Motor 1,5 T-gdi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Motor 1,5 T-gdi
Prd tomu rozumím, ale asi to tak starosvětsky řešené nebude, když už jsme tady dva, kterým baterka přestala pořádně fungovat po roce a půl, resp. 8 měsících.
Beru to tak, že baterku netrápíme častými starty od start-stopu, ale "inteligentní" dobíjení tam bude...
Beru to tak, že baterku netrápíme častými starty od start-stopu, ale "inteligentní" dobíjení tam bude...
i30 Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red (2022)
ex Hyundai i30 II kombi FL 1.6 MPI Weekend Ash Blue (2015)
ex Hyundai i30 II kombi FL 1.6 MPI Weekend Ash Blue (2015)
- Reklama
Re: Motor 1,5 T-gdi
Tak som sa bol pozrieť na moju baterku a mám AGM. (02/22)
Predtým ako som odpojil konektor na baterke som cez OBD kontroloval krivku nabíjania a bez zapnutých spotrebičov/svetiel nenabíjalo konštantne.
Predtým ako som odpojil konektor na baterke som cez OBD kontroloval krivku nabíjania a bez zapnutých spotrebičov/svetiel nenabíjalo konštantne.
i30 Fastback 1.5 T-GDI DCT Style Shimmering Silver
BMW E36 323i Touring M-Packet Avusblau(1998)
BMW E36 323i Sedan M-Packet Cosmosschwarz(1996)
Favorit 136 GLX Seagreen Metallic(1994)
BMW E36 323i Touring M-Packet Avusblau(1998)
BMW E36 323i Sedan M-Packet Cosmosschwarz(1996)
Favorit 136 GLX Seagreen Metallic(1994)
Re: Motor 1,5 T-gdi
Já si za posledních 14 dnů "testování" všiml, že pokud jezdím se zapnutými světly, tak je napětí konstatní 14.3V a plachtění se spíná častěji. Navíc ten týden jsem jezdil převážně kratší trasy. Pokud jsem nechal světla na automatu, tak dle zapalovače to pralo do baterky konstatně 14.8, 14.9V bez závislosti na ujetou vzdálenost či ujetý čas. Plachtění se téměř nezaplo.
Pokud máš tedy 1.5 MHEV a baterii AGM, můžeš odfotit? Chci pod dotaz do servisu a pobavit se s nimi o různých varicích použizých baterií u stejného motorového modelu. Předem díky
Pokud máš tedy 1.5 MHEV a baterii AGM, můžeš odfotit? Chci pod dotaz do servisu a pobavit se s nimi o různých varicích použizých baterií u stejného motorového modelu. Předem díky
Hyundai i30 1.5 T-GDi 117kW 2k23 Style Premium Sunset Red
Hyundai i30 Liftback 1.0 T-GDi 88kW 2k18 (Silver, Symbol +)
Hyundai i30 Liftback 1.0 T-GDi 88kW 2k18 (Silver, Symbol +)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20301
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor 1,5 T-gdi
Několikrát tady na fóru v různých vláknech zaznělo, že rozsvícení potkávaček ("ručně") eliminuje inteligentní dobíjení, proto ten konstantní dobíjecí proud.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Motor 1,5 T-gdi
Rovnako sa aj písalo, že sa jedná len o halogény a ľudia s LED svetlami ten efekt nepozorovali.
Prídem z práce a odfotím.
Prídem z práce a odfotím.
i30 Fastback 1.5 T-GDI DCT Style Shimmering Silver
BMW E36 323i Touring M-Packet Avusblau(1998)
BMW E36 323i Sedan M-Packet Cosmosschwarz(1996)
Favorit 136 GLX Seagreen Metallic(1994)
BMW E36 323i Touring M-Packet Avusblau(1998)
BMW E36 323i Sedan M-Packet Cosmosschwarz(1996)
Favorit 136 GLX Seagreen Metallic(1994)
Re: Motor 1,5 T-gdi
Na Tucsone s LED mi to funguje úplne rovnako ako na bývalej i30 s H7. Svetla zap. (jedno ci manual/auto) = konst napätie v sieti... nejaká tá desatina pod 15V.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Motor 1,5 T-gdi
Funguje to i s ledkama, ale paradoxně, pokud je zima a baterka je slabší, tak je auto do ní schopný bez zapnutých potkávacích světel cpát víc, než když světla rozsvítíš. Asi by příliš velké napětí pro ledky ve světlech nebylo dobré.
Re: Motor 1,5 T-gdi
Ahojte, pridám sa do diskusie. Mam novu i 30 117kw,cca 2mesiace starú, nájazd 4000km. manual,Dnes sa rozsvietila kontrolka motora počas jazdy , auto brala odťahovka priamo do servisu. Viem, že sa to stáva ,ale tak skoro? Som zvedavý, čo povedia. Tankujem len prémiu, ráno naštartujem, vypnem všetky ,,vylepšenia v aute,, prepnem do športu a kľudne idem do práce ,cca tam a späť 60km.spotreba zatiaľ 5.4l/100km. Ináč autíčko za tie peniaze bez konkurencie
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: 11 zář 2023, 09:43
Re: Motor 1,5 T-gdi
Tak sem pak napiš, co ti řekli v servisu
Hyundai i30 1.5. T-GDi, MHEV, N line, Fastback
Re: Motor 1,5 T-gdi
Aby tu nebyly jen nářky.... já ten motor mám rád. Xceed je celkem krabicoid, kola jsou 235 a při výletu po okrskách kolem komína umí tohle:
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Re: Motor 1,5 T-gdi
Je to tak, ale zapomněl jsi na to nejpodstatnější- my v těch autech od dcery , nemáme 3,14 čovinu MHEV
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Motor 1,5 T-gdi
Svatá pravda. To byl jeden z hlavních argumentů
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20301
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor 1,5 T-gdi
Dle vlastní zkušenosti s identickým motorem, převodovkou i autem s nájezdem 3800 km - ten motor to umí i za méně
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Georgeisin
- **
- Příspěvky: 116
- Registrován: 26 říj 2022, 18:38
Re: Motor 1,5 T-gdi
Já tedy spotřebu moc neřeším a užívám si poměrně slušnou dynamiku, vždy když s ním jedu, ho za 5000 ot. pustím, nárazově. Baví mě, i zvuk je příjemný.
Máme najeto 8,5, výměna oleje bude kolem 10 jak se sluší a patří.
Máme najeto 8,5, výměna oleje bude kolem 10 jak se sluší a patří.
Hyundai Sonata 2.0 121 KW, 2010
Kia Cee'd SW 1.5 118 KW, edice 30, 2023
Kia Cee'd SW 1.5 118 KW, edice 30, 2023
Re: Motor 1,5 T-gdi
Věřím.... tohle nebyla ekorally, ale výlet. Na druhou stranu: žena na mě houkla jen jednou za cestu, že jedu jak prase, takže si myslím, že jsem jel docela na spotřebuAxel.Foley píše: ↑29 dub 2024, 06:46 Dle vlastní zkušenosti s identickým motorem, převodovkou i autem s nájezdem 3800 km - ten motor to umí i za méně
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6