Právě je 18 srp 2019, 08:59





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Kvalita slícování
PříspěvekNapsal: 14 srp 2019, 16:15 
Offline
**
Uživatelský avatar

Registrován: 23 led 2019, 18:56
Příspěvky: 112
Neřekl bych, že tady někdo vyloženě hejtuje. Jsou zde nespokojení majitele vozů, kteří za své peníze očekávali zboží přiměřené kvality.
Osobní automobil (i když se jedná o vůz nižší třídy) není levná záležitost a přijde mi od prodejce hloupé dodat jej v takovém stavu. To tam není nějaký předávací technik, který by toto musel vidět? Přece vozidlo prodávám v perfektním stavu.
To se týká těch licujících dílů, problém s aktuatorem nebo vrzajícím vnitřkem je něco jiného...

Osobně jsem na svém voze nějaké maličkosti také našel, ale dělám v automotive a tak nějak tuším, jak to chodí. Proto jsem zvolil vůz s pětiletou zárukou.

_________________
Hyundai i30 Fastback 1,4 T-GDI, Best of Czech + paket Style, Polar white - od 02/2019
Škoda Octavia III Kombi 2,0 TDi, Style + paket Sport, Denim blue - od 10/2016
Lokalita: Kladno


Nahoru
 Profil  
 

 Předmět příspěvku: Re: Kvalita slícování
PříspěvekNapsal: 14 srp 2019, 16:36 
Offline
*******
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Příspěvky: 5387
Bydliště: Brno (CZ) a Vrutky (SK)
auto nizsej strednej je lacne. 15 rokov dzadu clovek za cenu slusne vybaveneho i30 dostal od Hyundaia maximalne Accenta. Technologicky vyrazne podpriemernejsieho auta, kde vychytavky typu lidar, LED svietenie, kozeny volant proste nebol. 15 rokov dozadu som mal polovicny plat. takze vlastne je to daleko lepsie vybavene auto za polovic a par drobnosti mu proste treba prepacit. Bud to necham tak, alebo s tym pomazem do servisu aby vadu odstranili. Ked si sem tam precitam vlakna o novej i30 aby som sa pozrel co sa riesi, tak je tpo vo vacsine fnukanie nad drobnostami, ktore jednak idu lahko vyriesit alebo fakt v celkovej miere nestoja za rec. Ale ako hovoril klasik: mame sa uz moc dobre a preto si vymyslame problemy aby sme ich mohli uspesne riesit

_________________
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue
Obrázek


https://pancuha.wordpress.com/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kvalita slícování
PříspěvekNapsal: 14 srp 2019, 19:20 
Offline
*
Uživatelský avatar

Registrován: 30 bře 2019, 13:18
Příspěvky: 48
Buďme rádi že to vůbec někam dojede...

_________________
Hyundai I30 1.6MPI 88 kW kombi New ambassador Sand white vyr.3/2017


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kvalita slícování
PříspěvekNapsal: 14 srp 2019, 21:58 
Offline
**

Registrován: 03 říj 2016, 21:58
Příspěvky: 300
Mexican píše:
auto nizsej strednej je lacne. 15 rokov dzadu clovek za cenu slusne vybaveneho i30 dostal od Hyundaia maximalne Accenta. Technologicky vyrazne podpriemernejsieho auta, kde vychytavky typu lidar, LED svietenie, kozeny volant proste nebol. 15 rokov dozadu som mal polovicny plat. takze vlastne je to daleko lepsie vybavene auto za polovic a par drobnosti mu proste treba prepacit. Bud to necham tak, alebo s tym pomazem do servisu aby vadu odstranili. Ked si sem tam precitam vlakna o novej i30 aby som sa pozrel co sa riesi, tak je tpo vo vacsine fnukanie nad drobnostami, ktore jednak idu lahko vyriesit alebo fakt v celkovej miere nestoja za rec. Ale ako hovoril klasik: mame sa uz moc dobre a preto si vymyslame problemy aby sme ich mohli uspesne riesit


Tak nějak souhlas, slícování jsem neřešil, křičící se látku řidičova sedadla taky, ale zamykání a startování mě sere, nikdy člověk neví kdy to zablbne a servis nic nezjistil.

_________________
i30 1.0 Tgdi kombi Style bílá
Bmw 328i e46 sedan stříbrná pro radost
Octavia III 1,6 Tdi stříbrná Style xenon navi DSG
EX: I30 1,4 I, Nissan Almera a Primera, Honda Civic, Renault Clio, Fiat Uno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kvalita slícování
PříspěvekNapsal: 16 srp 2019, 14:01 
Offline
*******
Uživatelský avatar

Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Příspěvky: 11931
Bydliště: Olomouc
TheCory píše:
Kdysi jsem pracoval ve firmě Hysco (Hyundai steel company), která zásobuje plechy všechny dodavatele HMMC (Sungwoo, Dongwon, Donghee). A už tam jsme říkali faceliftu, případně další generaci, že je to krok zpátky za větší peníze. Tam, kde byl v jedničkové generaci plech 0,75 s toleranci +0,05 -0. byl v další generaci plech 0,75 s tolerancí +0 a - 0,05 horší pevnostní třídy. A takto to bylo se vším, vše bylo tenší, lehčí a hlavně levnější. Díly složitější, ale z méně materiálu. A to se někde podepsat musí. Ale nedělá to tak zdaleka jen Hyundai. Však si všimněte, jak se pak výrobve chlubí, že je model sice o trochu větší, ale třeba o 80 kilo lehčí. Kdepak se tá váha asi vzala...


Bohužel, pravdu máš. Taky lisujeme pro automotive a kvalita plechů je často hodně mizerná (a to jsem to ještě slušně napsal).

_________________
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kvalita slícování
PříspěvekNapsal: 16 srp 2019, 14:11 
Offline
*******
Uživatelský avatar

Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Příspěvky: 6232
Bydliště: Toušeň
Já jsem si zvykl už u druhé generace i30, že pasování a lícování není zrovna ideál (vlastně všechna ta auta vypadají už po vyjetí z fabriky jako po odfkláknuté opravě). Takže jsem to přestal řešit. Každá i30 je blbě spasovaná někde jinde...
Možná je to proto, aby nebyly posléze poznat opravované kusy :-k :lol:

_________________
i30 FB PDe 1,4 T-GDi N-line Ultimate/i30 kombi PDe 1,4 T-GDi go!
PDe HB 1,0 T-GDi Symbol+
GDH kombi 1,6 GDi GO!
ELH 1,7CRDi TK+
FDH 1,6CVVT TK
NF 2,4CVVT Dynamic
LC 1,3i Champion
EF F/L 2,0i Elegance
XD F/L 1,6i Comfort+
X3B 1,3i GLS
aj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kvalita slícování
PříspěvekNapsal: 16 srp 2019, 14:48 
Offline
*

Registrován: 09 pro 2018, 13:25
Příspěvky: 49
TheCory píše:
Neřekl bych, že tady někdo vyloženě hejtuje. Jsou zde nespokojení majitele vozů, kteří za své peníze očekávali zboží přiměřené kvality.


Práveže sme dostali tovar v primeranej kvalite k cene čo sme zaplatili oproti konkurencii. :)

Pre mna i30 bolo najlacnejšie kombi s automatickou prevodovkou na trhu. Úprimne to bol hlavný dôvod výberu i30 :)

I30 DCT kombi stoji 19500€. Taký Focus v porovnateľnej výbave 24500€.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  






Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye