Draha rada nad zlato pri kupe TUCSON

Hyundai Tucson 1. generace 2004 - 2010 (JM) - nástupcem byla ix35 v letech 2010 - 2015.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Drahá rada nad zlato pri kúpe TUCSON

Příspěvek od Saimon » 26 čer 2011, 17:26

Já to mám :)

Obrázek
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW

Reklama
 

5ko
*
Příspěvky: 10
Registrován: 24 čer 2011, 15:29

Re: Drahá rada nad zlato pri kúpe TUCSON

Příspěvek od 5ko » 26 čer 2011, 21:09

je sakra tazke najst na predaj 104kW tucson co ma tlacitko ESP asi 1:20 ale ze maju esp pisu skoro vsetci

Uživatelský avatar
rudykovanda
*
Příspěvky: 17
Registrován: 03 kvě 2011, 14:08
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Drahá rada nad zlato pri kúpe TUCSON

Příspěvek od rudykovanda » 27 čer 2011, 15:00

co jsem četl, tak TCS je vylepšené ESP, takže buď je tam tlačítko TCS off a nebo ESP off, obojí by nějak ztrácelo smysl. Alespoň tak si to myslím
Hyundai Tucson 2.0 CRDi, 103kW, 4x4, 2007
Hyundai i20 1.25 57kW, 2010

5ko
*
Příspěvky: 10
Registrován: 24 čer 2011, 15:29

Re: Drahá rada nad zlato pri kúpe TUCSON

Příspěvek od 5ko » 27 čer 2011, 15:24

a ty mas tcs? ja viem tak ze tcs je iba trakcny system. ked mat tlacidlo tcs este sa ti nestalo zeby si sa dostal do situacie zeby sa ti zaplo esp? pri prudkom zaboceni na mokrej ceste?

Uživatelský avatar
rudykovanda
*
Příspěvky: 17
Registrován: 03 kvě 2011, 14:08
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Drahá rada nad zlato pri kúpe TUCSON

Příspěvek od rudykovanda » 28 čer 2011, 17:33

Ano, mám TCS. Podle toho co jsem četl, tak je to fakt vylepšené ESP. Jednou mě to vytáhlo na ledu ze smyku, najel jsem na čistý led, cítil jsem jak auto jde do hodin, a najednou se TCS rozblikalo, brzdy brzdily a jel jsem zase rovně, ufff :) Vypnout to má naopak smysl když se rozjíždíš na ledu/sněhu atd, pak to různě prokluzuje a auto se nechce rozjet. Proto tam je tlačítko na vypnutí TCS (resp ESP podle výbavy) a zapnutí 4x4. Více http://en.wikipedia.org/wiki/Electronic ... ty_control
Hyundai Tucson 2.0 CRDi, 103kW, 4x4, 2007
Hyundai i20 1.25 57kW, 2010

5ko
*
Příspěvky: 10
Registrován: 24 čer 2011, 15:29

Re: Drahá rada nad zlato pri kúpe TUCSON

Příspěvek od 5ko » 29 čer 2011, 07:48

som si stiahol servisnu prirucku, skus pozriet ci mas takyto esp control module alebo vertical resistor, popripade aj odfot :)
Přílohy
esp.jpg
esp.jpg (75.11 KiB) Zobrazeno 4552 x

Uživatelský avatar
Melda
**
Příspěvky: 179
Registrován: 21 pro 2006, 20:54
Bydliště: Na severu

Re: Drahá rada nad zlato pri kúpe TUCSON

Příspěvek od Melda » 29 čer 2011, 18:45

Jestli je TCS TSC, tak to vylepšené ESP není. http://forum.skodahome.cz/topic/102392- ... -hba-a-dsr

5ko
*
Příspěvky: 10
Registrován: 24 čer 2011, 15:29

Re: Drahá rada nad zlato pri kúpe TUCSON

Příspěvek od 5ko » 30 čer 2011, 21:01

no tak som bol dnes vyskusat jeden tucson, a esp to urcite ma pretoze som sa vysantil po mokrej luke a auticko islo tam kde som xcel aby islo a tcs blikalo a blikalo. takze to TCS je vlastne balik trakcnych systemov.
inac auto sa mi pacilo velmi, velmi prakticke auto, svizne. no malo jednu chybu, robi to este niekomu, ze ked zoslapnete spojku na podlahu tak nou klepe? vybruje, trase sa. znamy mi povedal ze to je uvolneny zotrvacnik a ze oprava tak 700evri, ta som xcel znizit cenu ale nedohodli sme sa a vykluly sa z nich strasny spekulanti tak som radsej odisiel a hladam dalej.

Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Drahá rada nad zlato pri kúpe TUCSON

Příspěvek od Saimon » 02 črc 2011, 10:00

Mně to taky klepe (pulzuje) lehce do nohy, jakmile trochu šlápnu neboli se dotknu spojkového pedálu už co jsem Tucsona koupil ale už jsem si na to zvykl. Taky mně to zajímá co to je nebo žeby to mnělo dělat pořád?
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW

Uživatelský avatar
vlado1979
****
Příspěvky: 1114
Registrován: 19 črc 2008, 10:19
Bydliště: Malinovo
Kontaktovat uživatele:

Re: Drahá rada nad zlato pri kúpe TUCSON

Příspěvek od vlado1979 » 02 črc 2011, 10:47

Zotrvačník je sviňa a väčšinou treba meniť aj spojku. 1000 eur :roll:

5ko, vibrovať nie je vybrané slovo. Tým pádom I anie Y...
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)

petkep
*
Příspěvky: 21
Registrován: 09 črc 2011, 09:51

Re: Drahá rada nad zlato pri kúpe TUCSON

Příspěvek od petkep » 10 črc 2011, 10:09

Jak se prosím dá zjistit výbava vozu podle VIN čísla. U Peugeotu je na internetu "servisní manuál", který mi vypíše vše, co je a má být v daném autě. Existuje něco podobného i u Hyundai.
Díky
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT 4x4, 103 kW, ELEGANCE - černá
i 40 1.7 CRDi 85 kW LIMITED+Exclusive - černá - prodáno
I40 1.7 CRDI 104 kW Success - Phantom black

majfi
*
Příspěvky: 12
Registrován: 27 čer 2011, 07:51

Re: Drahá rada nad zlato pri kúpe TUCSON

Příspěvek od majfi » 19 črc 2011, 07:17

Stahni si " microcat hyundai " podle VIN-ka ti vyjede konkretni vuz, v jake vybave, kdy a kde byl prodan (teda spon u me to sedelo presne) vcetne nahradnich dilu evidovanych pod presnym obj. cislem servisniho katalogu

martinez
Příspěvky: 1
Registrován: 01 bře 2012, 08:34

Re: Drahá rada nad zlato pri kúpe TUCSON

Příspěvek od martinez » 01 bře 2012, 08:54

Idem kupovat druhe auto a rozhodol som ze to uz bude male SUV (vyuzijem na rybach a pri cestach na lyzovacky). Povodne som bol rozhodnuty pre Duster ale teraz som objavil ze Tucsony sa daju zohnat za pomerne dobru cenu s malo najazdenymi km. Precital som si forum a chcel by som sa spytat ci je aj u aut vyrobenych okolo roku 2009 2010 sa vyskytuju problemy co som si tu vsimol t.j.
Vysoka spotreba (bral by som asi ten diesel 103 KW)
Odchadzajuca spojka po 100 000 km
Hrdza podvozku
Odchazajuce tlmice
Rychle opotrebovanie brzd

Pripadne ci nemate nahodou evidovane naklady za servis

V prospech tucsonu naharava vybava a komfort na ceste a pre Duster fakt ze bude asi lepsi v terenne, nizsia spotreba, a 5 rocna zaruka.

FORD
**
Příspěvky: 388
Registrován: 09 čer 2011, 18:11
Bydliště: Ostrava

Re: Drahá rada nad zlato pri kúpe TUCSON

Příspěvek od FORD » 03 bře 2012, 18:52

To Martinez.
I Mercedes benz za meloun se může pokazit,tak jako kterékoliv auto,jsou to jen stroje...
Pokud máš dost penez na nové a plánuješ ho za 5 let prodat,šel bych asi do nového Dusteru ale do staršího asi ne.
Duster je levný v základu ale s nějakou výbavou,dieslem a 4x4 je už docela drahý oproti kvalitě a konkurenci...
Je to ale i o pocitu,projed se v 2-3 Dusterech a v 2-3 Tucsonech a porovnej,auto tě musí samo chytit...
Duster i Tucson jsou v terénu na podobné ůrovni,spotřeba je v Dusteru o něco málo nižší cca 7-7.5L nafty,je to dáno váhovým rozdílem a trochu lepší aerodynamikou...
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.

correll
Příspěvky: 4
Registrován: 24 črc 2012, 10:09

Tucson 2.7 V6 automat

Příspěvek od correll » 24 črc 2012, 10:15

ahoj všem - mám možnost koupit si Tucsona r.v. 2005 v automatu obsah 2.7 V6 s předěláním na plyn značky Zavoli (It). S autem jsem se byl projet - první dojem dobrý. Ale myslel jsem si že ten motor na volnoběh bude více tichý. Slyšel jsem tam takové podivné "chrastění". Je to tak u každé V6 co máte? Má být přes rozvodový řemen kryt? Nějaké nebezpečí co bych měl před případnou koupí zkontrolovat?

Děkuji za jakékoliv informace, návrhy. ;)

Odpovědět

Zpět na „Tucson I“