25 črc 2019, 13:47

[SK]peter píše:dikes, to znamena,že si vie motor udržať svoj maximalny výkon 140 koní do otačok 6000. resp ich dosahuje v pasme 5000-6000 otačok.

mam totiž tiež DCT a minule pri predbiehani a asi 110km/h ťahala na 3jke pri 6000 otačok a zdalo sa mi že už len hučim a prečo nepreradí... ale ten vykon tam teda bol :)
Netlac pedal az na zem, vtedy to pusti na max otacky. Robi to preto aby dosiahol maximalne mozne zrychlenie, ked si pozries krivku vykonu tak medzi 5 a 6000 ma max vykon, ak ho pusti pri zrychleni na 6000 tak potom aj po preradeni ked padnu otacky na 5000 mas stale rovnaky vykon, ak by ho pustil len na 5000 co ma zmysel z ekonomickeho hladiska, tak po preradeni ti padne vykon a zrychlenie klesne.

Proste si dostal co si si stlacenim plynu vypytal, zvykni si ist len tak na 3/4 plynu a dostanes co by si robil rucne. Alebo si zvykni hrat sa s modom prevodovky (ale ak pretlacis plyn az za zarazku, tak je to jedno) alebo proste prerad rucne padlom.
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000

Reklama
 

Uživatelský avatar
JoKo
****
Příspěvky: 1264
Registrován: 17 čer 2007, 09:53
Bydliště: BA/KE
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od JoKo » 06 srp 2019, 09:14

tak to vyzera, ze 1.4MPi a 1.4T-GDI budu nahradene novym motorom a to s objemom 1.5 litra - oznacenie Kappa PE {PE - product enhanced}.
planovane verzie - MPi, T-GDI a aj ako 48V mild bubrid. plan vyroby je v zilinskej kii je od marca 2020.
kia_kappa_pe.jpg
kia_kappa_pe.jpg (42.74 KiB) Zobrazeno 1457 x

zdroj: https://garaz.autorevue.cz/viewtopic.ph ... start=1590
Naposledy upravil(a) JoKo dne 06 srp 2019, 10:57, celkem upraveno 1 x.
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket

hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane

Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Tudy » 06 srp 2019, 09:54

Inspirace koncernem? :twisted:
Ten také přešel z 1.4 na 1.5 l.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG

Uživatelský avatar
rychlyzadok
**
Příspěvky: 102
Registrován: 09 zář 2018, 16:29
Bydliště: Martin, Brno

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od rychlyzadok » 06 srp 2019, 10:05

JoKo píše:tak to vyzera, ze 1.4MPi a 1.4T-GDI budu nahradene novym motorom a to s objemom 1.5 litra - oznacenie Kappa PE {PE - product enhanced}.
planovane verzie - MPi, T-GDI a aj ako 48V mild bubrid. plan vyroby je v zilinskej kii je od marca 2020.

To vyzera ako nejake firemne noviny, nieco o slavnom aktuatore tam nepisu ? :D :D :D
I30 Fastback 1,4 T-GDi 103kW/242Nm Style
ex BMW E91 320d 2005 120kW/340Nm <3

pico.sc
Příspěvky: 9
Registrován: 11 úno 2018, 12:48

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od pico.sc » 06 srp 2019, 10:29

No píšu, nepriamo :lol: ale každopádne to bude dôvod na premýšlanie o novej 1.5 s automatom =D>

Uživatelský avatar
rychlyzadok
**
Příspěvky: 102
Registrován: 09 zář 2018, 16:29
Bydliště: Martin, Brno

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od rychlyzadok » 06 srp 2019, 10:52

A co teda nepriamo pisu ? :D :-k
I30 Fastback 1,4 T-GDi 103kW/242Nm Style
ex BMW E91 320d 2005 120kW/340Nm <3

pico.sc
Příspěvky: 9
Registrován: 11 úno 2018, 12:48

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od pico.sc » 06 srp 2019, 10:55

Tým, že na jar začnú vyrábať nový motor, tak aktuátor už podľa mňa nebudú riešiť.

Uživatelský avatar
rychlyzadok
**
Příspěvky: 102
Registrován: 09 zář 2018, 16:29
Bydliště: Martin, Brno

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od rychlyzadok » 06 srp 2019, 11:59

... :lol: toho sa obavam...
I30 Fastback 1,4 T-GDi 103kW/242Nm Style
ex BMW E91 320d 2005 120kW/340Nm <3

Uživatelský avatar
pekoz
**
Příspěvky: 199
Registrován: 29 črc 2013, 10:53
Bydliště: vedle Ostravy

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od pekoz » 06 srp 2019, 13:12

Neboj budou jiné detaily......možná:
https://www.autoforum.cz/zivot-ridice/m ... atim-nema/
Kona 1.0 T-GDI Best Of Style, Pulse Red (11/2018)
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman,Š.105,Š.1000MB atd.

Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Tudy » 06 srp 2019, 14:53

To, že bude 1.4 T-GDi tak rychle (po cca 4 letech) nahrazen, nevěstí o současné generaci nic dobrého.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG

Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 7145
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Mr. HYUNDAI » 06 srp 2019, 15:13

To spíš věstí, že díky WLTP se vracíme k tomu, že v reálu dobrou spotřebu neuděláš na mini objemu, protože objem ničím nenahradíš :D . To byl i důvod, proč na objem 1,5 přešel V.A.G. Osobně očekávám, že si 1,4 T-GDi s novým 1,5 T-GDi budou maximálně podobní a nový motor z toho původního bude vycházet. Skoro bych si i tipnul, že turbo by mohlo být záměnné. A to by byla velmi dobrá zpráva, protože stejnou chybu dvakrát neudělají a pak by bylo hlučná turba za co měnit :wink: . Ale tohle je z mé strany za všeho nejvíc přání :) . Já ani na jednom autě problém s hlučným aktuátorem nemám a neměl jsem, výpadky výkonu mě taky zatím nepotkaly, takže já nemůžu proti 1,4 T-GDi říct ani slovo.
Jsem moc zvědavý na to, jak se nabídka i30 PDe vyvine. Mám to auto opravdu rád, perfektně mi vyhovuje, konstrukční základ toho auta poskytuje nečekaně široké možnosti pro vytváření diferencovaných charakterů jednotlivých provedení. Za mě zatím nejlepší :hyu: .
i30 FB PDe 1,4 T-GDi N-line Ultimate/i30 kombi PDe 1,4 T-GDi go!
PDe HB 1,0 T-GDi Symbol+
GDH kombi 1,6 GDi GO!
ELH 1,7CRDi TK+
FDH 1,6CVVT TK
NF 2,4CVVT Dynamic
LC 1,3i Champion
EF F/L 2,0i Elegance
XD F/L 1,6i Comfort+
X3B 1,3i GLS
aj.

Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Tudy » 06 srp 2019, 16:57

Možná máš pravdu a bylo by to jen dobře pro spoustu uživatelů tady, já osobně s tímhle motorem najel skoro 20 tis km a také žádný problém.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG

Uživatelský avatar
petzl62
******
Příspěvky: 2752
Registrován: 03 pro 2011, 18:09
Bydliště: Opava

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od petzl62 » 10 srp 2019, 10:13

Kopíruji z mého vlákna:

Tak první závada vyřešena-na záruku.

Vozidlo po mírně razantnějším přidání plynu začalo cukat(opravdu dost)-pokud podřadilo ze 7 na 6,5,4,tak ještě znatelněji,začne blikat grilované kuře a při ustálení zhasne po určité době.Při normální jízdě fungoval motor normálně.Plynule zrychlovalo-rozjíždění taky v pohodě.
Stalo se při cestě do Malacek,při cestě tam u Prostějova na dálnici,dojel jsem jak tam,tak i zpět,po cestě zkoušeno vícekrát. Závada se projevuje i po vypnutí motoru a opětovném rozjetí.
Po napíchnutí na diagnostiku: sporadické vynechání zapalování na 1. válci.
Rada autorizovaného servisu, vyčistěte sítko čerpadla v nádrži :o Po dvou letech a jízdě na "kvalitní" palivo? No proč ne. Vše v pořádku,čisto žádné nečistoty,jak na sítku,tak v nádrži. Problém přetrvává.
Vlastní dedukce-posuneme svíčku(nová origo :hyu: cca.10tis. km) a cívku na 2. válec a uvidíme jestli se závada stěhuje.
Hurá stěhuje-malá radost taky radost :wink:
Svíčka zůstává, cívka zpět na 1. válec a jedem. Opět závada zpět na 1. válci. Takže po 90.tis. km cívka.
Díl jedině originál-2600.-, výměna a vše v naprostém pořádku :D/

Pánové v Automima Opava, jak jinak...díky- i za poskytnutí náhradního vozidla i za kompletní vyřešení celého problému. Jako vždy,mohu a musím jen doporučit =D> =D> =D>
Jsem fakt rád,že jste...
Hyundai i30 PDe 1,4TGDi 103kW 7°DCT Style-paket Ultimate
----------------------------------
spotřeba od 8/2017 - 6,9l/100km
Aktuálně 102500 km
Verva 100,Efecta95+VIF/Millers Petrol Power
MILLERS OILS NANODRIVE EE LONGLIFE ECO 5W-30,TEC 2000 oil booster

[SK]peter
*
Příspěvky: 54
Registrován: 09 pro 2018, 13:25

Re: motor 1.4 T GDi MIL porucha

Příspěvek od [SK]peter » 23 srp 2019, 22:40

Dneška sa mi rosvietila Kontrolka poruchy MIL.

Porucha systému regulácie emisií. Stalo sa to už niekomu?

Je to záväzná porucha alebo len produkujem viac emisií?

Mám len 12000 najazdené a ideme na dovolenku a hneď po nej som plánoval garancnu prehliadku presne o mesiac.

dibarbora
**
Příspěvky: 360
Registrován: 05 úno 2018, 15:53
Bydliště: Žilina

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od dibarbora » 24 srp 2019, 05:18

Jednoznačne najorv do servisu, v týchto prípadoch nejde len o vyššiu spotrebu a emisie ale aj o život katalyzátora. napr. takej kune nevadí, že auto má len 12tkm aby prehrýzla káble z lambda sondy...výsledok je svietiaca kontrolka....ohrozený katalyzátor.
Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.

Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Motor a převodovka“