HYUNDAI TUCSON 1,6TGDi-HEV-4x2, Smart Navi, Teal

Jak jsme testovali Hyundai modely.

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11714
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

HYUNDAI Tucson NX4 1,6T-GDi PHEV 4x4, Smart Navi

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Měl jsem možnost si krátce vyzkoušet Tucsona v provedení PHEV. Původní předváděcí vůz byl ve výbavě Style s paketem Premium, a tak jsem nějak počítal s tím, že tam stále je a kromě PHEV si vyzkouším i elektronické tlumiče. Bohužel je Premium pryč, a tak se tímto testíkem nezabily dvě mouchy jednou ranou, ale jen jedna a elektronické tlumiče na mne stále čekají.

Tento testík měl jediný smysl - vyzkoušet jak se PHEV systém bude chovat na cestě do práce a z práce mojí ženy. Z testů profesionálů jsem věděl, že v zimě si auto neumí zatopit elektrikou, a tudíž musí naskočit benzínový motor, aby posádka nemrzla. Ale jak by to fungovalo v praxi a jak by to vycházelo finančně?
Sedáme v osm večer do auta (žena jezdí do práce kolem páté ráno, takže provoz a vnější teplota vlastně odpovídají) a vyrážíme. Spalovák naskakuje ještě u nás v ulici, i když je nastaven režim EV a baterie má 90%. Jedna cesta představuje zhruba 20 kilometrů, takže celkem to dalo 40 km. Spalovák sice běžel téměř pořád (počítal jsem to, vypnul se za celou cestu 3x), odhadem z těch 40 km spalovák běžel přes 32 km. Nicméně za celou tu dobu se nezapojil do přímého pohonu auta - běžel jako stacionární v ustálených otáčkách a staral se o teplo a průběžně dobíjel baterii. Výsledkem po zaparkování bylo, že kapacita baterie spadla na 15% a ulicí se auto opět pohybovalo bez běžícího spalováku. Auto umí vyčíslit jen spotřebu benzínu, nikoliv elektřiny, ale podle kapacity baterie se dá spotřeba alespoň odhadnout. Za udanou trasu auto dle svých vlastních údajů spálilo 0,8 litru Naturalu a 10,5 kWh elektřiny. Při současných cenách benzínu a elektřiny v naší garáži v nízkém tarifu cesta představovala náklady ve výši Kč 43,21 (na 1 km to tak vychází 1,08). Stejná trasa s naším dieslovým Tucsonem vychází dle průměru na Kč 72,40 - v tuto dobu to bude nakonec víc, protože cena nafty v posledních týdnech vzrostla, zatímco průměr ceny na kilometr (1,81) vychází z dat od loňského září.
Záměrně se nedopouštím přepočtu na 100 kilometrů, protože testovací režim je pro auto mojí ženy v týdnu typický a každý večer se auto vrátí do garáže, kde přes noc opět může dobít baterii do plna a vzorec se bude opakovat.
Pokud bychom porovnali pořizovací cenu aktuálního Tucsonu v naftě, DCT a 4x4 a PHEV (který je výhradně 4x4), pak rozdíl činí 130.000,-- Kč a při rozdílu nákladů na 1 km ve výši 0,73 by se vyšší pořizovací cena srovnala teoreticky po ujetí 178.000 km. Ovšem to je jen teorie - jednak se dá očekávat vyšší zůstatková hodnota PHEV oproti dieselu, ovšem díky vyšší pořizovací ceně bude dražší havarijní pojistka a např. u nás by se jednalo o hlavní auto, takže vzorec nákladů na kilometr by narostl o ježdění na benzín na výletech, a to asi značně...

Počítat návratnost/nákladovost v současné cenově turbulentní době je ošidné, od příštího roku má díky požadavku EU na další zdanění nafty stoupnout její cena o cca 4,-- Kč na litr. Nedělám si iluze, že to nakonec nebude Kč 5,--, ovšem s tímto zdaněním nafty půjde ruku v ruce další zdanění benzínu o stejnou částku - státní rozpočty po Covidu potřebují spoustu prostředků a tohle se dá hodit na zlou EU ](*,) ](*,) ](*,) ...

Každopádně mě PHEV Tucson mile překvapil tím, jakou efektivitu na trase typické pro naši rodinu má. A přestože byl na 19'' kolech, byl znatelně méně utřesený než na stejných kolech posazený Tucson HEV. Jednak zaúřadovala větší váha baterie, své k tomu nepochybně přidal pohon 4x4, který taky něco váží (žádný elektromotor u zadní nápravy - tady je poctivý kardan!).

Koupil bych si takové auto? Upřímně nevím. PHEV je vždy ve spojení s pohonem 4x4, který je pro nás zcela zbytečný. HEV nabízí kombinaci s pohonem 4x2 a v celkovém součtu provozu by u nás nebyl výrazně nákladnější než PHEV a cena by byla úplně jinde (rozdíl by byl v benzínu neprojezditelný :mrgreen: ). Jenže Tucson HEV je vždy na 19'' kolech a jeho projev byl mnohem méně příjemný než u PHEV... :-k

A to nemluvím o tom, že se mi to auto opravdu nelíbí - ovšem pozor, našel jsem kombinaci, kterou snesu - N Line v kombinaci bílá karoserie a černá střecha. To se dá vydržet. Ovšem opět 19'' kola a v Premiu elektronické tlumiče, které moc chvály nesklidily a vlastní zkušenost zatím chybí :( .
A ještě je tu nová Sportage NQ5, která HEV staví výhradně na 18'' kola a v provedení TOP nemá elektronické tlumiče.
Když to půjde dobře, tak do měsíce vyzkouším Sportage 1,6 T-GDi 132 kW MHEV DCT v provedení GT Line s elektronickými tlumiči na 19'' kolech a rozhodně se jí dostane samostatného vlákna :wink: . A snad se dostanu i k možnosti vyzkoušení provedení TOP na 18'' kolech s běžnými tlumiči, což by obrázek rozhodně ucelilo 8) .

Každopádně jsem se včera dozvěděl, že dodací lhůty se opět protahují, Tucsony aktuálně cca 7 měsíců, Kony z Koreje rok :roll: . Takže bych asi měl celkem brzo učinit rozhodnutí co místo našeho Tucsonu TLE objednat, aby to vůbec do zhruba roka bylo...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Reklama
 

Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20475
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: HYUNDAI TUCSON 1,6TGDi-HEV-4x2, Smart Navi, Teal

Příspěvek od Axel.Foley »

Mr. :hyu: : Zajímavá úvaha.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11714
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: HYUNDAI TUCSON 1,6TGDi-HEV-4x2, Smart Navi, Teal

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Jakékoliv výpočty zrovna v tomto případě kulhají ne na jednu, ale na všechny 4 nohy. Ceny fosilních paliv jsou velkou otázkou, ale alespoň tam jsou v tuto chvíli výkyvy napříč jednotlivými uživateli malé, u elektřiny to bude taky turbulentní, ale k tomu už teď máme různé tarify a odběry, a tudíž hodně odlišné ceny za kWh, takže případný výpočet si musí každý udělat sám. Dá se ovšem očekávat, že onen vzájemný poměr nákladovosti zůstane zhruba zachován, i když absolutní čísla půjdou nahoru :-k .
Samotná myšlenka PHEV se mi velice zamlouvá, hlavně v našem konkrétním případě, kdy od pondělí do pátku auto jezdí oněch 40 km dominantně na elektřinu a přitom není díky spalováku o víkendu limitováno v otázce dojezdu. Bonusem je i RZ s písmeny EL, která umožňuje např. v Praze parkovat kdekoliv, kdykoliv a ještě zadarmo (to asi ještě nějaký čas vydrží), zároveň jsou zadarmo dálnice (které od příštího roku zdraží). Jenže oproti tomu stojí mastná pořizovačka a s tím související nákladná pojistka.
Pořídit si do SUV čistě benzínový motor je z mého pohledu poněkud diskutabilní, ale cena dieselu a HEV je buď stejná nebo rozdíl činí Kč 10.000,-- (resp. Kč 20.000,-- u nové Sportage), což je u auta kolem milionu naprosto marginální. HEV slibuje (a taky to umí) spotřebu na úrovni dieselu nebo i pod ní, bonusem je planetová převodovka, kde hydroměnič nahrazuje přímo elektromotor, zatímco diesel má DCT a zrovna kombinace krouťáku dieselu a DCT není úplně ideální, zejména co se týče životnosti. V konečném důsledku je už dnes HEV snad i méně složitý než diesel a AdBlue a MHEV :roll: .
HEV a PHEV tak už dnes, alespoň v mých očích, jsou v této kategorii pro nás jednoznačnou volbou číslo 1. Pak už si jen srovnat finanční a praktický aspekt těchto dvou řešení. Za mě dává větší smysl HEV s pohonem 4x2, který je oproti PHEV levnější o Kč 180.000,--. To se za dobu vlastnictví auta prostě nesrovná...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Martinsp
****
Příspěvky: 1420
Registrován: 25 zář 2010, 09:59
Bydliště: Č. Budějovice

Re: HYUNDAI TUCSON 1,6TGDi-HEV-4x2, Smart Navi, Teal

Příspěvek od Martinsp »

A to si ještě ani nezapočítáme kolik km nebo let vydrží baterie a kolik bude stát.
Hyundai I30 kombi, 1.6gdi, weekend. Tucson 2022, 1,6 T-gdi, 110kw, 4x4, smart
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Prichill1981
Příspěvky: 1
Registrován: 03 kvě 2025, 00:17

Re: HYUNDAI TUCSON 1,6TGDi-HEV-4x2, Smart Navi, Teal

Příspěvek od Prichill1981 »

petzl62 píše: 06 čer 2021, 16:41 HYUNDAI TUCSON 1,6TGDi-HEV-4x2, Smart Navi, Teal

Ceníková cena 832 890.-

Sobota 5.6.2021, opět skoro stejná sestava, až na výjimky potvrzující pravidlo. O měsíc starší a místo setkání se lehce proměnilo, jak realitě uvědomění si svého věku, tak snad proto, že Štěpán vybral to, co vybral včetně místa s tím naprosto korespondujícím – tzn. RETROAUTOMUZEUM ve Strnadicích.

49.6977639N, 14.5481928E

https://www.retroautomuzeum.com/

Kdo jste věku něco pamatujícího a ještě jste tady nebyli, moc vřele doporučuji návštěvu. A jestli si myslíte, že vám na to stačí chvilka, vězte, nechte si na to času víc. To co je tady k vidění, je až opravdu k neuvěření, včetně konceptu celého muzea a areálu. Smekám klobouk a tleskám s úctou.

Pojďme si něco amatérsky povědět o testu vozidla a mému pohledu a pocitům z něj. Už na začátek předesílám, že je to pohled veskrze amatérský, popisující moje subjektivní dojmy z jízdy v tomto autě, jejich utřídění v hlavě - nejen - a převedení do psané formy.

Tady na fóru a nejen tady, je znám můj postoj a názor k elektrifikaci automobilismu, obzvláště té vynucovací, diktované a 100%. A na té se nic nemění a myslím si, že hned tak nezmění. Nicméně chce-li člověk být alespoň rámcově objektivní, měl by se seznámit i s věcí, na kterou má svůj vyhraněný názor. Proto i já, stará rezavá fosilní konzerva postupně procitám a zkouším věci do nedávna mě cizí. Takže po vyzkoušení systémů MHEV bylo na čase se posunout k režimu aut se systémem HEV. Mimochodem, při čekání na zahřátí motoru nebo třeba při nabíjení baterie si můžete zkrátit čas opravdu zábavně – třeba prostřednictvím mobilní aplikace Mostbet. Nabízí nejen zábavu, ale i možnost sledovat sportovní události v reálném čase, případně si tipnout na výsledek. Instalace je jednoduchá a aplikaci stáhnete přímo zde: mostbet app. Rozhraní je v češtině a funguje hladce i na starších telefonech – přesně jako když Hyundai přechází plynule mezi elektro a spalovacím režimem.

A jeden takový na mě ve Strnadicích čekal. Abychom si udělali představu o čem to celé je, tady je galerie a podrobnosti k vozidlu, které bylo předmětem test. Doslova tohle vozidlo.
https://centrumpraha.hyundai.cz/vozy-be ... 2020/49163

K výbavě vozu se vyjadřovat nebudu, ta je popsána dostatečně v předešlých testech. Motor 1,6TGDi je také dostatečně rozebrán v předchozích testech, ať je to ve verzi samotné, tak ve verzi MHEV. Takže teď je na řadě zvědavost s pohonem HEV. 139kW/230 HP a 235nM slibují docela zajímavé svezení, jestli to dává smysl, zjistíme dále.

Takže nasedáme už do známého vozu, trochu v dnešní době a za tuto cenu překvapí obyčejný zasouvací klíček. Chcete víc? Připlaťte si další paket, budete mít tlačítko a bezklíčové ovládání atd. Ach jak lacině podobné jinému koncernu. Smysl = nula.
První co překvapí je ticho a ticho prosté čehokoliv, jen hláška na displeji palubovky, že je systém připraven k provozu. No jo, elektrika. Na voliči zmáčkeme P a nic. Zkusím D, aktivují se senzory a kamera a zase nic. Zkouším vše znovu, včetně N,P a opět D a pořád stojím. Až třetí pokus se povedl, chtělo to držet tlačítka nepatrně déle, nevím proč, posléze se již situace neopakovala a vše fungovalo bez jakéhokoliv zaváhání. Asi mu bylo moc teplo, nedivil bych se.
Vozidlo se probouzí jen na baterii a i klimatizuje, ventilátory fungují, vše běží bez jakéhokoliv zásahu motoru. I rozjezd, pokud na plyn/akcelerátor netlačíte příliš, probíhá naprosto potichu a na elektřinu. Pokud to vydržíte a nešlapete na plyn příliš, pojede auto na elektřinu do rychlosti cca 80km/hod, nebo dokud bude- dle managementu baterie - v ní dostatek energie. Pokud bude v úrovni (kterou si elektronika vyhodnotí po svém, bez jakéhokoliv Vašeho zásahu), nízké, aktivuje se motor a jedete bez jakéhokoliv cuknutí, trhnutí, čehokoliv prostě dál na benzínový motor, který zároveň s pohonem vozu, dobíjí baterii, ať už generátorem, nebo rekuperací. Vše poznáte při normální jízdě, jen pohledem na displej, kde se Vám vše graficky zobrazuje. Jinak podle pocitů, nepoznáte nic. Prostě si to auto žije svým životem, bez toho, abyste to mohli nějak ovlivnit. Zajímavý poznatek.
Druhý zajímavý poznatek je ten, že v minulém testu tolik kritizovaná úroveň rekuperace, je v tomto případě opravdu zvládnutá o několik tříd lépe. Bravo! Tady už je to radost používat a je jedno, jestli v ECO, nebo SPORT módu.

V konkrétním voze jsou dva módy provozu. A to je ECO a SPORT.
Po proběhlém testu, můžu za sebe s klidem napsat, že v módu ECO bych dokázal fungovat prakticky 90% i víc času a potřeb. Jízda v tomto režimu je to, pro co bylo vlastně auto stvořeno. Každodenní použitelnost a pohodové svezení s rozumnými náklady na provoz. Spolehlivost je s uvedenými okolnostmi výše s motory TGDi otázkou. Otázkou spíš do pranice. A ta pranice má opravdu nejistý výsledek.
Režim SPORT, to je kapitola sama pro sebe. Pokud v ECO režimu občas pochybujete o deklarovaných 230 koních a někdy je i delší dobu hledáte, tak po přepnutí módu o nich okamžitě dostanete pádný důkaz. Natolik pádný, že je to chvílemi až zarážející a v určitých rychlostech- nebudu je tady zmiňovat až limitní. Limitním myslím to, kdy Vám auto dá najevo, že tady už to opravdu jeho šálek kávy není a nebude. Ono to v těch rychlostech už ani není legrace, takže dobře, že to dostanete patřičně najevo. A snad vždy včas.
Víc, než ujištění o tom, že tam těch 230 koní je myslím, že není potřeba.

Jinak je to prostě Tucson. Není a nikdy to už nebude mým šálkem kávy. Ale je to dobré auto a za mě, rozhodně smysluplnější než 1,6TGDi MHEV, ten považuju za naprosté šlápnutí vedle. I když ten příplatek je citelný. Ale za to co dostanete je adekvátnější než u MHEV. Spotřeba paliva u HEV je až zarážející na takovou krabici. Ale je pravdou, že jsem neměl možnost do testu zahrnout dálniční jízdu. I tak si myslím, že se s tímhle vozem bude dát dlouhodobě jezdit i pod 7l/100km.

Takže co napsat závěrem.

Tenhle test mě donutil se zamyslet, zamyslet se nad směrováním do budoucna. Dokud to bude možné, chtěl bych se v autě obejít bez těchto systémů. Bohu díky se mi to zatím ještě daří. Ale je mi jasné, že se tomu stejně asi neubráním. A vzhledem k mému věku, už budu požadovat spolehlivost. A tady narážíme na jeden z problémů. Nikdo zatím neví, jaká bude dlouhodobá spolehlivost motorů 1,6TGDi Smartstream v kombinaci s HEV. Všeobecně renomé minulé 1,6TGDi nebyla valná a dlouhodobá, alespoň co do proběhu km se nikde moc nezmiňuje.
Časté starty, vypínání, přímý vstřik benzínu, zvyšující se podíl Biosračky v benzínu a kdo ví co ještě ti diktátoři z Bruselu vymyslí. Takže tady by byl nabíledni spíš atmosférický motor. Automaty už budou prakticky standartem. Divím se, že konstruktéři nešli i tímto směrem.

Měl jsem shodou okolností, naprosto neplánovaně si vyzkoušet minulý pátek v Komárně u zákazníka Toyotu CHR 1,8 Hybrid. Z mého pohledu i po včerejším testu naprostý etalon hybridu i pocitově. Vím, je to jiná kategorie a 2,0 v Toyotě by byl ještě trochu lepší. Ale s tím autem se jezdilo, no prostě výtečně.
Až šokujícně výtečně. A dlouhodobé zkušenosti Toyoty s hybridy jsou nepominutelné. Takže, pokud bych měl výhledově někam směřovat, bylo by to asi tímto směrem.

Hyundai Tucson HEV je milé překvapení, jednoznačně. Rozhodně bych na něm oželel 19“ palcová kola a rychle obul 18“, jak kvůli komfortu, tak i hmotnost, spotřeba a lehká nervozita ve vyšších rychlostech na volantu.
Rozhodně co bych každému zájemci o tohle auto doporučil je vyzkoušet si jej.
Ne na zkušební jízdu na pár minut a kilometrů. Minimálně na pár hodin, jeden den. Vyzkoušet ve všech uvažovaných režimech a nevynechat dálnici. Pokud budete spokojení a rozhodnete se pro něj, myslím, že nebudete litovat.

Díky všem kteří se včera zúčastnili, díky Štěpánovi za organizaci a nápady, díky HC Praha za možnost vyzkoušet tuhle motorizaci.

Mějte pohodové nedělní odpoledne :wink:
Zdravím a díky za velmi podrobný a čtivý test!

Moc oceňuju, že jste se na HEV podíval s otevřenou hlavou, i přes vaše jasně formulované výhrady k "elektrifikaci na sílu". Přesně tenhle druh upřímného dojmu od dlouhodobého řidiče má pro mě větší váhu než marketingové brožury. Zvlášť mě zaujal popis přechodů mezi elektromotorem a spalovákem — že je to tak hladké, že si toho člověk skoro nevšimne. To zní jako solidní pokrok.

Zajímavý je i váš postřeh o rekuperaci – že to konečně funguje přirozeně a neotravně, to považuju za zásadní. Přesně ten typ drobností, které dělají z hybridu buď příjemného společníka, nebo neustálý zdroj frustrace. A zmínka o Toyotě jako etalonu hybridů mi dává smysl – zkušenosti tam prostě jsou.

Co se týče 1,6 TGDi, tam s vámi bohužel musím souhlasit – o dlouhodobé spolehlivosti panuje spíš ticho než důvěra. A souhlasím i s tím, že čím víc systémů, tím víc věcí, které se můžou pokazit. Chápu tedy vaši skepsi, ale i tak je fajn číst, že vás Tucson HEV dokázal alespoň trochu přesvědčit.

Díky za parádní report a zamyšlení — je to velice přínosné čtení i pro ty z nás, kteří ještě pořád přemýšlí, kam dál směřovat.
Ještě přemýšlíte o nějakém dalším testu nebo už vás to táhne spíš zpět k „čisté mechanice“?
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11714
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: HYUNDAI TUCSON 1,6TGDi-HEV-4x2, Smart Navi, Teal

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Vyschnul nám zdroj testovacích aut - na celý víkend už auto neseženu.
Pokud se někomu z nás dostane něco do ruky, tak buď na pár hodin nebo v týdnu přes noc, a to se testovací mítink organizuje dost obtížně, když jsme prakticky z celé republiky...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5149
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: HYUNDAI TUCSON 1,6TGDi-HEV-4x2, Smart Navi, Teal

Příspěvek od petzl62 »

Ale byla to fajn doba, moc díky za to, že jsem u ní mohl být [-o< =D> =D>
CUPRA Formentor 1,5TSI, 110kW- 2023 matná petroleum
6,9l/100km
Aktuálně 54000 km
Olej: Ravenol 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11714
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: HYUNDAI TUCSON 1,6TGDi-HEV-4x2, Smart Navi, Teal

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Taky na to rád vzpomínám :wink: .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9262
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: HYUNDAI TUCSON 1,6TGDi-HEV-4x2, Smart Navi, Teal

Příspěvek od idam.i »

Páni,chýbajú mi vaše testy. :cry:
Snáď,že by Petzl niečo popísal. 8-[
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5149
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: HYUNDAI TUCSON 1,6TGDi-HEV-4x2, Smart Navi, Teal

Příspěvek od petzl62 »

No slíbím si, že něco zkusím... Ale... V tom případě by mohl i Štěpán a další přispět do vlákna. I když už s jinými vozy... :-# :-k
CUPRA Formentor 1,5TSI, 110kW- 2023 matná petroleum
6,9l/100km
Aktuálně 54000 km
Olej: Ravenol 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9262
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: HYUNDAI TUCSON 1,6TGDi-HEV-4x2, Smart Navi, Teal

Příspěvek od idam.i »

Som za.👍
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20475
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: HYUNDAI TUCSON 1,6TGDi-HEV-4x2, Smart Navi, Teal

Příspěvek od Axel.Foley »

idam: Taky by jsi mohl přispět s názorem :wink: ať už na Insi nebo Formentora 8)

Mr. :hyu: , petzl: Taky moc děkuji.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White
Odpovědět

Zpět na „Testy“