Motor benzin / CVVT TUCSON

Hyundai Tucson 1. generace 2004 - 2010 (JM) - nástupcem byla ix35 v letech 2010 - 2015.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Richard555
*****
Příspěvky: 2426
Registrován: 03 bře 2010, 19:08
Bydliště: Praha

Re: Tuscon 2006, 2.0 CVVT

Příspěvek od Richard555 » 15 srp 2016, 17:08

No říká že mu svítí "grilovaný kuře" to si myslím že při chybě imobilizeru nesvítí, nebo jo ? Klepu do prkna, já s imo neměl zatím nikdy problém. Myslím že imo umožní motoru točit starterem, ale nejde čerpadlo, tedy nejde do motoru benzín a nechytne.....

Já koupil na zkoušku na aukru ten bazmek s ELM327 asi za 200,- je to připojený přes "modrej zub" a funguje mi jak v Santovi tak i v IX55 , v mobilu mám aplikaci Torque a v noťasu Car scaner s obojím funguje i v základních bezplatných verzích. Načte chyby, ukáže nějaký live data a nic víc asi nepotřebuješ.....
IX55 3,0 CRDI automat 4x4 , Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005, YAMAHA 125 Majesty 2005 , bejvávalo: Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG, Škoda Felicia Kombi 1,3MPI, Pontiac Le Mans, Mistubishi Space Wagon, Škoda Favorit 136, Moskvič 2140, Moskvič 403, skůtr ČZ 175

Reklama
 

jaroslav5
**
Příspěvky: 345
Registrován: 09 led 2011, 16:33
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Tuscon 2006, 2.0 CVVT

Příspěvek od jaroslav5 » 15 srp 2016, 17:25

Chyba je v tom imob.Skus druhy kluc.Bude to cievka imobilizera,ktora je na spinacej skrinke a nekomunikuje s imobilizerom.Prepojit sa to len tak neda ide to aj cez RJ. Ak ho nechces odtahovat,tak zohnat niekoho s diagnostikou Hi-com v notebuku a prekodovat kluce priamo na mieste.
Hyundai Accent LC 1,3í 12V 63kw r. v. 2005
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011

datam
**
Příspěvky: 148
Registrován: 06 říj 2014, 17:07

Re: Tuscon 2006, 2.0 CVVT

Příspěvek od datam » 16 srp 2016, 13:20

Takže za prvé.

Aj s poruchou immo vieš naštartovať. Musíš však vedieť štartovací kód (user password) - 4 miestne číslo ktoré sa dáva na štítku ku origo klúčom. Postup je v návode. Zapneš zapalovanie a počkáč až 5x blikne kontrolka. Potom postupným zapínaním a vypínaním zapalovania zadávaš kód. Pri zadávaní číslic treba nechať rozostup min 3sec. Potom by sa mala kontrolka natrvalo rozsvietiť až do naštartovania.

Druvá vec je pravdepodobná porucha. Je to skladačka.

Treba začať kontrolou poistky F22 (10A) ale tá bude asi v poriadku. Pravdepodobnejšie je že niekde upadol káblik alebo konektor. anténa (cievka) je pripojená do SMATRA modulu a cievka má mať odpor menej ako 1 Ohm. Potom vedie ešte prepoj do PCM a odtiaľ to už ide zbernicou do ECM ktorá blokuje štart motora. Porucha sa prenáša aj do ECM a pre to sa zobrazí aj porucha motora.
EDIT: ešte skontroluj relé v motorovm priestore. Je to rad úplne vpravo a druhé z hora. Malo by cvakať pri zapnutí zapalovania (no nie som si istý či nezopne až po overení ammo). Každopádne skontroluj či funguje alebo nie je povytiahnuté.

Skontroluj kábliky okolo spínačky a uvidíš.

Najlepšie by bolo aj tak poznať kód poruchy ale z ECM neviem či dostaneš presný kód. Asi pošle iba všeobecný kód immo.
Škoda Octavia SCOUT TDi 110kW strieborná r.v.2015
Hyundai Tucson 2,0 CVVT 104kw tmavozelená r.v.2006 výbava: polokoža
WV Golf III 1,4i 44kW tmavozelená :P r.v. 1996 výbava: CL (RIP 2017 smer šrotovisko - slúžil 21 rokov a 417tkm)

Odpovědět

Zpět na „Tucson I“