i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Jak jsme testovali Hyundai modely.

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
Odjinud
**
Příspěvky: 223
Registrován: 11 čer 2020, 15:30

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od Odjinud » 29 zář 2020, 22:32

Kdyz uz jsme u tech aut, my jsme tam bydleli v zamecku tovarnika Janecka, zakladatele Jawy. Koupil tam panstvi, aby mel DREVO na AUTA :-) no jo, jina doba (zakladal zavod v Kvasinach, nasledne spadlo pod Skodu AZNP, ted VW).

Reklama
 

Uživatelský avatar
Boryš
**
Příspěvky: 351
Registrován: 30 bře 2019, 13:18

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od Boryš » 29 zář 2020, 22:42

Hodnocení zkoušeného auta mě velice překvapilo. Mile. Ale již nepočítám s výměnou auta, nebude na to, i když tohle by se mi fest líbilo.

Ve Světě motorů testovali Tucsona MIld Hybrid 1,6 CRDI. Jim se to provedení podle popisu moc nelíbilo. Uváděli vyšší spotřebu než u "normálních" provedení a na závěr u té uvedli, že by příplatek za mild hybrid raději využili na jiné věci. Ale jinak Tucsona chválili. Jen ta elektrika jim tam neseděla.

Vypadá to, že se v :hyu: dost poučili. A nebo je benzín pro mild hybrid lepší než nafta.
Hyundai I30 1.6MPI 88 kW kombi New ambassador Sand white vyr.1/2017

Uživatelský avatar
Maras
**
Příspěvky: 107
Registrován: 09 srp 2020, 14:44

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od Maras » 29 zář 2020, 22:57

:hyu: Konečně jsem se dostal k přečtení recenzí všech pánů testerů a děkuji moc za popis vašich zážitků.
To auto je zdá se skvělé. Velmi poutavě jste to napsali. Tak teď jen si přeji ať těch aut se znakem
:hyu: jezdí víc a víc.
Hyundai i30 HB 1.5DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...

WalterB
*
Příspěvky: 55
Registrován: 01 zář 2020, 12:45

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od WalterB » 30 zář 2020, 00:54

Chlapi, díky za skvělou recenzi!
Měl bych k tomu možná trochu okrajový dotaz, který se týká světel. Aktuálně mám objednánu 1,5 DPI ve Smartu, která by měla mít přední světla stejná, jako vámi testovaný N-Line. Jelikož jsem auto objednával v půlce září, kdy bylo ještě dlouho vidět, tak to byla jedna z mála věcí, kterou jsem si nemohl vyzkoušet, nicméně prodejce na ně pěl samou chválu. Jak se vám tedy ta Bi-LED světla jevila? V recenzi jsem našel např. tuto zmínku
petzl62 píše:
29 zář 2020, 02:26
...Světla svítí parádně, jsou v nich už 3 ledky a statické přisvěcování do zatáček...
V některých jiných recenzích (např. video M. Karpata v Autožurnálu) však zrovna velké nadšení nebudila. Jsem tedy docela napnut, jaký výsledek mohu očekávat.
bude: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart (11/2020)
je: KIA Ceed I a II 1.4i CVVT (2012-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (2004-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011

Uživatelský avatar
petzl62
******
Příspěvky: 3354
Registrován: 03 pro 2011, 18:09
Bydliště: Opava

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od petzl62 » 30 zář 2020, 22:19

Odpovím ti velmi rámcově.
Auto jsme testovali ve dne, prakticky v době oběda. Jenže díky počasí, to vlastně byl v oblasti lesa podvečer a chvílemi i večer. Mám na své i30 ledky a už bych se nikdy nevrátil ke klasickým světlům. Až na výjimky noc a déšť a ještě hůře noc, déšt a mlha. Mokrý černý asfalt, jak je známo pohlcuje světlo a to bílé(ledkové) obzvlášť, takže značnou dobu trvá, než si zvykneš, kde hledat světelný tok. Bohužel jej na cestě nenajdeš. Ale jen v tomhle počasí. Při zastávce v lese- fyziologická nutnost- jsem zkoušel led světla a za jízdy je zkoušel i na dálkové. Jednoznačně ty nové svítí mnohem líp, než ty moje. Samozřejmě koncern to není. Ale vůbec se není třeba obávat a už vůbec ne litovat. Svítí opravdu dobře a rozhodně líp, jak klasické halogeny. Jen tě poopravím, světla stejná určitě nejsou. Už kvůli světelnému podpisu. Denní světla v kombinaci se směrovými jsou řešeny u těchto modelů odlišně. Ale na faceliftu svítí za mne určitě líp, jak na předchozím typu.
Jen co mě opravdu zaráží, tak na Nline nejsou přední mlhovky. Opravdu nejsou a v žádné výbavě ](*,) ](*,) Což je za mne velká chyba, na kterou jsem v testu zapomněl upozornit #-o #-o . Asi tahle auta nemají jezdit v mlze, nebo hustém sněžení :!: :!: :shock: #-o :oops:
Hyundai i30 PDe 1,4TGDi 103kW 7°DCT Style-paket Ultimate
----------------------------------
Dlouhodobá spotřeba od 8/2017 - 6,78l/100km
Aktuálně 128000 km
Verva 100+VIF
MILLERS OILS NANODRIVE EE LONGLIFE ECO 5W-30,TEC 2000 oil booster

WalterB
*
Příspěvky: 55
Registrován: 01 zář 2020, 12:45

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od WalterB » 01 říj 2020, 09:00

petzl62: díky za reakci. Trochu si mne tedy potěšil, trochu ale i překvapil. Že by na na N-Line byla jiná Bi-LED světla, než na Smart a Style výbavách v klasice, mne nenapadlo. Z obrázků a videí to na mne tak nepůsobí, minimálně to denní svícení se tváří stejně.
Je ale pravda, že u předFL modelů tam rozdíl mezi N/N-Line a klasikou (minimálně v designu) byl.
bude: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart (11/2020)
je: KIA Ceed I a II 1.4i CVVT (2012-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (2004-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011

WalterB
*
Příspěvky: 55
Registrován: 01 zář 2020, 12:45

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od WalterB » 01 říj 2020, 09:07

petzl62: ještě k těm mlhovkám v N-line: Asi je to hloupý dotaz, ale nejsou integrovány v hlavním světlometu? Já vím, bylo by to vysoko, účinnost by byla asi omezená, ale třeba u své staré Octy I to tak mám.
bude: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart (11/2020)
je: KIA Ceed I a II 1.4i CVVT (2012-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (2004-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011

Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 9245
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň
Kontaktovat uživatele:

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od Mr. HYUNDAI » 01 říj 2020, 09:25

Ani já si nemyslím, že by N Line používal jiné přední světlomety než auta od výbavy Smart nahoru :-k .
50091.jpg
50091.jpg (143.91 KiB) Zobrazeno 158 x
49252.jpg
49252.jpg (163.21 KiB) Zobrazeno 158 x
N Line v i30 mlhovky neměl před faceliftem a nemá je ani po faceliftu. Jak zmiňoval Axel, ani na ně není ovladač na páčce. Běžná provedení mají mlhovku v kapse v nárazníku, stejnou jako byla i před faceliftem :wink: . Na těchto fotkách je to pěkně vidět, že Smart má mlhovku dole v kapse a N Line nic...

Což nic nemění na tom, že full LED svítí skvěle! A vyloženě jsem kvetl, když jsem četl od nějakého pisálka názor, že oproti normálním halogenům to nebyl zásadní rozdíl. Měl jsem v garáži auto jak s halogeny, tak s full LED a když jsi ty auta postavil vedle sebe, tak to rozdíl byl zatraceně velký! Nepopírám, že halogeny svítily slušně, o parník líp než u druhé generace, ale full LED jsou prostě jinde. A po faceliftu jsou ještě o něco lepší =D> .
i30 FB PDe 1,4 T-GDi DCT N-line Ultimate/Tucson TLe 1,6 CRDi DCT Adventure Tech

PDe kombi 1,4 T-GDi DCT go!
PDe HB 1,0 T-GDi Symbol+
GDH kombi 1,6 GDi GO!
ELH 1,7CRDi TK+
FDH 1,6CVVT TK
NF 2,4CVVT Dynamic
aj.

Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 6910
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od idam.i » 01 říj 2020, 09:27

Majú aj MATRIX?
Hyundai Elantra 1,6 D-CVVT, Style , Sparkling metal (2017-)
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Style , Blue spirit (IX.2011-I.2017]
Ford Cmax 1,6 ti-vct
Ford Mondeo 1,8i
Mazda 626 2,5 V6
Renault 21 2,2i Nevada
Citroen BX 1,6i

Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 9245
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň
Kontaktovat uživatele:

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od Mr. HYUNDAI » 01 říj 2020, 09:38

Ne.
i30 FB PDe 1,4 T-GDi DCT N-line Ultimate/Tucson TLe 1,6 CRDi DCT Adventure Tech

PDe kombi 1,4 T-GDi DCT go!
PDe HB 1,0 T-GDi Symbol+
GDH kombi 1,6 GDi GO!
ELH 1,7CRDi TK+
FDH 1,6CVVT TK
NF 2,4CVVT Dynamic
aj.

WalterB
*
Příspěvky: 55
Registrován: 01 zář 2020, 12:45

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od WalterB » 01 říj 2020, 09:45

Mr. HYUNDAI: Díky, takže pro mne tedy dobrá zpráva, na LED se budu už jen těšit :)
idam.i: MATRIX: Kdepak, nic takového (i když tedy podle ceny BI-LED světlometu na i30 to vypadá, jako kdyby tam ten MATRIX skutečně byl :D)
bude: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart (11/2020)
je: KIA Ceed I a II 1.4i CVVT (2012-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (2004-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011

Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 9245
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň
Kontaktovat uživatele:

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od Mr. HYUNDAI » 01 říj 2020, 09:51

Je na co se těšit!!!
Když jsem začal v lednu uvažovat, že ženě ke kulatinám obměním auto, tak mě pak nadchla výbava All Inclusive právě proto, že to bylo auto na které byla zvyklá a přitom mělo full LED, protože jezdí za tmy docela hodně. To, že jsem nakonec od tohoto řešení ustoupil a šel cestou Tucsonu na tom záměru nic nezměnilo - Tucson má paket Tech - full LED a navigace :mrgreen: .
i30 FB PDe 1,4 T-GDi DCT N-line Ultimate/Tucson TLe 1,6 CRDi DCT Adventure Tech

PDe kombi 1,4 T-GDi DCT go!
PDe HB 1,0 T-GDi Symbol+
GDH kombi 1,6 GDi GO!
ELH 1,7CRDi TK+
FDH 1,6CVVT TK
NF 2,4CVVT Dynamic
aj.

Uživatelský avatar
petzl62
******
Příspěvky: 3354
Registrován: 03 pro 2011, 18:09
Bydliště: Opava

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od petzl62 » 01 říj 2020, 21:21

Díky za opravu, já měl klasiku facelift spojený jen s šipkami do objížďky #-o Tahle varianta mi unikla,asi díky tomu, že se mi nelíbí ta strašná maska :?
Hyundai i30 PDe 1,4TGDi 103kW 7°DCT Style-paket Ultimate
----------------------------------
Dlouhodobá spotřeba od 8/2017 - 6,78l/100km
Aktuálně 128000 km
Verva 100+VIF
MILLERS OILS NANODRIVE EE LONGLIFE ECO 5W-30,TEC 2000 oil booster

WalterB
*
Příspěvky: 55
Registrován: 01 zář 2020, 12:45

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od WalterB » 02 říj 2020, 08:33

Ta maska u klasiky je zajímavá věc. Na prvních fotkách jsem byl poněkud "zaskočen", nicméně jak jsem ji pak vídal naživo, nějak se to ve mě nějak otočilo. Zvlášť v kombinaci s těmi LED světly, ztvárněním sekce u mlhovek a některými barvami karoserie to nakonec považuju za povedenou záležitost (ale možná jsem exot - mně se např. líbí i FL čtyřoká Octavia III). Jiná věc jsou ale ty otvory z praktického hlediska - tady budu muset mezi ní a chladič preventivně natáhnout nějaké králičí pletivo. Jsem zvědav, jestli to vůbec půjde.
bude: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart (11/2020)
je: KIA Ceed I a II 1.4i CVVT (2012-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (2004-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011

Uživatelský avatar
Minko
**
Příspěvky: 244
Registrován: 08 říj 2017, 14:57
Bydliště: okr. Dunajská Streda

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od Minko » 02 říj 2020, 08:38

WalterB: skôr by som doporučoval sieťku z ťahokovu. Králičie pletivo má podľa mňa ešte stále dosť veľké oká. :)
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
Škoda Fabia 1.4 MPi 44 kw, classic, 2003, strieborná metalíza, od 7/2019
ex Kia cee´d_SW 1.6 CRDi 85 kw, EX, 2007, gray metallic, 02/2015 - 08/2017

Odpovědět

Zpět na „Testy“