i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Jak jsme testovali Hyundai modely.

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
dibarbora
*****
Příspěvky: 2086
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od dibarbora »

Axel.Foley píše: 06 led 2021, 11:35 Nezapomeň, že záruka 7 let u Kie je limitována nájezdem max. 150000 km (zdroj: https://www.kia.com/cz/prodej/7-leta-zaruka/). U :hyu: je to sice oficiálně bez limitu, ale nevěřím, že by se při případné reklamaci nikdo nedíval na nájezd.
Presne tak, žiadna neobmedzená záruka nie je neobmedzená... okrem oficiálne priznaných opotrebovávaných komponentov v servisnej knižke je ešte neoficiálna tabuľka s km.... hlavne na podvozkové dielce, ale predpokladám, že na všetko je individuálny prístup.....
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Tommy.Koppy
**
Příspěvky: 159
Registrován: 21 dub 2009, 22:00
Bydliště: Brno

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od Tommy.Koppy »

Test i 30 kombi N Line 1,5 T-GDI vs. Ford Focus kombi 1.0 EcoBoost mHEV ST-Line: https://www.youtube.com/watch?v=vLmRqwGPxBA (lze zapnout CZ- titulky).
VW Golf VIII Variant 1.5 TSI 110kW 08/2021
i30 kombi FL 1.6 GDI červená Trikolor + Komfort 12/2016 - prodáno.
kolomaz
**
Příspěvky: 371
Registrován: 01 led 2021, 18:02

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od kolomaz »

tak a co je tedy lepší ? čekla jsem nějaké srovnání , ale asi jsem to prošvihl
Uživatelský avatar
Tommy.Koppy
**
Příspěvky: 159
Registrován: 21 dub 2009, 22:00
Bydliště: Brno

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od Tommy.Koppy »

U každého z testovaných aut jsou zmiňovány nějaké přednosti, ale taky tam není jásně rozhodnuto kdo je nebo není lepší. Asi záleží na prioritách.
V dalším srovnávacím testu co jsem našel, ale zvítězil Ford Focus i když celkové hodnocení může být ovlivněno cenou testovaného vozu na německém trhu: https://www.autozeitung.de/ford-focus-h ... 99393.html
VW Golf VIII Variant 1.5 TSI 110kW 08/2021
i30 kombi FL 1.6 GDI červená Trikolor + Komfort 12/2016 - prodáno.
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11579
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
orinoko
**
Příspěvky: 114
Registrován: 07 říj 2017, 13:02

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od orinoko »

Ahoj, k uvedenému motoru pár postřehů. Máme na něm najeto cca.1250 km od koupě. Můžu říct, že motor je příjemně pružný i z nižších otáček (jestli to dělá elektromotor, těžko říct, musel by mít stále přepnutý středový panel na zobrazení toků energie). Pro mě, jako obyčejného uživatele, co denně dojíždí 70 km do práce a zpět po dálnici, je to po dlouhý době motor, který mi vyhovuje. Není to jen kW, které jsou pod kapotou ale hlavně projevem toho motoru. Jediná má výtka je k vypínači asistenta v jízdních pruzích, který byl na předešlé i30 po levé straně (klasické tlačítko), je teď v podmenu středového informačního panelu a vypínání přes tlačítka na volantu. Jinak vůz a jízdní vlastnosti príma😊
Skoda Fabia 1.2 HTP 47 kW (2004-2017)
Hyundai i20 1.2 55 kW (2017-2018)
Hyundai i30 HB 1.0 T-Gdi 88 kW (2018-2020)
Skoda Kamiq 1.0 TSI 85kW (2020-2021)
Suzuki Vitara 1.4 BJ Hybrid 95kW (2021-2021)
Hyundai i30 HB 1.5 T-Gdi 117 kW 48V MH (2021-2024)
Uživatelský avatar
marian85
*
Příspěvky: 68
Registrován: 04 úno 2021, 19:26
Bydliště: Pardubický kraj

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od marian85 »

veľmi pekný test i30 Fastback 1,5T-GDi s iMT aj s meraním na brzde https://www.ta3.com/relacia/20775/treba ... yundai-i30
KIA CEED III(CD) Spin; 1.0T-GDI Smartstream 74kW
Palivo: EuroOil N95+VIF
Uživatelský avatar
gustavo
*
Příspěvky: 75
Registrován: 09 led 2012, 12:38
Bydliště: Plzeň - sever

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od gustavo »

orinoko píše: 24 bře 2021, 11:17 Jediná má výtka je k vypínači asistenta v jízdních pruzích, který byl na předešlé i30 po levé straně (klasické tlačítko), je teď v podmenu středového informačního panelu a vypínání přes tlačítka na volantu. Jinak vůz a jízdní vlastnosti príma😊
Ahoj, mám FB Smart 2021 a vypínání asistenta LKA mám tlačítkem vpravo na volantu ... navíc si v menu jde vybrat jaký typ asistenta to bude.
Hyundai i30 FB 1,5 T-GDi 02/22
Hyundai i30 1,4, 01/14 - 02/22
Hyundai Accent MCT 1,5 CRDi Elegance, 12/08 Wine Red RIP 06/17 .... 287.000 km
Odpovědět

Zpět na „Testy“