2.Garančka

Vše o garančkách a Vašich zkušenostech se servisy.

Moderátor: Moderátoři

Time
*
Příspěvky: 58
Registrován: 14 zář 2008, 13:16
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

2.Garančka

Příspěvek od Time » 14 čer 2017, 19:18

Ahoj,

tak jsem byl na druhé garančce. Nájezd 60tis.km cena 7193Kč

Dle servisního plánu proběhla výměna oleje, všech filtrů, ošetření karoserie vozu.
Time
Tucson 1,7 CRDi 104 KW DCT Style 08/2016
i30 1,6 CRDi 81 kw, ice blue, 03/2013 . prodáno
i30 1,6 CRDI 66 kw, steel gray, 04/2008 - prodáno

Reklama
 

Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 14887
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: 2.Garančka

Příspěvek od Axel.Foley » 16 čer 2017, 20:53

Nechybí ti tam něco? :-k Měnil se i palivový filtr? Kde jsi byl?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek

Time
*
Příspěvky: 58
Registrován: 14 zář 2008, 13:16
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.Garančka

Příspěvek od Time » 21 čer 2017, 15:48

Axel.Foley píše:Nechybí ti tam něco? :-k Měnil se i palivový filtr? Kde jsi byl?
Ano měnil se, píšu výměna všech filtrů. Také doplnění brzdové kapaliny atd.

Byl jsem v Aspektě Plzeň
Time
Tucson 1,7 CRDi 104 KW DCT Style 08/2016
i30 1,6 CRDi 81 kw, ice blue, 03/2013 . prodáno
i30 1,6 CRDI 66 kw, steel gray, 04/2008 - prodáno

bijok.michal
*
Příspěvky: 34
Registrován: 09 črc 2016, 06:33

Re: 2.Garančka

Příspěvek od bijok.michal » 28 čer 2017, 10:07

Ahoj, já absolvoval 2. garanční prohlídku před dvěma týdny a můžu říct, že jsem byl dost překvapený, bohužel nemile. Hlavní zklamání bylo, že mi při cca 45.000 najetých kilometrech zjistili, že je nutné vyměnit kulový čep ramene. Jedná se však o garanční opravu, tudíž nový čep objednají a vymění zdarma. Z důvodu této závady však v rámi garanční prohlídky nedělali geometrii, že je to zbytečné, že to udělají až po výměně čepu a že proto mám tu garanční prohlídku levnější, geometrii budu platit až po výměně čepu. Tomu trochu nerozumím, proč bych to měl platit, ale budiž (budu rád za váš názor). Jinak mi v rámci garanční prohlídky provedli výměnu oleje (měl jsem vlastní), výměnu olej. filtru, vzduch. filtru, prohlídku karoserie a kontrolu promazání a očištění pohyblivých částí vozu.
Chci se zeptat co všechno ještě měli udělat, je toho nějak málo, ne? Někteří z vás tady píšete, že i ošetřili karoserii (jak?). Navíc ani neaktualizovali mapové podklady, nebo tedy o tom alespoň neprovedli zápis v Servisní knížce. Uvažuji o změně servisu, přístup dosavadního mě trochu irituje..
Díky za vaše rady a postřehy.

Jinak servisuji v RELY Ostrava
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136 kW, 4WT, 6ATM Thunder Gray

Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 14887
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: 2.Garančka

Příspěvek od Axel.Foley » 28 čer 2017, 11:22

Servisní úkony viz manuál k autu.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek

Uživatelský avatar
sarin007
*****
Příspěvky: 1597
Registrován: 26 říj 2012, 11:32
Bydliště: Písek

Re: 2.Garančka

Příspěvek od sarin007 » 28 čer 2017, 13:44

Podle mě je geometrie normální seřízení auta při běžném opotřebení, na to záruka být nemůže, proto placená záležitost. Asi stejné, jako vyvážení kol. To taky nemůžeš chtít zdarma. Jinak můžeš být rád, že ti ten čep vyměnili v rámci záruky, taky mohli tvrdit, že jsi vlítnul do nějaký díry nebo podobně a že to na záruku nedají. To by pak byl blbej servis. Takhle čep na záruku, olej dovolili vlastní (to taky všude nejde), úkony dle mě všechny a to že nenaleštili karoserii, to bych neřešil. To je věc, kterou člověk zvládne sám a mnohdy líp. A nemusíš kvůli tomu tvrdnou dýl v servisu. Ohledně aktualizace map - myslim si, že je to věc, o kterou si musí člověk říct, automaticky se do toho asi nehrnou. Třeba se najdou i tací, kteří to aktualizovat ani nechtěj. Možná ... :-k
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, Full LED, barva Ara Blue
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979

Uživatelský avatar
pepego
*
Příspěvky: 72
Registrován: 21 úno 2016, 21:28
Bydliště: Banská Bystrica

Re: 2.Garančka

Příspěvek od pepego » 10 říj 2017, 12:40

Včera som sa chcel objednať na 2 garančku v Portas BB. Videli ma tam posledný raz. Prijímací technik je tam podľa mňa omylom ](*,) . Potrebovali sme si dohodnúť termín, keď je moja pani s autom na SK. Absolútna neochota ,v deň keď by to vyhovovalo nám mali údajne plný -chápem ,ale pri pokuse o nájdenie iného termínu žiadna odozva. Nebol schopný ani odlepiť oči od monitora (asi by mu ušla hra). Keď som zisťoval, či by bol teda problém ,keby sa prišlo neskoršie a mali natočené cca 2-3 tisíc kilometrov viac, odpovedal s očami prilepenými na monitore niečo v tom zmysle že mu je to jedno. Pri prvej garančke to bolo podobné ,pritom som neriešil náplne a filtre, všetko som nechal na nich. Tak som išiel do :hyu: vo Zvolene a tam to je iný svet -" samozrejme nájdeme termín ,odvezieme Vás, privezieme Vás, vyčistíme auto ,máte nejaké vlastné požiadavky ,chcete vlastné náplne ?". Takto by to malo podľa mňa fungovať. Max spokojnosť.
TUCSON PREMIUM
2.0 CRDI A/T 136kw

Gucci13
Příspěvky: 8
Registrován: 13 črc 2015, 07:49

Re: 2.Garančka

Příspěvek od Gucci13 » 11 říj 2017, 03:31

Môžem len a len súhlasiť. BB :hyu: otras. (pritom jedna firma BB-ZV Portas) Chcel som ešte
z i40 ísť na garančku a žiadni termín nevedel ten tupec nájsť. Ochota žiadna!!! Preto len :hyu: ZV.
Tučniak 2.0 136kw A/T 4WD, 09/2017, Premium, White Sand.
Ex- i40CW 100kw 2014
Opel Zafira 88kw 2007
Opel Astra Combi 1998
Škoda Favoriť Lpg
atď.....

Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 14887
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: 2.Garančka

Příspěvek od Axel.Foley » 11 říj 2017, 11:15

Taky přístup ](*,) ](*,) ](*,) Bohužel...
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek

Samo01
**
Příspěvky: 173
Registrován: 29 kvě 2017, 14:16

Re: 2.Garančka

Příspěvek od Samo01 » 11 říj 2017, 22:06

Je to o žiaľ o ľuďoch...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDi 130 kW DCT White Sand, 09/2017
ex.
Renault Megane 1.9 dCi 96 kW Grandtour, bi-xenony, 07/2011
Renault Laguna 1.9 dCi 88 kW Grandtour, xenony, 02/2002
Hyundai Accent 1.5 65 kW, 06/1996
Opel Kadett 1.3 44 kW
Škoda Rapid 136, 105L

Uživatelský avatar
milan74ma
***
Příspěvky: 537
Registrován: 09 dub 2016, 11:10
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.Garančka

Příspěvek od milan74ma » 12 říj 2017, 06:23

jj :hyu: ZV a SE su podla mojich dlhorocnych skusenosti s 3-mi :hyu: autami NAJLEPSIMI servismi na zapadnom a strednom Slovensku.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136 kW 4WD AT / PREMIUM / Micron Grey / 04/2016

Uživatelský avatar
stan
Příspěvky: 2
Registrován: 31 pro 2016, 13:15

Re: 2.Garančka

Příspěvek od stan » 23 úno 2018, 19:28

Zdravím všechny,
rád bych se s Vámi podělil o zážitky z druhé garančky - Tucson 2.0CRDI 136KW AT. najeto 42tis km. Koupeno a servisováno (zatím) ve Zlíně.
Při objednání jsem technikovi řekl že mimo standardní servisní úkony bych potřeboval udělat geometrii,protože mi to sjíždí vnitřní hrany předních pneu, že bych potřeboval na zadním sedadle vyndat ze zapínání pásů vodítko na psa které tam zacvakla dcera, že bych chtěl zjistit proč když třeba stojím na semaforu se zařazeným D, tak někdy auto cuká vpřed, a že mám pocit že je nějaký pazvuk od přední nápravy.
Auto přistaveno k servisu v 7:30, přejímací technik měl vše napsáno a s poznámkou ,, když to nejde vycvaknou mě,tak on to nevycvakne určitě,, a že pokud mi to sjíždí vnitřky pneu tak jsem musel ,,chytit,, nějaký kanál nebo ,,obrubník,,
Ze servisu mi volali 14:50 že auto mám připravené a můžu si přijet, cena s geometrií 11.200,-
Po příjezdu to teprve začalo, za největší úspěch servisu považuji to že dokázali vycvaknout vodítko z pásu,
geometrie byla naprosto v pořádku a na otázku proč mám tedy sjeté vnitřky pneu mi řekl že na to mi nedokáže odpovědět, ale že zjistil že málo stojím na brzdovém pedálu když jsem na světlech, proto mi to někdy cuká vpřed, mám páté auto s automatem a asi se budu muset víc zapřít do sedadla nebo pak posilovna,
nakonec to nejlepší, ten pazvuk od nápravy jsou zvlněné přední kotouče - prý musel ,,někdo,, probrzdit na doraz, nebo dlouhodobý styl jízdy ,,brzda-plyn,, a prý jestli to chci řešit tak objednat nové kotouče. Ale destičky prý ne , ty jsou jako nové , ty ještě hodně vydrží, o to to prý bude levnější, ...... to už jsem nevydržel, řekl jsem mu ať si všimne že dlouhodobou spotřebu mám 7,0L - je to za celý rok od posledního servisu, nikde jsem neprobrzdil , dle spotřeby a opotřebení destiček jsem stylem brzda plyn taky nejezdi, tak jen pokrčil rameny, a řekl že to v pondělí probere s reklamačním technikem , ale že tomu moc nedává..... a že mi dají vědět, ...... asi tak jak mi dávají vědět (už to byl rok a pořád nic) ohledně rozdílného spárování dílů karoserie, ...... odpověď = nula
Jak je možné, že u auta za 850 je spára nárazníku pod jedním světlem 2mm a pod druhým 8mm, to samé i víko kufru, spáry blatníků ..............
Ale dnes mě to docela dostalo :x
Hezký večer Všem
Stanley

Uživatelský avatar
stan
Příspěvky: 2
Registrován: 31 pro 2016, 13:15

Re: 2.Garančka

Příspěvek od stan » 23 úno 2018, 19:28

Zdravím všechny,
rád bych se s Vámi podělil o zážitky z druhé garančky - Tucson 2.0CRDI 136KW AT. najeto 42tis km. Koupeno a servisováno (zatím) ve Zlíně.
Při objednání jsem technikovi řekl že mimo standardní servisní úkony bych potřeboval udělat geometrii,protože mi to sjíždí vnitřní hrany předních pneu, že bych potřeboval na zadním sedadle vyndat ze zapínání pásů vodítko na psa které tam zacvakla dcera, že bych chtěl zjistit proč když třeba stojím na semaforu se zařazeným D, tak někdy auto cuká vpřed, a že mám pocit že je nějaký pazvuk od přední nápravy.
Auto přistaveno k servisu v 7:30, přejímací technik měl vše napsáno a s poznámkou ,, když to nejde vycvaknou mě,tak on to nevycvakne určitě,, a že pokud mi to sjíždí vnitřky pneu tak jsem musel ,,chytit,, nějaký kanál nebo ,,obrubník,,
Ze servisu mi volali 14:50 že auto mám připravené a můžu si přijet, cena s geometrií 11.200,-
Po příjezdu to teprve začalo, za největší úspěch servisu považuji to že dokázali vycvaknout vodítko z pásu,
geometrie byla naprosto v pořádku a na otázku proč mám tedy sjeté vnitřky pneu mi řekl že na to mi nedokáže odpovědět, ale že zjistil že málo stojím na brzdovém pedálu když jsem na světlech, proto mi to někdy cuká vpřed, mám páté auto s automatem a asi se budu muset víc zapřít do sedadla nebo pak posilovna,
nakonec to nejlepší, ten pazvuk od nápravy jsou zvlněné přední kotouče - prý musel ,,někdo,, probrzdit na doraz, nebo dlouhodobý styl jízdy ,,brzda-plyn,, a prý jestli to chci řešit tak objednat nové kotouče. Ale destičky prý ne , ty jsou jako nové , ty ještě hodně vydrží, o to to prý bude levnější, ...... to už jsem nevydržel, řekl jsem mu ať si všimne že dlouhodobou spotřebu mám 7,0L - je to za celý rok od posledního servisu, nikde jsem neprobrzdil , dle spotřeby a opotřebení destiček jsem stylem brzda plyn taky nejezdi, tak jen pokrčil rameny, a řekl že to v pondělí probere s reklamačním technikem , ale že tomu moc nedává..... a že mi dají vědět, ...... asi tak jak mi dávají vědět (už to byl rok a pořád nic) ohledně rozdílného spárování dílů karoserie, ...... odpověď = nula
Jak je možné, že u auta za 850 je spára nárazníku pod jedním světlem 2mm a pod druhým 8mm, to samé i víko kufru, spáry blatníků ..............
Ale dnes mě to docela dostalo :x
Hezký večer Všem
Stanley

Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 14887
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: 2.Garančka

Příspěvek od Axel.Foley » 23 úno 2018, 21:54

Smutné :(
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek

Petrss
*
Příspěvky: 68
Registrován: 05 pro 2017, 21:36
Bydliště: Praha

Re: 2.Garančka

Příspěvek od Petrss » 24 úno 2018, 22:42

To tedy hodně,já mám spáry na autě stejné.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi Moon Rock
BMW GS 800 pro uvolnění a zábavu
Ford Transit Connect SportVan 110 Pracovní kočár
ex Daewoo Leganza 2.0 CDX

Odpovědět

Zpět na „Tucson 2015- Garanční prohlídky, servis“