Stránka 1 z 58

motor 1.4 T GDi

Napsal: 04 kvě 2017, 17:50
od Tudy
Pro začátek výkonnostní charakteristika :

https://www.automobile-catalog.com/wykres_power.php

Klasické turbo, dole pěkný nástup a nad cca 5 000 otáček už je celkem mrtvo...

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 06 kvě 2017, 11:43
od Axel.Foley
A co tím chtěl autor říct? :-k

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 06 kvě 2017, 13:04
od petzl62
Asi kde nic,tu nic :mrgreen: :wink:

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 06 kvě 2017, 19:58
od Tudy
Čekal jsem nějaké reakce majitelů nebo někoho kdo má osobní zkušenosti s jizdou a ne rejpání

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 06 kvě 2017, 20:14
od shawt
Realnych majitelu moc asi zatim nebude.
Kdyz pohledas na foru, tak uz kluci nake recenze na 1.4 T-GDi psali.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 06 kvě 2017, 20:50
od petzl62
Tudy píše:Čekal jsem nějaké reakce majitelů nebo někoho kdo má osobní zkušenosti s jizdou a ne rejpání
No a my čekali,že se zamyslíš a podíváš proč rejpají ](*,)
Možná když rozklikneš odkaz který jsi sem dal a zjistíš,že vidíš nic než šedou plochu-pochopíš. :wink:
Já tam teda žádnou křivku nemám 8-[

Jinak moje zkušenost z dvoudenní předváděčky je veskrze velmi pozitivní.
Motor je tichý,bez jakýchkoliv vibrací,člověk ani neví,že na volnoběh běží-od určitých otáček má velmi příjemný jadrný zvuk a jeho projev se 7°automatem mě velmi uspokojil.Jede to ve všech režimech velmi příjemně.A krouťák toho motoru se mi velmi zamlouvá.
Spotřeba mi přijde adekvátní stylu jízdy,ale těžko hodnotit u motoru naprosto syrového a nezajetého.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 06 kvě 2017, 20:55
od Tudy
http://www.automobile-catalog.com/curve ... i_140.html

Po vložení bylo vše OK #-o , tohle je snad funkční. A díky za dojmy

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 06 kvě 2017, 21:05
od petzl62
Super! Teď to má to,co jsem čekal... =D> :wink:

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 06 kvě 2017, 21:08
od Axel.Foley
Tudy píše:Čekal jsem nějaké reakce majitelů nebo někoho kdo má osobní zkušenosti s jizdou a ne rejpání
Na základě tvého prvního příspěvku jsem čekal nějaké rozumné pokračování podle toho, jak jsi to napsal... navíc šedá plocha, která nikomu nic nepoví... co čekáš, že tě pochválím?

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 06 kvě 2017, 21:18
od Tudy
Njn, nevím proč ten graf zmizel, po vložení jsem to kontroloval a bylo v pořádku. Jinak já s timhle motorem jel v automatu jen cca 10 km a nijak jsem ho netrápil, tak mě zajímá jak se motor chová právě kolem 5 000 otáček, kdy mu papírově už dochází dech. V nižších otáčkách jel moc pěkně.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 06 kvě 2017, 21:29
od Axel.Foley
Papírově mu možná dech dochází, na Ecce Homo jsem to nepoznal. Ve sportovním módu pořád táhl a jestliže člověk jednou podřadil ručně, DCT nechá motor vytočit do 6000 a čeká, že člověk bude řadit i nahoru. Když se nic neděje, začne řadit sama.
Otáček v rozsahu kolem 5000 a výš bych se nebál. Jednak to tam člověk vytočí málokdy a jednak v tomhle pásmu jezdí málokdo.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 07 kvě 2017, 00:26
od ulthar
ehm podle toho grafu to ma od 5000 do 6000 nejvyssi vykon, takze tam "bude nejvic tahnout".

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 07 kvě 2017, 11:02
od petzl62
To ti nepovím,neměl jsem to srdce "trápit" syrovou předváděčku v těchto otáčkách delší dobu.
Ale jak píše AF na Ecce Homo jsem s tím řádil o den dřív,než on a tahá to docela slušně :wink:
V módu sport se to podívá za 5500 a pak už to odřazuje,jen na té trase máš trochu jiné starosti,pro mne krásné.Jen škoda,že nejde deaktivovat ESP.Na druhou stranu,možná dobře,že nejde.

DCT mě taky hodně zaujala-je to takový elektronický hajzlík,který se podle toho jak jedeš učí předvídat tvůj styl jízdy a podle toho ti podsouvá řazení,aby to jelo v ideálním módu.Když ho necháš jet podle něj,ani nevíš,že jedeš a někdy sakra rychle.Hlídat budíky jsem se musel po vyjetí učit asi hodinu.A když mu do jeho ega vstoupíš se změnou,tak chvilinku jako by tě přesvědčuje-nee-tohle jsem vyhodnotil jinak [-X ,ale rychle se nechá přemluvit,že pánem jsi tady ty a spolupracuje podle tebe. :D/ Zajímavá fičurka.

Mě na nové i30 nejvíc překvapil podvozek a řízení-obojí je opravdu výborné a je to obrovský skok vpřed oproti 1. i 2. generaci.A pak,jak se to auto celkově posunulo ke kvalitě.Nevím,zatím nemůžu posoudit jestli i ve skrytých zákoutích,ale to co je zřejmé hned na první pohled a dojem,je o hodně kvalitnější jako dřív.
Až na vynechané chlazení přihrádky spolujezdce-to mě docela sere #-o

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 17 kvě 2017, 21:37
od Tudy
Prvni dojmy po ujetí prvnich 37 km :D Do 1 500 otáček se nic neděje, obcas to mělo i tendenci chcípnout, chce to vic slapat na plyn. Ve středním pásmu pružný a tichý motor, nad 3 500 ot jsem se nepodival. Zpřevodovani mi vyhovuje, použitelná je i pětka, kterou jsem u 1.6 GDI využíval minimálně. Kecálek je nastaven perfektně, řadit nahoru radí až nad cca 2 500 ot. Spotřeba dle PP 5,8 l/100 km, 80% okreska, zbytek město.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 17 kvě 2017, 22:13
od idam.i
Tak len jazdi a referuj.Určite viacerí sú zvedaví ako bude motor šlapať.