Motor diesel / CRDi TUCSON

Hyundai Tucson 1. generace 2004 - 2010 (JM) - nástupcem byla ix35 v letech 2010 - 2015.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor diesel / CRDi TUCSON

Příspěvek od Saimon » 14 říj 2011, 07:38

majfi píše:Saimon :

tenhle klic jsem vubec nepotreboval - mam tam filtracni vlozku a na povoleni pouzdra staci imbus
Já mám olejový filtr za motorem, jako by pod předním sklem.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW

Reklama
 

majfi
*
Příspěvky: 12
Registrován: 27 čer 2011, 07:51

Re: Motor diesel / CRDi TUCSON

Příspěvek od majfi » 14 říj 2011, 08:01

jo jo to mame stejne .... jenom se divim ze mas pevny filtr a ja vlozku(asi jina vybava 8) )
Problem bude ze kazdy vyrobce filtru bude mit ten klic jinej (npr klic na filtr od mann ti nepujde do hilfo)
ja to vyresil touhle sadou - jestli se ti bude chtit dat ty prachy tak si tam ten svuj rozmer 100% najdes ( neni to zadny profi ale na to povoleni to uplne staci )

http://www.uni-max.cz/klice-na-olejove- ... na-sada/d/

Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor diesel / CRDi TUCSON

Příspěvek od Saimon » 14 říj 2011, 19:09

majfi píše:jo jo to mame stejne .... jenom se divim ze mas pevny filtr a ja vlozku(asi jina vybava 8) )
Problem bude ze kazdy vyrobce filtru bude mit ten klic jinej (npr klic na filtr od mann ti nepujde do hilfo)
ja to vyresil touhle sadou - jestli se ti bude chtit dat ty prachy tak si tam ten svuj rozmer 100% najdes ( neni to zadny profi ale na to povoleni to uplne staci )

http://www.uni-max.cz/klice-na-olejove- ... na-sada/d/
No já mám taky jen vložku ale musí se povolit to vrhní víko tím nádstavcem co jsem dával tu fotku.
Loni jsem dělal výměnu oleje neboli jsem u toho byl a dávali tam ten Klíč na olejové filtry a já to tak metrem změřil, že by to mohl být tento Klíč na olejové filtry 77-78.8mm.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW

Uživatelský avatar
Bolo
*****
Příspěvky: 1598
Registrován: 29 pro 2007, 13:39
Bydliště: Čínský Těšín

Re: Motor diesel / CRDi TUCSON

Příspěvek od Bolo » 14 říj 2011, 19:30

Já používám takovej klíč s řetězem z tesca a jde to taky.
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi

Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor diesel / CRDi TUCSON

Příspěvek od Saimon » 14 říj 2011, 19:35

Bolo tam není žádné místo na manipulaci.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW

Uživatelský avatar
Bolo
*****
Příspěvky: 1598
Registrován: 29 pro 2007, 13:39
Bydliště: Čínský Těšín

Re: Motor diesel / CRDi TUCSON

Příspěvek od Bolo » 14 říj 2011, 19:52

no to máme podobné u mě , ale stačí jen trochu povolit a pak už to jde rukou.
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi

Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor diesel / CRDi TUCSON

Příspěvek od Saimon » 14 říj 2011, 19:57

OK, jinak teď za 1.500 km jdu měnit olej, tak si to změřím a mněl by to asi být tento, tak ho koupím a bude :D
http://eshop.motoservis-travnicek.cz/na ... 11009.html
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW

Uživatelský avatar
Bolo
*****
Příspěvky: 1598
Registrován: 29 pro 2007, 13:39
Bydliště: Čínský Těšín

Re: Motor diesel / CRDi TUCSON

Příspěvek od Bolo » 14 říj 2011, 20:02

A jaký budeš dávat, já měnil cca 2 týdny zpět total quartz 9000 energy nebo tak nějak
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi

Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor diesel / CRDi TUCSON

Příspěvek od Saimon » 14 říj 2011, 20:08

Mám filtr pevných částic, takže tento co se tam má dávat Castrol Magnatec C3 5W-30
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW

tucson
*
Příspěvky: 75
Registrován: 04 črc 2009, 18:48

Tucson 2.0 CRDi

Příspěvek od tucson » 15 říj 2011, 19:10

Ahoj, potřeboval bych poradit při výměně rozvodového řemenu. Dnes jsem to rozdělal, ale zjistil jsem, že nelze odmontovat díl mezi řemenem a karoserií. Šrouby jsou moc dlouhé, nejdou vytáhnout, vadí nosník kastle, proto se nemůžu dostat k řemenu.Tak jsem to dal zpátky.
Dík

majfi
*
Příspěvky: 12
Registrován: 27 čer 2011, 07:51

Re: Motor diesel / CRDi TUCSON

Příspěvek od majfi » 17 říj 2011, 06:47

aha .. takze jenom jiny vicko :D no v nejhorsim pripade by slo koupit novodurovou (odpadni) trubku (priblizneho prumeru) horkovzduskou nahrat konec a nasadit - jestli to nebude brutal utazeny tak to povolis 8)

Jaky interval vymeny oleje dodrzujete? 15 000km nebo nekdo zkousi delsi?

Jak zjistim jestli mam filtr pevnych castic? A jaky by tam mel byt - s rizenym davkovanim
z nadrzky? Jak dlouho vydrzi napln ?

Zacinam pridavat aditiva do nafty a vyrobce nedoporucuje pouzivat s filtrem pevnych castic tak aby se mi tam neco nepoondilo :roll:

Tucson rv 2005 2.0 83kW

Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor diesel / CRDi TUCSON

Příspěvek od Saimon » 17 říj 2011, 07:33

Dodržuju 15.000km a dávám pravidelně aditiva :) zrovna minulý týden jsem si koupil VIF zimní :wink:
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW

tonov07
Příspěvky: 2
Registrován: 20 dub 2011, 15:13

Re: problém pri akcelerácii, 2,0 CRDi

Příspěvek od tonov07 » 30 říj 2011, 00:32

tak mam nové info.
V servise v Senici zistili ze moze byt chyba vo VGR ventile, vymenili ho a auto sa naozaj chvilu spravalo OK.

Po par km ale opat zacalo cukat s motorom pri rozbiehani sa.

Uplnou nahodou som to konzultoval s kolegom a ten mi poradil nech zacnem tankovat obycajnu naftu ( teda nie tu najdrahsiu a udajne najlepsiu ). A naozaj, pomohlo - uz som nabehal niekolko 1000 km a auto sa opravilo samo. Staci tankovat obycajnu naftu :)

Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor diesel / CRDi TUCSON

Příspěvek od Saimon » 30 říj 2011, 10:55

Aspoň vidíme, že nejdražší stojí za prd :D
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW

dric
*
Příspěvky: 11
Registrován: 20 říj 2011, 13:13

Re: problém pri akcelerácii, 2,0 CRDi

Příspěvek od dric » 08 lis 2011, 10:20

tonov07 píše:Zdravím, mám 5 rokov Hyundai Tucson 2,0 CRDi nabehaných cca 155 000 km. Doteraz vsetko klapalo tak ako malo, ale pred pol rokom zacalo mat auto slabsiu akceleraciu tak mi vymenili skrtiacu klapku a auto opat islo tak ako malo.

V poslednej dobe som ale zistil ze auto sa pri volnobehu motora prilis trasie a pri prudkom šliapnutí na plyn chvíľu trvá kým sa dostane motor do otáčok. Prejavuje sa to hlavne pri rychlosti 2 ked chcem prudko zrýchliť -akoby auto chcelo zadusit a mierne vynechava motor, po chvili ale naberie otacky a inde normalne. Cize problem je ze pri prudsom sliapnuti na plynovy pedal trva dost dlho kym sa otacky zvysia a zvysuju sa nepravidelne - najskor len pomaly a postupne velmi rychlo stupaju...

V autorizovanom servise mi povedali ze to moze byt:
- vstreky
- spojka
- vyvazenie rozvodov ( menili mi ich pri 120000 km )

Vstreky som vymenil a nič. Vymenili mi aj spojku a zotrvačník - auto prestalo triasť na voľnobeh, takže čiastočný úspech.
Rozvody skontrolovali a tiež nič. Takže v autorizovanom servise v BA už nevedia čo tomu je - kam mam isť, za výrobcom?? :shock:

S autom som bol až doteraz veľmi spokojný, ale nepredpokladal som že tak rýchlo sa začne porúčať ...

Chcem sa opytat ci nemate nejake skusenosti kde by mohla byt chyba? :roll:

Ďakujem
Ahoj,
já mám problém po velkém servisu 120tkm.
Měnili se rozvody bez vodní pumpy,vzduchový filtr,spojka a spojkové ložisko,setrvačník,palivový filtr,brzdové destičky a kotouče atd.
motor se třepal-vibroval že se v autě nedalo sedět.
po servisu to bylo měsíc OK.
teď motor začíná zase vibrovat.
Je to na velkou diskusi.
Mám 6 měsíců záruku na práci a 2 roky na materiál,tak nevím zda nemám reklamovat práci a nebo díl(setrvačník)
Díky za odpovědi a názory.

Odpovědět

Zpět na „Tucson I“