motor 1.4 T GDi

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
robenzo
*
Příspěvky: 46
Registrován: 14 črc 2018, 07:40

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od robenzo »

Tak to dať pozrieť do servisu ?
Reklama
 

Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11579
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

robenzo píše: 26 dub 2022, 12:10 Áno jedno je 1.2 tsi a druhé 1.0 trojvalec na dacii
Pokud vím, tak motor 1,0 TCe je nepřímovstřik.
O LPSI jít může a nemusí, umím si představit i aktuátor, o němž píše Michal :-k . Tu "podlahu" dáváš jak - prostě bleskem zadupneš pedál do podlahy nebo je to pomalejší plynulý pohyb?
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
Maras
*****
Příspěvky: 1695
Registrován: 09 srp 2020, 14:44

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Maras »

1.0TCe Dacia je u LPG nepřímý vstřik a u benzínu přímý.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11579
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Přijde na to v kterém modelu a ze kterého roku :wink: .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 8981
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od idam.i »

Dosť sa to podobá na LSPI ako riešil Opel pri 1,4turbo minulej generácii.Rád by som sa mýlil. [-o<
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
robenzo
*
Příspěvky: 46
Registrován: 14 črc 2018, 07:40

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od robenzo »

Tu podlahu dávam že idem napríklad 70 na 4 za autom a chcem ho odbehnúť tak dám podlahu
Uživatelský avatar
Pjotr1
***
Příspěvky: 800
Registrován: 26 črc 2020, 17:51
Bydliště: ostrov pozitivní deviace

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Pjotr1 »

takže nějakých 2500 otáček, motor z toho nadšený asi není ale motor management a jeho korekce by to měly zvládnout, takže za mě nevidím důvod k poklesu výkonu
Přílohy
kvalt.jpg
kvalt.jpg (53.77 KiB) Zobrazeno 714 x
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
dibarbora
*****
Příspěvky: 2087
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od dibarbora »

robenzo píše: 26 dub 2022, 18:55 Tu podlahu dávam že idem napríklad 70 na 4 za autom a chcem ho odbehnúť tak dám podlahu
To si môžeš dovoliť v starom Euro2/3 turbo nafťáku....kde navalíš plné valce nafty, auto poriadne zadymí, turbo sa zreguluje a nadýchne, auto vyrazí vpred. Nemusí riešiť limity detonačného spaľovania, + dymivosť, NOx a iné eko obmedzenia.

Motor 1,4TGDi má pevné turbo (potrebuje viac času na rozbeh), aby málo žralo, tak musí ísť celý čas na limite detonačného spaľovania, takže holt potrebuje ku šťastiu aj nejaké otáčky... proste nejazdiť ako s dieslom pri potrebe fakt razantného zrýchlenia v 70tke dať za tri...... inak pridávať plyn postupne (dať motoru čas na nadýchnutie sa), proste zadupnutie plynu na hulváta to nemá rado a patrične sa "odmení" .....
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 8981
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od idam.i »

Preto majú problémy hlavne auta s manuálnou prevodovkou.Auta s automatom tento problém prakticky nepozná.
Sám som prekvapený ako automat podradí na dialnici aj pri 120km/hod keď viac pritlačím. 8-[
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
michal84
**
Příspěvky: 298
Registrován: 15 srp 2018, 08:38
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od michal84 »

robenzo píše: 26 dub 2022, 18:55 Tu podlahu dávam že idem napríklad 70 na 4 za autom a chcem ho odbehnúť tak dám podlahu
Ak sa nemýlim tak pri 70km/h má motor cca 2000 otáčiek a to je fakt hodne málo na zadupnutie plynu (u týchto otáčok ja osobne iba udržujem rýchlosť nanajvyš hodne pomaly a plynule zrýchlujem), skús si opakovane pri tejto rýchlosti podradiť na 3, klidne skús 10-20 krát a uvidíš. Predpokladam že sa problém neprejaví.
Hyundai i30 kombi, 1.4 T-GDi 2018
Volvo V70, 2.4 benzin + LPG, MY05
................. minulost .................
Volvo V40, 1.8 benzin + LPG 1998 / Ford Mondeo MK3 2.0 TDCi 2005 / Škoda Superb II 2.0 TDi 2011 / Peugeot 306 SW 2.0 HDi 2001
sud
**
Příspěvky: 215
Registrován: 01 kvě 2020, 12:07
Bydliště: SVK

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od sud »

na 4 je tam tych otaciek viac, to skor na 5 je otacok iba 2000 (pri rychlosti 70kmph), co staci na udrziavanie rychlosti a jemne zrychlenie, ale na podlahu by som to nedaval a vdaka tomuto foru sa takemu spravaniu vyhybam, bud zrychlujem postupne na tretinu max polovicu plynu, alebo podradim hoc aj do dvojky a fukoty
i30 Combi FAMILY; vyrobene 3/2020; 1.4T-GDI
Uživatelský avatar
michal84
**
Příspěvky: 298
Registrován: 15 srp 2018, 08:38
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od michal84 »

michal84 píše: 04 dub 2022, 16:09
Ináč takto teda znie ten motor za studena, sorry zas som na chvílku prišiel moc blízko výfuku tak ten zvuk nie je moc príjemný :-)

https://youtu.be/ccZ1yW9SVtw
Ja sa teda hlásim že som bol včera pre auto v servise a už funguje jak má, po studenom starte chod pravidelný a pri rozjazde bez cukania.
Takže príčina bol jeden vstrek aktuálne vymenený za nový ... bohužel zo servisu zistiť bližšie informace sa mi nepodarilo. Ak bol vstrek porouchaný tak je mi jasné že nemusia vedieť príčinu ale aspoň by som rád vedel jak vypadal po vizuálnej stránke ...
Hyundai i30 kombi, 1.4 T-GDi 2018
Volvo V70, 2.4 benzin + LPG, MY05
................. minulost .................
Volvo V40, 1.8 benzin + LPG 1998 / Ford Mondeo MK3 2.0 TDCi 2005 / Škoda Superb II 2.0 TDi 2011 / Peugeot 306 SW 2.0 HDi 2001
Uživatelský avatar
michal84
**
Příspěvky: 298
Registrován: 15 srp 2018, 08:38
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od michal84 »

sud píše: 27 dub 2022, 07:38 na 4 je tam tych otaciek viac, to skor na 5 je otacok iba 2000 (pri rychlosti 70kmph), co staci na udrziavanie rychlosti a jemne zrychlenie, ale na podlahu by som to nedaval a vdaka tomuto foru sa takemu spravaniu vyhybam, bud zrychlujem postupne na tretinu max polovicu plynu, alebo podradim hoc aj do dvojky a fukoty
No tak to si myslím že určite nie, nechcem sa hádať ale aspoň v mojom prípade určite nemám na 5-ke 2000 otáčok pri 70km/h :-)
Ale nejak si ma nahlodal a po ceste z práce sa presne kouknu ale dal by som ruku do ohňa za to že tam mám na 4-ku cca 2000.
Može byť ale rozdiel v ročníku, ja mám ročník 2018 ešte bez GPF takže naladenie asi može byť iné ... nicmene vo výsledku ide o tie otáčky a aj ako ty píšeš, proste treba motor vytočiť, v podstate tento motor krásne ťahá do otáčok aj keď papierovo bude mať určite max.krúťak nízko. Ja ho klidne vytáčam až cez 5000, sem tam keď vymetám pavučiny aj výš.
Hyundai i30 kombi, 1.4 T-GDi 2018
Volvo V70, 2.4 benzin + LPG, MY05
................. minulost .................
Volvo V40, 1.8 benzin + LPG 1998 / Ford Mondeo MK3 2.0 TDCi 2005 / Škoda Superb II 2.0 TDi 2011 / Peugeot 306 SW 2.0 HDi 2001
slabostka
*****
Příspěvky: 1725
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od slabostka »

teraz ide o to či ten vstrek bol chybný od začiatku alebo sa napr. "zasral" karbonom počas prevádzky.... rozhodne VIF do každej nádrže...
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Uživatelský avatar
michal84
**
Příspěvky: 298
Registrován: 15 srp 2018, 08:38
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od michal84 »

a presne to by ma zaujimalo, ak by bol zasraný od karbonu tak predpokladam že ostatné na tom nebudú o moc lepšie ... ak by bol zasraný ten vstrek tak by som automaticky skontroloval aj ďalšie ale to by som asi moc chcel od servisu aby bol proaktívny.
VIF dávam sporadicky ... :|
Hyundai i30 kombi, 1.4 T-GDi 2018
Volvo V70, 2.4 benzin + LPG, MY05
................. minulost .................
Volvo V40, 1.8 benzin + LPG 1998 / Ford Mondeo MK3 2.0 TDCi 2005 / Škoda Superb II 2.0 TDi 2011 / Peugeot 306 SW 2.0 HDi 2001
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Motor a převodovka“