Hyundai i30 1,4i CVVT 2019

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
PavelS
Příspěvky: 2
Registrován: 31 črc 2019, 21:58

Hyundai i30 1,4i CVVT 2019

Příspěvek od PavelS » 31 črc 2019, 22:16

Ahoj Všem uživatelům Hyundai I30.
Mám v plánu pořídít skladovku I30 1,4 atmosféru. Napište mi prosím jaké s tímto vozem a motorem máte zkušenosti.
Děkuju moc Pavel

Reklama
 

Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: Hyundai i30 1,4i CVVT 2019

Příspěvek od Tudy » 31 črc 2019, 22:32

Je to líná a relativně hlučná mrcha (na dnešní poměry), předka tohoto motoru jsem měl v i30 gen 1. Jinak to má samá pozitiva, při dobré údržbě téměř nesmrtelný a konstrukčně jednoduchý motor, který netrpí karbonizací, je vhodný i do města. Pokud Ti nebude vadit podprůměrný výkon, který je umocněn na atmosféru nesmyslně dlouhými převody (ekoterorismus), je to dobrá volba. Dokonce bych mu dal přednost před 1.0 T-GDi pokud u Tebe výkon (a zčásti i spotřeba) není rozhodující věcí.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG

Uživatelský avatar
Zubesuch
**
Příspěvky: 108
Registrován: 08 črc 2017, 12:27

Re: Hyundai i30 1,4i CVVT 2019

Příspěvek od Zubesuch » 31 črc 2019, 23:17

ako píše Tudy. ak by som mal vybrať motorizáciu vhodnú do mesta a na okresky, prípadne pre pokojného vodiča, najčastejšie 2 ľudí v aute, tak 1.4 MPI úplne kľudne. motor odskúšaný, muchy (ak nejaké vôbec niekedy boli) vychytané. Ak v tom aute budeš meniť pravidelne olej/filtre, tak je to asi to jediné o čo sa budeš starať.

Výkon to má síce nízky, ale ono sa to s ohľadom na ostatné výhody za určitých okolností (som spomínal) dá akceptovať. V rámci rýchlostných limitov mesto a okresky čistá pohoda. Na diaľnici ak to už rozgúľaš na 120-130 tak už cestuješ. Predbiehať treba vždy s rozumom a prehľadom.
i30 PDe 1.4 T-GDI Now!, 6MT, Fiery Red

Uživatelský avatar
Richard555
*****
Příspěvky: 2151
Registrován: 03 bře 2010, 19:08
Bydliště: Praha

Re: Hyundai i30 1,4i CVVT 2019

Příspěvek od Richard555 » 01 srp 2019, 10:55

Dovolím si upozornit na konec předchozího příspěvku a to "Predbiehať treba vždy s rozumom a prehľadom" ano samozřejmě, ale to musíš s každým autem jakéhokoli výkonu třeba i s Porsche, jinak nepatříš na silnici ale do Bohnic :!: :!: :!:

1,4 CVVT má dcera v Kia Ceed , když s ním jedu, nemám pocit, že to nejede - spotřeba mezi 6-7 l - akorát na dálnici by to chtělo 6 - kvalt kvůli spotřebě a hlučnosti při jízdě povolenou rychlostí.
Pokud ti nevadí na dálnici trochu ubrat třeba na 120 tacho (116 GPS) tak pojedeš úsporněji a pohodlněji..... ale dcera má r.2009 a ten nejsilnější motor myslím 80Kw /109 koní s 5stup. převodovkou a krátkými převody, tak to jede - to už bohužel po sešněrování emisními normami už dnes motor dávno nemá a i reakce budou jistě "vláčnější" díky těžšímu zpřevodování.......
Jinak pro jízdu ve dvou s používání spíše mimo dálnice zcela dostačující.....
IX55 3,0 CRDI automat 4x4 , Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005, YAMAHA 125 Majesty 2005 , bejvávalo: Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG, Škoda Felicia Kombi 1,3MPI, Pontiac Le Mans, Mistubishi Space Wagon, Škoda Favorit 136, Moskvič 2140, Moskvič 403, skůtr ČZ 175

Uživatelský avatar
Zubesuch
**
Příspěvky: 108
Registrován: 08 črc 2017, 12:27

Re: Hyundai i30 1,4i CVVT 2019

Příspěvek od Zubesuch » 01 srp 2019, 11:17

Presne ked som pisal tu vetu som rozmyslal nad tym ako ju napisat a ocakaval som ze to niekto doplni. Ano slovo "vzdy" malo vystihnut vsetky okolnosti aj jazdu v porsche. Ale nemam s tym problem a suhlasim.
i30 PDe 1.4 T-GDI Now!, 6MT, Fiery Red

PavelS
Příspěvky: 2
Registrován: 31 črc 2019, 21:58

Re: Hyundai i30 1,4i CVVT 2019

Příspěvek od PavelS » 01 srp 2019, 19:47

Ahoj dobří lidé,

stár sice jště nejsem ale už nejsem ani mladý bouřlivák. Předjíždím hodně málo, - mockrát jsem se s těmi co jsem předjel, nebo s těmi co mě předjeli, potkali na nejbližší křižovatce, železničním přejezdu nebo semaforech. Moje astřička G r.v. 98 se 66Kw by mi stačila jen její oprava aby prošla technickou a sloužila další dva roky by spolkla více než je její zůstatková hodnota. Tak proto se dívám po něčem novém a od pár lidí jsem slyšel že jsou atmosféry spolehlivější než turba - tak jsem se zeptal tady.

Děkuji Vám moc za všechny Vaše názory a příspěvky
Pavel

Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Pokec“