i30kombi14tgdi

Založte si své téma a představte svojí i30 ostatním

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
i_carman
Příspěvky: 1
Registrován: 16 pro 2018, 19:57

i30kombi14tgdi

Příspěvek od i_carman »

Zdravim,

- prispejem tiez nejakym textom, kedze som hodne vyuzival toto forum pred kupou ...
- a pridavam sa k tym spokojnym vlastikom i30 kombi 14tgdi - zatial som s autom spokojny/mam ho par tyzdnov/mozem odporucat.

klady
+ pekny design, pekny tvar a stihly shape oproti ostatnym kombi, paci sa mi ze nema vzadu/nevlaci za sebou ten klasicky velky nemotorny a hrozne vypadajuci batoh
+ podvozok je OK , odhlucnenie OK, jazdne vlastnosti OK, podvozok ale mohol byt aj meksi, ved co ine zostava ak mam zivot prezit na znicenych, deravych cestach v nekonecnych kolonach (!a bude este horsie ...), mekky podvozok/komfort je asi to jedine co treba ....
+ jazdne vlastnosti su OK ale popravde vselijake -odhazovanie naprav prehazovanie odskakovenie uskakovanie nedotacavost vytacvost pretacavost a ine blbosti, to je vsetko na draka/na nic, to si jediny raz skusim daleko za mestom ked som sam, a potom sa slusne zaradim do kazdodennej 20km/h kolony ( a vtedy je dolezity len iba komfort/multimedia/odhlucnenie...)
+ infotainment/multimedia OK, parada, mobil sa automaticky pripoji cez bluetooth a da sa hned volat z auta, Android Auto nie je oficilne dostupne ale vpohode sa da nainstalovat apk priamo, rozchodil som aj AA mirroring podla dostupnych navodov i.e. cestujuci mozu na monitore pozerat nejaky dokumentarny film alebo fotky z dovolenky alebo ... super
+ jazda dialnica, mimo mesto, 6th gear shift je to skvele, ticha ekonomicka jazda, nizke otacky 2.0~2.5k, 6~7l, spokojne svisti, oproti predchazdz.vozidlam ked na 5-ke, motor reve a ide ho roztrhnut na prilis vysochych jalovych/neekonomickych otackach ...
+ cena/cenova politika je ok/prehladna( hladal som ekvivalent aj u koncernistov, ale system neprehladny, cena narastla do obludnych/nelogickych cisel

zapory
- viac ludi spomenulo za stara atmosfera 1.4( i30 I ) sa zda zivsi motor oproti tomuto euronormovanemu motoru, turbo nie je vobec citit ak jazdim ekonomicky oklo 2K otacok(akoby obycajna atmosfera), turbo ale mocne zatiahne a posadi do sedacky na 4k~6k otackach/ale to uz nie je ekonomicka j... (? mozno obyc 1.4 atmosfera je dobra volba motora...)( vkazdom pripade, ked zabudnem na spotrebu, viem dostat slusne zrychlenie/slusny vykon ako sa patri na 140hp
- spojka, rozbeh zo statia vyzaduje viac pozornosti ako je zvykom(turbo chce otacky aby naslo vykon, trpi ekonomika jazdy...), vyzaduje to jemnu ekvilibristiku oboma nohami(spojka/plyn) ale nie je to nijak dramaticke/skor zabavne, da sa rychlo zvyknut
- organizacia batozin.priestoru(boot space) nie je ok, napr. v starsej generacii sa da sklopit sedak a potom operadlo, a mozme spekulovat sbyciglom alebo kocikom, teraz uz nie, lebo operadno sa sklapa na sedak tym padom ulozny priestor zacina prilis vysoko, na dorovnanie je pouzite plno plastov.boxov a priestor degraduje na nejaku policu pre nakupne alebo cestovne tasky. Namiesto plastov treba intelig.system na sklapanie sedakov/operadiel a hned mame priestor ktory je od oka OK a netreba ani deklarovat vecie rozmery vpapieroch(vsetky plasty som vysroboval/vyhazal dal som tam koberec, teraz to ma trocha dojem priestoru kombi

- zadne operadla sa daju lahko odobrat(v pripade potreby), je tam len jedna sroba, presne mezi nimi, nastrk.kluc c.12

thats all folks
Naposledy upravil(a) i_carman dne 30 čer 2019, 11:10, celkem upraveno 1 x.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20052
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: i30kombi14tgdi

Příspěvek od Axel.Foley »

Přeji hodně šťastných a spokojených kilometrů.

Mimochodem, do kufru kombíka jsem kolo dostal - vcelku, bez demontáže čehokoliv. Chce to jen trochu uvažování a zkoušení.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
toony
Příspěvky: 7
Registrován: 15 říj 2018, 21:13

Re: i30kombi14tgdi

Příspěvek od toony »

tak ja bezim pozriet(vyhadzat) tie plasty :mrgreen:
1,4i COMFORT 2018
toony
Příspěvky: 7
Registrován: 15 říj 2018, 21:13

Re: i30kombi14tgdi

Příspěvek od toony »

inak na atmosfere je pekna blbost ta sestka...je to vlastne 5 rýchlostna prevodovka roztahana na sest stupnov...a tudiz motor huci jak blazon na dialnici...kludne ta sestka mohla ist viac do rýchla..viem viem..kdo chce plne vyuzit tempomat mohol by jazdit na 5.. :wink:
1,4i COMFORT 2018
Uživatelský avatar
stirling
*
Příspěvky: 60
Registrován: 17 srp 2018, 12:20

Re: i30kombi14tgdi

Příspěvek od stirling »

S tím kufrem souhlas, sice jim to trvalo než jim to docvaklo, ale co jsem koukal tak v konfigurátoru už je možno nakonfigurovat xxl zavazadlový prostor za 7000 (docela ranec) což jak chápu není nic jiného než místo pevných "praktických" schránek možnost nastavovat podlahu kufru i těsně nad rezervu. Snad to někdo brzo ukáže jak to funguje, ale já sám když jsem vezl sekačku tak jsem vyhodil ten prostřední plastový díl.
Možná by mohl nějaký kutil v číně (u nás) tuto výplň nabídnout stejně, já bych za funkční řešení klidně 3-5 k dal (jinou než tu hlubokou schránku nevyužívám a tu bych klidně také oželel.
Jinak hodně šťastných km.
dibarbora
*****
Příspěvky: 2086
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: i30kombi14tgdi

Příspěvek od dibarbora »

V prvom rade prajem veľa spokojných km.

K motoru - atmosféru 1,4 som ešte neskúšal, ale vzhľadom k veľkosti auta ju skôr považujem za vhodnú do mesta. 1,4 TGDi je asi jediná dôstojná a adekvátna motorizácia z ponuky benzínových motorov (trojvalcom som nejako na chuť zatiaľ neprišiel). Motor má ešte primeranú výkonovú rezervu aj s naloženým autom vo vyšších rýchlostiach. Predbiehanie v kopcoch na bežných cestách je tiež celkom zvládnuteľné bez nervov.

Spojka a rozbeh sú tak trochu obeťou pomerne dlhej jednotky a maloobjemového motora - chce to skutočne len zvyk.

Ten kufor - mno 7000 za výmenu tých plastových boxov za dvojitú podlahu (dobrý vývar pre automobilku). To isté by šlo spraviť aj doma z OSB dosky a kufor má hneď dve varianty (s boxami a bez nich).
Na kufri ma naštvalo niečo iné, že kia v tom istom balení ponúka aj miesto na roletu pod podlahou ](*,) .
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 8981
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: i30kombi14tgdi

Příspěvek od idam.i »

Gratulujem k novému autu. =D>
Verím,že voľba 1,4T je určite lepšia voľba ako hladká.Určite si časom zvykneš a potom budeš tiež tvrdiť opak. :wink: :mrgreen:
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Wortex
*
Příspěvky: 23
Registrován: 24 kvě 2018, 17:19

Re: i30kombi14tgdi

Příspěvek od Wortex »

Tú dvojitú podlahu kufra má napr. Seat Leon, ale mne sa to vôbec nepáčilo, ani funkčnosť ani prevedenie.
Hyundai i30 III Family
Ford Mondeo MkII 1.8
Toyota Corolla 1.4 CVVT
Uživatelský avatar
stirling
*
Příspěvky: 60
Registrován: 17 srp 2018, 12:20

Re: i30kombi14tgdi

Příspěvek od stirling »

JJ Leon to má a podle mě je to super, boční male kapsy klidně zachovat a pak ten prostřední pás udělat možnost posunout podlahu až co nejníže. Chápu, že to nemusí vyhovovat každému, ale já kombi mám právě, protože opravdu vozím často dost věcí a výška k roletce je pro mě trochu omezující. Z tohohle pohledu jsem si vybral jedno z nejhorších aut, ale rozhodovala jako vždy cena, naštěstí ten prostřední díl není na pevno. Tohle mě mrzí asi nejvíce, že mě minulo, protože do těch boxů pod podlahou prostě nemám co dát....
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20052
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: i30kombi14tgdi

Příspěvek od Axel.Foley »

Kombíka jsem měl půjčeného a skvěle jsem využil tu hlubokou schránku úplně vzadu - na nákup, který se mi pak neválel všude po kufru tam a zpět =D>
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Auta členů“