1.STK - závada

Vše o garančkách a Vašich zkušenostech se servisy.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
Maras
*****
Příspěvky: 1854
Registrován: 09 srp 2020, 14:44

Re: 1.STK - závada

Příspěvek od Maras »

Krom toho, jestli jsi dosud nepoužíval aditiva, tak začni. VIF super benzín aditiv.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Reklama
 

motorol
***
Příspěvky: 813
Registrován: 20 srp 2016, 20:37

Re: 1.STK - závada

Příspěvek od motorol »

Pořád se říká, že auto má sloužit lidem a tady čtu, že před emisema se musí prohnat, brzdit motorem, aby se vypálilo GPF, dobít baterka a nalejt aditiva. Uz vůbec nepočítám to, ze musí být ohřátý katalyzátor, což treba v zimě při delší fronte sladit všechny tyto parametry dohromady musí být úchvatné…
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
dibarbora
*****
Příspěvky: 2415
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: 1.STK - závada

Příspěvek od dibarbora »

STK/EK sú čím ďalej dôkladnejšie a autá so spaľovacími motormi čím ďalej zložitejšie. Takže vo výsledku sa môže stať, že moderný priamovstrekový prepĺňaný zážihový motor môže mať problém prejsť aj cez prvú EK po 4 rokoch... stačí, že to jazdilo 4 roky ako mama taxi a na problémy je zarobené.
Bohužiaľ spejeme asi do doby keď bude dlhodobo udržateľný asi len elektromobil... spaľovacie autá ostanú len pre nadšencov.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
motorol
***
Příspěvky: 813
Registrován: 20 srp 2016, 20:37

Re: 1.STK - závada

Příspěvek od motorol »

Tím ale říkáš, že kupci nových spalovacích aut mají černého Petra, protože takové auto bude v budoucnu neprodejné. Ostatní si nechají buď starou vránu bez těchto věcí nebo koupi BEV.
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
petercheco
*
Příspěvky: 22
Registrován: 01 bře 2025, 12:22

Re: 1.STK - závada

Příspěvek od petercheco »

No hlavně tím říká, ať už se všichni vyprdneme na přímovstřikové oturbené motory 😁. Ještě, že jsem volil 1.5 DPI 😎
Hyundai i30 kombi 2025, 1.5 DPI 71kW, man. převodovka, Style Safety
Shell Helix Ultra AH 0w-20 / Liqui Moly Special Tec AA 0w-20
Uživatelský avatar
mozecek
***
Příspěvky: 842
Registrován: 02 bře 2023, 10:47
Bydliště: Olomouc

Re: 1.STK - závada

Příspěvek od mozecek »

sam za sebe mluvi TUV report .. treba Tesel neprojde technickou 20% po 4 letech
nastesti se tam o korejcich moc nepise tak jsme spis v prumeru, zminen jen IX20 a Tcuson a to jeste relativne pozitivne, velmi stara i30 uz moc nedopadla
https://en.cebia.com/detailArticle/the- ... eport-2025
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 2409
Registrován: 12 dub 2005, 15:29
Bydliště: internet

Re: 1.STK - závada

Příspěvek od milosh »

Jaky Korejci, vzdyt to je po skodovce druha nejprodavanejsi ceska znacka :D
dibarbora
*****
Příspěvky: 2415
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: 1.STK - závada

Příspěvek od dibarbora »

motorol píše: 03 črc 2025, 10:56 Tím ale říkáš, že kupci nových spalovacích aut mají černého Petra, protože takové auto bude v budoucnu neprodejné. Ostatní si nechají buď starou vránu bez těchto věcí nebo koupi BEV.
Čierneho Petra budú mať v rukách oba tábory, lebo to zatiaľ nevyzerá na ekonomický zázrak.. t.j. dôstojný, rozumne vybavený elektromobil za dostupné peniaze v ponuke stále nie je. Rovnako to aj smeruje k tomu, že spaľováky budú postupne vytláčané na okraj rôznymi legislatívnymi a daňovými obštrukciami. Dnes prevádzkovaná stará vrana (ale aj moderný spaľovák) bude "zajtra" niečo čo sa ekonomicky nevyplatí prevádzkovať. Takže vo výsledku bude viac ľudí chodiť pešo, sockou a menej vo vlastnom aute
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
motorol
***
Příspěvky: 813
Registrován: 20 srp 2016, 20:37

Re: 1.STK - závada

Příspěvek od motorol »

Nic rychlého nebude, hezky pomalu budou vařit žábu, protože jednak nikdo rychle nevyrobí náhradu, druhak o voliče nechceme přijít, atd… taky kam by vyhodili všechna stará auta? Takže proces bude pomalý, pokavad to projde emisema. Pokud budou emise problém, tak to dost zrychli.. No a stará auta mají šanci emise splnit snaze a levněji..

Když se rozhlídnu okolo, tak že by někdo plánoval víc chodit pěšky rozhodne nevypadá.

No a Bev- tam záleží v jaké vodě lovíš, pokud chceš automat a nezávislé topení, tak už třeba u kodiaka/eniaka , karoka/elroka máš nějakou cenovou paritu.
Pokud lovíš ve vodách základní i30, tak tam ještě hodně casu uteče než to tam klesne.
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Garanční prohlídky, servis“