Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 7814
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)

Příspěvek od idam.i » 06 dub 2021, 10:06

Pokiaľ si spokojný s GDI v Tucsone,tak TGDi ti hodne zlepší jazdné zážitky. :wink:
Hyundai i20 Chic 1,25 2017, biela
Opel Insignia GS 1,5 turbo Innovation Satin Grey (2018-)
Hyundai Elantra 1,6 Style , Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8i
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...

Reklama
 

wolf
Příspěvky: 4
Registrován: 22 říj 2013, 07:49

Re: Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)

Příspěvek od wolf » 08 dub 2021, 20:10

Zdravím, nevíte někdo zda má tento motor v rozvodech řemen nebo řetěz.
Já mám v IX 35 1.6 GDI atmosféru a ta má údajně řetěz.

Uživatelský avatar
Maras
***
Příspěvky: 935
Registrován: 09 srp 2020, 14:44

Re: Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)

Příspěvek od Maras » 09 dub 2021, 09:38

Vsechny motory co se v Nošovicích dělají mají řetěz.
Hyundai i30 HB 1.5DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...

saagaa
Příspěvky: 5
Registrován: 05 úno 2020, 13:50

Re: Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)

Příspěvek od saagaa » 25 srp 2021, 09:58

A jak je to se spotrebou? Za kolik jezdite? Vsude pisi, ze je to zrout....
Tucson 2021 1,6 t-gdi 110kw N-line

Uživatelský avatar
kremilek10
*
Příspěvky: 67
Registrován: 01 dub 2021, 20:09

Re: Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)

Příspěvek od kremilek10 » 25 srp 2021, 10:22

Mrkni do podpisu nize co mam v manualu
Vratil jsem se ted ze severu Polska (cili porad dalnice). Na severu jsem jezdil +- podle predpisu a vratil jsem se spotrebou 7.4 l. Upozornuji, ze mam na tachometru 2 tisice km :)
Tucson 1.6 T-GDi 110 kW Start manuál, barva Dark Teal Metallic, 7/2021
Kia Cee'd SW 1.4 CVVT Anniversary Plus, barva Blue Space, 4/2015

Smažák
*
Příspěvky: 50
Registrován: 25 dub 2021, 08:41

Re: Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)

Příspěvek od Smažák » 25 srp 2021, 10:57

Ahoj. Mam nx4 132kw mildhybrid 4x2. Najeto 1600km a dlohodoba je zatim 6.9l. Je to manual. Jezdim zatim 2-3500 otacek

Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 17524
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)

Příspěvek od Axel.Foley » 25 srp 2021, 11:42

Smažák: Neboj se občas to vytáhnout i o tisíc výš, motor se lépe zajede.

Ještě poznámka: mluvit po 1600 km o dlouhodobé spotřebě je z mého pohledu krátkozraké. O mně se ale ví, že jsem extrém :mrgreen:
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek

Smažák
*
Příspěvky: 50
Registrován: 25 dub 2021, 08:41

Re: Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)

Příspěvek od Smažák » 25 srp 2021, 12:04

Jj Axel. Samozrejme obcas vytahnu na 4000 pred razenim pri zahratem motoru. Vim ze dlouhodoba je zatim kratkodooba :) ,ale obcas vyhodnoceni trasy haze i 5,5l na100. Napriklad z Pusteven do uh hradiste o vikendu(120 km). K to.u jedna kolona a asi 10km na dvojku za kombajny. Sam jsem spotrebou zatim prekvapen. Dle tve rady ,jeste z doby,kdy jsem byl cekatel tankuju EOil 95 a pridavam VIF. Mam stale zaplou klimu . Jeste chci zkusit po dotankovani spocitat spotrebu . Tahle je podle PP

kiviss
*
Příspěvky: 29
Registrován: 09 dub 2021, 02:04

Re: Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)

Příspěvek od kiviss » 25 srp 2021, 16:10

Ahoj, má 1.6 tgdi 150kw čistě benzín... Mám najeto 5000 Km v poměru 50% Praha, 30% dálnice 20% okresky. Myslím že nepatřím k brzdám provozu a vždy jezdím co vyhláška dovolí. :D Po dálnici občas trochu protáhnu do 160 km/H... protože ale ještě motor kvůli zajetí šetřím, tak nikdy nedávám přes 4000 otáček... Dle palubního počítače mám teď průměr 8.3 l/100km. Jinak se dá jezdit úsporně, když se jede plynule cca 80-90 km/h tak je průměr okolo 6l.
Tucson 1.6 T-GDi 110 kW Smart manual Barva Shimmering Silver, 6/2021

saagaa
Příspěvky: 5
Registrován: 05 úno 2020, 13:50

Re: Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)

Příspěvek od saagaa » 25 srp 2021, 22:55

No tak jsem zvedav zakolik vudu jezdit, mam teprve objednano n-line a buh vi kdy bude....ale tesim se :D
Tucson 2021 1,6 t-gdi 110kw N-line

Erik T
*
Příspěvky: 19
Registrován: 14 bře 2021, 19:22

Re: Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)

Příspěvek od Erik T » 26 srp 2021, 08:03

V září otestují mild hybrid v automatu 150PS jsem zvědav jestli vyměním za i30 1.0 DCT Smart

Uživatelský avatar
Quicker
**
Příspěvky: 192
Registrován: 02 zář 2014, 13:21
Bydliště: Ostrava !!!

Re: Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)

Příspěvek od Quicker » 19 říj 2021, 22:33

Mám najeto 9000km a spotřeba se mi ustálila na 7L/100km - brzdou provozu nejsem
Tucson 2021 1.6 TGDi 110KW Manual STYLE
VW PASSAT B8 110KW Manual
Hyundai i30cw 1.0 88Kw
Hyundai i30cw 1.6 94Kw
Audi A3 2006 1.6i 67Kw
VW Golf V 2004 1.9 TDi 66Kw
VW Golf IV 2000 1.4i 16V 55Kw

kiviss
*
Příspěvky: 29
Registrován: 09 dub 2021, 02:04

Re: Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)

Příspěvek od kiviss » 19 říj 2021, 23:51

7 litrů je super, ale to musíš jezdit hlavně mimo město. Já teď jezdím 60/40 (Praha/Dálnice) a průměr mám 8.5. Ale je pravda, že se dá jet úsporněji, ale to nikdy moc dlouho nevydržím :D
Tucson 1.6 T-GDi 110 kW Smart manual Barva Shimmering Silver, 6/2021

Smažák
*
Příspěvky: 50
Registrován: 25 dub 2021, 08:41

Re: Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)

Příspěvek od Smažák » 20 říj 2021, 10:24

Mam prvnich 5000km a spotreba 6,8l

Uživatelský avatar
kremilek10
*
Příspěvky: 67
Registrován: 01 dub 2021, 20:09

Re: Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)

Příspěvek od kremilek10 » 20 říj 2021, 11:13

Chlapi ... teda aby to bylo genderove vyvazene, majitele tusiku piste si to tech podpisu jake mate auto. Mysleno vybava, motor, elektrina, automat, manual atd... takhle ta spotreba neni vypodivajici ....
Tucson 1.6 T-GDi 110 kW Start manuál, barva Dark Teal Metallic, 7/2021
Kia Cee'd SW 1.4 CVVT Anniversary Plus, barva Blue Space, 4/2015

Odpovědět

Zpět na „Tucson III - Motor a převodovka“