 : Děkuji za hezky sepsaný test.
 : Děkuji za hezky sepsaný test.Srandista: Děkuji za postřehy.
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
 : Děkuji za hezky sepsaný test.
 : Děkuji za hezky sepsaný test.

 samozrejme si vazim pracu Mr Hyundai (bude premenovany na Mr STelantis) ze to nafoti a popise
 samozrejme si vazim pracu Mr Hyundai (bude premenovany na Mr STelantis) ze to nafoti a popise  
 ! Mrzí mě, že se nedaří pořádat srazová setkání, kde jsme každý čekal a chtěl od auta něco jiného a mohly tak vznikat komplexnější texty... Díky Tvé zkušenosti s téměř týmiž auty (ten manuál bylo fyzicky určitě jiné auto, já měl půjčenou předváděčku přímo dealera, PHEV bylo naopak totéž auto) dávají tu možnost více pohledů. A to je super! Dovolím si reagovat a taky se na něco posléze zeptat
 ! Mrzí mě, že se nedaří pořádat srazová setkání, kde jsme každý čekal a chtěl od auta něco jiného a mohly tak vznikat komplexnější texty... Díky Tvé zkušenosti s téměř týmiž auty (ten manuál bylo fyzicky určitě jiné auto, já měl půjčenou předváděčku přímo dealera, PHEV bylo naopak totéž auto) dávají tu možnost více pohledů. A to je super! Dovolím si reagovat a taky se na něco posléze zeptat  .
 . . Podle všeho se k Astře PHEV dostanu ještě jednou, a to snad i na delší dobu a "bez dozoru", tak to prozkoumám - díky za tip.
 . Podle všeho se k Astře PHEV dostanu ještě jednou, a to snad i na delší dobu a "bez dozoru", tak to prozkoumám - díky za tip. .
 . vyřešil u nového Tucsonu NX4
 vyřešil u nového Tucsonu NX4 ](./images/smilies/eusa_wall.gif) 
  ](./images/smilies/eusa_wall.gif) 
  ](./images/smilies/eusa_wall.gif) (na což jsem tu taky už nadával...).
 (na což jsem tu taky už nadával...). . A je fuk zda to bylo v SantaFé, v MX-30 nebo teď v Astře, proto jsem se o něm nezmínil, což je chyba... Jenže já ve slunečních brýlích neřídím jen v noci, takže tuhle vychytávku úplně neocením.
 . A je fuk zda to bylo v SantaFé, v MX-30 nebo teď v Astře, proto jsem se o něm nezmínil, což je chyba... Jenže já ve slunečních brýlích neřídím jen v noci, takže tuhle vychytávku úplně neocením. .
 . . Jaké bylo obsazení vzadu při Tvé zkušební jízdě? Vyloženě mě zaujal Tvůj postřeh týkající se chování zadní nápravy na příčné nerovnosti
 . Jaké bylo obsazení vzadu při Tvé zkušební jízdě? Vyloženě mě zaujal Tvůj postřeh týkající se chování zadní nápravy na příčné nerovnosti  . Já totiž měl vzadu přes 150 kg. Pokud Ty jsi měl vzadu výrazně prázdněji, pak by to bylo o míře zatížení zadní nápravy.
 . Já totiž měl vzadu přes 150 kg. Pokud Ty jsi měl vzadu výrazně prázdněji, pak by to bylo o míře zatížení zadní nápravy. .
 . 
   
  
Myslel som to tak, ze ta 1.2T bola tiez v manuale a v Elegance vybave. Samozrejme male rozdiely vo vybave tam byt mohli, Opel predsa len umoznuje vacsiu individualizaciu akoMr. HYUNDAI píše: 23 čer 2022, 09:22 Ten manuál bylo fyzicky určitě jiné auto, já měl půjčenou předváděčku přímo dealera.
 , ale zaklad tam bol rovnaky.
, ale zaklad tam bol rovnaky.Jop, uz tomu tak asi bude, v mladosti som podrastol na ~190 cm, coz je ostatne dovod, preco si v drtivej vacsine aut C segmentu za seba nesadnem (este ze za sebou nesedavamMr. HYUNDAI píše: 23 čer 2022, 09:22 Podle toho, že si za sebe nesedneš tipuji, že jsi vyrostl víc než já, takže pozici za volantem a vůči řadící páce máš jinou než já.
 ).
 ).Rozhodne, oproti starej Corolle to je furt nebe a dudy. Za inych okolnosti bych si toho mozno ani nevsimol, ale skrz nejake problemy s rezervackami, co tam v ten den mali mi to nakoniec vyslo tak, ze v PHEV som siel zaroven s dcerkou, takze sedacku som musel prehadzovat.Mr. HYUNDAI píše: 23 čer 2022, 09:22 Ale zipové řešení je pořád tisíckrát lepší než oka na prasáka na volno.
Vzadu bola len dcerka, takze zatazenie zadnej napravy bolo minimalne (+- 25 kg, mala+sedacka), spolujazdec z autosalonu sedel vpredu. Plus este musim spomenut, speci som sa na to dopytaval toho borca zo salonu, auto malo obude priplatkove 18".Mr. HYUNDAI píše: 23 čer 2022, 09:22 A teď ta otázka. Jaké bylo obsazení vzadu při Tvé zkušební jízdě? Vyloženě mě zaujal Tvůj postřeh týkající se chování zadní nápravy na příčné nerovnosti
. Já totiž měl vzadu přes 150 kg. Pokud Ty jsi měl vzadu výrazně prázdněji, pak by to bylo o míře zatížení zadní nápravy.
Rado sa stalo, rad som svojou troskou prispel do mlynaMr. HYUNDAI píše: 23 čer 2022, 09:22 Každopádně, ještě jednou moc díky za Tvoje postřehy!!! Přesně o tomhle má fórum být.

 .
 . .
 . . To rozhodně ještě musím vyzkoušet (většinu času jezdím vzadu prázdný) a celkové hodnocení se možná otočí o 180 stupňů - moc díky za podnět!!!
 . To rozhodně ještě musím vyzkoušet (většinu času jezdím vzadu prázdný) a celkové hodnocení se možná otočí o 180 stupňů - moc díky za podnět!!! .
 . .
 . ).
 ). 
 ](./images/smilies/eusa_wall.gif)
 
  ). Ale ako som spominal, rovnaky ulet clovek dostane co sa PHEV tyka aj u Skody, Hyundaiu alebo Toyoty...
 ). Ale ako som spominal, rovnaky ulet clovek dostane co sa PHEV tyka aj u Skody, Hyundaiu alebo Toyoty... 
  ](./images/smilies/eusa_wall.gif) 
  
  
  
| Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz | 
| Partner: | Hyundaiklub.pl |