Motor 1.5DPi

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
remkren
**
Příspěvky: 281
Registrován: 21 kvě 2021, 00:07

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od remkren » 25 lis 2021, 07:46

Kecat může kdokoli o čemkoli, já nikoho nepřesvědčuju, žádný graf nepotřebuju, protože vím jak reagoval motor na plyn předtím a jak teď. Jestli tomu někdo věří nebo nevěří a jestli mne někdo přesvědčuje nebo nepřesvědčuje o tom, že je to placebo a chce vidět nějaké grafy, je mi úplně šuma fuk. Nesedím v autě prvně, abych takový rozdíl nepoznal.
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000

Reklama
 

csgut
*
Příspěvky: 25
Registrován: 04 zář 2021, 00:45

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od csgut » 25 lis 2021, 08:44

Tak když už jsem rozpoutal takovou bouřlivou diskuzi, kde jedna strana kategoricky odmítá druhou, tak teda budu pokračovat, ale bez vyhraněnosti.

Když teda více uživatelů tvrdí, že to je skutečně znatelný (já auto ještě nikdy nezajížděl, tak nevím), a sleduje to okolo daných najatých km, tak si taky začínám myslet, že to musí být případně něčím v ŘJ. Protože kdyby to navýšení výkonu bylo postupným provozem (což mi pořád přijde krajně nepravděpodobný, něco o strojích vím), tak by to bylo rovněž o postupným navyšováním, čehož by si člověk těžko pak všiml tak, že by prohlašoval něco ve stylu do 10, 15 tis. líný, pak to ožilo.

Mluvím o výkonu, ne kultivovanosti.

Ale důležité je, že z auta převládá dobrý pocit, už se těším. A to i na první kilometry :).

Uživatelský avatar
remkren
**
Příspěvky: 281
Registrován: 21 kvě 2021, 00:07

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od remkren » 25 lis 2021, 09:08

Pozor, já jsem nepsal o tom, že bych pozoroval navýšení absolutního výkonu motoru po zajetí, já jsem psal o změně v výkonu v čase jako reakce na přidání plynu. Polopatisticky řečeno - než se to po přidání plynu jako nové auto rozjelo, tak to trvalo. Nyní to reaguje na přidání plynu mnohem lépe.
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000

JackK78
*
Příspěvky: 18
Registrován: 08 srp 2020, 10:05

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od JackK78 » 25 lis 2021, 09:14

Já od počátku žádnou výraznou změnu nepociťuju. Je fakt, že zpočátku skoro každý ten motor šetří, ale cca od 1000 km už jezdím normálně. Bohužel zrovna to vyšlo na dovolenou k Baltu a že by ten moto byl líný? No já nevím, ale 170 udělal v plném obsazení i bez těžké nohy na plynu. Teď po 8 tis. se to chová stejně. Ten motor je živý už od počátku a popravdě turbo mi nechybí a nedostatkem výkonu také netrpím.

Jen pro srovnání stejná cesta Liberec Boleslav po okrskách rychlostně a na spotřebu téměř stejně jako s Peugeotem 2008 a 1,2 Puretech s 96 kW. A popravdě s i30 se mi jelo lépe než s tím pažoutem, kde jsem musel i častěji řadit. Takže za mě zatím velká spokojenost.
Hyundai i30 III Combi 1.5 DPI Smart, Silky bronze
Tucson 20015, 1.7 CRDi

Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Motor a převodovka“