Chiptuning TUCSON

Hyundai Tucson 1. generace 2004 - 2010 (JM) - nástupcem byla ix35 v letech 2010 - 2015.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Joe # 13
*
Příspěvky: 83
Registrován: 26 bře 2006, 12:59
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Joe # 13 »

Zatím netvrdím, že tobudu kupovat.
Měl jsem načipovaná dvě předešlá auta a byl jsem maximálně spokojen. Jen člověk neví, prokterého úpravce se rozhodnout. Každý si chválí svou úpravu a o ostatních tvrdí, že jsou to amatáři. Tohle je možnost, kdy nepřijde člověk o záruku a když se ti ta úprava nebude zdát, tek to jednoduše rozpojíš z okruhu a jsou tam původní data.
Zatím jsem nenarazil na úpravce, který by se specializoval jen na Hyundai či jiné korejce. :(
Reklama
 

zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Příspěvek od zdenek76 »

No já obecně pro chip nejsem, protože si myslím, že je lepší koupit auto s požadovanými parametry hned a ne ho pak na ty parametry vylepšovat. Nicméně je fakt, že některé značky (zrovna tedy Hyundai) mají origo nastavení ŘJ poddimenzované, takže tam bych se chipu nebál.

Narazil jsem asi na dva úpravce specializované na H, ale vše USA. Takže u nás bych viděl skoro nejbezpečnější nechat si udělat úpravu ŘJ přímo u oficiálního H servisu.

Takže pokud ti jde o spotřebu a optimalizaci výkonu, radil bych spíše úpravu softu ŘJ. Protože co dělá PowerBox ?, posílá falešná data do ŘJ, takže z motoru jde třeba údaj "teplota je X, otáčky Y, víc paliva nevstřikovat" a PB z toho např. udělá "teplota je X-10, otáčky Y-400, stříkej stříkej další palivo" - výsledek = auto žere víc a kouří jak náklaďák.

No a pár fotek, jak takový PB může vypadat uvnitř. Odpor zalitý v pěně, v pěkné krabičce aby to vypadalo profesionálně a cena 100x vyšší než výrobní náklady. A proč? Protože zvýšení výkonu/krouťáku o 10% za pár stovek nikdo věřit nebude, ale jak už to stojí desítku tak to přece musí fungovat :?

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Uživatelský avatar
Leo
**
Příspěvky: 143
Registrován: 02 srp 2005, 17:07
Bydliště: Praha - Západ, Horoměřice

Příspěvek od Leo »

Zastávám taky názor, že je lepší koupit pořádný auto, než ho vylepšovat čipem. Když jsem koupil SANTU, nejprve jsem o tom uvažoval, ale potom jsem si to rozmyslel. Kvůli těm pár koníkům nemá cenu kurvit auto. Vždy když uděláš zásah do ŘJ, přicházíš automaticky o záruku. A i když to potom dáš do původního stavu, dá se na to přijít. Tomu věř. Podle mě to nemá význam. Ztráta záruky je dost velké riziko.
Hyundai SANTA FE - 2.00 CRDi VGT
Uživatelský avatar
Joe # 13
*
Příspěvky: 83
Registrován: 26 bře 2006, 12:59
Bydliště: Plzeň

pover box

Příspěvek od Joe # 13 »

S tou zárukou je to jasný, ale pokud ti to nabídne přímo dealer a zachová ti záruku, je to něco jiného než si to nechat zpackat u nějakého " hajaji" v garáži.
V době kdy jsem kupoval Tucsona 83 KW, jsem už zbytečných 40 tis. navíc neměl a navíc i rozdíl mezi benzínem byl 100 litrů, což je oproti jiným značkám docela dost. Jsem ale rád, že jsem vzal diesla.
Právě proto se snažím zjistit, jak nejlépe využít potenciál 2.0 motoru bez poškození a ztráty záruky. Výkon 83 KW je opravdu na tento objem dost nízký.
Pokusil jsem se najít jeden časák, kde podrobyli Power box testu i na měřící stolici a dopadlo to velmi dobře. Výrobce P. boxu byla Německá firma ALPIN a namontovala to do dodávky Opel Vivaro. Výkon 74 KW na 90 KW a krouťák z 240 na 295 Nm. Je jasné, že můžete oponovat že je to reklama.
Zatím jsem se k té firmě přes net nadostal. :cry:
honzik
**
Příspěvky: 340
Registrován: 25 lis 2005, 21:29
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honzik »

Mrkni se na www.bitpower.cz ja pořed zvažuju že si nechám načipovat Lantru.Tveho tucsona by načipovali na 104kw v 4100 ot a kroutak 309Mm v 1900ot to je slušnej narust z 83kw v 4000 a 247Nm v 2000ot. Ale někdo řika že to nema smysl někdo že ma fakt je že dat 10tis kč za tohle je až až
Lantra combi 2,0 16v DOHC 102kw, 98r.v zelená metaliza.snížena,sport.filtr. ale už prodaná ted Subaru ale vzpomínám na lantru
Uživatelský avatar
Pavel M
***
Příspěvky: 508
Registrován: 15 srp 2005, 21:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pavel M »

Čipujte,čipujte,ale pak nebrečte nad ztrátou záruky.Na toto téma už tady snad není co dodat.
Hyundai Santa Fe CRDi 2.0 VGTr.v.2005-2008,Hyundai Santa Fe Elegance 2,2 r.v.2008-2013-Subaru xv 2013-
Uživatelský avatar
seatik
*
Příspěvky: 20
Registrován: 02 říj 2006, 19:33

Příspěvek od seatik »

Bitpower nebrat,spousta klukum odesla do kopru turba,diky tomu,ze jim byl postelovan tlak a jeste nejaka ta mapa.Problem je ze neznaji vsechny mapy,ktere by meli.Je to pomalu stejne jako powerbox,dal bych od toho ruce pryc.Jinak chipu bych se nebranil,v mnoha pripadech Vam opravdu muze pomoct.A reklamace bych se nebal,pokud je to solidni firma,hodi vam data do puvodniho stavu
Uživatelský avatar
Daddo
*
Příspěvky: 20
Registrován: 30 říj 2006, 18:34
Bydliště: Nitra

Chiptuning a spotreba

Příspěvek od Daddo »

Zaujimali by ma realne nazory realnych ludi na chiptuning a naslednej spotreby po jeho aplikovani. Mohol by niekto kto si dal nacipovat auto napisat svoju realnu skusenost, aku ma spotrebu a vykon teraz a aku mal predtym?
Hyundai Tucson 2.0CRDi VGT
Skoda Fabia 1.2 HTP
Renault Clio II, 1.2
zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Příspěvek od zdenek76 »

nevím jak na Slovensku, ale u nás vím jen o dvou brzdách na 4x4, takže asi málokdo ti poskytne skutečné info o výkonu
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Uživatelský avatar
Daddo
*
Příspěvky: 20
Registrován: 30 říj 2006, 18:34
Bydliště: Nitra

Příspěvek od Daddo »

No v tom pripade mas pravdu. Ale primarne ma zaujimala ta spotreba, vykon bol uz len dodatok.
Hyundai Tucson 2.0CRDi VGT
Skoda Fabia 1.2 HTP
Renault Clio II, 1.2
Ozawa
*
Příspěvky: 89
Registrován: 29 led 2006, 17:00

Příspěvek od Ozawa »

Daddo píše:No v tom pripade mas pravdu. Ale primarne ma zaujimala ta spotreba, vykon bol uz len dodatok.
No mně čipoval všemi zatracovaný ABC tuning. Spotřeba klesla o 0,7-1litr na 100. Teď jezdím za nějakých 12,5 - tedy žena couračky po městě. Mimo město za 10. Nárůst výkonu je znát, i když přesně o kolik kW bez brzdy nedokážu říci. Poznál jsem to podle jednoho stoupáku u nás, kdy automat ztratil potřebu podřazovat a utáhl to na vyšší stupeň.
Santa Fe 2,7V6
Subaru Forester 2,5 XT Aut.
Uživatelský avatar
Daddo
*
Příspěvky: 20
Registrován: 30 říj 2006, 18:34
Bydliště: Nitra

Příspěvek od Daddo »

Ozawa: A ake stare auto mas a kedy si si dal chiptunign urobit?
Hyundai Tucson 2.0CRDi VGT
Skoda Fabia 1.2 HTP
Renault Clio II, 1.2
Ozawa
*
Příspěvky: 89
Registrován: 29 led 2006, 17:00

Příspěvek od Ozawa »

Daddo píše:Ozawa: A ake stare auto mas a kedy si si dal chiptunign urobit?
SF 2,7V6 2004 a chip byl v létě 2004, když měl najeto 12000. Doposud bez problému :wink:
Santa Fe 2,7V6
Subaru Forester 2,5 XT Aut.
Juraj
**
Příspěvky: 191
Registrován: 18 dub 2005, 20:42
Bydliště: Košice /Slovensko/
Kontaktovat uživatele:

chiptuning

Příspěvek od Juraj »

....aj ja mám chiptuning od ABCchiptuning z Brna. Ale sú ďaleko a je to na dlhé lakťe ak by sa niečo vyskytlo. Auto mi "ožilo" hlavne v nižších otáčkach vplyvom úprav máp v RJ. Spotreba je rôzna. Keď jazdím ja a tantujem 95 V-Pover Shell, rád si pošantím takže to mierne podskočí. Ale ked ide priateľka, tak je v norme. Tebe odporúčam si dať Tuscona upraviť od Chiptuning z PP, alebo Kežmarku teraz presne neviem kde sídlia. Hyundai Tuscon a Santa Fe I robili hromadne aj priamo u predajcov. Hlavne tie lenive prvé CRDčká. 8)
Hyundai Getz 1.1 5dv /VS celadon blue/
Uživatelský avatar
Daddo
*
Příspěvky: 20
Registrován: 30 říj 2006, 18:34
Bydliště: Nitra

Příspěvek od Daddo »

Juraj: Preco prave tam? Je to solidna firma? A ako sa vlastne vola?
Hyundai Tucson 2.0CRDi VGT
Skoda Fabia 1.2 HTP
Renault Clio II, 1.2
Odpovědět

Zpět na „Tucson I“