Motor diesel / CRDi TUCSON

Hyundai Tucson 1. generace 2004 - 2010 (JM) - nástupcem byla ix35 v letech 2010 - 2015.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
dikard
*
Příspěvky: 56
Registrován: 18 čer 2015, 06:16
Bydliště: Slovensko

Re: Ventily-seřízení

Příspěvek od dikard » 23 čer 2015, 18:18

toto by aj mna zaujimalo ja zas mam 2,0 benzin
tiez vopred dakujem
Hyundai Tucson 2,0 CVVT, 104KW, 4WD

Reklama
 

YohanN
*
Příspěvky: 17
Registrován: 22 kvě 2011, 20:22

Re: Ventily-seřízení

Příspěvek od YohanN » 10 črc 2015, 20:02

U benzínu jsou kalibrační podložky, celkem pakárna.

dikard
*
Příspěvky: 56
Registrován: 18 čer 2015, 06:16
Bydliště: Slovensko

Re: Ventily-seřízení

Příspěvek od dikard » 11 črc 2015, 08:18

fuuu tak to si ma nepotesil :( ale dakujem aspon viem na com som
Hyundai Tucson 2,0 CVVT, 104KW, 4WD

fango
Příspěvky: 1
Registrován: 07 říj 2015, 13:14

83KW motor má dvojhmotný?

Příspěvek od fango » 07 říj 2015, 13:23

Caute chcem sa spýtat nejakých skusených co rozumejú viac ako ja tucsonom. Má Tucson 83kw CRDI r.v. 2005 dvojhmotak alebo ma len gumenny tlmic torzných kmitov. Jeden ma presviedcal ze sa daval aj dvojhmotak ale aj tlmic podla toho co bolo po ruke. Je to mozne lebo mne sa to nezda. Ja co viem tak je na 83kw motoroch ten tlmic.
A este jedna otazka: ako sa prejavuje ked je ten tlmic uvolneny a co treba menit?
Ďakujem

Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: 83KW motor má dvojhmotný?

Příspěvek od Hardcam » 07 říj 2015, 13:42

Dvouhmotu maji vozidla s VGT turbodmychaldem a sestistupnovou mechanickou prevodovkou.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT

jokonr
Příspěvky: 4
Registrován: 01 led 2014, 22:59

Zly start

Příspěvek od jokonr » 04 led 2016, 20:04

Zdravim .Rano sa mi stalo ze auto som nenastartoval potom naskocilo ale akoby na dva valce po asi 3 minutach sa rozbehol ked je motor zohriaty naskoci bez problemov mam 2,0 crdi 103kw rok 2006

Uživatelský avatar
Richard555
*****
Příspěvky: 2429
Registrován: 03 bře 2010, 19:08
Bydliště: Praha

Re: Zly start

Příspěvek od Richard555 » 04 led 2016, 20:29

co žhavící svíčky ? Měnils ? Fungují ? blbě se k nim může, když koukáš zpředu jsou zezadu na motoru a docela utopený kvůli 4 válci budeš muset asi sundat hadice od EGR ..... zkouší se to tak, že sundáš ten pásek co je napájí +12V a pak vezmeš nejlépe přes pojistku aspoň 20 spíš 30A z baterky +12V a při dotyku na tu korunku žhavičky ze které jsi sundal ten napájecí pásek by ti měla správná žhavicí zajiskřit ! Pokud se nic nestane, nebo vyrazíš pojistku je v háji .... jde to i změřit ohmetrem ale odpor je pod 1 Ohm tak to musí být nějakej přístroj co toto změří ! Takovej ten levnej spíš ukáže že je zkrat a přitom není.....1 žhavička bere tak 20 A tak se nelekněte opravdu to zajiskří slušně a poznáte to bezpečně :wink:
IX55 3,0 CRDI automat 4x4 , Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005, YAMAHA 125 Majesty 2005 , bejvávalo: Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG, Škoda Felicia Kombi 1,3MPI, Pontiac Le Mans, Mistubishi Space Wagon, Škoda Favorit 136, Moskvič 2140, Moskvič 403, skůtr ČZ 175

Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Zly start

Příspěvek od Saimon » 04 led 2016, 20:41

Na 99% jsou to žhaviče.
Taky jsem je už nechal jednou vyměnit a je vše OK.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW

jokonr
Příspěvky: 4
Registrován: 01 led 2014, 22:59

Re: Zly start

Příspěvek od jokonr » 04 led 2016, 22:11

dakujem za odpovede no super este musim zistit ake tam idu ,este som ich nemenil a mam naj.120000km dufam ze to nebude velka suma.

Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Zly start

Příspěvek od Saimon » 05 led 2016, 21:21

Pak dej vědět, jak jsi dopadl.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW

PAVLÍK PAVEL
Příspěvky: 3
Registrován: 14 črc 2015, 22:39

Re: Zly start

Příspěvek od PAVLÍK PAVEL » 07 bře 2016, 21:04

Ahoj tak jsem tu po delší pauze .Měl jsem problém se studenými starty ,jakmile se ochladilo na 0 a točil a točil ....../svíčky OK, /.Nechal jsem udělat vstřiky.Zlepšilo se to ,ale zase to déle točí než nastartuje motor/tak asi 20 vteřin/!????Ještě mi v servisu řikali o nějaké liště na motoru /17 000,-/Pomoc

tucson
*
Příspěvky: 75
Registrován: 04 črc 2009, 18:48

Modrý kouř při startu

Příspěvek od tucson » 10 čer 2016, 18:44

Ahoj chlapi, chci se zeptat. Při startu studeného motoru kouří modrý dým. Asi po několika minutách přestane a je vše v pořádku. Mám dělané vysokotlak.čerpadlo, vstřiky, turbo a nové žhaviče. Olej trochu ubývá, asi 1l na 10tis.km. Mohou to být gufera na ventilech, nebo stírací kroužky na pístech?
Mám Tucson CRDi 2.0 z roku 2006. Najeto 185tis.
Dík

koky6
Příspěvky: 3
Registrován: 31 črc 2016, 10:45

Re: 83KW motor má dvojhmotný?

Příspěvek od koky6 » 31 črc 2016, 11:20

Ahoj,
tak tohle by mě taky zajímalo...mám taky Tucsona 2.0crdi 83kw 4WD r.v.2005 a něco mi strašně rachtá pří otáčkách 1500-2000,měl jsem to v autorizovaným servise v Mostě a tam mi řekli že je to na 90% dvouhmoťák :roll: Prosím vás jak to vlastně s touhle motorizací je - jaká konkrétně tam patří spojka a je tam vůbec nějakej setrvačník?? :-k předem děkuju za info,mám v tom už docela zmatek.
Tucson 2.0 Crdi/83kw 4WD rv.2005 5rychl. manuál

hakim
Příspěvky: 1
Registrován: 29 črc 2016, 10:51

Re: 83KW motor má dvojhmotný?

Příspěvek od hakim » 31 črc 2016, 13:19

taky se přidám k otázce. Mám stejný problém pod 2000 ot/min to mlátí až moc. Řešil tady někdo stejný problém?

koky6
Příspěvky: 3
Registrován: 31 črc 2016, 10:45

Re: 83KW motor má dvojhmotný?

Příspěvek od koky6 » 21 srp 2016, 13:25

Tak včera jsme rozebrali převodovku a je tam pevnej setrvačník.Rachtání má na svědomí pravděpodobně spojka,která už je zralá na výměnu.Objednal jsem novou sadu a až to smontujem dám infojak to vypadá.
Tucson 2.0 Crdi/83kw 4WD rv.2005 5rychl. manuál

Odpovědět

Zpět na „Tucson I“