úprava software řídící jednotky

Osvětlení, signalizace, audio, pojistky.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Boryš
****
Příspěvky: 1088
Registrován: 30 bře 2019, 12:18

Re: úprava software řídící jednotky

Příspěvek od Boryš »

willy50 píše: 28 črc 2021, 12:49 Vzhledem k tomu, že se spotřeba počítá nepřímo, z map, nedovedu si představit jak by ta korekce měla vypadat :-k
Vím že je to již přes rok ale přece: když si někteří dodělávali "počítač" do Marey, tak se tam spotřeba (udávaná hodnota) ladila dle zjištěné skutečnosti. A měřilo to (načítalo z ŘJ) myslím délku vstřiku a pak přepočítávalo na spotřebu.
Reklama
 

zopper
**
Příspěvky: 235
Registrován: 15 úno 2022, 13:49

Re: úprava software řídící jednotky

Příspěvek od zopper »

Leendrix píše: 27 zář 2022, 10:32 Mě na I30 schází možnost aby v automatice při denním svícení svítila i zadní světla, vím že se to dá zapnout ručně ale už to není žel automatika. Nevím zda to umí aspoň vyšší výbava než je Family smart?
Neumí to ani Style. Taky mi to chybí.
i30 2021 1.5 T-GDI MHEV Style, DCT
Uživatelský avatar
rs0158
*
Příspěvky: 75
Registrován: 07 pro 2021, 20:49

Re: úprava software řídící jednotky

Příspěvek od rs0158 »

Ono je toho k "úpravě" uživatelského rozhraní řídící jednotky víc
třeba :
- statistika o jízdě se automaticky nuluje po 8hodinách stání - a to automatické nulování se nedá vypnout
takže mám k dispozici jen jedno počítadlo (hromadné info) , které nuluju jen já.
a jedno počítadlo je pro mně málo
- cyklování stěračů má 5 poloh páčky a časy k těmto polohám se nedají nastavit
- mlhovky - lze zapnout jedině postupem vždy nejprve přední a pak k tomu zadní
( nedá se zapnout jen zadní mlhovka, navíc jsem zapl jednou jen přední - a přitom jde hlavně o zadní mlhovku )
- nastavení doby svitu vnitřního osvětlení po vytažení klíčku
- taky bych ocelil svit "nějaké" kontrolky na palubní desce při denním svícení
( takto to vypadá že vůbec nesvítím )
I30 kombi Comfort 1.5DPI 6st man. 11/2021
clifftorr
**
Příspěvky: 143
Registrován: 22 kvě 2020, 15:54

Re: úprava software řídící jednotky

Příspěvek od clifftorr »

ad mlhovky - mám MY2019 - první zadní ,druhý přední ono to taky dává smysl, protože zadní jsou povinný ,ale přední ne , alespon co si matně pamatuju
ad denní svícení - jelikož nelze vypnout , kontrolka si myslím že je zbytečná
Co bych , ale opravdu ocenil je kontrolka , že je aktivní brzda při rozjezdu do kopce , to je tak nespolehlivej bazmek až bych brečel. Na stejným místě se někdy zaktivuje a někdy ne.
Uživatelský avatar
i30mpact
***
Příspěvky: 765
Registrován: 15 zář 2021, 16:50
Bydliště: Praha

Re: úprava software řídící jednotky

Příspěvek od i30mpact »

Tu brzdu lze ovlivnit tlakem na pedál, ne? Aktivuje se, když auto stojí šikmo a pořádně dupneš na brzdu.
Uživatelský avatar
madPav3L
**
Příspěvky: 105
Registrován: 28 lis 2018, 23:14

Re: úprava software řídící jednotky

Příspěvek od madPav3L »

rs0158 píše: 01 říj 2022, 10:52 Ono je toho k "úpravě" uživatelského rozhraní řídící jednotky víc
třeba :
- mlhovky - lze zapnout jedině postupem vždy nejprve přední a pak k tomu zadní
( nedá se zapnout jen zadní mlhovka, navíc jsem zapl jednou jen přední - a přitom jde hlavně o zadní mlhovku )
Já si teda můžu zapnout mlhovky jaké chci, buď jen přední nebo jen zadní a nebo obě, na pořadí nezáleží.
XCeed 1.5 T-GDI 118 kW 7DCT GT-Line MY23
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI, 103 kW MT | Ford Focus II 1.6, 74 kW | Ford Focus II 1.6, Ti-VCT 85 kW
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20052
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: úprava software řídící jednotky

Příspěvek od Axel.Foley »

rs0158 píše: 01 říj 2022, 10:52 Ono je toho k "úpravě" uživatelského rozhraní řídící jednotky víc
třeba :
- statistika o jízdě se automaticky nuluje po 8hodinách stání - a to automatické nulování se nedá vypnout
takže mám k dispozici jen jedno počítadlo (hromadné info) , které nuluju jen já.
a jedno počítadlo je pro mně málo
- cyklování stěračů má 5 poloh páčky a časy k těmto polohám se nedají nastavit
- mlhovky - lze zapnout jedině postupem vždy nejprve přední a pak k tomu zadní
( nedá se zapnout jen zadní mlhovka, navíc jsem zapl jednou jen přední - a přitom jde hlavně o zadní mlhovku )
- nastavení doby svitu vnitřního osvětlení po vytažení klíčku
- taky bych ocelil svit "nějaké" kontrolky na palubní desce při denním svícení
( takto to vypadá že vůbec nesvítím )
Jsi si jistý, že mlhy lze zapnout pouze v tomto pořadí?

Dle seznamu to vypadá, že jsi si měl koupit jiné auto :-k
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
Leendrix
**
Příspěvky: 394
Registrován: 28 říj 2009, 03:45
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: úprava software řídící jednotky

Příspěvek od Leendrix »

Dneska jsem tu brzdu testoval a podrzela me 2x kdyz jsem opravdu doslapl brdovy pedal co to slo. Dokonce i na docela mirnem kopci.
Hyundai I30 kombi 1,5 DPi r.v. 2022
Hyundai Grandeur 3,3 V6, r.v. 2009 (u nového majitele)
Hyundai Sonata 2.0 16V, r.v. 2002. (RIP)
clifftorr
**
Příspěvky: 143
Registrován: 22 kvě 2020, 15:54

Re: úprava software řídící jednotky

Příspěvek od clifftorr »

bohužel parkuji v kopci co odhadem něco mezi 12 -18 % stoupaní a ani v tomto kopci to nafunguje na 100% , můj přední nárazník a zadní narazník auta předemnou by mohly vyprávět ...
zopper
**
Příspěvky: 235
Registrován: 15 úno 2022, 13:49

Re: úprava software řídící jednotky

Příspěvek od zopper »

rs0158 píše: 01 říj 2022, 10:52 Ono je toho k "úpravě" uživatelského rozhraní řídící jednotky víc
třeba :
Asi je to verzi a vybavou, ale:
- statistika o jízdě se automaticky nuluje po 8hodinách stání - a to automatické nulování se nedá vypnout
takže mám k dispozici jen jedno počítadlo (hromadné info) , které nuluju jen já.
a jedno počítadlo je pro mně málo
Ja mam pocitadla dve a pul: km, cas a spotreba aktualni jizdy, tam mi automaticke nulovani vyhovuje. Pak spotrebu od posledniho cerpani (tam se to myslim vypnout da) a pak vylozene rucne resetovane pocitadlo spotreby a km, ktere pretece po 10 000 km a zacne od 0. Ale na mereni km a spotreby na dovolene staci.
- cyklování stěračů má 5 poloh páčky a časy k těmto polohám se nedají nastavit
Asi pocitaji se senzorem deste z vyssi vybavy, tam casovac netreba (a citlivost senzoru se nastavit da).
- mlhovky - lze zapnout jedině postupem vždy nejprve přední a pak k tomu zadní
( nedá se zapnout jen zadní mlhovka, navíc jsem zapl jednou jen přední - a přitom jde hlavně o zadní mlhovku )
Muzu zapinat nezavisle predni i zadni.
- nastavení doby svitu vnitřního osvětlení po vytažení klíčku
To by bylo pekne, ale pro otevreni dveri auta mi cas prijde dostatecny a pokud tam pet minut sedim a neco hledam, da se to rucne zapnout vypinacem, ne?
- taky bych ocelil svit "nějaké" kontrolky na palubní desce při denním svícení
( takto to vypadá že vůbec nesvítím )
Indikaci denniho sviceni kontrolkou jsem jeste nevidel na nicem. A pokud se to rozsveci automaticky, tak ani neni potreba. Jen si clovek musi pri odjezdu ze servisu zkontrolovat polohu prepinace. :D (Taky bych se to mohl uz naucit delat…)
i30 2021 1.5 T-GDI MHEV Style, DCT
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Elektronika“