Motor 1.5DPi

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
palituli
Příspěvky: 5
Registrován: 30 dub 2021, 22:18

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od palituli »

Zajtra idem do Hyundaiu namontovať ťažné, tak sa spýtam o tom buchaní pri zaradení 1-ky :hyu:
Reklama
 

willy50
****
Příspěvky: 1095
Registrován: 16 lis 2009, 13:11

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od willy50 »

daves
To by měla být dobrá zpráva pro nás, konzervy.
*
Ještě ktomu bouchání: já jsem to nezaznamenal, ale když nastartuju studené tak první je zpátečka při výjezdu ze dvora. Dělá to i s teplým motorem?
*
A co poškubávání motoru, máte? Když je motor částečně zahřátý tak na dvojku, trojku při běžném zrychlování někdy si trochu zaškube. Nic hrozného, ale je to cítit.
palituli
Příspěvky: 5
Registrován: 30 dub 2021, 22:18

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od palituli »

To buchanie je aj s teplým motorom.
willy50
****
Příspěvky: 1095
Registrován: 16 lis 2009, 13:11

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od willy50 »

Hmm, tak to jsem(zatím) nezaznamenal.
Uživatelský avatar
Maras
*****
Příspěvky: 1695
Registrován: 09 srp 2020, 14:44

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Maras »

Vím, že to tu sleduje spousta současných i budoucích vlastníků i30 DPi. Někdy se tu probírají věci, které si vlastně ani běžný smrtelník nevšimne. Jen chci říct, nebojte se toho auta a motoru. Je to příjemné, tiché, komfortní a dobře jezdící auto s jednoduchým motorem a stále za velmi dobré peníze. My tady jen hledáme nějaké mouchy, které má každé auto. Ostatně ať se vyjádří i ostatní vlastníci. Mám najeto přes 12k a velká spokojenost. Zároveň platí, že jde o sériovou výrobu, kdy sjede každou minutu jedno hotové vozidlo z linky a může se objevit nějaká závada přes veškerou kontrolu. Tohle platí pro jakekoliv auto vyráběné kteroukoli automobilkou.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Uživatelský avatar
Cecil67
**
Příspěvky: 348
Registrován: 06 srp 2020, 19:09
Bydliště: Kozlov

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Cecil67 »

willy50 píše: 01 srp 2021, 13:08 daves
To by měla být dobrá zpráva pro nás, konzervy.
*
Ještě ktomu bouchání: já jsem to nezaznamenal, ale když nastartuju studené tak první je zpátečka při výjezdu ze dvora. Dělá to i s teplým motorem?
*
A co poškubávání motoru, máte? Když je motor částečně zahřátý tak na dvojku, trojku při běžném zrychlování někdy si trochu zaškube. Nic hrozného, ale je to cítit.
Zdar, taky mi to občas skubne... i na ctyrku či pětku. Holt elektronicky plyn....
H i30 combi Comfort 1.5DPI
Uživatelský avatar
Cecil67
**
Příspěvky: 348
Registrován: 06 srp 2020, 19:09
Bydliště: Kozlov

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Cecil67 »

Maras píše: 01 srp 2021, 15:18 Vím, že to tu sleduje spousta současných i budoucích vlastníků i30 DPi. Někdy se tu probírají věci, které si vlastně ani běžný smrtelník nevšimne. Jen chci říct, nebojte se toho auta a motoru. Je to příjemné, tiché, komfortní a dobře jezdící auto s jednoduchým motorem a stále za velmi dobré peníze. My tady jen hledáme nějaké mouchy, které má každé auto. Ostatně ať se vyjádří i ostatní vlastníci. Mám najeto přes 12k a velká spokojenost. Zároveň platí, že jde o sériovou výrobu, kdy sjede každou minutu jedno hotové vozidlo z linky a může se objevit nějaká závada přes veškerou kontrolu. Tohle platí pro jakekoliv auto vyráběné kteroukoli automobilkou.
Zdar, mám najeto 15k a taktéž spokojenost :D
H i30 combi Comfort 1.5DPI
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20055
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Axel.Foley »

daves píše: 01 srp 2021, 12:08 Axel
Prodejce má pravdu, DPF u atmo benzínu opravdu nebude, ten je záležitostí naftových motorů.
Máš pravdu DPF=nafta, GPF=benzín. Ale zvyk je železná košile, když už X let od EURO5 mluvím o fitru pevných částic tak mi automaticky naskočí zkratka DPF. U benzínů není to jejich používání tak dlouhá záležitost takže zkratku GPF nemám tak zažitou, a často mi i v hovorech na téma filtr pevných části ujede DPF místo GPF. V dalších příspěvcích už jsem psal správně GPF a v tom původním už mi to nešlo opravit. Asi nejsem sám kdo bere zkratku DPF = filtr pevných částic nehledě na použité palivo. Přijde mi že ani automobilky a prodejci to moc nekomunkujou.
Jen doufám že mně prodojce pochopil, protože konverzace probíhala formou bez zkratek: "Je u tohoto motoru filtr pevných částic?" "Ne."
"V čem se liší MY22 od MY21?" "Jsou stejné."
"Nejsou tam tedy doplněny ty nové EURO výmysly platné od roku 22?" "Ne."
[quote/]
Jen jsem si rýpnul O:) vím, že jsi to vztahoval na benzínový motor. Máš pravdu, zkratka DPF je hodně zažitá právě pro filtr pevných částic.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
willy50
****
Příspěvky: 1095
Registrován: 16 lis 2009, 13:11

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od willy50 »

Mám sice najeto zatím jen asi 5000, ale myslím že můžu s klidným svědomím doporučit. Jak motor tak auto jako celek. Je to velmi rozumná volba za solidní cenu.
Plně souhlasím s marasem.
Zatím tady řešíme více méně prkotiny, doufám že to tak zůstane.
Uživatelský avatar
daves
*
Příspěvky: 98
Registrován: 23 čer 2021, 17:30
Bydliště: Orlické hory

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od daves »

to Axel
=D> U mě dobrý, nebral jsem to jako rejpání, spíš jako uvedení do "rychtyku"
Hyundai i30 HB, 1.5DPi, Smart
Opel Meriva B, 1.4Turbo 88kW tovární LPG, Enjoy
Škoda Fabia 2 Combi, 1.2HTP 51KW, Sport
Opel Corsa C, 1.0 43kW
Škoda Favorit 136L
Peugeot 205 GRD
Trabant 601 Combi
Uživatelský avatar
WalterB
***
Příspěvky: 576
Registrován: 01 zář 2020, 12:45
Bydliště: Kutnohorsko

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od WalterB »

Když už jsme z toho hodnocení auta jako takového: na Auto.cz M. Vaculík pred nějakou dobou sliboval, že 1.5 DPI podrobí dlouhodobému redakčním testu. Zaregistrovali jste uz někdo nějaký článek nebo video na toto téma? Občas se na ten web mrknu, ale pokud vím, tak dosud nic zveřejněno nebylo. Nebo mi to nekde uteklo?
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Uživatelský avatar
Cecil67
**
Příspěvky: 348
Registrován: 06 srp 2020, 19:09
Bydliště: Kozlov

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Cecil67 »

Nic jsem nevidel :D Taky sliboval, že o tom bude clanek i ve Světě motorů, ale zatím nic....
H i30 combi Comfort 1.5DPI
willy50
****
Příspěvky: 1095
Registrován: 16 lis 2009, 13:11

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od willy50 »

Jen doufejme že se Vaculík nenechá NĚKÝM koupit :!:
Uživatelský avatar
remkren
**
Příspěvky: 448
Registrován: 21 kvě 2021, 00:07

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od remkren »

Pokud by vás to zajímalo, tak tady je e-mail přímo od Vaculíka z 15.7. a myslím si, že takové poznámky "o koupení někým" jsou úplně na hlavu a jenom vyvolávají zbytečně blbou náladu. Myslím, že nejlepší je rovnou se zeptat, než zbytečně spekulovat.

Vážený pane,
Vůz jsme k testu bohužel získali až před čtrnácti dny, tedy asi o měsíc později, než jsme si mysleli.
Jeho podrobný test přineseme ve třetím letošním technickém speciálu, který vyjde 13. září. Tím zároveň odstartujeme náš dlouhodobý test.

S pozdravem
Martin Vaculík
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Uživatelský avatar
Verxes
**
Příspěvky: 175
Registrován: 10 srp 2012, 08:47

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Verxes »

Hustý.. tak na test od Vaculíka jsem se taky těšil, tak je dobře, že už to auto má a test opravdu bude =D> .. tak uvidíme v září, co nám na to naše auto řekne.. :D
Každopádně ještě se přidám k tomu hodnocení motoru - mám najeto přes 5500Km (za cca 3 měsíce, co ho mám), žádné bouchání při řazení jedničky ani jiné pazvuky jsem nezaznamenal.. ráno vyjíždím z garáže na zpátečku, ale ani během dne jsem si ničeho nevšimnul. Celkově jsem s autem a motorem zatím úplně spokojený.. spotřebu mám aktuálně 5,6L na okreskách + město..(30km do práce - ráno za 4,5L a odpoledne vyjíždím z města za 9L a doma tam mám cca 6,5L).. takže pohoda.
Hyundai i30 III Combi 1.5 DPI Smart (od 26.4.2021)
prodáno: Hyundai i30 II HB 1.6 CVVT Trikolor 88kw
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Motor a převodovka“