i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Jak jsme testovali Hyundai modely.

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
Deuso
Příspěvky: 5
Registrován: 27 črc 2020, 20:44

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od Deuso » 18 říj 2020, 12:01

To jsem zvědav jestli ty režimy ECO, NORMAL a SPORT budou tak rozdílné i u klasického hatchbacku. Snad už brzy zavolají, že už je auto připraveno:)

Reklama
 

Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 15569
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od Axel.Foley » 18 říj 2020, 14:03

Kdy by mělo být?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek

Deuso
Příspěvky: 5
Registrován: 27 črc 2020, 20:44

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od Deuso » 18 říj 2020, 23:19

No, maj na to 3 mesice a cekam mesic a pul, takze to bude jeste doba plus korona.

Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 15569
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od Axel.Foley » 19 říj 2020, 06:57

Možná bude pod stromečkem :wink: Ať ti čekání rychle uteče.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek

polarka27
**
Příspěvky: 140
Registrován: 12 zář 2020, 07:56

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od polarka27 » 19 říj 2020, 09:44

stefanpilat píše:
27 zář 2020, 11:19
Ve spojení s MHEV by snad ale neměl SS ničemu vadit, takže ho ani nemá smysl vypínat. Klasicky přes startér z autobaterie to má startovat jen při studeném startu, tak už si připojování motoru přebírá MHEV ústrojí. S vypnutým SS by spíš pak MHEV nedával žádný smysl. Aspoň tak jsem se dočetl, že by to mělo fungovat. Doufám, že to tak i v praxi bude. Jsem moc zvědavý na reálné zkušenosti.
HM, zajímavý názor, ale jsem si sjist, že naprosto miomo. S&S ( ISG) nemá s MHEV - NIC SPOLEČNÝHO.
Pokud moror vypne a startuje - tak z hlediska motoru je šumák, zda to dělá starter a nebo alternátor.

polarka27
**
Příspěvky: 140
Registrován: 12 zář 2020, 07:56

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od polarka27 » 19 říj 2020, 10:12

co se rozdílu v jízdních režimech - už při přebírání plechovky v Hradišti, mi prodejce říkal, že mezi NORMAL a SPORT není viditelný rozdíl.
A já toto mohu potvrdit.
Je to možná proto, že plechovka má jen 1100 km , a tak ji moc nešlapu za krk.
Ale testoval jsem to na kopcích - buchláky a pak u nás na drahanské vysočině, se zakrytou palubkou mi manželka bez informací přepínala nahodile jízdní režim, a spolehlivě jsem poznal vždy ECO. Zbytek jsem netrefil nikdy.

Co se potřeby týká, zatím , alespoň dle počítače 5,1/100
Poslední 19 km jízda po Brně se spotřebou 5,5
(Moravany - Vaňkovka na Dornychu - Mendlák - Hornbach na Heršpické - Kauflan v Bohunicích - Lídl v Bohunicích - Jaso ve Střelicích - Moravany )

MHEV jako motorová brzda je dobrá
- Na Octavii3 s brzdou na 6.stup. na kopci z Nebovid - Moravany a z počáteční rychlosti u hitler dálnice 60 km/hod mi radar v Moravanech hlásil 88 a to jsem už raději trochu v obci brzdil.
- To samé se i30 FB 6. stup "rekuperace" a ma radaru 53 bez brzdění.

Uživatelský avatar
Stringo
****
Příspěvky: 1478
Registrován: 27 led 2019, 13:54
Bydliště: Plzeňský kraj

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od Stringo » 22 říj 2020, 20:09

Pokud budete někdo řešit ty mřížky před chladič, tak na Octavii RS jsem taky dával mřížku, tam byla jako originál příslušenství z nějakého tvrdého plastu a byly na to tyhle příchytky:

https://www.obautodily.cz/skoda-octavia ... 703cz1527/

Drželo to perfektně, měl jsem jich 6ks (2 vlevo, 2 uprostřed a 2 vpravo). Montuje se to tak, že se to prostrčí skrz očko na mřížce a potom zasune skrz žebra chladiče. Tak třeba to někomu pomůže :wink:
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDi 103kW MR.2019 (Polar White, Style, NAVI)
Obrázek

Deuso
Příspěvky: 5
Registrován: 27 črc 2020, 20:44

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od Deuso » 27 říj 2020, 11:08

polarka27 píše:
19 říj 2020, 10:12
co se rozdílu v jízdních režimech - už při přebírání plechovky v Hradišti, mi prodejce říkal, že mezi NORMAL a SPORT není viditelný rozdíl.
A já toto mohu potvrdit.
Je to možná proto, že plechovka má jen 1100 km , a tak ji moc nešlapu za krk.
Ale testoval jsem to na kopcích - buchláky a pak u nás na drahanské vysočině, se zakrytou palubkou mi manželka bez informací přepínala nahodile jízdní režim, a spolehlivě jsem poznal vždy ECO. Zbytek jsem netrefil nikdy.

Co se potřeby týká, zatím , alespoň dle počítače 5,1/100
Poslední 19 km jízda po Brně se spotřebou 5,5
(Moravany - Vaňkovka na Dornychu - Mendlák - Hornbach na Heršpické - Kauflan v Bohunicích - Lídl v Bohunicích - Jaso ve Střelicích - Moravany )

MHEV jako motorová brzda je dobrá
- Na Octavii3 s brzdou na 6.stup. na kopci z Nebovid - Moravany a z počáteční rychlosti u hitler dálnice 60 km/hod mi radar v Moravanech hlásil 88 a to jsem už raději trochu v obci brzdil.
- To samé se i30 FB 6. stup "rekuperace" a ma radaru 53 bez brzdění.

Už jsem to u někoho slyšel, že tam ten rozdíl taky nevnímá, tak to asi bude chtít nějak přenastavit řídící jednotku.

Uživatelský avatar
pekoz
**
Příspěvky: 364
Registrován: 29 črc 2013, 10:53
Bydliště: vedle Ostravy

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od pekoz » 27 říj 2020, 12:37

Ahoj Stringo:
V tom odkaze na příchytky jsem si všiml mřížky na chladič pro Škodovky.
Je to za pár korun.
Nemáš představu kolik by to zakrylo chladiče u :hyu: ?
pro začátek by to mohlo stačit aspoň uprostřed kde to nejvíc chytá.
Edit:
Teď jsem si teprve všiml rozměru :-k je to úzký proužek.... :( tak nic no.
Kona 1.0 T-GDI Best Of Style, Pulse Red (11/2018)
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB atd.

Odpovědět

Zpět na „Testy“