i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Jak jsme testovali Hyundai modely.

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
Petrikos
Příspěvky: 9
Registrován: 26 dub 2020, 17:26

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Příspěvek od Petrikos » 30 zář 2020, 18:02


Reklama
 

Odjinud
**
Příspěvky: 227
Registrován: 11 čer 2020, 15:30

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Příspěvek od Odjinud » 30 zář 2020, 18:35

Co to povídaj k tomu LKAS (asistent pro udržování v jízdních pruzích)? Však je tam taky special čudl, jen se musí držet 5s.

kexik
*
Příspěvky: 13
Registrován: 17 led 2012, 16:53

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Příspěvek od kexik » 07 říj 2020, 13:19

tmx píše:
27 zář 2020, 22:28
Dodal bych: a hlavně rychlost. Já v 80 km/h jezdím tak za 4,5 l (hezky je to vidět na D1, kde díky rekonstrukci na letos 77 km mám z Prahy do Hulína skoro o litr nižší spotřebu), v nějakých 105 km/h tak 5,5 l, ve 130 km/h už cca 7,2 l, ve 150 km/h tak 8,8 l a ve 170 km/h tak 11,5 l. Vše konstantní rychlostí na tempomat a rychlosti dle GPS.
DPi to bude mít podobné, když má zjevně stejně položené otáčky. Čili na dálnici stotřicítkou nikdy nepojedeš za 5,5 l, zatímco na státovce úplně bez problémů.
podobne (ja hovorim celkom rovnake) to bude na dialnici, pri stabilne vysokych otackach. Pri nizkych bude vdaka dvojvstreku = lepsiemu spalovaniu spotreba o nieco nizsia. Cize DPi ma vyhodu v meste, na dlhych trasach nie. A dalsia vyhoda je tu pre kratke jazdy: zabudovane zvody a teda rychlejsie zohriaty motor.
i30 FD 2011 1.4 CVVT vybava vsecko rucne a nic navyse. No dobre, klimu to ma. Ale viac ani prd.

Odpovědět

Zpět na „Testy“