Motor 1,5 T-gdi

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
imagine
*
Příspěvky: 45
Registrován: 21 srp 2021, 16:03

Re: Motor 1,5 T-gdi

Příspěvek od imagine »

Jo, sorry je to tak... Ne DCT ale DTC, ale přesto, projev motoru se mi nelíbí...
i30 Style Combi 1,5 T-GDI MH 2021
Reklama
 

Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5091
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: Motor 1,5 T-gdi

Příspěvek od petzl62 »

No tak to ale sakra mění situaci :wink: - DCT a DTC je sakra rozdíl... [-o<
To že se ti projev nelíbí, je asi tak vše co můžeš dělat.
A nebo zajet do :hyu: , popsat a písemně zaznamenat své postřehy a pokusit se nechat nahrát původní verzi.
Kterou ti :hyu: z nějakého důvodu odmítne, protože. :-k
Takže asi čekat na další upgrade, pokud Vás nespokojených bude podstatně víc #-o
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,72 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,0l/100km
Aktuálně 30250 km
palivo: EO N95,pokud možno bez biosložky.
ivprokop
**
Příspěvky: 126
Registrován: 22 zář 2021, 17:20

Re: Motor 1,5 T-gdi

Příspěvek od ivprokop »

Já tedy s motorem nemám vůbec žádný problém. Dřív kolísání otáček na volnoběh a díky tomu novému SW je klid. Spíš mi vevnitř začíná všechno vrzat. ](*,) ](*,) ](*,)
i30 2021 Nline 1.5T-gdi, manual
Uživatelský avatar
swaty
*
Příspěvky: 37
Registrován: 09 led 2022, 17:16

Re: Motor 1,5 T-gdi

Příspěvek od swaty »

Fastback N Line 1,5 T-GDI s DCT, aktualně najeto 7000km, spotřeba 7,2l/100km. Dojiždim 20km město-dálnice-město, občas nějaký ten kratší výlet na SPORT. Delší cesta po okreskách na NORMAL se pohybuje okolo 6,2l (normální jízda bez ohledu na spotřebu), pokud jedu vysloveně ECO na spotřebu, pohybuju se tak 5-5,5l, ale popravdě jsem to jel jednou na zkoušku, ECO mě nebaví :roll:
Hyundai I30 Fastback N-line 1,5 T-GDI DCT
.....................................................
Renault Megane III Grandtour 1,2 Tce 85kW - velký omyl
BMW E46 318iA
Toyota Corolla 1,4 VVT-i
Peugeot 205
ivprokop
**
Příspěvky: 126
Registrován: 22 zář 2021, 17:20

Re: Motor 1,5 T-gdi

Příspěvek od ivprokop »

Zdravím,
mám dotaz na vlastníky tohoto motoru. Máte nebo všimli jste si takového “nepravidelného” chodu a vibrací při studeným startu? Pak spadne sytič a otáčky spadnou na volnoběh a je to v pořádku, i při dalším startu atd. Ale jen ten první studený start. Díky za vaše poznatky :hyu:
i30 2021 Nline 1.5T-gdi, manual
dibarbora
*****
Příspěvky: 2086
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Motor 1,5 T-gdi

Příspěvek od dibarbora »

Úplne normálne… úloha c.1 po štarte je zohriať katalyzátor - čo najskôr… aj na úkor kultúry chodu.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
slabostka
*****
Příspěvky: 1725
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

Re: Motor 1,5 T-gdi

Příspěvek od slabostka »

preco by mall vibrovat a ist nepravidelne? naopak pri vyssich otackach po sttudeennom starte ma ist krasne plynulo
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
dibarbora
*****
Příspěvky: 2086
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Motor 1,5 T-gdi

Příspěvek od dibarbora »

Otázka je, čo je myslené nepravidelnosťou chodu… mám už druhé tgdi a to, že studený motor po štarte zrovna nepradie(je hlučnejší) je fakt… upravený predstih s cieľom ohriať kat sa musí na charaktere chodu motora prejaviť…
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
slabostka
*****
Příspěvky: 1725
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

Re: Motor 1,5 T-gdi

Příspěvek od slabostka »

no nemusi.... mozno bude treba prehrat soft ako to pri H.bbyva casto
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Storman
**
Příspěvky: 164
Registrován: 14 říj 2021, 12:22

Re: Motor 1,5 T-gdi

Příspěvek od Storman »

slabostka píše: 02 črc 2022, 10:25 no nemusi...
Môžeš toto vysvetliť?
i30 Fastback 1.5 T-GDI DCT Style Shimmering Silver
BMW E36 323i Touring M-Packet Avusblau(1998)
BMW E36 323i Sedan M-Packet Cosmosschwarz(1996)
Favorit 136 GLX Seagreen Metallic(1994)
Uživatelský avatar
imagine
*
Příspěvky: 45
Registrován: 21 srp 2021, 16:03

Re: Motor 1,5 T-gdi

Příspěvek od imagine »

i30 Style Combi 1,5 T-GDI MH 2021
slabostka
*****
Příspěvky: 1725
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

Re: Motor 1,5 T-gdi

Příspěvek od slabostka »

motor vcelku ok a ten neposedny bazmek pri alternatore co so sebou sije je co? to sa mi nepaci.,...

mam pocit ze H. prestava dbat ma detaily. Getz co ma 320 000km ide skoro rovnako...
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
slabostka
*****
Příspěvky: 1725
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

Re: Motor 1,5 T-gdi

Příspěvek od slabostka »

Storman píše: 02 črc 2022, 13:46
slabostka píše: 02 črc 2022, 10:25 no nemusi...
Môžeš toto vysvetliť?


- motor nema po starte co kuckat, menit otacky hore dole,dusit sa... ma krasne cisto bez zavahania nabehnut na vyssie otacky a tie maju pozvolne klesnut v case minutky? do volnobehu... az to takto nie je a s chladnnejsim pocasim sa to horsi tak do servisu
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Uživatelský avatar
Vysous
**
Příspěvky: 458
Registrován: 16 lis 2021, 14:27

Re: Motor 1,5 T-gdi

Příspěvek od Vysous »

To u toho alternátoru je nějaká spojka prý, takhle se to mrská všem.
i30 kombi MY2022 1.0 T-GDI, Engine Red, Family Smart (od 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
hlohinec
*
Příspěvky: 31
Registrován: 07 dub 2022, 20:52

Re: Motor 1,5 T-gdi

Příspěvek od hlohinec »

dobrý deň,
vyzera to že nove auto dojde tyzden pred odchodom na dofču do Talianska. Myslite že hneď s nim absolvovať cestu je OK? Samozrejme kľudne, predpisovo, žiadne dupanie na krk. Dik za nazor.
i30 kombi N line+ 1,5 T-GDi MHEV, Engine Red (2022)
i30 kombi comfort 1,6 MPI, Red, (2013)
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Motor a převodovka“