Kvalita slícování

Lak, koroze, výměna dílů karoserie.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
TheCory
**
Příspěvky: 116
Registrován: 23 led 2019, 18:56

Re: Kvalita slícování

Příspěvek od TheCory » 14 srp 2019, 16:15

Neřekl bych, že tady někdo vyloženě hejtuje. Jsou zde nespokojení majitele vozů, kteří za své peníze očekávali zboží přiměřené kvality.
Osobní automobil (i když se jedná o vůz nižší třídy) není levná záležitost a přijde mi od prodejce hloupé dodat jej v takovém stavu. To tam není nějaký předávací technik, který by toto musel vidět? Přece vozidlo prodávám v perfektním stavu.
To se týká těch licujících dílů, problém s aktuatorem nebo vrzajícím vnitřkem je něco jiného...

Osobně jsem na svém voze nějaké maličkosti také našel, ale dělám v automotive a tak nějak tuším, jak to chodí. Proto jsem zvolil vůz s pětiletou zárukou.
Hyundai i30 Fastback 1,4 T-GDI, Best of Czech + paket Style, Polar white - od 02/2019
Škoda Octavia III Kombi 2,0 TDi, Style + paket Sport, Denim blue - od 10/2016
Lokalita: Kladno

Reklama
 

Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 5470
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Brno (CZ) a Vrutky (SK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita slícování

Příspěvek od Mexican » 14 srp 2019, 16:36

auto nizsej strednej je lacne. 15 rokov dzadu clovek za cenu slusne vybaveneho i30 dostal od Hyundaia maximalne Accenta. Technologicky vyrazne podpriemernejsieho auta, kde vychytavky typu lidar, LED svietenie, kozeny volant proste nebol. 15 rokov dozadu som mal polovicny plat. takze vlastne je to daleko lepsie vybavene auto za polovic a par drobnosti mu proste treba prepacit. Bud to necham tak, alebo s tym pomazem do servisu aby vadu odstranili. Ked si sem tam precitam vlakna o novej i30 aby som sa pozrel co sa riesi, tak je tpo vo vacsine fnukanie nad drobnostami, ktore jednak idu lahko vyriesit alebo fakt v celkovej miere nestoja za rec. Ale ako hovoril klasik: mame sa uz moc dobre a preto si vymyslame problemy aby sme ich mohli uspesne riesit
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue
Obrázek


https://pancuha.wordpress.com/

Uživatelský avatar
Boryš
**
Příspěvky: 110
Registrován: 30 bře 2019, 13:18

Re: Kvalita slícování

Příspěvek od Boryš » 14 srp 2019, 19:20

Buďme rádi že to vůbec někam dojede...
Hyundai I30 1.6MPI 88 kW kombi New ambassador Sand white vyr.3/2017

lumix
**
Příspěvky: 363
Registrován: 03 říj 2016, 21:58

Re: Kvalita slícování

Příspěvek od lumix » 14 srp 2019, 21:58

Mexican píše:auto nizsej strednej je lacne. 15 rokov dzadu clovek za cenu slusne vybaveneho i30 dostal od Hyundaia maximalne Accenta. Technologicky vyrazne podpriemernejsieho auta, kde vychytavky typu lidar, LED svietenie, kozeny volant proste nebol. 15 rokov dozadu som mal polovicny plat. takze vlastne je to daleko lepsie vybavene auto za polovic a par drobnosti mu proste treba prepacit. Bud to necham tak, alebo s tym pomazem do servisu aby vadu odstranili. Ked si sem tam precitam vlakna o novej i30 aby som sa pozrel co sa riesi, tak je tpo vo vacsine fnukanie nad drobnostami, ktore jednak idu lahko vyriesit alebo fakt v celkovej miere nestoja za rec. Ale ako hovoril klasik: mame sa uz moc dobre a preto si vymyslame problemy aby sme ich mohli uspesne riesit
Tak nějak souhlas, slícování jsem neřešil, křičící se látku řidičova sedadla taky, ale zamykání a startování mě sere, nikdy člověk neví kdy to zablbne a servis nic nezjistil.

Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 12791
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Kvalita slícování

Příspěvek od Axel.Foley » 16 srp 2019, 14:01

TheCory píše:Kdysi jsem pracoval ve firmě Hysco (Hyundai steel company), která zásobuje plechy všechny dodavatele HMMC (Sungwoo, Dongwon, Donghee). A už tam jsme říkali faceliftu, případně další generaci, že je to krok zpátky za větší peníze. Tam, kde byl v jedničkové generaci plech 0,75 s toleranci +0,05 -0. byl v další generaci plech 0,75 s tolerancí +0 a - 0,05 horší pevnostní třídy. A takto to bylo se vším, vše bylo tenší, lehčí a hlavně levnější. Díly složitější, ale z méně materiálu. A to se někde podepsat musí. Ale nedělá to tak zdaleka jen Hyundai. Však si všimněte, jak se pak výrobve chlubí, že je model sice o trochu větší, ale třeba o 80 kilo lehčí. Kdepak se tá váha asi vzala...
Bohužel, pravdu máš. Taky lisujeme pro automotive a kvalita plechů je často hodně mizerná (a to jsem to ještě slušně napsal).
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek

Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 7155
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita slícování

Příspěvek od Mr. HYUNDAI » 16 srp 2019, 14:11

Já jsem si zvykl už u druhé generace i30, že pasování a lícování není zrovna ideál (vlastně všechna ta auta vypadají už po vyjetí z fabriky jako po odfkláknuté opravě). Takže jsem to přestal řešit. Každá i30 je blbě spasovaná někde jinde...
Možná je to proto, aby nebyly posléze poznat opravované kusy :-k :lol:
i30 FB PDe 1,4 T-GDi N-line Ultimate/i30 kombi PDe 1,4 T-GDi go!
PDe HB 1,0 T-GDi Symbol+
GDH kombi 1,6 GDi GO!
ELH 1,7CRDi TK+
FDH 1,6CVVT TK
NF 2,4CVVT Dynamic
LC 1,3i Champion
EF F/L 2,0i Elegance
XD F/L 1,6i Comfort+
X3B 1,3i GLS
aj.

[SK]peter
*
Příspěvky: 54
Registrován: 09 pro 2018, 13:25

Re: Kvalita slícování

Příspěvek od [SK]peter » 16 srp 2019, 14:48

TheCory píše:Neřekl bych, že tady někdo vyloženě hejtuje. Jsou zde nespokojení majitele vozů, kteří za své peníze očekávali zboží přiměřené kvality.
Práveže sme dostali tovar v primeranej kvalite k cene čo sme zaplatili oproti konkurencii. :)

Pre mna i30 bolo najlacnejšie kombi s automatickou prevodovkou na trhu. Úprimne to bol hlavný dôvod výberu i30 :)

I30 DCT kombi stoji 19500€. Taký Focus v porovnateľnej výbave 24500€.

Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Karosérie“