i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Jak jsme testovali Hyundai modely.

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
Odjinud
***
Příspěvky: 900
Registrován: 11 čer 2020, 15:30
Bydliště: Praha

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od Odjinud »

Kdyz uz jsme u tech aut, my jsme tam bydleli v zamecku tovarnika Janecka, zakladatele Jawy. Koupil tam panstvi, aby mel DREVO na AUTA :-) no jo, jina doba (zakladal zavod v Kvasinach, nasledne spadlo pod Skodu AZNP, ted VW).
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Reklama
 

Boryš
****
Příspěvky: 1088
Registrován: 30 bře 2019, 12:18

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od Boryš »

Hodnocení zkoušeného auta mě velice překvapilo. Mile. Ale již nepočítám s výměnou auta, nebude na to, i když tohle by se mi fest líbilo.

Ve Světě motorů testovali Tucsona MIld Hybrid 1,6 CRDI. Jim se to provedení podle popisu moc nelíbilo. Uváděli vyšší spotřebu než u "normálních" provedení a na závěr u té uvedli, že by příplatek za mild hybrid raději využili na jiné věci. Ale jinak Tucsona chválili. Jen ta elektrika jim tam neseděla.

Vypadá to, že se v :hyu: dost poučili. A nebo je benzín pro mild hybrid lepší než nafta.
Uživatelský avatar
Maras
*****
Příspěvky: 1693
Registrován: 09 srp 2020, 14:44

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od Maras »

:hyu: Konečně jsem se dostal k přečtení recenzí všech pánů testerů a děkuji moc za popis vašich zážitků.
To auto je zdá se skvělé. Velmi poutavě jste to napsali. Tak teď jen si přeji ať těch aut se znakem
:hyu: jezdí víc a víc.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Uživatelský avatar
WalterB
***
Příspěvky: 576
Registrován: 01 zář 2020, 12:45
Bydliště: Kutnohorsko

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od WalterB »

Chlapi, díky za skvělou recenzi!
Měl bych k tomu možná trochu okrajový dotaz, který se týká světel. Aktuálně mám objednánu 1,5 DPI ve Smartu, která by měla mít přední světla stejná, jako vámi testovaný N-Line. Jelikož jsem auto objednával v půlce září, kdy bylo ještě dlouho vidět, tak to byla jedna z mála věcí, kterou jsem si nemohl vyzkoušet, nicméně prodejce na ně pěl samou chválu. Jak se vám tedy ta Bi-LED světla jevila? V recenzi jsem našel např. tuto zmínku
petzl62 píše: 29 zář 2020, 02:26 ...Světla svítí parádně, jsou v nich už 3 ledky a statické přisvěcování do zatáček...
V některých jiných recenzích (např. video M. Karpata v Autožurnálu) však zrovna velké nadšení nebudila. Jsem tedy docela napnut, jaký výsledek mohu očekávat.
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5091
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od petzl62 »

Odpovím ti velmi rámcově.
Auto jsme testovali ve dne, prakticky v době oběda. Jenže díky počasí, to vlastně byl v oblasti lesa podvečer a chvílemi i večer. Mám na své i30 ledky a už bych se nikdy nevrátil ke klasickým světlům. Až na výjimky noc a déšť a ještě hůře noc, déšt a mlha. Mokrý černý asfalt, jak je známo pohlcuje světlo a to bílé(ledkové) obzvlášť, takže značnou dobu trvá, než si zvykneš, kde hledat světelný tok. Bohužel jej na cestě nenajdeš. Ale jen v tomhle počasí. Při zastávce v lese- fyziologická nutnost- jsem zkoušel led světla a za jízdy je zkoušel i na dálkové. Jednoznačně ty nové svítí mnohem líp, než ty moje. Samozřejmě koncern to není. Ale vůbec se není třeba obávat a už vůbec ne litovat. Svítí opravdu dobře a rozhodně líp, jak klasické halogeny. Jen tě poopravím, světla stejná určitě nejsou. Už kvůli světelnému podpisu. Denní světla v kombinaci se směrovými jsou řešeny u těchto modelů odlišně. Ale na faceliftu svítí za mne určitě líp, jak na předchozím typu.
Jen co mě opravdu zaráží, tak na Nline nejsou přední mlhovky. Opravdu nejsou a v žádné výbavě ](*,) ](*,) Což je za mne velká chyba, na kterou jsem v testu zapomněl upozornit #-o #-o . Asi tahle auta nemají jezdit v mlze, nebo hustém sněžení :!: :!: :shock: #-o :oops:
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,72 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,0l/100km
Aktuálně 30250 km
palivo: EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
WalterB
***
Příspěvky: 576
Registrován: 01 zář 2020, 12:45
Bydliště: Kutnohorsko

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od WalterB »

petzl62: díky za reakci. Trochu si mne tedy potěšil, trochu ale i překvapil. Že by na na N-Line byla jiná Bi-LED světla, než na Smart a Style výbavách v klasice, mne nenapadlo. Z obrázků a videí to na mne tak nepůsobí, minimálně to denní svícení se tváří stejně.
Je ale pravda, že u předFL modelů tam rozdíl mezi N/N-Line a klasikou (minimálně v designu) byl.
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Uživatelský avatar
WalterB
***
Příspěvky: 576
Registrován: 01 zář 2020, 12:45
Bydliště: Kutnohorsko

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od WalterB »

petzl62: ještě k těm mlhovkám v N-line: Asi je to hloupý dotaz, ale nejsou integrovány v hlavním světlometu? Já vím, bylo by to vysoko, účinnost by byla asi omezená, ale třeba u své staré Octy I to tak mám.
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11579
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Ani já si nemyslím, že by N Line používal jiné přední světlomety než auta od výbavy Smart nahoru :-k .
50091.jpg
50091.jpg (143.91 KiB) Zobrazeno 660 x
49252.jpg
49252.jpg (163.21 KiB) Zobrazeno 660 x
N Line v i30 mlhovky neměl před faceliftem a nemá je ani po faceliftu. Jak zmiňoval Axel, ani na ně není ovladač na páčce. Běžná provedení mají mlhovku v kapse v nárazníku, stejnou jako byla i před faceliftem :wink: . Na těchto fotkách je to pěkně vidět, že Smart má mlhovku dole v kapse a N Line nic...

Což nic nemění na tom, že full LED svítí skvěle! A vyloženě jsem kvetl, když jsem četl od nějakého pisálka názor, že oproti normálním halogenům to nebyl zásadní rozdíl. Měl jsem v garáži auto jak s halogeny, tak s full LED a když jsi ty auta postavil vedle sebe, tak to rozdíl byl zatraceně velký! Nepopírám, že halogeny svítily slušně, o parník líp než u druhé generace, ale full LED jsou prostě jinde. A po faceliftu jsou ještě o něco lepší =D> .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 8980
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od idam.i »

Majú aj MATRIX?
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11579
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Ne.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
WalterB
***
Příspěvky: 576
Registrován: 01 zář 2020, 12:45
Bydliště: Kutnohorsko

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od WalterB »

Mr. HYUNDAI: Díky, takže pro mne tedy dobrá zpráva, na LED se budu už jen těšit :)
idam.i: MATRIX: Kdepak, nic takového (i když tedy podle ceny BI-LED světlometu na i30 to vypadá, jako kdyby tam ten MATRIX skutečně byl :D)
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11579
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Je na co se těšit!!!
Když jsem začal v lednu uvažovat, že ženě ke kulatinám obměním auto, tak mě pak nadchla výbava All Inclusive právě proto, že to bylo auto na které byla zvyklá a přitom mělo full LED, protože jezdí za tmy docela hodně. To, že jsem nakonec od tohoto řešení ustoupil a šel cestou Tucsonu na tom záměru nic nezměnilo - Tucson má paket Tech - full LED a navigace :mrgreen: .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5091
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od petzl62 »

Díky za opravu, já měl klasiku facelift spojený jen s šipkami do objížďky #-o Tahle varianta mi unikla,asi díky tomu, že se mi nelíbí ta strašná maska :?
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,72 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,0l/100km
Aktuálně 30250 km
palivo: EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
WalterB
***
Příspěvky: 576
Registrován: 01 zář 2020, 12:45
Bydliště: Kutnohorsko

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od WalterB »

Ta maska u klasiky je zajímavá věc. Na prvních fotkách jsem byl poněkud "zaskočen", nicméně jak jsem ji pak vídal naživo, nějak se to ve mě nějak otočilo. Zvlášť v kombinaci s těmi LED světly, ztvárněním sekce u mlhovek a některými barvami karoserie to nakonec považuju za povedenou záležitost (ale možná jsem exot - mně se např. líbí i FL čtyřoká Octavia III). Jiná věc jsou ale ty otvory z praktického hlediska - tady budu muset mezi ní a chladič preventivně natáhnout nějaké králičí pletivo. Jsem zvědav, jestli to vůbec půjde.
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Uživatelský avatar
Minko
***
Příspěvky: 946
Registrován: 08 říj 2017, 14:57
Bydliště: okr. Dunajská Streda

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od Minko »

WalterB: skôr by som doporučoval sieťku z ťahokovu. Králičie pletivo má podľa mňa ešte stále dosť veľké oká. :)
Dacia Duster TCe 100 LPG Arizona Orange Journey + country pack 01/2024-
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
Odpovědět

Zpět na „Testy“