Riadenie / posilnovac riadenia / servo / volant TUCSON

Hyundai Tucson 1. generace 2004 - 2010 (JM) - nástupcem byla ix35 v letech 2010 - 2015.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Šamot
*
Příspěvky: 17
Registrován: 13 led 2009, 17:34

Riadenie / posilnovac riadenia / servo / volant TUCSON

Příspěvek od Šamot »

ahoj kluci,mám problém asi se servem.Po koupi tucsona jsem měnil rozvody a místo originál od Hyundaie,jsem tam dal druhovýrobu a při rejdu to pískalo,potom jsem to vyměnil za originál a ozývají se zvuky,jako když ten řemen drhne.Navíc po puštění klimatizace to v určitých rychlostech,při točení volantu do plného rejdu, popř.otáčkách motoru pěkně píská.Potřebuju poradit,co s tím?Výměna serva?Pokud je to vůbec servo.Pokud ano,je možná repase?Jsem ze středních Čech,Kolín.Nebo zase řemen?Dík za radu Tomáš
Reklama
 

Uživatelský avatar
Melda
**
Příspěvky: 196
Registrován: 21 pro 2006, 19:54
Bydliště: Na severu

Re: servo tucson 2,0i r.v. 2004

Příspěvek od Melda »

Stači projet větší kaluží a servo přestane posilovat, než uschne řemen. Já bych ještě chvíli počkal, třeba si to sedne.
FORD
**
Příspěvky: 388
Registrován: 09 čer 2011, 18:11
Bydliště: Ostrava

Re: servo tucson 2,0i r.v. 2004

Příspěvek od FORD »

To šamot,
kolego jen pro zajímavost,řemen rozvodů ale nepohání servo čerpadlo...Pokud jsi měnil,nechal měnit řemen rozvodů a píská ti po opravě servo tak nejspíš řemen po opětovné motáži dobře nesedí,či je něčím znečištěn a tak ho vyměn za nový a máš klid,je to cca 350kč v střední kvalitě.
Kvalitních dílů pro druhovýrobu,aftermarket se vůbec neboj,jsou to kolikrát stejné díly jako originál jen v krabičce přímo od výrobce a za podstatně nižší cenu...
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
Radomir66
*
Příspěvky: 11
Registrován: 22 dub 2016, 16:24

Riadenie, posilnovac riadenia, servo, volant TUCSON

Příspěvek od Radomir66 »

Zjistil jsem že ubylo kapaliny na posilovač řízení a dole pod autem je vlhká manžeta na pravé straně . Dá se to opravit? A na kolik to asi přide? díky za radu. :shock:

Dotaz upřesním. Nevíte někdo jestli se dají měnit části řízení zvlášť? Nebo se musí vyměnit celek v ceně několika tisíc ?? díky za radu :roll:
Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: Kapalina posilovače řízení

Příspěvek od Richard555 »

No jestli to máš stejný jako Santa tak po nápravnici vede kovová- železná trubka dopředu, kde je pod chladičem taková chladící smyčka. no a jak to leží na tý nápravě (i když by nemělo) tam to shnije a začne to téct. Tlak tam není je to vracečka přes ten "chladič" do nádobky tak jsem tu hnilobu uříz a dal tam gumovou hadici se 2 šroubovacíma sponkama na každý straně, ta trubka je tuším průměr 10mm (vnější) a je třeba použít gumovou hadici odolnou na olej
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
datam
**
Příspěvky: 148
Registrován: 06 říj 2014, 17:07

Re: Kapalina posilovače řízení

Příspěvek od datam »

Skorej si asi myslel priesak priamo na posilovači. Problém je že sa to dá kúpiť iba ako celok. Síse sa dajú kúpiť diely na výmenu ale aj tak je cena 500€. To je za gufero naozaj neadekvátna cena. Skorej je otázka či niekto menil iba gufero resp tlakový krúžok. Tiež ma bude čakať podobný problém.
Škoda Octavia SCOUT TDi 110kW strieborná r.v.2015
Hyundai Tucson 2,0 CVVT 104kw tmavozelená r.v.2006 výbava: polokoža
WV Golf III 1,4i 44kW tmavozelená :P r.v. 1996 výbava: CL (RIP 2017 smer šrotovisko - slúžil 21 rokov a 417tkm)
Radomir66
*
Příspěvky: 11
Registrován: 22 dub 2016, 16:24

Re: Kapalina posilovače řízení

Příspěvek od Radomir66 »

No asi se bude muset vyměnit celá ta tyčka . Někde jsem viděl cenu 8000.- :(

Bude to asi toto
http://autodily.mjauto.cz/hyundai/tucso ... 43415.html
Martinf2212
Příspěvky: 4
Registrován: 13 srp 2016, 17:14

Riadenie, posilnovac riadenia, servo, volant TUCSON

Příspěvek od Martinf2212 »

Zdravím potrebujem poradiť vybruje mi volant pri 130 140 km sada pneumatiky vymenene 3x vyvazovane4x mene disky tyčky riadenia stabilizácne plus čapy riadenia geometria ale robí to stále zdá sa mi že cítim vybracie aj na pedaly. Viete mi poradiť kde môže byť problém ? Nebaví má nechávať peniaze servisE za nič. Už som nastivil 5 servisov A odpoveď nikde.
Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: Tuscon vybracie volantu pri130 140

Příspěvek od Richard555 »

Kolik máš najeto? Jestli je to přes 100000km, mohou být trochu opotřebený kluby, ložiska.... prostě nějaká malá vůle někde a při té rychlosti se to nasčítá.... a hlavně se to blbě hledá. Mám pocit, že se dají vyvážit kola na autě, tak jen zkusit ještě tohle....
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Martinf2212
Příspěvky: 4
Registrován: 13 srp 2016, 17:14

Re: Tuscon vybracie volantu pri130 140

Příspěvek od Martinf2212 »

Auto má 87000km kolesá 6x vyvazovane nepomohlo
datam
**
Příspěvky: 148
Registrován: 06 říj 2014, 17:07

Re: Tuscon vybracie volantu pri130 140

Příspěvek od datam »

Pri brzdení v tejto rýchlosti vibrácie narastajú alebo ustanú?

Poškodený kord niektorej pneumatiky (dá sa nájsť pohmatom ale v vonku aj opticky) osobná skúsenosť. Vyváženie na toto nepríde!!!
Zvlnené predné kotúče.
Škoda Octavia SCOUT TDi 110kW strieborná r.v.2015
Hyundai Tucson 2,0 CVVT 104kw tmavozelená r.v.2006 výbava: polokoža
WV Golf III 1,4i 44kW tmavozelená :P r.v. 1996 výbava: CL (RIP 2017 smer šrotovisko - slúžil 21 rokov a 417tkm)
mikodim
****
Příspěvky: 1350
Registrován: 02 lis 2013, 11:37

Re: Tuscon vybracie volantu pri130 140

Příspěvek od mikodim »

Silentbloky? - niektore rameno moze mat trochu volu, lozisko moze mat trochu volu. Dosadacie plochy na kotucoch pozriet - ci je koleso rovnomerne dotiahnute. Skusil by som pokus : auto do vzduchu, nastartovat a zaradit rychlost aspon 4 a poriadne roztocit kolesa a sledovat kde nieco chveje vybruje, ci koleso nekmitá atd.
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
datam
**
Příspěvky: 148
Registrován: 06 říj 2014, 17:07

Re: Riadenie / posilnovac riadenia / servo / volant TUCSON

Příspěvek od datam »

Páni mám otázku ohľadom čerpadla. Riešil tu niekto repas? Tečie pravdepodobne na oske lebo remenica rozhadzuje olej.

Otázka či stačí vymeniť gufero prípadne zaleštiť osku alebo je už potrebný kompletný repas čerpadla.
Škoda Octavia SCOUT TDi 110kW strieborná r.v.2015
Hyundai Tucson 2,0 CVVT 104kw tmavozelená r.v.2006 výbava: polokoža
WV Golf III 1,4i 44kW tmavozelená :P r.v. 1996 výbava: CL (RIP 2017 smer šrotovisko - slúžil 21 rokov a 417tkm)
Odpovědět

Zpět na „Tucson I“