hyundai i30 - 3. generacia

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11579
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Moc nového jsme se nedozvěděli - https://thekoreancarblog.com/2020/03/31 ... -facelift/
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Reklama
 

Uživatelský avatar
JoKo
****
Příspěvky: 1468
Registrován: 17 čer 2007, 09:53
Bydliště: BA/KE
Kontaktovat uživatele:

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od JoKo »

Axel.Foley píše: 31 bře 2020, 11:49 Akční cena za 4válec 1,5 DPi / 110 koní, základní výbava
- hatch od cca Kč 411.920,-
- kombi od cca Kč 434.320,-
- Fast od cca Kč 471.920,-

Jelikož je zítra první den v měsíci, tipuji, že český ceník by se mohl objevit pozdě odpoledne nebo v noci :-k A snad to nebude prvoaprílový žert :lol:

ceny nemozes takto jednoducho prepocitat. madari maju 27% dph, ak sa nemylim, tak hyu je v hu drahsi ako v cz, resp. hyu vychadza pri vela modeloch najlacnejsie z okolitych krajin prave v cz. ceny v cz budu urcite priaznivejsie :wink:
linkom som chcel skor naznacit, ze rozdiel medzi 1.0 tgdi a a 1.5tgdi bude pravdepodobne dvojnasobny oproti doterajsiemu stavu. samozrejme, na jednotlivych trhoch moze importer zvolit odlisnu strategiu.
ako priklad rozdiel cien pri predfacelifte v hu bol necelych 800eur, na svk cca 600eur. cize teraz na svk odhadujem rozdiel v cenach cca 1200eur medzi 1.0tgdi a 1.5tgdi. a niekde medzi tym hybridna verzia 1.0tgdi. ak bude rozdiel cien pod 1 000eur, tak budem milo prekvapeny :)
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence

hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5091
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od petzl62 »

Jenže ten rozdíl tebou zmíněný, je dle mne chybně pochopený. Já tedy chápu 1,5 tgdi MHEV jako mild hybrid. Normální motor 1,5 tgdi v ceníku zatím vůbec není... [-X :roll:
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,72 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,0l/100km
Aktuálně 30250 km
palivo: EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
JoKo
****
Příspěvky: 1468
Registrován: 17 čer 2007, 09:53
Bydliště: BA/KE
Kontaktovat uživatele:

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od JoKo »

mas pravdu petzl, 1.5tgdi je mhev 48V, ale nepredpokladal som, ze to treba uviest cele.
podla tlacovej spravy budu len mhev 1.5tgdi motory.
https://press.hyundai.cz/tiskove-zpravy ... podarnejsi
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence

hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11579
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Zcela exaktně řečeno - motor 1,5 T-GDi se bude vyrábět jak v provedení mild-hybrid, tak i bez "super baterek". Ale v ČR je v plánu nabízet pouze "baterkovou" verzi ](*,) .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
dibarbora
*****
Příspěvky: 2085
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od dibarbora »

petzl62 píše: 31 bře 2020, 19:13 Jenže ten rozdíl tebou zmíněný, je dle mne chybně pochopený. Já tedy chápu 1,5 tgdi MHEV jako mild hybrid. Normální motor 1,5 tgdi v ceníku zatím vůbec není... [-X :roll:
Čistý motor 1,5tgdi bez ekobalastu nebude, výkupné za zaujímavé zvezenie bude okrem vyššej ceny aj baterka namiesto rezervy, neporovnateľne zložitejšia elektrika, motorgenerátor namiesto alternátora a .... pokiaľ si nebudeš motor demolovať štart stop systémom, tak ekonomický/ekologický úžitok z toho celého mild hibridu bude jedna veľká 0.

To isté sa dá písať aj o 100kw verzii diesla... bude to tak drahé, že ekonomická návratnosť bude otázna..
Naposledy upravil(a) dibarbora dne 31 bře 2020, 20:30, celkem upraveno 1 x.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5091
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od petzl62 »

Mr. HYUNDAI píše: 31 bře 2020, 20:25 Zcela exaktně řečeno - motor 1,5 T-GDi se bude vyrábět jak v provedení mild-hybrid, tak i bez "super baterek". Ale v ČR je v plánu nabízet pouze "baterkovou" verzi ](*,) .
Tak v tom případě adieu :hyu: :cry: 8-[
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,72 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,0l/100km
Aktuálně 30250 km
palivo: EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11579
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Proto jsem chtěl výměnu pro ženu stihnout ještě před faceliftem. Jenže aktuální situace není zrovna růžová - umíš si spočítat co mám na mysli...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
JoKo
****
Příspěvky: 1468
Registrován: 17 čer 2007, 09:53
Bydliště: BA/KE
Kontaktovat uživatele:

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od JoKo »

v celej eu je v plane mildhybrid, nie len cz. usa sa mozno docka bez, ale tam este neboli predstavene motory.
doteraz mali v usa 2.0 160k, je dost mozne, ze nahradia prave 1.5 tgdi, alebo 1.5tgdi 48V mhev.

https://www.hyundai.news/eu/press-kits/ ... efficient/
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence

hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5091
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od petzl62 »

Mr. HYUNDAI píše: 31 bře 2020, 20:31 Proto jsem chtěl výměnu pro ženu stihnout ještě před faceliftem. Jenže aktuální situace není zrovna růžová - umíš si spočítat co mám na mysli...
Naprosto jednoznačně...
Nezbývá, než se kouknout zavčasu buď po Nline, nebo Kia Xceed... A nebo opustit zavedené pořádky.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,72 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,0l/100km
Aktuálně 30250 km
palivo: EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
stefanpilat
**
Příspěvky: 494
Registrován: 11 úno 2020, 11:26

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od stefanpilat »

Přátelé, též se obávám, že dobám, kdy se za lidové peníze dalo koupit poměrně výkonné auto (a tím myslím cokoliv nad 100 kW), brzy definitivně odzvoní. I nová i30 je toho podle všeho dokladem. Auta s výkonnými spalovacími motory budou stále dražší (nebo úplně zmizí z nabídky) protože emisní limity, auta s výkonnými motory s eko udělátky budou drahá, protože jsou složitá, takže nezbude než spokojit s litrovým tříválcem (aspoň prozatím, ale i ten určitě časem padne v nemilost) nebo si hodně připlatit. Nakonec je stejně asi jen otázkou času, kdy budou zavedeny povinné a nevypnutelné omezovače rychlosti, takže nakonec k čemu ten výkon, stejně ho nebude kde využít. :(

Jediná šance je, že by se kvůli podpoře hospodářství po koronavirové krizi emisní limity pro automobilky zmírnily, aspoň dočasně. Ale tomu moc nevěřím. Spíš budou auta stále jen dražší a nedostupnější. Máme přece jezdit MHD, aby se mohly bacily vesele šířit, ne? :lol:
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI WhiteSand Style+Nav (2020-)
Kia Rio II Hatchback 1.4 16V (2008-2020)
Uživatelský avatar
tmx
**
Příspěvky: 328
Registrován: 02 pro 2014, 23:00

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od tmx »

Už jsou české ceny (schované na stránce původního modelu)
https://www.hyundai.cz/files/download/m ... i-novy.pdf
Na první pohled dražší, na druhou stranu i výbava smart vypadá solidně.
Hyundai i30 1.6 MPI 88 kW Weekend, 2014, Ice Blue (XAF)
Ford Focus Combi 1.8 85 kW, 2002, modrá Metropolis
Fiat Brava 1.6 76 kW, 1999, modrošedá
motorol
***
Příspěvky: 721
Registrován: 20 srp 2016, 20:37

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od motorol »

stefanpilat píše: 01 dub 2020, 00:08 Přátelé, též se obávám, že dobám, kdy se za lidové peníze dalo koupit poměrně výkonné auto (a tím myslím cokoliv nad 100 kW), brzy definitivně odzvoní. ...
Tak úplně nevim jak dlouho jde koupit auto s výkonem nad 100kW za rozumné peníze? I30 II nemělo nad 100 kW snad nic. I30 III měla jen tu 1,4 TGDI, která byla nad 100 kW. Takže 3 roky šlo koupit něco nad 100 kW, to není zas tak dlouho.
Jinak generátor místo obyčejného alternatoru je snad ve všem co má start/stop. Rozdíl tedy bude jen v ceně a tahání baterek, které opravdu v aute se spalovacím motorem moc velký význam nemají...
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
dibarbora
*****
Příspěvky: 2085
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od dibarbora »

motorol píše: 03 dub 2020, 20:05
Jinak generátor místo obyčejného alternatoru je snad ve všem co má start/stop. Rozdíl tedy bude jen v ceně a tahání baterek, které opravdu v aute se spalovacím motorem moc velký význam nemají...
Generátor je len synonymum alternátora.. Jediná moderná fičúra v alternátoroch na autách so štart stop systémom a inteligentným dobíjaním, je možnosť ovládať regulátor napätia RJ motora a tým akože šetriť palivo (a ničiť baterku cyklovaním a nabíjaním veľkým prúdom v čase brzdenia motorom) mechanickým odľahčením motora zo strany alternátora... (odbudením klesne odoberaný mechanický výkon alternátorom z kľukového hriadeľa). Bežný elektrický menovitý výkon alternátora v súčasnom aute je okolo 2kW.
Pri mild-hybride je to ale iná pesnička.. klasický alternátor tam nie je. Je tam použitá zložitejšia verzia synchrónneho stroja, ktorý dokáže pracovať v oboch režimoch ako motor aj generátor. Celá zostava sa skladá ďalej z lion baterky 48V, špeciálneho polovodičového meniča, ktorý to celé riadi. Výkon v režime generátora je cca. 10kW - to už bude celkom výrazné spomalenie pri brzdení motorom. Zároveň je stroj v motorickom režime schopný štartovať spaľovací motor po jeho vypnutí systémom štart stop prípadne čosi aj potiahnuť za kľukový hriadeľ pri akcelerácii cez drážkovaný remeň. Bežná palubná sieť 12V je napájaná z tej 48V cez DC/DC menič.. vrátane 12V akumulátora. Klasický 12V štartér na zotrvačníku je použitý len na prvý štart...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Uživatelský avatar
stefanpilat
**
Příspěvky: 494
Registrován: 11 úno 2020, 11:26

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od stefanpilat »

motorol píše: 03 dub 2020, 20:05 Tak úplně nevim jak dlouho jde koupit auto s výkonem nad 100kW za rozumné peníze? I30 II nemělo nad 100 kW snad nic. I30 III měla jen tu 1,4 TGDI, která byla nad 100 kW. Takže 3 roky šlo koupit něco nad 100 kW, to není zas tak dlouho.
Tak to jsem rád, že jsem se do těch 3 let trefil. :) Ok, 1.6 GDI má jen 99 kW, v prodeji byl tuším od 2012. Mimo Korejce se dají za docela slušné peníze s benzínem ještě sehnat třeba od Renaultu auta s TCe 140, od Opelu s 1.4T, koncernový 1.5 TSI je za dobré ceny třeba u Seatu. Do půl mega se tedy zatím ještě vybrat dá i se slušnou výbavou. Opravdu jsem zvědavý, kam se ceny i30 s 1.5 T-GDI MHEV u nás dostanou.
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI WhiteSand Style+Nav (2020-)
Kia Rio II Hatchback 1.4 16V (2008-2020)
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Pokec“