Právě je 23 zář 2019, 05:35





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 596 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 36, 37, 38, 39, 40
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.4 T GDi
PříspěvekNapsal: 25 srp 2019, 10:23 
Offline
*

Registrován: 09 pro 2018, 13:25
Příspěvky: 51
MIL už na druhý deň nesvietilo. Rozsvietila sa po 200km ceste a prestávke na pumpe. Potom v ten istý deň svietila aj po 2 hodinovej prestávke.

Ale na druhý den už OK :) pri garancke to spomeniem


Nahoru
 Profil  
 

 Předmět příspěvku: Re: motor 1.4 T GDi
PříspěvekNapsal: 25 srp 2019, 14:16 
Offline
******
Uživatelský avatar

Registrován: 03 pro 2011, 18:09
Příspěvky: 2682
Bydliště: Opava
Že by nekvalitní palivo??? :wink: :idea:
Nebo teta kuna... 8-[

_________________
Hyundai i30 PDe 1,4TGDi 103kW 7°DCT Style-paket Ultimate
----------------------------------
spotřeba od 8/2017 - 6,9l/100km
Aktuálně 91500 km
Verva 100,Efecta95+VIF/Millers Petrol Power
MILLERS OILS NANODRIVE EE LONGLIFE ECO 5W-30,TEC 2000 oil booster


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.4 T GDi
PříspěvekNapsal: 29 srp 2019, 07:13 
Offline
**
Uživatelský avatar

Registrován: 15 srp 2018, 08:38
Příspěvky: 134
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Ahojte,

jak som tu už spomínal ohladne poklesu výkonu, po tom čo som začal tankovať vervu tak sa mi to zatial znovu nestalo, aj po niekolkých ďalších pokusoch o nasimulovanie.

Bohužial ma začína trápiť trochu iný problém a to cukanie auta pri ustálených otáčkach a to konkrétne keď idem po rovinke ustálenou rýchlosťou pri otáčkach trochu pod 2000 a neviem či sa to zhoršuje ale vnímam to už aj pri 2000 ot. , auto ide po rovinke skoro bez záťaže (kludne aj na tempomat) a vtedy sa prejavuje slabé cukanie jako keby motor trochu vynechával.
Začal som to vnímať po prvej garančke tak ma napadlo či neprehrávali mapu v RJ??? Asi si zavolám do servisu a spýtam sa.

Nemáte ale niekto takúto skúsenost?

A ďalší problém je že sa mi už pár krát stalo že plynový pedál na pridanie nereagoval adekvátne, nemám to moc vysledované ale bolo to jako pri stlačení pri akom viem ako motor zaberá sa nič moc neudialo, naposledy som takto išiel krokom do križovatky a chcel rýchlo vybehnúť, pridal plyn nič tak som ho pustil aby to nezdochlo, druhý krt nič a až na tretí som viac pridal a rozbehol sa, to som ale už na volnobeh bol v križovatke takže celkom nepríjemné ... stalo sa to niekomu?

_________________
Hyundai i30 kombi, 1.4 T-GDi 2018
................. minulost .................
Ford Mondeo MK3 2.0 TDCi 2005
Škoda Superb II 2.0 TDi 2011
Peugeot 306 SW 2.0 HDi 2001


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.4 T GDi
PříspěvekNapsal: 29 srp 2019, 19:28 
Offline
**

Registrován: 15 kvě 2019, 14:45
Příspěvky: 122
Kolik máš najeto? Četl jsem o lidech co začali mít problém i 10 000 km. Pokud to verva vyřešila, tak bych zkusil vif, ten by mohl rozpustit usazeniny.

_________________
Hyundai i30 kombi 1.4 T-GDI STYLE NAVI GO Polar White model 2019


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.4 T GDi
PříspěvekNapsal: 29 srp 2019, 19:46 
Offline
**
Uživatelský avatar

Registrován: 15 srp 2018, 08:38
Příspěvky: 134
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Mám najazdené 15 000km, o ktorom probléme hovoríš že by VIF mohol pomocť? Ten prepad výkonu alebo to cukanie s autom?
Ten pokles výkonu teraz nepozorujem ako som spomínal, kolísanie je nová vec, povedzme posledných 2000km si to všímam ... pavučiny vymetám občasným vytočením motora (povedzme každých 500km) ...

_________________
Hyundai i30 kombi, 1.4 T-GDi 2018
................. minulost .................
Ford Mondeo MK3 2.0 TDCi 2005
Škoda Superb II 2.0 TDi 2011
Peugeot 306 SW 2.0 HDi 2001


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.4 T GDi
PříspěvekNapsal: 29 srp 2019, 20:29 
Offline
**

Registrován: 15 kvě 2019, 14:45
Příspěvky: 122
Na který problém by to mělo pomoci si netroufnu říct. Může to být oboje. Kdyby byly ucpané střiky, tak by se to mělo špatně sbírat z nízkých otáček. Ale máš najeto málo na takový problém. Vif by měl rozpouštět karbonové usazeniny. V tomto motoru hlavně na přímostřiku a výfukových ventilech. Musí se s tím chvíli jezdit aby to mělo účinek. Pokud by to nezabralo tak servis, ale tam to určitě napíchnou na diagnostiku a pojedou to projet, takže to bude chtít vypozorovat kdy to dělá. Jak je zahřátý motor, jak auto dlouho stálo před jízdou, v jaké režimu se jede (město, okresky, dálnice), jaký rychlostní stupeň, jaké otáčky...

_________________
Hyundai i30 kombi 1.4 T-GDI STYLE NAVI GO Polar White model 2019


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.4 T GDi
PříspěvekNapsal: 30 srp 2019, 06:26 
Offline
**
Uživatelský avatar

Registrován: 15 srp 2018, 08:38
Příspěvky: 134
Bydliště: Moravskoslezský kraj
No ten VIF ma napadol že preventívne skúsim ale nejak si nemyslím že pri týchto km by pomohol ... za skúšku ale moc nedám tak ho kúpim.
Ešte ma napadli sviečky aj keď na ne mi to príde tiež moc skoro ...

No a ako píšeš, servis som ešte nekontaktoval pretože to nemám vysledované takže ak nebudem určite schopný im dané chovanie predviezť tak je to k ničomu.
Budem to ešte sledovať a uvidím...

_________________
Hyundai i30 kombi, 1.4 T-GDi 2018
................. minulost .................
Ford Mondeo MK3 2.0 TDCi 2005
Škoda Superb II 2.0 TDi 2011
Peugeot 306 SW 2.0 HDi 2001


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.4 T GDi
PříspěvekNapsal: 30 srp 2019, 09:06 
Offline
*****
Uživatelský avatar

Registrován: 23 lis 2005, 11:11
Příspěvky: 1613
Bydliště: CB
michal84: Vím, nemám stejný motor. Ale u Opelu se to u motoru 1.4 hodně řešilo. LSPI, cukání..... V zásadě se řešily tři věci. Palivo, svíčky a olej. Já to nikdy nezažil, protože mám AT a tam se ten problém neobjevoval. Ale co jsem četl, tak dost problémů vyřešil benzín a olej. Začal jsi jezdit na Vervu, která už cosi od VIF prý obsahuje. v 15 000 bys měl mít svíčky OK. Co zkusit olej? Já měním olej 2x za rok. Tedy cca v 10tis. (důvody klidně rozvedu na vyžádání). Zrovna nedávno jsem ho měnil a přišlo mi, že chod motoru při akceleraci je takový hebčí a plynulejší.

_________________
Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.4 T GDi
PříspěvekNapsal: 01 zář 2019, 19:31 
Offline
**
Uživatelský avatar

Registrován: 15 srp 2018, 08:38
Příspěvky: 134
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Taky si myslím že sviečky by mali byť OK, jedine že by nejaká bola vadná ale to by sa asi prejavovalo vo vačšom spektre situací.
Benzín zatial teoreticky vlyv na pokles výkonu má, cukanie pri skoro volnobehu nevim, robí to na Vervu.

Olej je otázne ale moj plán je meniť čo pol roka, raz za rok na garančke a vždy medzi garančkami mimo autorizák.
Prvý krát som menil po 4000km a teraz na garančke v cca 13 000 km, pokles výkonu sa stratil (dúfam že trvale) po garančke ale v tom samom okamihu som začal tankovať tu vervu :-) ... teraz ma trápi to cukanie a to teda olejom tiež nebude pretože je čerstvo po výmene.

do budúcna ten olej budem meniť cca po tých 7000km

_________________
Hyundai i30 kombi, 1.4 T-GDi 2018
................. minulost .................
Ford Mondeo MK3 2.0 TDCi 2005
Škoda Superb II 2.0 TDi 2011
Peugeot 306 SW 2.0 HDi 2001


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.4 T GDi
PříspěvekNapsal: 10 zář 2019, 11:21 
Offline
***

Registrován: 23 dub 2008, 21:00
Příspěvky: 542
Páni doporučujem vám VIF pravidelne každé tankovanie a olej proti LSPI - norma api sn+ resp. dexos 1 gen.2. To je prevencia pretože bohužiaľ konštrukcia priamy vstrek plus turbo má svoju Achilovku a je jedno aká značka aký model. A ak máte manuál nepodtáčať motor, radšej 2000otáčok ako 1300. Plus ak chcete dosiahnuť rýchlosť radšej podradiť, pridať a danú vyššiu rýchlosť dosiahnuť rýchlejšie vyššími otáčkami ako pomaličky pridávať a pomaličky zrýchľovať na nízkych otáčkach.
A olej meniť čo 10 000km, hlavne ak sa jazdí často mesto je aj 15 000km veľa. Olej je aj po 10 000km plný sadzí - na rozdiel od nepriameho vstreku.

_________________
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.4 T GDi MIL porucha
PříspěvekNapsal: 10 zář 2019, 11:24 
Offline
*

Registrován: 25 úno 2018, 10:50
Příspěvky: 24
[SK]peter píše:
Dneška sa mi rosvietila Kontrolka poruchy MIL.

Porucha systému regulácie emisií. Stalo sa to už niekomu?

Je to záväzná porucha alebo len produkujem viac emisií?

Mám len 12000 najazdené a ideme na dovolenku a hneď po nej som plánoval garancnu prehliadku presne o mesiac.


mne to svietilo po zhruba 4000km a svietilo to furt po klasickych peripetiach ze mam nekvalitne palivo a pod bol vadny katalyzator riešené výmenou v záruke vraj už toho mali viac púo výmene nič.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 596 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 36, 37, 38, 39, 40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  






Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye