Příspěvek
od dibarbora » 16 bře 2023, 18:19
Ak sú fakt obe Hyundai, tak jedno bude pevné a druhé(drahšie) zvislé odnímateľné. Z montáže nemaj obavy, keďže aj SantaFE má samonosnú karosériu, tak ŤZ sa montuje namiesto výstuhy do zadného nárazníka. Tam to máš Plug and Play - jedno sa odskrutkuje a druhé priskrutkuje. Či bude treba rezať do spodku nárazníka netuším, ale určite sa nebudú nikde špárať v antikoróznej ochrane. i30 aj Tucson má štandardne už nejaký ten rok (od 2019) prípravu na ŤZ.. t.j. konektor v kufri. Podobné predpokladám aj v prípade SantaFE... takže RJ ŤZ zase len pripoja v kufri na konektor a natiahnu von kábel cez pripravený a zaslepený otvor..... v tomto by som bol tiež bez obáv.
Čo sa ale už stalo, že napriek nejakej objednávke poslali z Kórey SanteFE bez prípravy na ŤZ a s nulou kg na guli v TP........... ale snáď to bola len blbá náhoda spôsobená covid chaosom....
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.