Motor diesel / CRDi TUCSON

Hyundai Tucson 1. generace 2004 - 2010 (JM) - nástupcem byla ix35 v letech 2010 - 2015.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
tucson
*
Příspěvky: 83
Registrován: 04 črc 2009, 18:48

Motor diesel / CRDi TUCSON

Příspěvek od tucson »

Poraďte prosím. Při startu jde motor na 3 válce, po přidání plynu se pomalu rozběhne a potom i za jízdy běží normálně.
Může to být vstřik ?Nalil jsem tam starší naftu.
Dík
Reklama
 

Uživatelský avatar
Bolo
*****
Příspěvky: 1598
Registrován: 29 pro 2007, 12:39
Bydliště: Čínský Těšín

Re: Motor diesel / CRDi TUCSON

Příspěvek od Bolo »

Špatný žhavič
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
mertuk
Příspěvky: 7
Registrován: 14 bře 2011, 12:00

Motor diesel / CRDi TUCSON

Příspěvek od mertuk »

Mam Tucson 83 kw, 4x4,najazdených 185 000 km, pri prudšom pridaní v nižších otáčkach (cca 2000 pri 3. rých. stupni) hlavne do kopca, autom trhne a od náprav počuť zvláštny rapkavý zvuk, toto sa zopakuje niekoľko krát až kým auto zrýchli. tak isto sa to deje aj na 4 a 5. rýchlosti.
Máte s tým niekto skúsenosť čo to môže byť? Dakujem
rotor
*
Příspěvky: 21
Registrován: 18 říj 2010, 12:40

Re: problém pri akcelerácii, 2,0 CRDi

Příspěvek od rotor »

Řekl bych že spojka :hyu:
mertuk
Příspěvky: 7
Registrován: 14 bře 2011, 12:00

Re: problém pri akcelerácii, 2,0 CRDi

Příspěvek od mertuk »

spojka bola menená asi pred 2000 km,
tucson
*
Příspěvky: 83
Registrován: 04 črc 2009, 18:48

Re: Tucson CRDi

Příspěvek od tucson »

Žhaviče to asi nebudou, tento problém dělá i při teplém motoru po jízdě.
Naposledy upravil(a) tucson dne 03 črc 2011, 19:19, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
tombas
**
Příspěvky: 334
Registrován: 23 pro 2010, 09:14
Bydliště: Ostrava

Re: Tucson CRDi

Příspěvek od tombas »

Tak úplně stejný problém má kamarád na oktávce 2,0 TDI. Nastartuje, motor jede na 3 válce asi 5-8s, po přidání plynu se to chytne a jede OK.
Je to načatý vstřikovač, byl s tím v několika servisech i na diagnostice BOSCH, kde vymontovali vstřiky a proměřili.
Prý to není na výměnu, ale doporučili mu trvale používat aditiva do nafty, ale já se v tom moc nevyznám, je to nějaká přísada, co se leje při každém tankování jen pár mililitrů.
Accent 1,4 Dynamic, 2007, Celadon Blue
Uživatelský avatar
antiexe
*
Příspěvky: 46
Registrován: 28 bře 2010, 15:18
Bydliště: ZM

Re: Tucson CRDi

Příspěvek od antiexe »

tombas píše:Tak úplně stejný problém má kamarád na oktávce 2,0 TDI. Nastartuje, motor jede na 3 válce asi 5-8s, po přidání plynu se to chytne a jede OK.
Je to načatý vstřikovač, byl s tím v několika servisech i na diagnostice BOSCH, kde vymontovali vstřiky a proměřili.
Prý to není na výměnu, ale doporučili mu trvale používat aditiva do nafty, ale já se v tom moc nevyznám, je to nějaká přísada, co se leje při každém tankování jen pár mililitrů.
Aditiva a kvalitnu premiovu naftu. Cetanove cislo > 51.
TUCSON 2.0 CRDi 4WD, 83kW
Uživatelský avatar
foos
*
Příspěvky: 14
Registrován: 18 zář 2009, 14:35

Re: Tucson CRDi

Příspěvek od foos »

Podobný problém jsem měl loni. Začalo to pozvolna občasným vynecháním, pak se to zhoršovalo a skončilo to výměnou vstřiku. Nejhorší ale bylo, přijít na to, který vstřik to dělá. Klasicky, když jsem přijel do servisu, tak to přestalo a ani diagnostika to neodhalila. Tak jsem tam nechal auto na pár dní a nakonec se to projevilo i jim. Nový vstřik i s výměnou - desítka. Teď mám doufám na delší dobu klid.
HYUNDAI Tucson 2.0 CRDi 83kW
Obrázek
MartinF
Příspěvky: 1
Registrován: 25 bře 2011, 13:19

Re: problém pri akcelerácii, 2,0 CRDi

Příspěvek od MartinF »

Zdravím, jsem tu nový, mám Tucson 2.0 CRDi 83 kw, 2005 a mám úplně stejný problém.
Při rozjezdu zařadím vyšší rychlostní stupeň a hned přišlápnu plynový pedál. Ozývá se chvění
a kovové cvakání ( řinčení ) až do doby než uberu nebo dosáhnu otáček více jak 2100.
Byl jsem s tím v servise hyundai, ale řekli mi lamela spojky, dělám v servise u jiné značky a dívali se na to kluci a vypadá to na zvuk z oblasti přední rozvodovky, věřím, že i ty to máš.
Uživatelský avatar
antiexe
*
Příspěvky: 46
Registrován: 28 bře 2010, 15:18
Bydliště: ZM

Re: problém pri akcelerácii, 2,0 CRDi

Příspěvek od antiexe »

mal som ten isty problem. Po vymene spojky OK.

https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=210
TUCSON 2.0 CRDi 4WD, 83kW
mertuk
Příspěvky: 7
Registrován: 14 bře 2011, 12:00

Re: problém pri akcelerácii, 2,0 CRDi

Příspěvek od mertuk »

Takže odpozoroval som poruchu spoločne s mechanikom, a pripomínalo mu to ze auto sa nechce rozbiehat koli zanesenemu palivovemu filtru, tak som ho vymenil, a uz ide dobre.Pravdepodobne nepretieklo dostatočne mnozstvo paliva cez filter v okamihu ked to motor potreboval ( pri akceleráciii), preto ho pridusilo , a ten rapkavý zvuk neviem :lol: ale zatial to funguje :-)
JK-Tucson
*
Příspěvky: 38
Registrován: 05 úno 2011, 11:39
Bydliště: Košice, Slovakia

Re: problém pri akcelerácii, 2,0 CRDi

Příspěvek od JK-Tucson »

Tak to je super, že už ti to šlape ok. Chcem sa opýtať aký filter si mal ? bol to originál dodaný Hyundai servisom alebo ?
Hyundai Tucson 2.0 CRDi, 103kW, 4x4, 2006
Hyundai Accent 1.3, 63kW, 2006
mertuk
Příspěvky: 7
Registrován: 14 bře 2011, 12:00

Re: problém pri akcelerácii, 2,0 CRDi

Příspěvek od mertuk »

kúpil som ho v obchode s autosúčiastkami (Autotechna), vyšiel cca na 10euro :-) podla roku výroby a motora mi ho bez problémov predali.
JK-Tucson
*
Příspěvky: 38
Registrován: 05 úno 2011, 11:39
Bydliště: Košice, Slovakia

Re: problém pri akcelerácii, 2,0 CRDi

Příspěvek od JK-Tucson »

mertuk píše:kúpil som ho v obchode s autosúčiastkami (Autotechna), vyšiel cca na 10euro :-) podla roku výroby a motora mi ho bez problémov predali.
Filter si menil pred závadou kedy naposledy ? Pozri môj príspevok v závadách či by to tiež nemohol byť filter, dik pekne. Inak keď takto kupuješ v predajni náhradných dielov pamätaj si dobre akú presne značku si kúpil, pokiaľ sa osvedčí treba sa jej držať. Na trhu je ich dosť veľa. Ja som mal totiž problém s olejovým filtrom, ktorý som kupil podobne ale nesedel dobre a vytekal mi olej. Značku zistím ešte aby sa niekomu nestalo to isté.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi, 103kW, 4x4, 2006
Hyundai Accent 1.3, 63kW, 2006
Odpovědět

Zpět na „Tucson I“