hyundai i30 - 3. generacia

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
shawt
******
Příspěvky: 3754
Registrován: 08 bře 2015, 23:23

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od shawt »

650 vs. 450?
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Reklama
 

Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od Tudy »

V době kdy jsem to kupoval, byl rozdíl u srovnatelných výbav cca 50 tis Kč ( :hyu: samozřejmě levnější). Ještě minulý týden jsem viděl jednu skladovku Leona za 494 tis ( to byla i moje nákupka), ale ten už zmizel - motor 1.8 TSi 132 kW skončil a bude ještě letos nahrazen 2.0 TSi 140 kW, cena půjde určitě nahoru (větší objem, výkon a navíc filtr).

Edit: tak už jsem to našel, aktuální cena je 599 tis za dvoulitr 140 kW s automatem, to podražilo hodně a pomalu se blíží ceně i30N :twisted:
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5091
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od petzl62 »

Jedna dost důležitá informace pro majitele i30 3.generace ve vyšších výbavách s min. 17" koly.

V druhovýrobě po zadání VIN a i parametrech motoru nenajdete žádné brzdové kotouče,ani desky co se přední nápravy týká-pouze original díly [-X . Jedná se o kotouče o rozměrech 305mm průměr, 25mm tloušťka...

Chvilku mi to trvalo,ale s klidným svědomím,vám můžu sdělit,že existují a slušný výběr,jen si vybírejte v nabídce dílů pro TUCSON 2015 1,7CRDi 85kW :wink: - číslo dílu Hyundai: 51712-C1000, desky taktéž,číslo dílu Hyundai:58101-J9A70, 58101-2SA70, 58101-3ZA10, 58101-2YA00, 58101-2YA50, 58101-D7A00, 58101-D7A50,

Výběr je vcelku slušný a brzdy i kotouče oproti originál dílech :hyu: min cca o 1tis. na kusu kotouče i sady desek při brzdách Zimmermann a to by docela šlo :wink: =D> :D/
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,72 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,0l/100km
Aktuálně 30250 km
palivo: EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20050
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od Axel.Foley »

petzl: Jsi skvělý, klobouk dolů =D>
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od Chasnik »

petzl: Ty už jsi zhobloval původní kotouče?
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5091
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od petzl62 »

Ještě ne,ale blíží se to :wink: :roll: A vzal jsem si příklad z měděného kolegy a jsem v předstihu :mrgreen: :idea:
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,72 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,0l/100km
Aktuálně 30250 km
palivo: EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od Chasnik »

To jsi mě vystrašil, já po zkušenostech s předchozími auty jsem předpokládal tuto operaci až okolo 100 tkm... Asi o víkendu shodím kola a vytáhnu šupleru.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5091
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od petzl62 »

Taky jsem předpokládal,skutečnost bude naprosto odlišná. 100tis. ani náhodou :roll: Dílem je to automatem,přece jen se brzdí víc,jak u manuálu a dílem bych řekl novými materiály a výrobcem.
Šetří se všude a i Ferodo jako výrobce musel asi ustoupit ceně na úkor kvality :|
Takže vyzkoušíme výhledově Zimmermann :wink:
Jen porovnání:
Hyundai i30 FD 1,6CRDi-přední kotouče i desky 100tis.
Kia CEE´D JD 1,6CRDi-př.kotouče i desky 75tis.
Hyundai i30 PD 1,4TGDi DCT - vypadá to tak max. na 60-65tis 8-[
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,72 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,0l/100km
Aktuálně 30250 km
palivo: EO N95,pokud možno bez biosložky.
stofo
*
Příspěvky: 17
Registrován: 27 říj 2017, 08:37

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od stofo »

Ahojte takze uz aj ja som majiteľ novej i30 kombi vo výbave family - červená bez príplatku 1,4tgdi. čo ma prekvapilo je že v tejto verzii už niesu snímače tlaku v pneu ale ide to cez riadiacu jednotku :)
Uživatelský avatar
Vendelín
***
Příspěvky: 554
Registrován: 05 úno 2014, 17:51
Bydliště: Benešov

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od Vendelín »

No dobré ráno,stará mama!
Hyundai Elantra,1,6 Comfort-prodáno
Renault Mégane Grand Coupé-od 12/2018
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od Tudy »

stofo píše:... v tejto verzii už niesu snímače tlaku v pneu ale ide to cez riadiacu jednotku :)
Jj, když si vzpomenu jak jsem sháněl 2. sadu TPMS ventilků v USA (v :hyu: za to chtěli přes 4 tisíce), čekal na to 3 týdny a jak ještě stál frontu na celním úřadě ](*,)
Buď rád, že je ta fičura pryč, akorát to lezlo do peněz.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20050
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od Axel.Foley »

stofo píše:Ahojte takze uz aj ja som majiteľ novej i30 kombi vo výbave family - červená bez príplatku 1,4tgdi. čo ma prekvapilo je že v tejto verzii už niesu snímače tlaku v pneu ale ide to cez riadiacu jednotku :)
Přeji hodně šťastných a spokojených kilometrů.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
stofo
*
Příspěvky: 17
Registrován: 27 říj 2017, 08:37

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od stofo »

vdaka :)
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 8980
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od idam.i »

Pridávam sa ku kolegovi. :wink:
Inak ja som mal snímače na aute cca. 5rokov,pneu som prezúval a slúžili bez chyby.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
DVDpro
*
Příspěvky: 51
Registrován: 21 dub 2013, 20:52
Bydliště: Praha

Funkce auto hold u manuální převodovky?

Příspěvek od DVDpro »

Chystáme se přejít ze stávající i30 II Hatchback z roku 2013 na novou i30 III Kombi. Náš kousek ještě není vyroben, teprve půjdeme na objednání do výroby, ale máme malinko jednu nesrovnalost a někdo z majitelů tohoto kombíku by nám mohl poradit jak to je skutečně.

Byly jsme se projet s KIA Ceed SW (nová) a tam byla funkce "auto hold", která auto držela na brzdě když se zastavilo, aniž by se muselo stát na brzdě. Ceed byl s 1.4 T-GDI, manuální převodovka. U prodejce v Hyundai nám říkal, že si není jistý jestli tato funkce je dostupná u manuální převodovky. Hledal jsem kde se dalo. Oficiální dotaz jsem položil, ale odpověď se nějak zatím nekoná. Co sem viděl tak by to mělo být tak, že kdo má v autě Elektronickou parkovací brzdu má i funkci autohold, ale oficiálně takovou informaci najít nedokážu. V ceníku, katalogu a recenzích se o tom nezmiňují. Manželka trvá na tom, že tahle funkce je pro ní velmi důležitá. V podstatě je to takový asistent pro rozjezd do kopce, který zabere "kdekoliv" i na mírném kopečku. Do automatické převodovky nechceme jít. Jednak by to zvedlo cenu a druhá věc je, že manuální řazení nás baví :).

Náš kombík bude vypadat takhle:
  • i30 Kombi, 1.4 T-GDI, manuální převodovka
  • Výbava: Style
  • Paket: Premium
  • i30 III kombi 1.4T-GDI Style, Premium / Stellar Blue od 2019
  • i30 II hatchback 1.4i CVVT TRIKOLOR, komfort+, parking, Steel Gray II, 2013 - 2019
  • Seat Córdoba, 1.4, r.2000
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Pokec“