Stránka 2 z 3

Re: Kvalita slícování

Napsal: 14 srp 2019, 16:15
od TheCory
Neřekl bych, že tady někdo vyloženě hejtuje. Jsou zde nespokojení majitele vozů, kteří za své peníze očekávali zboží přiměřené kvality.
Osobní automobil (i když se jedná o vůz nižší třídy) není levná záležitost a přijde mi od prodejce hloupé dodat jej v takovém stavu. To tam není nějaký předávací technik, který by toto musel vidět? Přece vozidlo prodávám v perfektním stavu.
To se týká těch licujících dílů, problém s aktuatorem nebo vrzajícím vnitřkem je něco jiného...

Osobně jsem na svém voze nějaké maličkosti také našel, ale dělám v automotive a tak nějak tuším, jak to chodí. Proto jsem zvolil vůz s pětiletou zárukou.

Re: Kvalita slícování

Napsal: 14 srp 2019, 16:36
od Mexican
auto nizsej strednej je lacne. 15 rokov dzadu clovek za cenu slusne vybaveneho i30 dostal od Hyundaia maximalne Accenta. Technologicky vyrazne podpriemernejsieho auta, kde vychytavky typu lidar, LED svietenie, kozeny volant proste nebol. 15 rokov dozadu som mal polovicny plat. takze vlastne je to daleko lepsie vybavene auto za polovic a par drobnosti mu proste treba prepacit. Bud to necham tak, alebo s tym pomazem do servisu aby vadu odstranili. Ked si sem tam precitam vlakna o novej i30 aby som sa pozrel co sa riesi, tak je tpo vo vacsine fnukanie nad drobnostami, ktore jednak idu lahko vyriesit alebo fakt v celkovej miere nestoja za rec. Ale ako hovoril klasik: mame sa uz moc dobre a preto si vymyslame problemy aby sme ich mohli uspesne riesit

Re: Kvalita slícování

Napsal: 14 srp 2019, 19:20
od Boryš
Buďme rádi že to vůbec někam dojede...

Re: Kvalita slícování

Napsal: 14 srp 2019, 21:58
od lumix
Mexican píše:auto nizsej strednej je lacne. 15 rokov dzadu clovek za cenu slusne vybaveneho i30 dostal od Hyundaia maximalne Accenta. Technologicky vyrazne podpriemernejsieho auta, kde vychytavky typu lidar, LED svietenie, kozeny volant proste nebol. 15 rokov dozadu som mal polovicny plat. takze vlastne je to daleko lepsie vybavene auto za polovic a par drobnosti mu proste treba prepacit. Bud to necham tak, alebo s tym pomazem do servisu aby vadu odstranili. Ked si sem tam precitam vlakna o novej i30 aby som sa pozrel co sa riesi, tak je tpo vo vacsine fnukanie nad drobnostami, ktore jednak idu lahko vyriesit alebo fakt v celkovej miere nestoja za rec. Ale ako hovoril klasik: mame sa uz moc dobre a preto si vymyslame problemy aby sme ich mohli uspesne riesit
Tak nějak souhlas, slícování jsem neřešil, křičící se látku řidičova sedadla taky, ale zamykání a startování mě sere, nikdy člověk neví kdy to zablbne a servis nic nezjistil.

Re: Kvalita slícování

Napsal: 16 srp 2019, 14:01
od Axel.Foley
TheCory píše:Kdysi jsem pracoval ve firmě Hysco (Hyundai steel company), která zásobuje plechy všechny dodavatele HMMC (Sungwoo, Dongwon, Donghee). A už tam jsme říkali faceliftu, případně další generaci, že je to krok zpátky za větší peníze. Tam, kde byl v jedničkové generaci plech 0,75 s toleranci +0,05 -0. byl v další generaci plech 0,75 s tolerancí +0 a - 0,05 horší pevnostní třídy. A takto to bylo se vším, vše bylo tenší, lehčí a hlavně levnější. Díly složitější, ale z méně materiálu. A to se někde podepsat musí. Ale nedělá to tak zdaleka jen Hyundai. Však si všimněte, jak se pak výrobve chlubí, že je model sice o trochu větší, ale třeba o 80 kilo lehčí. Kdepak se tá váha asi vzala...
Bohužel, pravdu máš. Taky lisujeme pro automotive a kvalita plechů je často hodně mizerná (a to jsem to ještě slušně napsal).

Re: Kvalita slícování

Napsal: 16 srp 2019, 14:11
od Mr. HYUNDAI
Já jsem si zvykl už u druhé generace i30, že pasování a lícování není zrovna ideál (vlastně všechna ta auta vypadají už po vyjetí z fabriky jako po odfkláknuté opravě). Takže jsem to přestal řešit. Každá i30 je blbě spasovaná někde jinde...
Možná je to proto, aby nebyly posléze poznat opravované kusy :-k :lol:

Re: Kvalita slícování

Napsal: 16 srp 2019, 14:48
od [SK]peter
TheCory píše:Neřekl bych, že tady někdo vyloženě hejtuje. Jsou zde nespokojení majitele vozů, kteří za své peníze očekávali zboží přiměřené kvality.
Práveže sme dostali tovar v primeranej kvalite k cene čo sme zaplatili oproti konkurencii. :)

Pre mna i30 bolo najlacnejšie kombi s automatickou prevodovkou na trhu. Úprimne to bol hlavný dôvod výberu i30 :)

I30 DCT kombi stoji 19500€. Taký Focus v porovnateľnej výbave 24500€.

Re: Kvalita slícování

Napsal: 30 kvě 2023, 07:24
od Sprite
Včera jsem si všiml (divné, že až včera :D ) odstávající dekorační lišty na zadním okně "v kufru". Je to v místě, kde lišta kolem horní hrany zadních dveří navazuje na lištu zadního okna kufru. Na druhé straně krásně sedí a nejde ani přimáčknout, na této straně je odstátá a jde přimáčknou ke karoserii. Tak se chci zeptat, jestli někdo nevíte, jak přesně ta guma, ve které je zasazeno okno a lišta drží u karoserie. Jestli je to lepené, nebo na nějakých úchytech, nebo nebo ta guma je jen obvodu nasazena,... Přijde mi, že kdyby to bylo nějak lepené, tak by mi to nešlo zatláčet dovnitř. Ale úchyty nebo pouhé nasazení mi přijde dost blbost :D Čili ptám se jen proto, jestli má smysl to nějak reklamovat a je vůbec možnost, že to půjde spasovat (v případě, že je to na nějakých těch úchytech), nebo se s tím opět naučit žít :roll: :D
lišta h.jpeg
lišta h.jpeg (76.7 KiB) Zobrazeno 450 x

Re: Kvalita slícování

Napsal: 30 kvě 2023, 07:50
od Vysous
Jezdit, neřešit. Já bych za tyhle laciný "chromový" lišty utrhal v Hyundai ruce - vypadá to strašně a jenom podle toho poznáš, kde ti co nelícuje :mrgreen:

Re: Kvalita slícování

Napsal: 30 kvě 2023, 08:08
od Sprite
Přesně to jsem si včera říkal :lol: Že na těch černých to není vidět. Nicméně už se tomu musím fakt smát. Před pár lety bych si asi nedokázal představit, že mi na autě něco nelícuje a úplně by mě to užíralo a řešil bych to, ale co máme 1,5 měsíce Hyundai, tak mě to začíná vyklidňovat. Protože opravdu spoustu věcí musí člověk buď přejít a nebo je brát tak jak jsou. :D

Nicméně jak je ta guma uchycena náhodou nevíš? Je vůbec reálné, že by to v servise slícovali?

Re: Kvalita slícování

Napsal: 30 kvě 2023, 08:19
od Maras
Rozhodně řešit, okno je evidentně špatně přišroubované zevnitř.

Re: Kvalita slícování

Napsal: 30 kvě 2023, 08:45
od Sprite
V pátek mám jet na lepení fólií na okna. Kdyby to v servise dávali do kupy, bude se muset nějak měnit to zadní sklo, nebo sklo zůstane zachováno a jen něco "správně přišroubují"? Abych nenalepil folii a za týden tam nejel znova dolepovat ji znova na toto sklo. Díky moc

Re: Kvalita slícování

Napsal: 30 kvě 2023, 08:54
od Maras
Sklo nemají důvod měnit. Na skle je lepici tmel a pak se ještě sklo dotahuje pomocí matek po obvodu. Podle té fotky není pořádně dotažena. Jen sundají C sloupek a dotáhnou.

Re: Kvalita slícování

Napsal: 30 kvě 2023, 09:04
od Sprite
Takže sklo je nějak přilepeno k té obvodové gumě a ta je přitažena matkami ke karoserii? Nebo sklo je nalepeno ke karoserii a ta guma je jen "bauset"? Protože mě přijde, že když na tu lištu přitlačím, tak se přitáhne i ta guma včetně skla samotného. Čili že sklo "chodí" s tou gumou, jako by bylo zasazeno do ní. Každopádně díky moc a jdu to řešit se servisem :wink: Minulý týden to křupání pod nohama, tento týden okno... :roll:

Re: Kvalita slícování

Napsal: 30 kvě 2023, 09:26
od Maras
Sklo je přilepeno ke kastli. To má účel těsnění proti vlhkosti. Guma pruží, protože je to guma a sklo není dotažené.