Motor 1.5DPi

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Srandista
**
Příspěvky: 217
Registrován: 22 led 2022, 20:16
Bydliště: Brno

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Srandista » 07 srp 2022, 20:12

dibarbora píše:
07 srp 2022, 09:35
To je profi deformácia (asi im to píše nejaké makro.... :-D )... :hyu:/kia sú snáď posledné značky, ktoré majú na takéto fičúry tlačidlá... aj v takom hypermodernom povoze ako je napr, Tucson NX4. :mrgreen:
Toyoty su na tom tiez rovnako (tlacitko na volante).
Hyundai i30 1.5 T-GDI iMT Family Smart 2022, 117kW/253Nm, Engine Red - od 12.4.2022
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red

Reklama
 

TheFirstman
*
Příspěvky: 35
Registrován: 29 črc 2009, 16:37
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od TheFirstman » 07 srp 2022, 20:37

Mě spíše stále vrtají hlavou ty měkké pružiny, o kterých tam píší. A ta fotka, kde sedí zadek auta jen s těma třema kolama na nosiči. Docela mě to zarazilo a trochu se toho bojím. Zajímalo by mě srovnání s jiným kombíkem. Na auto teprve čekám, tak nemám zkušenost.
Nakonec ještě budu řešit nějaké zátěžové zadní pružiny :-(
Hyundai i30 WG 1.5 DPi Smart Nav, engine red (2022)
Hyundai i20 1.4i Comfort, vínová metalíza (2009)
Škoda 125L, zeleň topolová (1989)

Uživatelský avatar
i30mpact
**
Příspěvky: 464
Registrován: 15 zář 2021, 16:50
Bydliště: Praha

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od i30mpact » 07 srp 2022, 21:44

To dělá ten nosič s koly. Pokud jezdíš bez něj a držíš se doporučení foukat zadní kola při plném zatížení na 2,7, tak to není tak hrozné, jak to mají oni.

kokozka
*
Příspěvky: 13
Registrován: 02 bře 2022, 07:00

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od kokozka » 08 srp 2022, 08:21

No hrozný to neni, ale jak ten kufr trochu zatížíš, tak je to fakt hned na zemi. To je pravda. Kola jsem za tim ještě nevezl, ale pár krámů na dovolenou a taky mě to nemile překvapilo. Nedovedu si představit, že tam hodim tři kola na kouli, naplnim kufr a pojedem na dovolenou. Jenže kolikrát za rok se tohle stane... Moc nechápu jak s tim souvisí tlak v pneu.

Uživatelský avatar
Maras
****
Příspěvky: 1267
Registrován: 09 srp 2020, 14:44

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Maras » 08 srp 2022, 08:26

Tak si dáš do pružin tenisáky jak se to kdysi dělávalo 😉😄
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...

TheFirstman
*
Příspěvky: 35
Registrován: 29 črc 2009, 16:37
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od TheFirstman » 08 srp 2022, 11:15

Takže si připíšu do seznamu povinné výbavy 6 tenisáků :-)
No pokud mě to bude štvát, tak to skončí takhle:
https://www.omnipuls.cz/160680-zatezove ... 93178.html
Hyundai i30 WG 1.5 DPi Smart Nav, engine red (2022)
Hyundai i20 1.4i Comfort, vínová metalíza (2009)
Škoda 125L, zeleň topolová (1989)

Uživatelský avatar
Srandista
**
Příspěvky: 217
Registrován: 22 led 2022, 20:16
Bydliště: Brno

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Srandista » 08 srp 2022, 11:22

Nezabije to ale potom tu pohodlnu jazdu, ktorou je i30 vyhlasena? Ako kazdy si musi svoje priority usporiadat po svojom, ale ja bych ju teda za vacsiu odolnost proti klesaniu zade nevymenil.

Apropo, zaujimalo by ma, ci sa pruziny a tlmice odlisuju u verzii s vleckou a u nezavisleho zavesenia. Maras, nevies?
Hyundai i30 1.5 T-GDI iMT Family Smart 2022, 117kW/253Nm, Engine Red - od 12.4.2022
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red

Uživatelský avatar
Maras
****
Příspěvky: 1267
Registrován: 09 srp 2020, 14:44

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Maras » 08 srp 2022, 11:24

Nevím, nápravy jezdí na linku již smontované z Mobis.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...

Uživatelský avatar
i30mpact
**
Příspěvky: 464
Registrován: 15 zář 2021, 16:50
Bydliště: Praha

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od i30mpact » 08 srp 2022, 12:19

kokozka píše:
08 srp 2022, 08:21
No hrozný to neni, ale jak ten kufr trochu zatížíš, tak je to fakt hned na zemi. To je pravda. Kola jsem za tim ještě nevezl, ale pár krámů na dovolenou a taky mě to nemile překvapilo. Nedovedu si představit, že tam hodim tři kola na kouli, naplnim kufr a pojedem na dovolenou. Jenže kolikrát za rok se tohle stane... Moc nechápu jak s tim souvisí tlak v pneu.
Ono je to pak stabilnější a míň houpavý, zvláště při vyšší rychlosti na dálnici.

thaischumi
**
Příspěvky: 124
Registrován: 05 srp 2020, 09:03

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od thaischumi » 08 srp 2022, 13:05

V původním stavu bez zatížení je výhled vzad už docela bída. V kufru mám pořád asi 50-70kg nákladů a zadek je opravdu k zemi, vnitřní zrcátko skoro k ničemu. Je to jediná věc co mně opravdu vadí.
i30 kombi 2019 1.4 T-GDI Comfort "Clean slate blue"
Focus mk2 kombi FL 2008 1.6 TDCi 66kW 28x xxx km
RIP Focus mk1 kombi 2004 1.8 TDCi 74kW 414xxx km

Uživatelský avatar
i30mpact
**
Příspěvky: 464
Registrován: 15 zář 2021, 16:50
Bydliště: Praha

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od i30mpact » 08 srp 2022, 13:37

Srandista píše:
08 srp 2022, 11:22
Nezabije to ale potom tu pohodlnu jazdu, ktorou je i30 vyhlasena? Ako kazdy si musi svoje priority usporiadat po svojom, ale ja bych ju teda za vacsiu odolnost proti klesaniu zade nevymenil.

Apropo, zaujimalo by ma, ci sa pruziny a tlmice odlisuju u verzii s vleckou a u nezavisleho zavesenia. Maras, nevies?

To psali v tom předposledním světě motorů (otázka je, jak moc jim věřit), že ten víceprvek to má udělaný správně, tzn. není tak moc měkký. Až když přišla zpět vlečka, vrátilo se i měkké odpružení.

Silver
*
Příspěvky: 80
Registrován: 24 črc 2020, 20:15

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Silver » 12 srp 2022, 17:22

ahoj rad poslu svoji zkusenost z jizdy Ostrava - Bešeňová (Liptovská Mara) a zpět. Tam přes Čadca a Těrchová, zpět klasicky přes Žilinu a Čadca (dálnice využity). 2 lidi plný kufr. Ten čas jízdy berte s ohledem že cestou tam šílené dlouhé vesnice samá 50kmh a údolí, serpentiny atd. No a zpět sice Žilina super prujezdná ale pak dál směr Čadca to jelo tak tak 80kmh a obcas kolona. Za mě pohodová jízda, kolem Starhrad a Strečna super zážitek tam to mám rád ten průjezd. S motorem stále spokojen.

tam
https://ibb.co/gRVDqcg

zpet
https://ibb.co/nzTbjTf
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) - Start + Paket plus (výroba 07 2020)

Uživatelský avatar
Maras
****
Příspěvky: 1267
Registrován: 09 srp 2020, 14:44

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Maras » 12 srp 2022, 17:28

Jo, to sedí, já tam jel do Nízkých Tater, 185km tam + stejné zpátky a průměr ve dvou s naloženým autem 5l s klimatizací =D>
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...

csgut
**
Příspěvky: 126
Registrován: 04 zář 2021, 00:45

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od csgut » 14 srp 2022, 00:10

Jasně, ale oba máte celkovou skoro 6, že? A to jen protože minimálně 3/4 všech vyjetí prostě jedete na spotřebu.
Tyhle jízdy s průměrem nějakých 60 km/h budou končit s takovou spotřebou vždy.
Přijde mi, že stran spotřeby je náš motor dle očekávání, žádný výstřel ani jedním směrem.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi, MY22, comfort, polar white.

slabostka
****
Příspěvky: 1441
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od slabostka » 14 srp 2022, 09:12

aby som vam tuto tazku temu ozivil RAV4 v hybride, 2.5 benzin ddialnica tych 120 priemer Chorvatsko hore dole k Bio
gradu, 3 dospely plus zenske tazke kufre za 5.6-5.7 co ma celkom prekvapilo... milo...
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021

Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Motor a převodovka“