Ahoj kluci, mam problem s nahodnym vypalovanim pojistky na i40tce, ale je tam stejny motor jako ma Tuscon (1.7Crdi 104kw), vzhledem k tomu, ze Tuscon je daleko rozsirenejsi nez i40, si dovolim vlozit link na vlakno i sem. Snad to nevadi, nevim si rady, tak bych chtel poprosit timto zkusenejsi, jestli nahodou nedokazou poradit. Predem moc diky a zaroven pardon tem, kterym to vadi. https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... ka#p635405
Dělal jsem test tesnosti sání (kompresorom jsem se snažil natlakovat sání za váhou vzduchu). Odvětrávání vačkové hřídele jsem odpojil, hadici od turba zaslepil. Na moje překvapení jsem zjistil, že se při tlakování sání tlak (vzduch) nějak (pro mně záhadně) stejně dostává do prostoru odvětrávání vačkové hřídele a uniká tou "rourou" kde je normálně hadice odvětrávání...... jak / kudy se tam může dostat? Vysvětlíte mi to někdo prosím?
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,82 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,2l/100km
Aktuálně 20700 km
palivo: EO N95,pokud možno bez biosložky.