Motor benzin / CVVT TUCSON

Hyundai Tucson 1. generace 2004 - 2010 (JM) - nástupcem byla ix35 v letech 2010 - 2015.

Moderátor: Moderátoři

hozzzi
*
Příspěvky: 24
Registrován: 06 bře 2011, 12:55

Motor benzin / CVVT TUCSON

Příspěvek od hozzzi » 19 bře 2011, 20:45

Jaké máte zkušenosti s motorem 2.0? diky moc...

Reklama
 

ZBYWA
*
Příspěvky: 18
Registrován: 05 bře 2008, 17:15

Re: Tucson Benzínový motor - zkušenosti.

Příspěvek od ZBYWA » 27 bře 2011, 22:12

Ahoj Moje zkušenosti s 2.0 VTC. Až na spotřebu 10-11 litru na 100 Km. A je jedno jestli jedeš město nebo po dálnici ,ani jedno mu nesvědčí .Dá se sice jet pod 9 litrů ale to pak nesmíš jet rychleji jak 90 Km.Jinak co se týče poruch tak OK. Chvála bohu a at to tak zůstane co jak nejdéle . Co se týče pohodlí cestování tak u mě 100% :hyu: :-k

Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Tucson Benzínový motor - zkušenosti.

Příspěvek od Hardcam » 27 bře 2011, 22:20

To ti prijde na dvoulitr SUV, ktery s sebou tahne 4x4 hodne? Nemluve o sirce pneu, odporu karoserie.
Neuveritelny...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT

ZBYWA
*
Příspěvky: 18
Registrován: 05 bře 2008, 17:15

Re: Tucson Benzínový motor - zkušenosti.

Příspěvek od ZBYWA » 27 bře 2011, 22:48

Ahoj .napsal jsem jen moje zkušenosti, nikde si nestěžují tak nerozumím tomu slovu NEUVĚŽITELNÉ

Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Tucson Benzínový motor - zkušenosti.

Příspěvek od Hardcam » 27 bře 2011, 23:16

"az na spotrebu" znaci, ze se spotrebou asi moc spokojeny nejsi. Mam ten samy motor co ty v nizsi a pravdepodobne i mensi i30, netaham s sebou 4x4 a hned je to znat...za komfort se proste plati.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT

Uživatelský avatar
GiorgioPO
*
Příspěvky: 45
Registrován: 10 úno 2012, 19:23
Bydliště: Záborské (SK, Prešov)

Re: Motor benzin / CVVT TUCSON

Příspěvek od GiorgioPO » 10 úno 2012, 19:56

hozzzi píše:Jaké máte zkušenosti s motorem 2.0? diky moc...
Zaujimalo by ma, ako jazdit co najsetrnejsie. Chcem Tucsona, no desi ma spotreba benzinu.
Kolko ma realne v meste, ci pri 50km/h?
97-00 Favorit 135L, 01-12 Citroen Berlingo 2.0 HDi, 12-XX Hyundai Tucson 2.0i 4WD

YohanN
*
Příspěvky: 17
Registrován: 22 kvě 2011, 20:22

Re: Motor benzin / CVVT TUCSON

Příspěvek od YohanN » 11 úno 2012, 12:26

Kolik žere při 50 km/h nevím, ale co vím jistě, že hodně žere na krátký trasy, tedy při studeným motoru. Nejmíň co mi kdy PP ukázal bylo při pokusu o ultra úspornou jízdu - z kopce na neutrál, max 85 km/h, bez předjíždění, prostě otřes. No a dalo to na 150 km trase 7.8 l/100 km. Ale ve skutečnosti se to nedá, při normální jízdě tak 8.5 - 8.8. A když pak přes týden rozvážím děti do kroužků po městě, což je studený - 2 km tam, 2 zpět. Pak za dvě hodiny zase se studeným to samý a pak večer ještě 5 km do fitka a za další dvě hodiny zpátky. Tak to bere kolem 13. Takhle ale provozovat CRDI, myslím, že by za dva roky bylo po něm.

Uživatelský avatar
GiorgioPO
*
Příspěvky: 45
Registrován: 10 úno 2012, 19:23
Bydliště: Záborské (SK, Prešov)

Re: Motor benzin / CVVT TUCSON

Příspěvek od GiorgioPO » 14 úno 2012, 20:42

Tak dnes som Tucsona (uz v mojom vlastnictve) vyskúšal na trase Nitra-Veľký Krtíš-Lučenec-Košice-Prešov. Išiel som spočiatku celkom svižne, aj keď som nepoznal cestu. Mimo dedin mi tachometer ukazoval 90-100 a v dedinach 50-55. Nešalel som, ako iní 120 a viac na obyčajnej ceste. Aj som si pošiel za kamiónom. Jednoducho som neriskoval, ved mam nove auto :D/ . Ešte si zvyknut na citlivost pedalov, či na šírku auta. Občas som mal pocit, že ma lízne auto oproti, či ja beriem zvodidla.

Doplnok z 15.02. Rano, start nastudeno, 10,8 km do prace, priemerna 10,6 l/100 km
Pri starte to bolo cez 20, tusim prve cislo, co som si vsimol bolo okolo cca 25 l/100 km
97-00 Favorit 135L, 01-12 Citroen Berlingo 2.0 HDi, 12-XX Hyundai Tucson 2.0i 4WD

YohanN
*
Příspěvky: 17
Registrován: 22 kvě 2011, 20:22

Re: Motor benzin / CVVT TUCSON

Příspěvek od YohanN » 15 úno 2012, 21:24

No, spotřeba je jedna věc. To, že jsem na škrtnutí nastartoval potom, co auto stálo dva dny venku na mraze při -24 stupních, to je zase věc druhá. Zatímco dva kolegové s nafťáky neodjeli do práce, ačkoliv tankujou výhradně "značkovou" naftu a lejou tam různý aditiva....

Uživatelský avatar
GiorgioPO
*
Příspěvky: 45
Registrován: 10 úno 2012, 19:23
Bydliště: Záborské (SK, Prešov)

Re: Motor benzin / CVVT TUCSON

Příspěvek od GiorgioPO » 01 bře 2012, 20:05

Zdravím, a hneď na začiatok musím povedať, že buď mám vadné auto, alebo som vadný ja :-D.
Do dnešného obeda mi spotreba behala kade tade. Prvé tankovanie ma vyšla spotreba tak na skoro 10 litrov (priemerná). Hovorím si, zaúčam sa, ešte nezvyk na pedál, zvyknúť na benzín...
Druhé plné tankovanie (dnes na obed koniec) Aj s ekonomickou jazdou po diaľnici - tak okolo 100, využitý každý briežok... 8,6 (reálna po rozčítaní paliva a km: bajočko pod 9)
No a išiel som dnes späť. Trasa Ružomberok-Ľubochňa-dolina (tu som použil aj 4x4, hrozná cesta 10 km tam a 10 späť tak zväčša na trojke) a následne Prešov zo zachádzaním do troch dedín, všade stop/štart a na diaľnici som sa nazlostil, že vyskúšam 120-130 a čudujem sa. Priemerná spotreba je 7,5 l/100 km. :shock:
To auto má pri 130 takú istú spotrebu ako pri 90. Som blbý, alebo mám dačo blbé v aute?
Normálne nechápem. Vie mi to niekto vysvetliť? :-k
97-00 Favorit 135L, 01-12 Citroen Berlingo 2.0 HDi, 12-XX Hyundai Tucson 2.0i 4WD

Mike Tucson
Příspěvky: 2
Registrován: 14 led 2016, 10:07

Tucson 2.7 V6 2007 nestartuje

Příspěvek od Mike Tucson » 14 led 2016, 10:18

Ahoj, máme problém s Tucsonem 2.7 V6 r.v.2007 se startováním, začalo to občas, většinou když auto stálo dva dny, tak první otočení klíčem jen točilo a nechytlo, druhý start chytlo okamžitě, bez problému, potom startovalo normálně. Jenže teď už nechytne vůbec. Po nečtení diagno, bylo zjištěno že údajně nekomunikuje řídící jednotka vozidla (bohužel jsem u toho nebyl, navíc to byl nějaký mekánik ze stodoly na kraji vesnice, tak otázka jak moc důvěryhodné to může být). Nesetkal se někdo s podobným problémem? Děkuji za každou radu.

Tadeáš
Příspěvky: 2
Registrován: 15 srp 2016, 11:10

Tuscon 2006, 2.0 CVVT

Příspěvek od Tadeáš » 15 srp 2016, 11:17

Ahoj, jsem tu nový a hledáním jsem nenašel, co bych potřeboval vědět. Tak se musím zeptat takto...

Mám Tuscona a nestartuje. Svítí pečené kuře, startér normálně točí, ale nechytá to - ani neškytne. Co jsem se dočetl, tak to může být imobilizér, ale ten při otočením klíčku v zapalování normálně problikne, takže bude asi ok. Druhá možnost je ERG ventil. Ale ten se tu řešil jen u dieselu. Nejsem žádný znalec, takže ani nevím, jestli ten ventil je v benzinovém motoru. Diagnostiku nemám a bydlím cca 15 km od J. Hradce, takže dostupnost do servisů špatná. Zvažuji odtah, ale pravděpodobně odtahovkou. Tuscon má permanentní AWD a neměl by se tahat na laně ne? Tím si ale nejsem jistej.
Budu vděčný za každé rady a pokud by tu náhodou někdo znal někoho s diagnostikou z okolí JH, tak by to bylo super.

Díky.

Uživatelský avatar
Richard555
*****
Příspěvky: 2428
Registrován: 03 bře 2010, 19:08
Bydliště: Praha

Re: Tuscon 2006, 2.0 CVVT

Příspěvek od Richard555 » 15 srp 2016, 12:25

Myslím, že by ti pro začátek postačovala nějaká diagnostika za pár kaček s ELM327, a do mobilu dát Torque a když ti svítí gril. kuře měla by se závada objevit. Dle mě a příznaků to nejspíš bude nějaké čidlo, nejspíš na klice. Ř.j pak neví, že se motor točí a prostě jiskru nedá.
Zatoč párkrát s motorem a pak vyndej svíčky a mrkni se dírou po svíčce jestli je uvniř mokro od benzínu, pokud je na pístu nějaké vybrání není chyba, když tam uvidíš "hladinku".... Pokud je ve válcích mokro asi ti to nepálí, tedy platí to co jsem napsal výše.

pokud je ve válcích sucho a po benzínu ani památky, zkus motor nahodit na startovací sprej (koupíš na pumpě) pokud ti na spej chytne a samo zas chcípne, můžeš vyloučit zapalování a i ty čidla, jiskra tam je, není benzín.... přejít tedy na benzínové čerpadlo a filtr....

S tím taháním máš v chytré knížce napsáno, jak můžeš auto tahat, mám pocit, že kdybys vlezl pod auto a vzadu u diferenciálu rozpojil ten konektor co vede do el.magnetický spojky (co připojuje zadek) tak ta spojka nesepne a tudíž ani zadek nebude připojován a můžeš táhnout auto. Ale toto je má doměnka, řídil bych se tím co je uvedené v příručce....
IX55 3,0 CRDI automat 4x4 , Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005, YAMAHA 125 Majesty 2005 , bejvávalo: Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG, Škoda Felicia Kombi 1,3MPI, Pontiac Le Mans, Mistubishi Space Wagon, Škoda Favorit 136, Moskvič 2140, Moskvič 403, skůtr ČZ 175

jaroslav5
**
Příspěvky: 345
Registrován: 09 led 2011, 16:33
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Tuscon 2006, 2.0 CVVT

Příspěvek od jaroslav5 » 15 srp 2016, 16:18

imobilizer by mal ostat svietit pri zapnutom zapalovani a nie len prebliknut. Ale ak je na nom zavada tak bude pri zapnutom zapalovani 4-5 sekundy blikat a potom zhasne. Skontroluj najprv toto.
Hyundai Accent LC 1,3í 12V 63kw r. v. 2005
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011

Tadeáš
Příspěvky: 2
Registrován: 15 srp 2016, 11:10

Re: Tuscon 2006, 2.0 CVVT

Příspěvek od Tadeáš » 15 srp 2016, 16:48

Jaroslav:
Imobilizér zabliká a zmizí. Jsem myslel, ze když se objeví, že je to OK. Někde jsem četl, že se dá obejít a startovat bez něj, nevíš, jak na to?

Odpovědět

Zpět na „Tucson I“