Výměna gumové knoflíkové podložky klíče

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
knorek
*
Příspěvky: 85
Registrován: 15 říj 2006, 16:38

Výměna gumové knoflíkové podložky klíče

Příspěvek od knorek » 13 říj 2020, 15:51

U klíčů na i40 mám děravé ty gumové podložky tlačítek od dámských, ehm, drápů :?

Sehnat podložku asi není problém, za pár korun, ale netuším, zda vůbec jde klíč bez destrukce rozdělat. Neřešil někdo? Já na to nepřišel.

Díky!
Hyundai i40 wagon 1.7 CRDi 2015
Peugeot 5008 STYLE 2.0 BlueHDI 2016
ex. Hyundai i30 kombi 1.6 Trikolor Weekend 2015
ex. Hyundai Getz 1.3 2003

Reklama
 

Uživatelský avatar
petzl62
******
Příspěvky: 3362
Registrován: 03 pro 2011, 18:09
Bydliště: Opava

Re: Výměna gumové knoflíkové podložky klíče

Příspěvek od petzl62 » 13 říj 2020, 19:01

Ještě jsi neměnil baterii..? Ostatní snad odvodíš od pohledu...
Encyklopedie:
https://www.youtube.com/watch?v=BCbgVLj ... eCarKeyMan
https://www.youtube.com/watch?v=kdv5EgB ... eCarKeyMan
Jde to, ale jednodušší je vyměnit celé pouzdro... :wink:
Hyundai i30 PDe 1,4TGDi 103kW 7°DCT Style-paket Ultimate
----------------------------------
Dlouhodobá spotřeba od 8/2017 - 6,78l/100km
Aktuálně 128000 km
Verva 100+VIF
MILLERS OILS NANODRIVE EE LONGLIFE ECO 5W-30,TEC 2000 oil booster

Uživatelský avatar
KamZehr
Příspěvky: 8
Registrován: 27 dub 2012, 16:48
Bydliště: Praha

Re: Výměna gumové knoflíkové podložky klíče

Příspěvek od KamZehr » 14 říj 2020, 12:53

Tucson 1,6 T-GDi - 09/2020

Uživatelský avatar
knorek
*
Příspěvky: 85
Registrován: 15 říj 2006, 16:38

Re: Výměna gumové knoflíkové podložky klíče

Příspěvek od knorek » 20 říj 2020, 07:40

Baterii jsem neměnil, protože mám auto chvíli.
To rozdělávání celého klíče je přesně to, čemu jsem se chtěl vyhnout, takže zkusím nejdřív ten druhý postup, to bych měl zvládnout 8)
Děkuji za rady!
Hyundai i40 wagon 1.7 CRDi 2015
Peugeot 5008 STYLE 2.0 BlueHDI 2016
ex. Hyundai i30 kombi 1.6 Trikolor Weekend 2015
ex. Hyundai Getz 1.3 2003

Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“