Právě je 18 srp 2019, 23:40





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 89 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Rachot od turba
PříspěvekNapsal: 02 lis 2018, 18:57 
Offline
*
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2018, 21:56
Příspěvky: 61
u mě 13 000 a zatím bez problémů. každopádně rachot je kravina, pokud to nedělalo od začátku tak jak to může být vlastnost :-D poslal bych je do pr*ele

_________________
i30 kombi 2018 - DCT 1.4 T-GDI style + ultimate fiery red


Nahoru
 Profil  
 

 Předmět příspěvku: Re: Rachot od turba
PříspěvekNapsal: 02 lis 2018, 20:43 
Offline
******
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2015, 00:23
Příspěvky: 3636
Napada me, jak se tomuto branit? Nejaky nezavisly znalec?

_________________
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/16)
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rachot od turba
PříspěvekNapsal: 02 lis 2018, 20:57 
Offline
******
Uživatelský avatar

Registrován: 03 pro 2011, 18:09
Příspěvky: 2665
Bydliště: Opava
To bych řekl až v krajním případě. Prvně a nejjednodušeji- nastartovat předváděčku vedle vlastního auta
a zkusit :idea: :?:

_________________
Hyundai i30 PDe 1,4TGDi 103kW 7°DCT Style-paket Ultimate
----------------------------------
spotřeba od 8/2017 - 6,9l/100km
Aktuálně 88500 km
Verva 100,Efecta95+VIF/Millers Petrol Power
MILLERS OILS NANODRIVE EE LONGLIFE ECO 5W-30,TEC 2000 oil booster


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rachot od turba
PříspěvekNapsal: 05 lis 2018, 08:35 
Offline
*
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2018, 19:45
Příspěvky: 33
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Prekvapuje me takovyhle chovani k zakaznikovi, co si kupuje novy auta pred tricitkou, pravdepodobne si jich jeste par koupim, ale rozhodne muzu rict, ze :hyu: to uz nikdy nebude.

_________________
i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Stargazing Blue


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rachot od turba
PříspěvekNapsal: 05 lis 2018, 09:54 
Offline
******
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2015, 00:23
Příspěvky: 3636
Bohuzel to tak je a taky mi to hlava nebere. Asi spolehaj na to, ze prijde nekdo jiny. Otazka je, jestli se jine automobilky resp. prodejci chovaj jinak? Myslim, kdyz se zacly sypas TSI tak ty lidi taky Skoda fuckovala?

_________________
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/16)
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rachot od turba
PříspěvekNapsal: 02 pro 2018, 13:51 
Offline
*
Uživatelský avatar

Registrován: 30 bře 2012, 14:58
Příspěvky: 21
Páni, má ten problém s turbom nejaký záver?
Lebo som bol tento týždeň prebehnúť fungl novú firemnú Kiu Ceed práve s motorom 1.4 T-GDI a ...
1, prvé, čo ma zarazilo, že mi to ale trikrát skoro skapalo pri rozjazde.
2, do takých cca 2.5 tisíc otáčok mal motor normálny zvuk, nad tým chytil zvuk nas.aného vysavača.
A keďže potrebujem kúpiť nový auťák, je i30 s týmto motorom jeden z kandidátov. Ale nerád by som išiel do problémového motora :-(

_________________
Hyundai i30 1.4MPI, 2012 + LPG, i30 Kombi 1.4 T-GDI 2019


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rachot od turba
PříspěvekNapsal: 02 pro 2018, 14:21 
Offline
**

Registrován: 05 úno 2018, 15:53
Příspěvky: 308
Bydliště: Žilina
Predpokladám, že záver bude nijaký. Majú tam nejaký drobný konštrukčný nedostatok v riešení ovládania obtokového ventilu turba, ktorý spôsobuje, že to má občas (zavisí od tlakových pomerov výfuku a požiadavky na nejaký plniaci tlak) tendenciu vydávať pazvuky.
Čo sa týka skapínania motora pri rozjazde - je to vecou zvyku. Ovládanie spojky trochu pripomína ovládanie počítačovej hry, je v nej spätná väzba rovnajúca sa nule, ale po pár km si na to človek zvykne. Predsa je to maloobjemový motor, takže si pri rozbiehaní nenechá toľko ľúbiť ako nejaký dvojliter. V kombinácii so spomínanou spojkou si to vyžaduje skrátka trochu praxe .... . Napriek slušným parametrom motora, netreba od toho teda očakávať nejaké športové zvezenie proste normálne auto na vozenie (s manuálnou prevodovkou).

Zvuk motora je v norme, pokiaľ viem, tak to má variabilné časovanie ventilov, takže charakter zvuku sa musí zákonite meniť.

Spoľahlivosť motora, 100tkm a viac zatiaľ asi urobil málo kto (nikto?), ale zatiaľ to vypadá, že prešľapy VW typu prvé 1,2TSI a 1,4TSI sa asi nekonajú.

_________________
Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rachot od turba
PříspěvekNapsal: 02 pro 2018, 18:33 
Offline
*
Uživatelský avatar

Registrován: 30 bře 2012, 14:58
Příspěvky: 21
OK, vďaka, takže som pochopil, že to skapínanie nie je bug, ale feature :?
A ten rachot pri vyšších otáčkach takisto. Evidentne ešte v Hyundai/ Kia na to turbo nič nevymysleli...

_________________
Hyundai i30 1.4MPI, 2012 + LPG, i30 Kombi 1.4 T-GDI 2019


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rachot od turba
PříspěvekNapsal: 02 pro 2018, 18:39 
Offline
*******
Uživatelský avatar

Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Příspěvky: 6235
Bydliště: Toušeň
Podle všeho byla v rámci konstrukce u pohyblivých dílů zvolena větší vůle. Smysl je jasný - snížit riziko zadírání. Ale vůle s sebou nese i hluk :( . Mluví se o konstrukční úpravě směrem k menší vůli a tím, alespoň částečné, eliminaci hluku. Ale jsou to jen neověřené "drby". Uvidíme co bude dál :wink: .

_________________
i30 FB PDe 1,4 T-GDi N-line Ultimate/i30 kombi PDe 1,4 T-GDi go!
PDe HB 1,0 T-GDi Symbol+
GDH kombi 1,6 GDi GO!
ELH 1,7CRDi TK+
FDH 1,6CVVT TK
NF 2,4CVVT Dynamic
LC 1,3i Champion
EF F/L 2,0i Elegance
XD F/L 1,6i Comfort+
X3B 1,3i GLS
aj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rachot od turba
PříspěvekNapsal: 02 pro 2018, 18:55 
Offline
**

Registrován: 05 úno 2018, 15:53
Příspěvky: 308
Bydliště: Žilina
ddano007 píše:
OK, vďaka, takže som pochopil, že to skapínanie nie je bug, ale feature :?
A ten rachot pri vyšších otáčkach takisto. Evidentne ešte v Hyundai/ Kia na to turbo nič nevymysleli...


Tie spojky nie sú víťazstvo ani u iných značiek. Stačí si pozrieť dlhodobý test škody rapid 1,0TSI na auto.cz. Extrémne dlhý stály prevod znamená aj dlhú jednotku, takže manévrovanie možné len na preklzujúcej spojke. Stačilo im pár extrémnych výjazdov a spojka im dala zbohom.

_________________
Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rachot od turba
PříspěvekNapsal: 02 pro 2018, 19:06 
Offline
*
Uživatelský avatar

Registrován: 30 bře 2012, 14:58
Příspěvky: 21
Nestraš :( Za rok jazdím hafo áut, ale tak sprostú ( s prepáčením za výraz ) spojku som ešte nestretol...

_________________
Hyundai i30 1.4MPI, 2012 + LPG, i30 Kombi 1.4 T-GDI 2019


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rachot od turba
PříspěvekNapsal: 02 pro 2018, 19:22 
Offline
**

Registrován: 05 úno 2018, 15:53
Příspěvky: 308
Bydliště: Žilina
Ja toho tiez odjazdim na kadecom a drzim sa hesla, ze dobry sofer nema problem s nicim a na spojku nefrfle :wink: .
Aby som si zaspominal, tak uzivatelsky najlepsia spojku som mal na predchadzajucom aute bmw 318d e91. Stara poctiva hydraulika s vacsou ovladacou silou ale s presnym davkovanim.
Na týchto nových autách je to často kompromis čo najdlhších prevodov, takže aj občasné zasmradnutie je vec normálna. Jediný liek je poctivá planétová automatická prevodovka s hydrodynamickým meničom. V tejto cenovej triede bohužiaľ nedosiahnuteľný cieľ, dvojspojka tiež nie je víťazstvo.

_________________
Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rachot od turba
PříspěvekNapsal: 05 pro 2018, 08:36 
Offline
****
Uživatelský avatar

Registrován: 13 dub 2009, 10:10
Příspěvky: 1252
Souhlas, dnes je zcela běžné občasné "zasmrádnutí" spojky u manuálu, i když se k ní člověk chová velice ohleduplně. Současná auta mají výrazně vyšší krouťák i v nižších otáčkách, spojka musí přenášet velké síly a tak trpí. Hodně znát je to zvláště při couvání do kopce.

_________________
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rachot od turba
PříspěvekNapsal: 05 pro 2018, 22:29 
Offline
**
Uživatelský avatar

Registrován: 18 čer 2017, 17:07
Příspěvky: 355
ddano007 píše:
Nestraš :( Za rok jazdím hafo áut, ale tak sprostú ( s prepáčením za výraz ) spojku som ešte nestretol...


Kup automat a mas vyriesene, ak jazdis hufu aut tak taka investicia sa ti vyplati, nebudes musiet furt menit.

_________________
I30 kombi, 1.4TGDI, Style, 7 - DCT, RLED, Safety pack plus, 103 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rachot od turba
PříspěvekNapsal: 06 pro 2018, 00:25 
Offline

Registrován: 05 pro 2018, 23:38
Příspěvky: 1
Ahoj, som tu nový - i 30 fastback, 1,4 T- Gdi. Kúpený v 3/2018. Po reklamácii spomínaneho zvuku mi pri cca 6.000 km aktuator turba vymenili bez problémov. Zvuk síce už nemá takú intenzitu, ale drnčí to stále. Už yo neriešim... Je to asi tak ako píšu viacerí, že nevedia momentalne nič lepšie vymyslieť. Boli ale ozaj ustretoví. Horšie však je že po 16.000km auto, resp.motor pri otačkach v rozmedzí 2.400 - 2.900 zacal vibrovať. Pri pozvoĺnom pridávaní plynu za jazdy vibrácie strieľajú do plynoveho pedalu a cítim ich aj v podlahe, aj ma volante. Je to dosť nepríjemne, ako mravce do nohy, resp. prud s nizkym napätim ak mi rozumiete... V servise mi dali za pravdu, mechanik sa bol previest a potvrdil to. Vraj novy motor, asi nevyladený, vychytávajú muchy...ale to mi p.d pomôže. Nevedia čo s tým...slovami mierili na možnú vymenu turba ak sa to zhorši..A tiež typovali stuhnuté silenbloky vplyvom nízkej teploty ovzdušia :-)) Takže vedia o tom, ale čakajú čo bude, či nas bude viac. Máte niekto aj tento problém s vibraciami do pedálu??? Dajte vedieť. Rado, Žilina, dnes mám 17.700 km.
V januari reklamujem!!!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 89 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  






Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye