i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White

Založte si své téma a představte svojí i30 ostatním

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

lumix
****
Příspěvky: 1303
Registrován: 03 říj 2016, 21:58

Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White

Příspěvek od lumix »

Ano, cenový rozdíl se opravdu zmenšuje. Vybírali jsme mezi Skoda Kamiq Style 1,0 DSG a I30 fastback Family Smart 1,0 manuál. Cenový rozdíl jen 40kk, zasadni rozdíly ve výbavě nebyly, Kamiq mel automat a i30 má navigaci. Oboje skladovky, ale Kamiq nám vyfoukli pod nosem, zavázali jsme a skončili opět u :hyu: , jelikož nehodlám na takové auto čekat déle jak týden. Tedy ano cenové rozdíly už se hodně zmenšily.
Reklama
 

Uživatelský avatar
sibelius
*
Příspěvky: 79
Registrován: 13 říj 2021, 21:47
Bydliště: Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White

Příspěvek od sibelius »

Proběhlo poslední rozloučení s ereskou a už jsem majitelem jen vozu z Jižní Koreje
Přílohy
20230428_212116-01.jpeg
20230428_212116-01.jpeg (219.58 KiB) Zobrazeno 801 x
Hyundai i30 HB 1.5 T-GDi iMT N-Line (MY23 od 11/2022)
Škoda Octavia Combi 2 RS 2.0TDI
Škoda Octavia 2 1.6TDI*
Peugeot 308 1.6HDI*
Renault Megane IV 1.5DCI*
Renault Megane III 1.5DCI*
Škoda Fabia II 1.9SDI*
Škoda Fabia I 1.2HTP*
Škoda 105 L

*Služební
Uživatelský avatar
sibelius
*
Příspěvky: 79
Registrován: 13 říj 2021, 21:47
Bydliště: Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White

Příspěvek od sibelius »

Proběhl tuning! :D žádné koně to teda nepřidalo, ale mě to potěšilo
20230527_111534-01.jpeg
20230527_111534-01.jpeg (142.63 KiB) Zobrazeno 683 x
20230529_112255-01.jpeg
20230529_112255-01.jpeg (76.63 KiB) Zobrazeno 683 x
Hyundai i30 HB 1.5 T-GDi iMT N-Line (MY23 od 11/2022)
Škoda Octavia Combi 2 RS 2.0TDI
Škoda Octavia 2 1.6TDI*
Peugeot 308 1.6HDI*
Renault Megane IV 1.5DCI*
Renault Megane III 1.5DCI*
Škoda Fabia II 1.9SDI*
Škoda Fabia I 1.2HTP*
Škoda 105 L

*Služební
hudyss77
*
Příspěvky: 74
Registrován: 07 dub 2023, 06:11
Bydliště: Liberec

Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White

Příspěvek od hudyss77 »

Takovou opěrku do opěrky na Tucsona taky hledám. Jen jsem zatím našel pro typ s automatem a to je jiný rozměr. Tahle má prosím tě jaký rozměr? Díky
Tucson 1,6 T-GDi Smart - 07/2021
Uživatelský avatar
sibelius
*
Příspěvky: 79
Registrován: 13 říj 2021, 21:47
Bydliště: Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White

Příspěvek od sibelius »

Rozměry jsou podle popisu produktu ‎16,8 x 15,5 x 5,2 cm, jestli ale odpovídá i přesným rozměrů nemůžu potvrdit, už je to vložené v autě
Hyundai i30 HB 1.5 T-GDi iMT N-Line (MY23 od 11/2022)
Škoda Octavia Combi 2 RS 2.0TDI
Škoda Octavia 2 1.6TDI*
Peugeot 308 1.6HDI*
Renault Megane IV 1.5DCI*
Renault Megane III 1.5DCI*
Škoda Fabia II 1.9SDI*
Škoda Fabia I 1.2HTP*
Škoda 105 L

*Služební
hudyss77
*
Příspěvky: 74
Registrován: 07 dub 2023, 06:11
Bydliště: Liberec

Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White

Příspěvek od hudyss77 »

Díky. Mrknu na to u sebe a třeba by to mohlo sedět.
Tucson 1,6 T-GDi Smart - 07/2021
Uživatelský avatar
sibelius
*
Příspěvky: 79
Registrován: 13 říj 2021, 21:47
Bydliště: Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White

Příspěvek od sibelius »

Je tady rok soužití s mojí i30 (přivezena 21.11.2022, velký techničák a značky jsem přebíral až 1.12.2022) a tak trochu můžu hodnotit. Auto má najeto jen necelých 10K km, protože do konce dubna (tedy 5 měsíců s i30) jsem ještě živil i eReSo (a bylo to těžké loučení)…

Co se designu týče, auto se mi líbilo na první pohled a po roce se nic nezměnilo.

Volba jízdních režimů, tam je to úplně jasné, na nic jiného, než na sport se nedá jezdit, eco mód je pak naprosté utrpení. Tedy po nastartování probíhá předletová příprava: vypnout start stop, vypnout hlídání v jízdních pruzích a přepnutí na režim Sport.

Výkon: už jsem to tady psal, dostal jsem přesně to, co jsem čekal. První cca měsíc byl sice šok z přechodu z dieselového motu s výkonem 125 kW a daleko vyšším krouťákem, ale nic, co by se nedalo překonat. Není to trhač asfaltu, ale ani žádný šnek. Meziplyn, který si auto samo dává je pak naprostá pecka. Na „inteligentní“ manuální převodovku, a hlavně na spojkový pedál jsem si zvyknul hned a nebyl v tomhle žádný problém. O MHEV asi ani nevím, že tam je. Snad jen brždění motorem je intenzivnější a kotouče a brzdové destičky se tak neopotřebovávají :P
Navíc auto parádně drží na vozovce, jízdní vlastnosti jsou skvělé (léto i zima jsou na 18“ kolách). Trochu dojem kazí vyšší hluk od podvozku (resp. Od kol), ale tam to řeší hlasitost audia (tedy auto není špatně odhlučněné, jen ty máš hlasitost hudby na nízké hodnotě).

Spotřeba: teď asi někteří dostanou infarkt. Tedy jestli jezdíte za hodnoty, které začínají pětkou, tak asi raději přeskočte na další odstavec. Dle tankování mám průměrnou spotřebu od prvního tankování 7,8l (palubní počítač ukazuje 7,3l). Nejlepší spotřebu na jednu nádrž jsem měl 6,8l (to už byla jízda na důchodce), nejhorší 8,5l. Spotřeba je dána jízdou pouze na režim sport a tím, že otáčky držím stritkně nad 2K (většinou nad 2,4K). V městě dodržuji přesných 50km/h (dle GPS) a okresky a dálnice max. +10km (dle GPS) – nepočítám předjíždění.

Úsměvný je zvuk klaksonu, je to jako z nějaké hračky.

Největší problém mám asi se sedačky, resp. sedačky jako takové jsou super (skvělé boční vedení a i když jsou jen látkové, tak dobře vypadají), ale posed je šíleně vysoko. Mám jen 171 až 172 cm a stejně bych chtěl sedět níž. Moc si neumím představit, že řídí někdo, kdo má 190 cm. Stejně tak loketní opěrku bych rád měl posunutou více dopředu, rád na ní mám ruku, ale tady dosáhnu jen tak tak (i když je v nejvíc vysunuté poloze).

Co mi chybí z eresa jsou automatické stěrače s dešťovým senzorem (popravdě jsem ani netušil, že auto tohle nemá až do prvního deště :D). Hýbat s páčkou a neustále měnit intenzitu stírání není zrovna nejlepší věc na světě a strašně mě to otravuje. A proč nejdou stáhnout okýnka klíčkem? V létě sedat do auta je utrpení. Naopak vyhřívaný volant je super věc, ten zapínám už od půlky listopadu :D

Infotainment Hyundai (chápej navigaci) nepoužívám, koupil jsem si AAwireless a tak se při každém nastartování spouští Android Auto, na který jsem zvyklý. Dříve jsem používal Samsung Galaxy S22 Ultra, který se ale po připojení k bezdrátovému AA a při nabíjení na bezdrátové nabíječce asi po 15 minutách přehřál. Taky byl problém u tohoto telefonu s výpadky. Po přechodu na S23 Ultra se vše vyřešilo.

Celkově ale poměr ceny a kvality hodnotím velmi pozitivně a koupě i30 ve verzi N-Line s 1,5 T-GDI motorem po roce používání nelituji.

Přiložená fotografie je pouze ilustrativní :D
Přílohy
20230122_103148-01.jpg
20230122_103148-01.jpg (168.82 KiB) Zobrazeno 404 x
Hyundai i30 HB 1.5 T-GDi iMT N-Line (MY23 od 11/2022)
Škoda Octavia Combi 2 RS 2.0TDI
Škoda Octavia 2 1.6TDI*
Peugeot 308 1.6HDI*
Renault Megane IV 1.5DCI*
Renault Megane III 1.5DCI*
Škoda Fabia II 1.9SDI*
Škoda Fabia I 1.2HTP*
Škoda 105 L

*Služební
Fry
*
Příspěvky: 49
Registrován: 20 srp 2023, 09:34

Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White

Příspěvek od Fry »

sibelius píše: 20 lis 2023, 17:09
Největší problém mám asi se sedačky, resp. sedačky jako takové jsou super (skvělé boční vedení a i když jsou jen látkové, tak dobře vypadají), ale posed je šíleně vysoko. Mám jen 171 až 172 cm a stejně bych chtěl sedět níž. Moc si neumím představit, že řídí někdo, kdo má 190 cm. Stejně tak loketní opěrku bych rád měl posunutou více dopředu, rád na ní mám ruku, ale tady dosáhnu jen tak tak (i když je v nejvíc vysunuté poloze).
áno, vysoko je sedenie, celá podlaha je vysoko, nechápem prečo, ja mám 190cm a nejdem sa tam poskladať :D

naopak lakťová opierka je pre mňa v pohode, lebo sedačku mám vzadu a tak nieje potreba ju ani vysúvať

ale s posedom súhlasím ak by som si zdvihol sedačku z úplne najspodnejšej polohy, tak pozerám do slnečnej clony :D

spotreba je individuálna komu ako chutí :)
i30 Hatchback PLAY 1.5 T-GDI 7DCT
Uživatelský avatar
sibelius
*
Příspěvky: 79
Registrován: 13 říj 2021, 21:47
Bydliště: Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White

Příspěvek od sibelius »

Tak aspoň se teď ví, že se tam 190cm aspoň nějak vejde :D
Hyundai i30 HB 1.5 T-GDi iMT N-Line (MY23 od 11/2022)
Škoda Octavia Combi 2 RS 2.0TDI
Škoda Octavia 2 1.6TDI*
Peugeot 308 1.6HDI*
Renault Megane IV 1.5DCI*
Renault Megane III 1.5DCI*
Škoda Fabia II 1.9SDI*
Škoda Fabia I 1.2HTP*
Škoda 105 L

*Služební
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 19738
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White

Příspěvek od Axel.Foley »

sibelius píše: 20 lis 2023, 17:09 Co mi chybí z eresa jsou automatické stěrače s dešťovým senzorem (popravdě jsem ani netušil, že auto tohle nemá až do prvního deště :D).
Nechce se mi věřit, že tahle verze nemá dešťový senzor :-k
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
twitter: Running_Jozef
Uživatelský avatar
sibelius
*
Příspěvky: 79
Registrován: 13 říj 2021, 21:47
Bydliště: Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White

Příspěvek od sibelius »

Bohužel nemá (pokud jsem teda nepřehlédl nějakou položku v menu a není to defaultně vypnuté, ale to spíš pochybuju :D)
Hyundai i30 HB 1.5 T-GDi iMT N-Line (MY23 od 11/2022)
Škoda Octavia Combi 2 RS 2.0TDI
Škoda Octavia 2 1.6TDI*
Peugeot 308 1.6HDI*
Renault Megane IV 1.5DCI*
Renault Megane III 1.5DCI*
Škoda Fabia II 1.9SDI*
Škoda Fabia I 1.2HTP*
Škoda 105 L

*Služební
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 19738
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White

Příspěvek od Axel.Foley »

To se fakt divím :-k
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
twitter: Running_Jozef
Uživatelský avatar
sibelius
*
Příspěvky: 79
Registrován: 13 říj 2021, 21:47
Bydliště: Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White

Příspěvek od sibelius »

1. garanční prohlídka je za mnou, cenu 4800Kč beru jako velmi dobrou, navíc bylo hotovo za 90 minut (to vědět dopředu - ano, nezeptal jsem se - tak si vezmu sebou noťas a nejedu trolejbusem tam a zpět jak blázen 😀)
Hyundai i30 HB 1.5 T-GDi iMT N-Line (MY23 od 11/2022)
Škoda Octavia Combi 2 RS 2.0TDI
Škoda Octavia 2 1.6TDI*
Peugeot 308 1.6HDI*
Renault Megane IV 1.5DCI*
Renault Megane III 1.5DCI*
Škoda Fabia II 1.9SDI*
Škoda Fabia I 1.2HTP*
Škoda 105 L

*Služební
Mouse80
**
Příspěvky: 204
Registrován: 27 črc 2021, 17:44

Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White

Příspěvek od Mouse80 »

Tak ja mel za 4 hodiny a za cenu 6800 😃😃.Druhá byla asi o pul hodiny rychlejsi , ale za to za 8400 😃
Hyundai i30 1,5 DPi HB start plus, bílá (25.11.2021)
škoda Fabia 1,4 mpi 44kw, 2002
Uživatelský avatar
sibelius
*
Příspěvky: 79
Registrován: 13 říj 2021, 21:47
Bydliště: Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: i30 HB N-Line, 1.5 T-GDI iMT, Atlas White

Příspěvek od sibelius »

Ty 4h jsem tak nějak očekával, proto mě to překvapilo :D ZL kraj je kraj chudý, tak to máme tady za hubičku 😀
Hyundai i30 HB 1.5 T-GDi iMT N-Line (MY23 od 11/2022)
Škoda Octavia Combi 2 RS 2.0TDI
Škoda Octavia 2 1.6TDI*
Peugeot 308 1.6HDI*
Renault Megane IV 1.5DCI*
Renault Megane III 1.5DCI*
Škoda Fabia II 1.9SDI*
Škoda Fabia I 1.2HTP*
Škoda 105 L

*Služební
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Auta členů“