Chiptuning

Jak upravit svého hjundaje.

Moderátoři: Farrael, Engineer, Moderátoři

Uživatelský avatar
Yurii
Moderátor
Příspěvky: 3430
Registrován: 08 říj 2006, 09:41
Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yurii » 09 zář 2007, 09:54

Turbo zvysuje vykon pri stejny spotrebe a pak kdyz tomu poradne slapes na krk spotreba leti nahoru... jelikoz je Scoupatka rizene vstrikovani v zavislosti na tom jakej potrebujes tah, tak kdyz na to slapnes zacne to palit vic benzinu aby bylo vic plynu co to turbo poradne roztocej a pak to tlaci vic vzduchu do valcu... je to jedno s druhym.
Z cehos plyne ze ciste teoreticky: U atmosfery predelany na turbo s puvodni ridici jednotkou by mela zustat zachovana spotreba pri urcitym ne moc velkym zvyseni vykonu, pak je potreba udelat neco s ridici jednotkou aby vedela ze ma spalovat vic a zmenit casovani ventilu atd...
Pokud se pletu tak mne opravte ale melo by to bejt priblizne spravne.

Tak jako tak se uprave ridici jednotky nevyhnete.

Holt kdyz Scoupecko zbytecne honim tak spotreba leti nahoru jako raketa, obzvlast s benzivoym preplnovanym motorem stary konstrukce s 12V musi se s nim umet jezdit :roll:
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)

Reklama
 

Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Příspěvek od black_sheep » 09 zář 2007, 11:12

yurii bacha na to ale ona ta jak rikas 12V koncepce (3V na valec) neni zase tak spatna! je pouzita i v 1.1 getzi a v testech spotreby rozdrtil vsechny a pripisujou to prave ty 3V technologii!

pac 8V tahne hezky odspodu a 16V se zase musi tocit a odspodu tak nejede. no a 12V je takovej krasnej kompromis :twisted:
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS

Uživatelský avatar
vlastaFR
***
Příspěvky: 919
Registrován: 18 lis 2006, 17:05
Bydliště: okres frýdlant

Příspěvek od vlastaFR » 09 zář 2007, 11:57

blaku castecna pravda. ty sesnacni ventyly musis tocit ale pokud sou v kombinaci se dvema vackama (DOHC). hondy 16v (starsi) s jednou vackou jedou jak svin jen kvuly tomu ze tahnou uz od spoda. to je to navrh co maj oproti konkurenci. jinak souhlasim s tebou. 12v je dobra volba. kamos mel 1.6 12v Nisana a jelo to jak utrzeny z retezu
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko :)

Uživatelský avatar
patriknet
***
Příspěvky: 600
Registrován: 11 zář 2015, 15:23
Bydliště: Praha

Re: Chiptuning

Příspěvek od patriknet » 17 čer 2022, 10:14

Ahoj, nechci zakladat nove vlakno, tak se zeptam tady: Nevite, existuje nejaky "oficialni tuningova" spolecnost spolupracujici primo s Hyundaiem? Tj. neco jako pro Skodovy tusim Climbu, nebo tak nejak se to jmenuje.

=============================
i40 kombi crdi 104kW, premium
=============================

Odpovědět

Zpět na „Tuning“