Zavady / problemy / kvalita TUCSON

Hyundai Tucson 1. generace 2004 - 2010 (JM) - nástupcem byla ix35 v letech 2010 - 2015.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
bob
*
Příspěvky: 35
Registrován: 10 lis 2005, 23:36

Zavady / problemy / kvalita TUCSON

Příspěvek od bob » 27 pro 2005, 01:12

napište co se vám zdá na autě špatného, nekvalitního, problematického....

Reklama
 

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 27 pro 2005, 14:28

Ja som zatial s TUC. velmi spokojny az na tu spotebu. Alebo opacne mohol by byt sviznejsi, ked uz tolko zerie :-)

Uživatelský avatar
servo
**
Příspěvky: 154
Registrován: 25 pro 2005, 22:10

Příspěvek od servo » 27 pro 2005, 14:36

sory posledny prispevok bol moj...
Este dodam 1 postreh: na http://www.hyundai-forums.com/t7371-trip-mileage.htm som sa dozvedel, ze vraj TUC. pocita menej KM, nez v skutocnosti prejde! Bolo by dobre, aby si to kazdy premeral (najlepsie porovnal tu istu prejdenu vzdialenost s inym autom). Takato chyba by znamenala aj iny vysledok v spoterbe. To som zvedavy :)

bob
*
Příspěvky: 35
Registrován: 10 lis 2005, 23:36

nepřijemná věc

Příspěvek od bob » 27 pro 2005, 21:06

já jsem na jaře při výměně zimních kol za letní zjistil, že matice ložisek kol jsou totálně pokryté rzí. Zajímalo by mě, jestli se to vyskytlo ještě někomu. V Hyundai mně řekli, že to je normální, ale když jsem se divil, slíbili že matice vymění. U Mitsubishi je mám po 8 letech jako nové bez známek koroze. Vypadá to jako když u Hyundae neznají zinek 8)

bob
*
Příspěvky: 35
Registrován: 10 lis 2005, 23:36

kvalita zpracování

Příspěvek od bob » 27 pro 2005, 21:10

jinak kvalita zpracováníé je fakt příkladné, vše sedí jak má, nikde nic nevrže. Jsem fakt spokojený. Jeětě se mně vyskytla taková drobnost. Pokud je motor ráno studený a je pod nulou, tak čím více je mrazu, tím se při startování ozývá z oblasti motoru hlasitější vrznutí. Je to jen u mě nebo to máte ještě někdo?

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 28 pro 2005, 00:55

vrznutie som zatial nepozoroval, budem lepsie sledovat, ale zesa mi vadia podla mna prilis vysoke otacky v zime a takisto idu dolu ozaj az ked je motor teply...zrejme to ma suvis s emisiami, ale aj tak je to prehnane podla mna a samozrejme priemerna spotreba hned ide hore...to je vlastne vysvetlenie vysokej spotreby kratkych startov.

Uživatelský avatar
servo
**
Příspěvky: 154
Registrován: 25 pro 2005, 22:10

Příspěvek od servo » 28 pro 2005, 00:58

joj preco si ma nepamata nalogovaneho ..:) sory stale si to nevsimnem...
Inac dik za tip, onedlho pojdem na 1. prehliadku tak sa mrknem na tie matice lozisk :shock:

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 28 pro 2005, 21:56

no problém s klesáním otáček mezi řazením převodů mě fakt štve. Kolega to vystihl. Když je motor vytočený na 3000ot, musí se počkat 3s, když na 4000ot, čekat 4s atd. To mně fakt vadí, nedá se normálně řadit, ale musí se čekat až otáčky klesnou.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 28 pro 2005, 22:13

Oproti Octavii je Tucson fantastický. Jediný co pozoruju, je že při studených startech jakoby vržou řemeny. Taky se Vám to někomu stává.
Trvá to asi 5 sek. 2,0 CRDi FIN.

ivan
Moderátor
Příspěvky: 2247
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Řazení převodovka

Příspěvek od ivan » 28 pro 2005, 23:39

Anonymous píše:no problém s klesáním otáček mezi řazením převodů mě fakt štve. Kolega to vystihl. Když je motor vytočený na 3000ot, musí se počkat 3s, když na 4000ot, čekat 4s atd. To mně fakt vadí, nedá se normálně řadit, ale musí se čekat až otáčky klesnou.
Klucí já mám doma Syansong Musso,ale předem podotýkám,že o Tusconu
nic nevím,ale jde mi spíž o převodovku!!Moje musso je korejský,ale motor
mercedes benz,převodovka Made in USA!!! :!: :!: a dělá mi to taky, už jsem si na to zvyk a to už jsem s tím nalítal přes 350 000 kilometrů!
Vždycky ho vytočím o něco výš abych přeřadil,ale i podřadil,mo je převodovka nemá ráda nižší otáčky motoru!!No a Vy to má te zase obráceně,podle Mě problém je v tom,že motor není sladěný z převodovkou!!Už tam taky mohli dát nějakou převodovku od mercedesu a byl by pokoj blbouni!!No Hyundai,podle Mě to nějak technicky nedořešil! U Tuscona :cry:
No a bavíte se spotřebě ,tak jen pro srovnání,mám 2.9D slušná jízda 8/10litrů na 100km-ů nad 120 11/13 litrů na 100 km-ů a z vlekem na auto
15litrů bez milosti!! :twisted: Váha je přibližně stejná jako s Tusconem i výška auta,tak abyste nečekali nějaké zázraky na spotřebě!! :cry: :cry:
P.s pardon,že jsem sem v lítnul,zatím zdar! :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)

bob
*
Příspěvky: 35
Registrován: 10 lis 2005, 23:36

Příspěvek od bob » 02 led 2006, 00:43

to pomalé klesání otáček rozhodně nemá nic společného s převodovkou. Nejde o mechanickou věc, je to softwareová záležitost. Vím o čem mluvím. Mají to i jiné motory od Hyundaie - myslím, že to dělají kvůli emisím.
Tucson 2l, benzin

Pavel2005

Příspěvek od Pavel2005 » 02 led 2006, 20:12

Muzu potvrdit zminene vrzani. U mne navic se zimniho ranniho rozjezdu projevuje trhavy chod /asi aut prevodovka/ joko by 2 - 3 rychle preradila mezi 1 a 2 a pokud drzim staly plyn cca 30 km/h tak se to deje v rytmu asi 5Hz /5 x za sec/. Vrzani zmizne jeste nez se rozjedu, cukani asi po 50 m.

TUCSON 2.0CRDI AT

Uživatelský avatar
bernard.kratochvil
*
Příspěvky: 77
Registrován: 09 lis 2005, 12:52
Bydliště: Vsetín

Příspěvek od bernard.kratochvil » 12 led 2006, 22:35

servo píše:sory posledny prispevok bol moj...
Este dodam 1 postreh: na http://www.hyundai-forums.com/t7371-trip-mileage.htm som sa dozvedel, ze vraj TUC. pocita menej KM, nez v skutocnosti prejde! Bolo by dobre, aby si to kazdy premeral (najlepsie porovnal tu istu prejdenu vzdialenost s inym autom). Takato chyba by znamenala aj iny vysledok v spoterbe. To som zvedavy :)
Díval jsem se na tu adresu, a kdyby to byla pravda tak rozdíl dělá asi 8,5%, což je dost aspoň na psycho. například místo 10,3 tak 9,49l. Sám jsem to ještě neměřil s jiným autem, ale chystám se na to jak trochu opadne sníh z cest. Výsledek testu dám vědět. čau BEN
BEN,,,,Tucson 2,0i 16V DOHC CVVT duben 2005,, LPG sekvenční listopad 2007

mik

Příspěvek od mik » 24 úno 2006, 18:17

Plubní počítač je pouze orentační v měřní km a prům. spotřeby. to mi řekl prodejce. / Ale až při mé reklamaci po koupi vozu Tucson 2 CRDI /

Uživatelský avatar
ondra.rs
**
Příspěvky: 118
Registrován: 26 led 2006, 20:49
Bydliště: Brno

Příspěvek od ondra.rs » 24 úno 2006, 20:19

Sice nemám Tucsona 8) , ale rezavé matice kol máme po druhé zimě taky :( Jasně že to ničemu nevadí, ale pěkné to tedy není.
Getz 1,3 MAX

Odpovědět

Zpět na „Tucson I“