Krátké srovnání Tucson N-Line vs. Karoq Sportline

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
sarin007
*****
Příspěvky: 1818
Registrován: 26 říj 2012, 11:32
Bydliště: Písek

Re: Krátké srovnání Tucson N-Line vs. Karoq Sportline

Příspěvek od sarin007 » 13 říj 2021, 10:56

U TLE verze i na 19" kolech nemám problém. Samozřejmě, že je podvozek tvrdší než na 17" kolech, které mám na zimu, ale není to nic strašného. Znám spoustu aut, která jsou tvrdá i na malých kolech.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená

Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979

Reklama
 

Jurasz
Příspěvky: 3
Registrován: 13 dub 2016, 19:44

Re: Krátké srovnání Tucson N-Line vs. Karoq Sportline

Příspěvek od Jurasz » 13 říj 2021, 14:59

mam na mysli TLE , v ruznych recenzich se nazor na tuhost podvozku dost ruzni nekdo rika ok jinde katastrofa tak jako ve videu na zcatku diskuze.
tak me zajimal nazor majitelu:-) , ale nakonec pokud budu chtit presedlat tak to budu muset vyzkouset to je jasne
kazdopadne dekuji za reakce
Hyundai I30 kombi fleet 1,6 88 2014

Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 17338
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Krátké srovnání Tucson N-Line vs. Karoq Sportline

Příspěvek od Axel.Foley » 14 říj 2021, 06:47

Zhruba před měsícem jsem v sekci "Testy" zveřejnil zkušenosti a postřehy po pěti letech provozu. O podvozku jsem napsal, že -

Podvozek je skvěle naladěný a v kombinaci se 17“ koly také hodně pohodlný. Vpředu McPherson, vzadu víceprvek. Dokáže velice efektivně tlumit nerovnosti bez zbytečných rázů do interiéru, ačkoliv krátké příčné nerovnosti nemá právě v lásce. S grácií dokáže vykružovat serpentiny a zároveň poskytovat řidiči zpětnou vazbu o tom, co se děje pod jeho zadkem. Tvrdší pneu jsou v interiéru slyšet, voda z kaluží nebo za deště a sněhová kaše v podlatnících a na podbězích také, ale jinak mu z pohledu hlučnosti nemám co vytknout. Je to asi také o zvyku, tyhle věci vlastně už ani nevnímám. Otevřená roletka v kufru také neznamená přemíru hluku. Hlučnost se vlastně vůbec nezmění, je pořád stejně příjemná. Pokud teda nenarazíte na příliš hrubý asfalt. Podvozek mě několikrát hodně příjemně překvapil. Třeba na Oravě v úseku Nová Bystrica – Oravská Lesná, v rychlé střídačce levo- a pravotočivých zatáček na novém asfaltu v úseku Hniezdne – křižovatka Lacková následovány vracečkami před a za Nižnými Ružbachmi, Červenovodské sedlo, Šternberk – Sovinec – Rýmařov, Ondřejov – Valšův Důl. Tahkle bych mohl pokračovat dlouho, tohle je jen malý výčet silnic, na kterých vyniknou kvality podvozku. Ano, auto se díky své výšce a vysokému těžišti naklání, ale drží a jede tam, kam ho řidič pošle. Jasně, není to sporťák ani i30 PDe řady N-Line nebo dokonce N (kdybych se měl držet značky), sedí se relativně vysoko, těžký naftový motor je také znát. Podvozek ale svým způsobem dokáže vtáhnout řidiče do děje a zprostředkovat zábavu za volantem. Svým způsobem. I když i zde hodně záleží na použitých pneu. Na auto obouvám Hankook a mé zkušenosti s aktuálně obutými VentusPrime 3 jsou veskrze pozitivní. Asi to bude i tím, že mají rychlostí index V ;o) Musím ještě dodat, že podvozek nemá rád ani prudké poryvy bočního větru. Při přejezdu mostu přes Oresund jsem si při jednom takovém poryvu ve výšce 56 m nad hladinou moře téměř ucvrnknul. V té chvíli jsem ocenil zapnutý LKAS.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek

Uživatelský avatar
sarin007
*****
Příspěvky: 1818
Registrován: 26 říj 2012, 11:32
Bydliště: Písek

Re: Krátké srovnání Tucson N-Line vs. Karoq Sportline

Příspěvek od sarin007 » 14 říj 2021, 13:44

Jurasz píše:
13 říj 2021, 14:59
mam na mysli TLE , v ruznych recenzich se nazor na tuhost podvozku dost ruzni nekdo rika ok jinde katastrofa tak jako ve videu na zcatku diskuze.
tak me zajimal nazor majitelu:-) , ale nakonec pokud budu chtit presedlat tak to budu muset vyzkouset to je jasne
kazdopadne dekuji za reakce
Za mě je to OK, jezdím na nich 3. rok a neumím si představit, že bych v létě jezdil na jiných. Jasně že pokud přesedlám na zimní 17" kola auto změkne, rozbité silnice jsou sice pořád rozbité, ale pocit je měkčí, takový houpavější. Samozřejmě je to pak znát v zatáčkách, kdy Tucson zneklidní, v zatáčkách jaky se více naklání a vždy mi chvíli trvá, než si na to zvyknu. Ale jak píšeš, to si musí člověk zkustit a taky záleží, kde se s autem nejčastěji pohybuješ a jak vypadají silnice kolem tebe. U nás v okolí jsou překvapivě Ok, takže mě ty 19" vyhovují, ale bydlet někde, kde je díra vedle díry, zůstal bych u 17".
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená

Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979

Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 10098
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: Krátké srovnání Tucson N-Line vs. Karoq Sportline

Příspěvek od Mr. HYUNDAI » 14 říj 2021, 14:14

Jako třeba u nás :mrgreen: .
A místo, aby to na 2 týdny zavřeli, seškrábli a natáhli znovu, tak to spárujou, záplatujou a přelejvají ](*,) ](*,) ](*,) . Začíná to být zralé na přesednutí do OT64 :roll: .
Proto jsem tak háklivej na naladění podvozku a velikost kol.
i30 PDE FB 1,0 T-GDi DCT Smart
Tucson TLE 1,6 CRDi 100 kW DCT Adventure Tech

Pjotr1
**
Příspěvky: 303
Registrován: 26 črc 2020, 17:51

Re: Krátké srovnání Tucson N-Line vs. Karoq Sportline

Příspěvek od Pjotr1 » 15 říj 2021, 16:55

Dnes jsem byl na Hyundai roadshow https://www.hyundai.com/cz/akcni-nabidka/roadshow.html
a vyzkoušel od Lennera : Tucsona, Bayona a Ioniq.
Moje pocity : Bayon 1.2 atmo benzin je předražený (prý v plný palbě - ale prakticky tam nic nebylo za 450kKč), vůbec to nejede a je velmi cítit že se na všem hodně šetřilo. Ioniq dobrý ale velmi mi vadila vůně kůže. Pro mě teda smrad až mě bolela z toho hlava. Je to takový obývák s velkým zrychlením. A teď k tématu. Kdybych si měl z těch 3 aut vybrat, byl by to jednoznačně Tucson. Je to velmi komfortní, tichý s dobrým podvozkem a dostat se na dálnici přes limit je opravdu jen chvilka. Jen tu cenu si musí každý u sebe obhájit. Za mně opravdu vyspělé auto. Měli ho tam v plný palbě a prý za 0,7MKč.
Měli tam i i30N, ale nechtěli půjčit ani nastartovat. Pokud chcete, tak akce je i zítra.
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i

Uživatelský avatar
willy50
***
Příspěvky: 794
Registrován: 16 lis 2009, 14:11
Bydliště: střední Morava

Re: Krátké srovnání Tucson N-Line vs. Karoq Sportline

Příspěvek od willy50 » 15 říj 2021, 21:21

Mr. HYUNDAI píše:
14 říj 2021, 14:14
Jako třeba u nás :mrgreen: .
A místo, aby to na 2 týdny zavřeli, seškrábli a natáhli znovu, tak to spárujou, záplatujou a přelejvají ](*,) ](*,) ](*,) . Začíná to být zralé na přesednutí do OT64 :roll: .
Proto jsem tak háklivej na naladění podvozku a velikost kol.
Kdybys neměl v podpisu bydliště, tak bych si myslel že bydlíš někde poblíž!
:mrgreen:
I30 1.5DPi, HB, comfort, silky bronze, manuál, 2021 - Willyho bronzový poklad
I30 1.4CVVT, Metalická Champaigne Silver, Clasic plus - Nošovice 2009
Bylo: Simca 1501; F 126P; Š 125; Felicia combi 1.3; Fabia combi 1.4; i20, benzín 1.2

Odpovědět

Zpět na „Tucson 2015- Pokec“