Motor 1.5DPi

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Foxy
*
Příspěvky: 35
Registrován: 08 čer 2021, 17:57

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Foxy » 14 zář 2021, 17:03

Hodnotiť hluk je problém, pretože sa to proste nedá objektívne. Ak je človek zvyknutý na teslu a sadne do novej Dacie tak mu to trhá uši, ak je zvyknutý na starý peugeot 106 z roku 2000 a 1.0 motor tak by bez otáčkomeru myslel že tá Dacia nebeží a je tam ticho ako v kostole. Hlavne ľudia čo jazdia dlhé trasy majú často diesly čo točia nižšie otáčky a majú hlbší, príjemnejší tón, tak sú citlivejší na benzín v 3000 otáčkach. Hluk je niečo čo človek musí vyskúšať a posúdiť sám či je to preňho OK alebo nie. Osobne si myslím že je 1.5DPi z tých k sluchu šetrnejších a príjemnejších motorov.

A to ťažné že kritizoval tak to má plne pravdu, absolútne neadekvátne aby to bola oficiálna origo doplnková výbava k takémuto autu...

Reklama
 

Odjinud
***
Příspěvky: 501
Registrován: 11 čer 2020, 15:30
Bydliště: Praha

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Odjinud » 15 zář 2021, 09:38

Muzete sem nekdo hodit scan toho testu? SM odebira otec pritelkyne, ale dostanu se k nim nejdriv za mesic...
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW

Uživatelský avatar
remkren
**
Příspěvky: 219
Registrován: 21 kvě 2021, 00:07

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od remkren » 15 zář 2021, 10:36

Na https://www.ikiosek.cz/ si můžeš koupit za 22,- kč online elektronickou verzi příslušného čísla SM.
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000

Cecil67
**
Příspěvky: 243
Registrován: 06 srp 2020, 19:09
Bydliště: Kozlov

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Cecil67 » 15 zář 2021, 10:52

Remkren: =D>

Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 10049
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Mr. HYUNDAI » 15 zář 2021, 11:04

Nebo týden počkat a bude to na auto.cz :wink: .
i30 PDE FB 1,0 T-GDi DCT Smart
Tucson TLE 1,6 CRDi 100 kW DCT Adventure Tech

rybak1057
*
Příspěvky: 48
Registrován: 06 úno 2021, 18:42
Bydliště: Praha

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od rybak1057 » 15 zář 2021, 12:09

I30 1.5DPI kombi Comfort 16" 2021

rybak1057
*
Příspěvky: 48
Registrován: 06 úno 2021, 18:42
Bydliště: Praha

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od rybak1057 » 15 zář 2021, 13:14

Sorry jeste treti strana:

https://ibb.co/g9p5LJw
I30 1.5DPI kombi Comfort 16" 2021

Uživatelský avatar
Maras
***
Příspěvky: 837
Registrován: 09 srp 2020, 14:44

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Maras » 15 zář 2021, 16:07

Díky rybak za scany Světa motorů. Po přečtení a čtení mezi řádky co si myslí novináři ze světa motorů jde od nich cítit jakasi pachuť ke značce Hyundai.Jestli to na vás působí stejně, dejte vědět. Oni tam alespoň podle mně, některé věci zveličuji, jiné moc nezmiňují anebo jen letmo. Já jsem samozřejmě ovlivněn a i trochu zaujatý, když ty auta dělám a sám ho mám, tak schválně, co řeknete vy ostatní vlastníci?
Hyundai i30 HB 1.5DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...

rybak1057
*
Příspěvky: 48
Registrován: 06 úno 2021, 18:42
Bydliště: Praha

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od rybak1057 » 15 zář 2021, 16:15

Roky nadrzuji skodovce, to citim ja, a nebudu sam

Ale i30 nejak moc nepoplivali, jako jo, resi picoviny, ale neco asi najit musi..
I30 1.5DPI kombi Comfort 16" 2021

davfel
Příspěvky: 5
Registrován: 18 srp 2021, 19:30

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od davfel » 15 zář 2021, 16:34

Myslím si to stejné. Mám teda FL 2021 takže nemůžu srovnávat ůplně ale taky myslím že dost přehánějí. Třeba to trhání až převrácení auta systémem pro jízdu v pruzích.

Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 10049
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Mr. HYUNDAI » 15 zář 2021, 16:41

No, když srovnám chování základního LKA po faceliftu a před ním, tak aktuální systém je příšerná tragédie. Zatímco u aut MY17, 18 a 20 jsem měl LKA zapnuté skoro pořád, tak u MY21 ho vypínám hned po nastartování ](*,) ...
Takže to jako přehánění nevnímám...
i30 PDE FB 1,0 T-GDi DCT Smart
Tucson TLE 1,6 CRDi 100 kW DCT Adventure Tech

thaischumi
*
Příspěvky: 50
Registrován: 05 srp 2020, 09:03

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od thaischumi » 15 zář 2021, 16:44

Maras píše:
15 zář 2021, 16:07
co řeknete vy ostatní vlastníci?
Hluk mně taky štve ale od auta co stojí 400k Kč nelze čekat žádný zázrak ohledně odhlučnění.

Co mě ale opravdu štve je mizerný výhled vzad (Vnitřní zrcátko používám velmi často, vnější mám nastaveno tak aby nebyly mrtvé úhly a proto přes vnější vidím jen auta ve vedlejších pruzích)
i30 kombi 2019 1.4t-gdi comfort

Cecil67
**
Příspěvky: 243
Registrován: 06 srp 2020, 19:09
Bydliště: Kozlov

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Cecil67 » 15 zář 2021, 17:58

Mr. HYUNDAI píše:
15 zář 2021, 16:41
No, když srovnám chování základního LKA po faceliftu a před ním, tak aktuální systém je příšerná tragédie. Zatímco u aut MY17, 18 a 20 jsem měl LKA zapnuté skoro pořád, tak u MY21 ho vypínám hned po nastartování ](*,) ...
Takže to jako přehánění nevnímám...
Popsano naprosto přesně, je to děs! Taky vypínám hned po startu ](*,)

dibarbora
****
Příspěvky: 1295
Registrován: 05 úno 2018, 15:53
Bydliště: Žilina

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od dibarbora » 15 zář 2021, 18:26

thaischumi píše:
15 zář 2021, 16:44

Co mě ale opravdu štve je mizerný výhled vzad (Vnitřní zrcátko používám velmi často, vnější mám nastaveno tak aby nebyly mrtvé úhly a proto přes vnější vidím jen auta ve vedlejších pruzích)
To si ešte nejazdil na seat leon... predchádzajúcej generácie... voči tomu je i30 prehľadné auto..
Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.

dibarbora
****
Příspěvky: 1295
Registrován: 05 úno 2018, 15:53
Bydliště: Žilina

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od dibarbora » 15 zář 2021, 19:10

davfel píše:
15 zář 2021, 16:34
Myslím si to stejné. Mám teda FL 2021 takže nemůžu srovnávat ůplně ale taky myslím že dost přehánějí. Třeba to trhání až převrácení auta systémem pro jízdu v pruzích.
Ja som mal tiež možnosť porovnať... pár km na i30 MY2021 a podstatne viac na kia ceed MY2019 a MY2020.... doma mám i30 MY2018. Porovnanie je asi nasledovné:

1/ Na mojej i30 používam bežne ako "autopilot"... nastavaná maximálna pomoc, na diaľnici 6st, tempomat, občas klepnem so volantu... auto samé rieši zákruty prípadne udržuje priamy smer (samozrejme zákruty musia byť primerané). Naposledy takýmto spôsobom absolvovaná cesta do GR... z cca. 1500km... 50 - 60% absolvovaných na tempomate s aktívnym LKA.

2/ Ostatné tri spomínané vozy toto ani zďaleka nerobia... po pustení volantu pri zapnutom LKA na maximálnu pomoc pasívne čakajú na "dotyk" s čiarou, pričom následne systém prepnú do "pasívneho módu".

Čo sa týka bežného šoférovania s aktívnou podporou, tak je to +/- naprd pri všetkých vozoch (aj keď na mojom som si možno zvykol, tak je to o čosi lepšie)... málokedy sa však stane, že môj názor na optimálnu stopu je rovnaký ako si myslí kamera a celý systém, takže výsledný pocit je, že sa neustále s "niekým" naťahujem o volant.... a to je dosť nebezpečné, takže s p. Vaculíkom sa dá súhlasiť...
Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.

Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Motor a převodovka“