Zális disku ET realita vs. techničák

Co se jinam nevešlo - výfuk, kola, údržba, akumulátor, příslušenství, manuály/schémata atd.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

dibarbora
*****
Příspěvky: 2086
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Zális disku ET realita vs. techničák

Příspěvek od dibarbora »

S rozmermi diskov je to fakt na porazenie. Výrobca podľa mňa mohol úplne bez problémov napísať rozsah použiteľných zálisov ET. Takto je skutočne o náhode či bude niečo rozumné v ponuke. Inak na tom zarobí buď štát na poplatkoch alebo dealer za predražené originálne disky.


So 16" kolesami som mal štastie, že dezent mal v ponuke presný rozmer aj vŕtanie. Takže pasovali matice, mám pocit, že by sa dala prehodiť aj originál krytka :hyu: .
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: Zális disku ET realita vs. techničák

Příspěvek od Richard555 »

Tak abych řekl pravdu, zdá se mi, že celý tohle buzerování a ohánění se papírama, je jen a jen o penězích :!:
Pro každý disk výrobce disku (např. v Německu - tedy v EU) má k dispozici celé několikastránkové seznamy vozidel , na které se ten který disk dá namontovat bez problémů. Ale těm našim chytrolínům - buzerantům tohle nestačí, chtějí Typový list :roll: :roll: :roll: přitom vše je jen a jen o přemýšlení a to jak u disků tak i u pneumatik. Dám příklad: Na SAAB 9-5 Aero je origo disk v TP 7Jx17 ET49 , další povolený rozměr další v TP je 6,5Jx16 a kupodivu také ET49 :roll: :roll: když porovnám šíře disku 6,5 a 7 je 6,5 o cca 13 mm užší . Jak to že má předepsaný úplně stejné ET 49 jak širší disk ....... PROČ JE TAKOVÁ BLBOST V TP VŮBEC UVEDENÁ????????
Když použiji užší disk, musím přece ET snížit aby, aby vnějšek disku byl na podobném místě jako je u širšího disku a nedrhnul mi vzadu o tlumič. Tedy by u užšího disku mělo být správně uvedeno ET42 ( rozdíl šíře oproti ose 13/2=6,5 a ET49-6,5 =42,5 tedy ET42 vše v mm)
Prostě pokud se bude používat hlava nemůže vzniknout nikdy problém..... akorát v úřednický hlavě :!: :!:
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20052
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Zális disku ET realita vs. techničák

Příspěvek od Axel.Foley »

Richard: Obávám se, že jsi trefil hřebík po hlavičce - vše je opravdu o penězích a stupiditě k tomu :!:
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: Zális disku ET realita vs. techničák

Příspěvek od Chasnik »

Richard555 píše:Prostě pokud se bude používat hlava...
To bys' po nich chtěl opravdu moc! #-o
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Ostatní“