Motor 1.5DPi

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Srandista
**
Příspěvky: 241
Registrován: 22 led 2022, 20:16
Bydliště: Brno

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Srandista »

Jop, o 10k od minuleho mesiaca a o 25k od zaciatku roku. A uprimne, neverim, ze to bolo posledne zdrazenie tento rok...
Hyundai i30 1.5 T-GDI iMT Family Smart 2022, 117kW/253Nm, Engine Red - od 12.4.2022
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red
Reklama
 

Mouse80
**
Příspěvky: 218
Registrován: 27 črc 2021, 17:44

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Mouse80 »

Dobra zprava pro majitele. Bych to ted mozna prodal, za to co jsem to koupil 😁😁.
Hyundai i30 1,5 DPi HB start plus, bílá (25.11.2021)
škoda Fabia 1,4 mpi 44kw, 2002
lumix
****
Příspěvky: 1381
Registrován: 03 říj 2016, 21:58

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od lumix »

Není tu nekdo z okolí Nového Jičína, kdo ma tento motor? Uvažuji o novém autě, a přemýšlím zda znovu 1,0 tgdi , nebo tento 1,5 dpi. Kdyby mě v tom svezl (benzin koupim) na porovnání s naši i30 1,0 tgdi.
Uživatelský avatar
pirko7
**
Příspěvky: 125
Registrován: 24 říj 2021, 20:22

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od pirko7 »

Já jsem bohužel hodně daleko, ale pár lidí kolem Ostravy tu jistě je. To poblíž není nikde autorizák? Já si vyzkoušel všechny tři motory. 1.5TGDI nejlepší, pak 1.5 DPI a nejhorší pocitově mi přišlo to TGDI 1.0. Ale to je věc vkusu. Ale když furt koukám na ty tabulky zrychlení, na spotřebu tak ten oturbený litr není extra zlepšení, na to že to je třiválec a má turbo s GPF. Rozhodně to ale bude lepší auto pro dálnici. Sice tu budou ostatní nesouhlasit, ale DPI bych si na dalnici prostě nekoupil :lol: .
I30, 1.5 DPI, HB, family Smart, Silky bronze
Opel Astra G, 1.4 16v, 66kW, 1999. HB.
lumix
****
Příspěvky: 1381
Registrován: 03 říj 2016, 21:58

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od lumix »

Autorizak poblíž je, ale to není proste ono. 1,5 tgdi bude nejlepší, ale bude to plnit roli opět druhého auta, tudíž se mi nechce dávat cca 50kk navic, mě se u 1,0 líbí jeho lehoucky předek. Říkám si, aby žena nebyla náhodou spokojena, sice jezdi jen jednou týdne dálnici, ale 1,0 si oproti 1,4cvvt velmi pochvaluje.
Uživatelský avatar
pirko7
**
Příspěvky: 125
Registrován: 24 říj 2021, 20:22

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od pirko7 »

I 1 tydně by pro mě bylo dpi na dálnici za trest. To dpi od cvvt 1,4 je celkem zanedbatelný rozdíl, kdyť je to 1,4 vs 1,5. Jako přiblížilo se to k tomu tgdi 1,0. Ale na te dalnici to v tachometrove 135 proste toči. A jezdit tam 120... Ehm. :D Asi fakt musíš zkusit. Jako jednu velikou změnu bych hodnotil ten krouťák na 3500 otáček. To je první co jsem pocítil jako přijemnou změnu.
I30, 1.5 DPI, HB, family Smart, Silky bronze
Opel Astra G, 1.4 16v, 66kW, 1999. HB.
lumix
****
Příspěvky: 1381
Registrován: 03 říj 2016, 21:58

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od lumix »

Tak to asi nebude to prave, fakt je, ze zatím to vidíme spis na 1,0 tgdi a ve fastbacku.
Uživatelský avatar
pirko7
**
Příspěvky: 125
Registrován: 24 říj 2021, 20:22

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od pirko7 »

Jojo fastback a kdyby byl v 1.5 TGDi, to by byla dokonalost :))))). Kdybych nejezdil ty svoje 4km, tak bych tohle měl jasné. Ale jestli jste s tím litrem spokojení, tak proč to měnit. Každopadně můj nazor je jen můj názor, v tomto topicu je spoustu dalničařů co jsou s DPI spokojení.
I30, 1.5 DPI, HB, family Smart, Silky bronze
Opel Astra G, 1.4 16v, 66kW, 1999. HB.
Uživatelský avatar
Leendrix
**
Příspěvky: 394
Registrován: 28 říj 2009, 03:45
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Leendrix »

Tak kdyz jsem vybiral ted I30 ja tak jsem mel moznost vzit i rok stary kousek s 1.0 T-gdi a DCT prevodovkou, nejelo to spatne ale chteli za to docela dost penez. Na mesto ma ta 1.5dpi dostatecny vykon, dalnici zvladne take a ze toci, holt je to atmosfera. Pokud nekomu vadi hlasitejsi motor muze si ho za par tisic odhlucnit :)

Tu 1.0t-gdi bych nebral bez automatu, ja jsem zvykly na atmo motory bez turba a nejak jsem tomu trihrnku neprisel na chut. Ale take je to jen subjektivni nazor :D
Hyundai I30 kombi 1,5 DPi r.v. 2022
Hyundai Grandeur 3,3 V6, r.v. 2009 (u nového majitele)
Hyundai Sonata 2.0 16V, r.v. 2002. (RIP)
Uživatelský avatar
pirko7
**
Příspěvky: 125
Registrován: 24 říj 2021, 20:22

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od pirko7 »

No já bych v tom výběru tu 1.0 taky neměl, když existuje 1.5 T-GDI. Třivalec mi přijde lepší TSi, verze 81kW, má to mnohem větší ríz s 200nm. Ale když žena Lumixe porovnala 1.4CVVT s 1.0 TGDi a jede se jí lepe v litru, tak to Dpi od 1.4 CVVT zrovna tolik rozdílu nedá.

Odhlučnit DPI? To je cenový rozdíl z ten litr :D . Já bych řekl že ten motor je odhlučněný dost, když na volnoběh otevřu kapotu tak to je jak šicí stroj. Když sedím v autě, ani nevím že je nastartovaný.
I30, 1.5 DPI, HB, family Smart, Silky bronze
Opel Astra G, 1.4 16v, 66kW, 1999. HB.
Uživatelský avatar
Leendrix
**
Příspěvky: 394
Registrován: 28 říj 2009, 03:45
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Leendrix »

kdyz jsem vybiral ted auto tak jsem se rozhodoval mezi Hyundai a Ssangyong. Ssangyong se me libil 1.5litrem turbo motorem a ze je to SUV, nicmene ma to vetsi spotrebu a mene mista pro velkeho psa. Plus ma hyundai lepe zarizene pojisteni, veci navic atd.. Nicmene u Ssangyong se da sehnat silnější SUV pro zenu s automatem pod 500k(Tivoligrand). Tak se jeste mrknete na to, pokud se divate na auta v tehle cenove kategorii jako je 1.0 t-gdi a 1.5DPi. :) Me se i libilo, ze ten jejich turbo motor neni hybrid jako u :hyu: .
Hyundai I30 kombi 1,5 DPi r.v. 2022
Hyundai Grandeur 3,3 V6, r.v. 2009 (u nového majitele)
Hyundai Sonata 2.0 16V, r.v. 2002. (RIP)
Patr
*
Příspěvky: 77
Registrován: 24 bře 2021, 22:39

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Patr »

pirko7 píše: 07 črc 2022, 21:55 ....................Každopadně můj nazor je jen můj názor, v tomto topicu je spoustu dalničařů co jsou s DPI spokojení.
A co teprve ty tisíce spokojených dálničářů s DPI, kteří na tomto fóru nejsou vůbec :)
Hyundai i30 kombi 2021, 1.5 DPi 81kW, Start Plus, Polar White
Opel Zafira 2018, 1.4i Turbo 103 kW, Innovation, White
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7901
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Mexican »

Leendrix píše: 08 črc 2022, 09:52 kdyz jsem vybiral ted auto tak jsem se rozhodoval mezi Hyundai a Ssangyong. Ssangyong se me libil 1.5litrem turbo motorem a ze je to SUV, nicmene ma to vetsi spotrebu a mene mista pro velkeho psa. Plus ma hyundai lepe zarizene pojisteni, veci navic atd.. Nicmene u Ssangyong se da sehnat silnější SUV pro zenu s automatem pod 500k(Tivoligrand). Tak se jeste mrknete na to, pokud se divate na auta v tehle cenove kategorii jako je 1.0 t-gdi a 1.5DPi. :) Me se i libilo, ze ten jejich turbo motor neni hybrid jako u :hyu: .
celkom uprimne - radsej ako SS by som vzal Daciu (Duster). Znie to divne, ale oproti SS je to overene, dospele auto s vybornym motorom (a s tovarnym LPG s nakladmi na uplne inej urovni ako rozozraty 1,5 od SS. Bavil som sa v teraz v rakusku s jenym borcom, particka 4 ludi dosla s i30 CW DPi. Nabaleni dost a spominal ze drzal 120 uplne napohodu, cestovalo sa fajn a spotreba hovoril nejakych 6,3 ak si dobre spominam (bolo to cez 6). To je clovek u toho SS snad o 2,5-3l vyssie, co je totalne nepochopitelne a znamena to spotrebu vyssiu snad dlhodobo o 35-40% co pri dnesnych cenach paliv je pruser

edit: priklad tych nakladov 50kc/l benalu (realne v rakusku)
trasa za 8,5l na 100 x 900km (450km z Brna na Faaker see) = 3825 kc
trasa za 6,5 na 100 x 900 km ((450km z Brna na Faaker see) = 2925 kc

mozno by to SS na dlhsej trase slo k 8l/100. Stale by to bol rozdiel snad 500kc, co celkom dost (minimalne aspon pre mna, mozno to ludom nevadi :-)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
Leendrix
**
Příspěvky: 394
Registrován: 28 říj 2009, 03:45
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Leendrix »

to Mexican, jo ja se bal u SS servisu a zivotnosti. Nicmene ta auta se ted docela dost prodavaji, velka nevyhoda je ta spotreba ktera realne nejde pod 8litru. Ve meste i 10 s tezkou nohou. Pro me z vice duvodu vyhrala ta I30. Ale SS maji zajimavou nabidku. Ohledne Dacii, ja nevim ale par let zpet se me nelibilo zpracovani novych aut vevnitr a jejich nabidka motoru me neoslovila nicmene plus je tovarni zastavba na lpg :)
Hyundai I30 kombi 1,5 DPi r.v. 2022
Hyundai Grandeur 3,3 V6, r.v. 2009 (u nového majitele)
Hyundai Sonata 2.0 16V, r.v. 2002. (RIP)
Uživatelský avatar
Srandista
**
Příspěvky: 241
Registrován: 22 led 2022, 20:16
Bydliště: Brno

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Srandista »

Ja bych sa SS bal uz len z toho ohladu, ze ta automobilka je posledne roky (a poslednu dobu obzvlast) jednou nohou v hrobe. Jasne, aj po krachu by musela poskytovat servis a nahradne diely, ale fakt bych nerad skoncil po boku vlastnikov Saabu alebo Infinity a riesil tu nejaky servis alebo opravu po buracke.

A nech si o Dacii myslim cokolvek (a sam bych ju asi nevzal, radsej bych skoncil u dajakej inej jazdenky), tak Mexican ma pravdu v tom, ze je to zavedena znacka, s historiou a zazemim velkej automobilky.
Hyundai i30 1.5 T-GDI iMT Family Smart 2022, 117kW/253Nm, Engine Red - od 12.4.2022
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Motor a převodovka“