1.0 T-GDI jako rodinné auto = blbý nápad?

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11579
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: 1.0 T-GDI jako rodinné auto = blbý nápad?

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

"C" je správně - bych si tipnul.

Jako bývalý prodejce Ti sestavím argumentační portfolio pro kterýkoliv motor a použiju právě to, které mi zrovna bude stát na dvoře :wink: . Jen jeden doplňující dotaz bych k němu měl - ano 1,6 CRDi je motor odzkoušený mnoha lety výroby a provozu - a to i doplněný o technologii SCR? Jeho odpověď by mě fakt zajímala :mrgreen: !
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Reklama
 

Závislák
*
Příspěvky: 18
Registrován: 19 črc 2019, 09:24

Re: 1.0 T-GDI jako rodinné auto = blbý nápad?

Příspěvek od Závislák »

Mr. HYUNDAI píše:"C" je správně - bych si tipnul.
Jako bývalý prodejce Ti sestavím argumentační portfolio pro kterýkoliv motor a použiju právě to, které mi zrovna bude stát na dvoře :wink: . Jen jeden doplňující dotaz bych k němu měl - ano 1,6 CRDi je motor odzkoušený mnoha lety výroby a provozu - a to i doplněný o technologii SCR? Jeho odpověď by mě fakt zajímala :mrgreen: !
Že bych tam zkusil znovu zavolat a zeptal se? :) Ale sám nevím, co to SCR je, pokud si to nevygooglím. Mě to tak taky přišlo, že chce jen prodat.
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11579
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: 1.0 T-GDI jako rodinné auto = blbý nápad?

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Přívstřik močoviny (AdBlue) - selektivní katalytická redukce - eliminace oxidů dusíku. Do Euro6b se používal LNT katalyzátor.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: 1.0 T-GDI jako rodinné auto = blbý nápad?

Příspěvek od Tudy »

Prodejce má pouze jedinou motivaci, jak píše Mr. HYUNDAI, tj . prodat co nejvíce aut s co největší marží, popřípadě splnit prodejní plán. Ohledně technických otázek je lepší obrátit se na oddělení servisu a né prodeje...
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
dibarbora
*****
Příspěvky: 2087
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: 1.0 T-GDI jako rodinné auto = blbý nápad?

Příspěvek od dibarbora »

Zaujímavá argumentácia predajcu... . Aktuálne motory CRDI (smart stream) sú isto lepšie riešenie z pohľadu užívateľa ako stará generácia bez ADblue. Spotreba sa dá dosahovať veľmi zaujímavá. Vlastná skúsenosť so 100kW CRDI v CEED III kombi - relatívne surový motor 900km na odometri na začiatku cesty. Otočil som nemecko cca. 2500km, vôbec som to nešetril. Hlavne nemecko, kde sa dalo tak plný kotol, polsko cca. 160 tacho. Výsledná spotreba bola 6,1l /100km podľa dotankovania.

ALE treba povedať aj B, že tento motor je už zložitý ako orloj (hlavne emisný a palivový systém) - čítal som niekde článok od Vaculíka k týmto motorom. V článku bolo napočítaných (ak si dobre pamätám) 11 snímačov na celom motore. Len lambda sondy to má asi tri ... . Na novom aute je všetko OK, ale prevádzkovať to po záruke a nejakých 200tkm už bude celkom výzva keď si začne RJ na všeličo sťažovať. Prejsť s tým potom cez EK/STK bude už snáď aj čarodejnícke umenie ..... . Benzín je stále jednoduchší aj keď už má GPF.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Pokec“