Právě je 21 srp 2019, 09:43





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 583 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 35, 36, 37, 38, 39
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.4 T GDi
PříspěvekNapsal: 25 črc 2019, 13:47 
Offline
**

Registrován: 22 led 2018, 15:42
Příspěvky: 135
[SK]peter píše:
dikes, to znamena,že si vie motor udržať svoj maximalny výkon 140 koní do otačok 6000. resp ich dosahuje v pasme 5000-6000 otačok.

mam totiž tiež DCT a minule pri predbiehani a asi 110km/h ťahala na 3jke pri 6000 otačok a zdalo sa mi že už len hučim a prečo nepreradí... ale ten vykon tam teda bol :)


Netlac pedal az na zem, vtedy to pusti na max otacky. Robi to preto aby dosiahol maximalne mozne zrychlenie, ked si pozries krivku vykonu tak medzi 5 a 6000 ma max vykon, ak ho pusti pri zrychleni na 6000 tak potom aj po preradeni ked padnu otacky na 5000 mas stale rovnaky vykon, ak by ho pustil len na 5000 co ma zmysel z ekonomickeho hladiska, tak po preradeni ti padne vykon a zrychlenie klesne.

Proste si dostal co si si stlacenim plynu vypytal, zvykni si ist len tak na 3/4 plynu a dostanes co by si robil rucne. Alebo si zvykni hrat sa s modom prevodovky (ale ak pretlacis plyn az za zarazku, tak je to jedno) alebo proste prerad rucne padlom.

_________________
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000


Nahoru
 Profil  
 

 Předmět příspěvku: Re: motor 1.4 T GDi
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019, 09:14 
Offline
****
Uživatelský avatar

Registrován: 17 čer 2007, 09:53
Příspěvky: 1260
Bydliště: BA/KE
tak to vyzera, ze 1.4MPi a 1.4T-GDI budu nahradene novym motorom a to s objemom 1.5 litra - oznacenie Kappa PE {PE - product enhanced}.
planovane verzie - MPi, T-GDI a aj ako 48V mild bubrid. plan vyroby je v zilinskej kii je od marca 2020.

Příloha:
kia_kappa_pe.jpg
kia_kappa_pe.jpg [ 42.74 KiB | Zobrazeno 532 krát ]



zdroj: https://garaz.autorevue.cz/viewtopic.ph ... start=1590

_________________
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket

hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane


Naposledy upravil JoKo dne 06 srp 2019, 10:57, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.4 T GDi
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019, 09:54 
Offline
****
Uživatelský avatar

Registrován: 13 dub 2009, 10:10
Příspěvky: 1252
Inspirace koncernem? :twisted:
Ten také přešel z 1.4 na 1.5 l.

_________________
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.4 T GDi
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019, 10:05 
Offline
*
Uživatelský avatar

Registrován: 09 zář 2018, 16:29
Příspěvky: 77
Bydliště: Martin, Brno
JoKo píše:
tak to vyzera, ze 1.4MPi a 1.4T-GDI budu nahradene novym motorom a to s objemom 1.5 litra - oznacenie Kappa PE {PE - product enhanced}.
planovane verzie - MPi, T-GDI a aj ako 48V mild bubrid. plan vyroby je v zilinskej kii je od marca 2020.



To vyzera ako nejake firemne noviny, nieco o slavnom aktuatore tam nepisu ? :D :D :D

_________________
I30 Fastback 1,4 T-GDi 103kW/242Nm Style
ex BMW E91 320d 2005 120kW/340Nm <3


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.4 T GDi
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019, 10:29 
Offline

Registrován: 11 úno 2018, 12:48
Příspěvky: 9
No píšu, nepriamo :lol: ale každopádne to bude dôvod na premýšlanie o novej 1.5 s automatom =D>


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.4 T GDi
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019, 10:52 
Offline
*
Uživatelský avatar

Registrován: 09 zář 2018, 16:29
Příspěvky: 77
Bydliště: Martin, Brno
A co teda nepriamo pisu ? :D :-k

_________________
I30 Fastback 1,4 T-GDi 103kW/242Nm Style
ex BMW E91 320d 2005 120kW/340Nm <3


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.4 T GDi
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019, 10:55 
Offline

Registrován: 11 úno 2018, 12:48
Příspěvky: 9
Tým, že na jar začnú vyrábať nový motor, tak aktuátor už podľa mňa nebudú riešiť.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.4 T GDi
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019, 11:59 
Offline
*
Uživatelský avatar

Registrován: 09 zář 2018, 16:29
Příspěvky: 77
Bydliště: Martin, Brno
... :lol: toho sa obavam...

_________________
I30 Fastback 1,4 T-GDi 103kW/242Nm Style
ex BMW E91 320d 2005 120kW/340Nm <3


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.4 T GDi
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019, 13:12 
Offline
**
Uživatelský avatar

Registrován: 29 črc 2013, 10:53
Příspěvky: 141
Bydliště: vedle Ostravy
Neboj budou jiné detaily......možná:
https://www.autoforum.cz/zivot-ridice/m ... atim-nema/

_________________
Kona T-GDI 120 Best Of Style, Pulse Red (11/2018)
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman,Š.105,Š.1000MB atd.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.4 T GDi
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019, 14:53 
Offline
****
Uživatelský avatar

Registrován: 13 dub 2009, 10:10
Příspěvky: 1252
To, že bude 1.4 T-GDi tak rychle (po cca 4 letech) nahrazen, nevěstí o současné generaci nic dobrého.

_________________
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.4 T GDi
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019, 15:13 
Offline
*******
Uživatelský avatar

Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Příspěvky: 6244
Bydliště: Toušeň
To spíš věstí, že díky WLTP se vracíme k tomu, že v reálu dobrou spotřebu neuděláš na mini objemu, protože objem ničím nenahradíš :D . To byl i důvod, proč na objem 1,5 přešel V.A.G. Osobně očekávám, že si 1,4 T-GDi s novým 1,5 T-GDi budou maximálně podobní a nový motor z toho původního bude vycházet. Skoro bych si i tipnul, že turbo by mohlo být záměnné. A to by byla velmi dobrá zpráva, protože stejnou chybu dvakrát neudělají a pak by bylo hlučná turba za co měnit :wink: . Ale tohle je z mé strany za všeho nejvíc přání :) . Já ani na jednom autě problém s hlučným aktuátorem nemám a neměl jsem, výpadky výkonu mě taky zatím nepotkaly, takže já nemůžu proti 1,4 T-GDi říct ani slovo.
Jsem moc zvědavý na to, jak se nabídka i30 PDe vyvine. Mám to auto opravdu rád, perfektně mi vyhovuje, konstrukční základ toho auta poskytuje nečekaně široké možnosti pro vytváření diferencovaných charakterů jednotlivých provedení. Za mě zatím nejlepší :hyu: .

_________________
i30 FB PDe 1,4 T-GDi N-line Ultimate/i30 kombi PDe 1,4 T-GDi go!
PDe HB 1,0 T-GDi Symbol+
GDH kombi 1,6 GDi GO!
ELH 1,7CRDi TK+
FDH 1,6CVVT TK
NF 2,4CVVT Dynamic
LC 1,3i Champion
EF F/L 2,0i Elegance
XD F/L 1,6i Comfort+
X3B 1,3i GLS
aj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.4 T GDi
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019, 16:57 
Offline
****
Uživatelský avatar

Registrován: 13 dub 2009, 10:10
Příspěvky: 1252
Možná máš pravdu a bylo by to jen dobře pro spoustu uživatelů tady, já osobně s tímhle motorem najel skoro 20 tis km a také žádný problém.

_________________
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 1.4 T GDi
PříspěvekNapsal: 10 srp 2019, 10:13 
Offline
******
Uživatelský avatar

Registrován: 03 pro 2011, 18:09
Příspěvky: 2666
Bydliště: Opava
Kopíruji z mého vlákna:

Tak první závada vyřešena-na záruku.

Vozidlo po mírně razantnějším přidání plynu začalo cukat(opravdu dost)-pokud podřadilo ze 7 na 6,5,4,tak ještě znatelněji,začne blikat grilované kuře a při ustálení zhasne po určité době.Při normální jízdě fungoval motor normálně.Plynule zrychlovalo-rozjíždění taky v pohodě.
Stalo se při cestě do Malacek,při cestě tam u Prostějova na dálnici,dojel jsem jak tam,tak i zpět,po cestě zkoušeno vícekrát. Závada se projevuje i po vypnutí motoru a opětovném rozjetí.
Po napíchnutí na diagnostiku: sporadické vynechání zapalování na 1. válci.
Rada autorizovaného servisu, vyčistěte sítko čerpadla v nádrži :o Po dvou letech a jízdě na "kvalitní" palivo? No proč ne. Vše v pořádku,čisto žádné nečistoty,jak na sítku,tak v nádrži. Problém přetrvává.
Vlastní dedukce-posuneme svíčku(nová origo :hyu: cca.10tis. km) a cívku na 2. válec a uvidíme jestli se závada stěhuje.
Hurá stěhuje-malá radost taky radost :wink:
Svíčka zůstává, cívka zpět na 1. válec a jedem. Opět závada zpět na 1. válci. Takže po 90.tis. km cívka.
Díl jedině originál-2600.-, výměna a vše v naprostém pořádku :D/

Pánové v Automima Opava, jak jinak...díky- i za poskytnutí náhradního vozidla i za kompletní vyřešení celého problému. Jako vždy,mohu a musím jen doporučit =D> =D> =D>
Jsem fakt rád,že jste...

_________________
Hyundai i30 PDe 1,4TGDi 103kW 7°DCT Style-paket Ultimate
----------------------------------
spotřeba od 8/2017 - 6,9l/100km
Aktuálně 91500 km
Verva 100,Efecta95+VIF/Millers Petrol Power
MILLERS OILS NANODRIVE EE LONGLIFE ECO 5W-30,TEC 2000 oil booster


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 583 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 35, 36, 37, 38, 39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  






Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye